Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2020-07-09-003280-b ● ff849448cad54b2599113aee9733dbb5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32371188 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, вулиця, Лермонтова, будинок 4-Б |
Контактна особа: |
Чельтер Олена Вікторівна 380957443515 chelter1989@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2086 штуки
ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2020
—
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 07:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 07:41 |
перелік змін до ТД_07072020.doc | |
16 липня 2020 16:30 |
ТД_контейнери для відходів_зміни.doc | |
16 липня 2020 16:30 |
ТД_контейнери для відходів_зміни.doc | |
16 липня 2020 16:29 |
перелік змін до ТД_07072020.doc | |
10 липня 2020 15:31 |
Додаток 5_договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розбіжності щодо строку подачі учасником-переможцем скоригованої цінової (тендерної) пропозиції
Дата подання: 09 липня 2020 16:58
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:53
В тендерній документації наявні розбіжності щодо строків подання учасником-переможцем скоригованої цінової (тендерної) пропозиції. На сторінці № 4 зазначено строк протягом 5 календарних днів, а в додатку № 1 до тендерної документації зазначено «у строк що не перевищує 10 днів». Просимо усунути розбіжності.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що з метою уникнення розбіжностей до тендерної документації внесено зміни.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 09 липня 2020 16:58
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:52
Просимо Замовника зазначити чи поданий учасником аналогічний договір повинен містити посилання на ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску? Чи може поданий договір містити посилання на ДК інше ніж передбачено тендерною документацією?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, аналогічним вважається договір з поставки товару відповідно до предмету закупівлі, а саме контейнерів пластикових для збору твердих побутових відходів.
кваліфікаційний критерій: аналогічний договір
Дата подання: 09 липня 2020 17:00
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:51
Який договір буде вважатися аналогічним ?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, аналогічним вважається договір з поставки товару відповідно до предмету закупівлі, а саме контейнерів пластикових для збору твердих побутових відходів.
Щодо сертифікату якості ДСТУ EN 841
Дата подання: 09 липня 2020 17:07
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:50
Просимо Замовника пояснити, що він має на увазі під зазначенням « Сертифікація якості ДСТУ EN 841». Існують досі на жаль загальні технічні вимоги ДСТУ 8476:2015.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що предмет закупівлі має відповідати ДСТУ EN 840-1, а сертифікація предмету закупівлі має відповідати EN 841.
Тендерна документація
Дата подання: 10 липня 2020 09:43
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:48
Просимо чітко вказати яку саме версію файла під назвою "ТД_контейнери для відходів (1).doc" потрібно використовувати.
Перший завантажений 9 лип. 14:44
Другий - 9 лип. 14:47
Назви файлів ідентичні.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що при формуванні тендерної пропозиції пропонуємо Вам використовувати файл тендерної документації, який завантажено 09 липня 2020 року о 14:47. Не має технічної можливості видалити файл тендерної документації, який завантажено 09 липня 2020 року о 14:44.
Щодо мінімальної кількості контейнерів в партії
Дата подання: 10 липня 2020 09:58
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:46
Просимо замовника зазначити яка мінімальна кількість контейнерів може входити в одну партію яку необхідно поставити?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що мінімальна кількість контейнерів за одну поставку складає 500 одиниць. Внесено зміни до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога щодо ваги
Дата подання: 10 липня 2020 09:58
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:45
Вимога Замовника щодо того, що « Вага до 11 кг.» є дискримінаційною та такою, що порушує норми чинного законодавства. Пояснюємо, що стандарт EN 840-1 не передбачає вимоги щодо ваги контейнера, а тому вона визначається на розсуд виробника. Зважаючи на зазначене передбачаючи вагу до 11 кг. Замовник обмежує конкурентну участь учасників які мають змогу запропонувати якісні контейнери які відповідають стандарту EN 840-1 проте з вагою більшою ніж зазначено. З метою уникнення дискримінації просимо виключити вимогу щодо ваги контейнера.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що контейнери придбаваються для впровадження контейнерного збору ТПВ у приватному секторі міста, де переважно проживає населення похилого віку. Зметою поліпшення та зручності транспортування контейнерів для населення з приватної території на місто збору ТПВ із контейнерів у тендерній документації встановлено показник ваги контейнеру не більш ніж 11 кг. Тому зазначена вимога до предмету закупівлі не є дискримінаційною.
Сертифікат щодо EN 840-1
Дата подання: 10 липня 2020 10:01
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:41
Просимо замовника надати відповідь: Чи має потенційний Учасник надати сертифікат про те, що контейнер виготовлений відповідно до EN 840-1 ?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається сертифікат відповідності товару EN 840-1. Щодо умови надання сертифікату відповідності товару EN 840-1 внесено зміни до тендерної документації.
Щодо розвантаження товару
Дата подання: 10 липня 2020 10:01
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:38
Просимо Замовника зазначити, яка Сторона повинна здійснювати розвантаження поставленого товару, Покупець чи Постачальник?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет "КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що розвантаження та зборка контейнерів здійснюється Учасником.
Щодо довідка про відкриті рахунки
Дата подання: 10 липня 2020 10:02
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:38
Просимо Замовника вказати станом на яку дату повинна бути видана довідка з банку про наявні відкриті рахунки?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що дата довідки з банку про наявні відкриті рахунки не принципова, однак вона має містити правдиву інформацію на дату подання тендерної пропозиції Учасником.
Вага контейнера
Дата подання: 11 липня 2020 19:31
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:26
Вага контейнера до 11кг має бути з усіма комплектуючими і двома колесами і сталевою віссю? чи вага самого пластикового баку?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що вага до 11 кг - це вага самого пластикового баку, без комплектуючих.
Вага контейнера
Дата подання: 11 липня 2020 19:44
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:52
КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що контейнери придбаваються для впровадження контейнерного збору ТПВ у приватному секторі міста, де переважно проживає населення похилого віку. Зметою поліпшення та зручності транспортування контейнерів для населення з приватної території на місто збору ТПВ із контейнерів - Це одна з саме безглуздих відповідей!
Може для населення похилого віку закупіть 120л контейнери?
Вантажопідйомність 240л контейнера 120КГ!!! Як на вашу думку Людям похилого віку буде зручно його транспортувати при такому навантаженні? Але цей +/- кілограм ваги контейнера все вирішить!?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ"КМР" повідомляє, що технічні вимоги до ваги ми встановили для зручності споживача, а ступінь загрузки має вирішувати кожен Споживач самостійно.
Щодо ЕЦП та документів, які подаються учасником
Дата подання: 13 липня 2020 11:23
Дата відповіді: 13 липня 2020 13:47
Просимо надати роз’яснення щодо наступних питань:
1) електронний підпис має бути накладений на кожний документ окремо чи Учасник може під час завантаження пропозиції одночасно накласти електронний підпис на всю подану пропозицію з усією документацією?
2) якщо учасником є юридична особа, чи потрібно подавати сканований оригінал паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера керівника юридичної особи?
3) якщо учасником є юридична особа, чи потрібно подавати лист-згоду на обробку персональний даних, відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» від імені керівника юридичної особи?
В пункті 12 Додатку №4 Сертифікація якості, вказано: ДСТУ EN 841, там скоріш за все є описка і повинно бути вказано ДСТУ EN 840-1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання тендерней комітет КП "МСЄЗ" КМР" роз'яснює наступне:
1) Електронним підписом має бути підписана вся пропозиція з усією документацією одночасно, не потрібно накладати ЕЦП на кожний документ окремо;
2) Якщо учасником є юридична особа - не потрібно надавати сканований оригінал паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
3) Відповідно до діючого ЗУ "Про захист персональних даних" лис-згода на обробку персональних даних необхідно надавати тільки фізичним особам.
У пункті 12 Додатку № 4 Сертифікація якості вказана вірно.
1) Електронним підписом має бути підписана вся пропозиція з усією документацією одночасно, не потрібно накладати ЕЦП на кожний документ окремо;
2) Якщо учасником є юридична особа - не потрібно надавати сканований оригінал паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
3) Відповідно до діючого ЗУ "Про захист персональних даних" лис-згода на обробку персональних даних необхідно надавати тільки фізичним особам.
У пункті 12 Додатку № 4 Сертифікація якості вказана вірно.
Щодо довідок з банку
Дата подання: 13 липня 2020 15:00
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:14
Довідку з банку про наявні відкритті рахунки з зазначенням повної назви банку та реквізитів, та Довідку з банку про стан позичкової заборгованості за кредитами та відсотками потрібно надавати щодо всіх відкритих рахунків Учасника в різних банках чи потрібні довідки лише з одного банку, рахунок якого буде вказуватися у договорі?
Відповідь: На Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що довідка з банку про нявні відкриті рахунки та Довідку з банку про стан позичкової заборгованості за кредитами потрібно надати з одного банку щодо рахунку, який буде вказуватися у договорі.
Щодо сертифікації якості ДСТУ EN 841
Дата подання: 13 липня 2020 15:14
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:33
Вкажіть, будь-ласка, повне найменування ДСТУ EN 841, для чіткого розуміння, яка саме сертифікація якості вимагається.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання тендерний комітет "КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що внесено зміни до тендерної документації.
Щодо сертифікації якості ДСТУ EN 841
Дата подання: 14 липня 2020 16:01
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:34
Щодо попереднього питання, повна назва ДСТУ EN 841 - Штрихове кодування. Специфікація символіки. Формат опису (EN 841:1995, IDT), яким чином дане ДСТУ стосується якості Контейнерів?
Згідно ваших слів "КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що предмет закупівлі має відповідати ДСТУ EN 840-1, а сертифікація предмету закупівлі має відповідати EN 841", сертифікат ДСТУ EN 840-1 підтверджує відповідність ДСТУ EN 840-1, але як потрібно підтверджувати відповідність EN 841?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-09-003280-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЕАНА", Код ЄДРПОУ:33428046
Дата подання: 10 серпня 2020 11:09
Вимога щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення про дискваліфікацію
Звертаємося до тендерного комітету замовника за предметом закупівлі ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) Комунального підприємства «Міська служба єдиного замовника» Курахівської міської ради» (надалі – Замовник) з приводу відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕАНА» (надалі – Учасник).
В результаті електронного редукціону, який відбувся 27 липня 2020 року о 14:01 годині, ТОВ «АЛЕАНА» було подано тендерну пропозицію з найменшою ціновою пропозицією 1 720 950,00 грн. Розглянувши пропозицію Учасника, Замовник розмістив на сайті Уповноваженого органу Протокол засідання тендерного комітету № 15-ТД від 03 серпня 2020 року (надалі – Протокол), в якому відхилив тендерну пропозицію Учасника з підстав, що нібито Учасником подано недостовірну інформацію щодо предмета закупівлі, а саме що за інформацією з сайта- https://shop.aleana.ua/ Учасник використовує вторинну сировину для виробництва контейнерів для ТПВ 240 л, в той час коли Замовник вимагав у тендерній документації, щоб предмет закупівлі був виготовлений з первинної сировини
Ми не погоджуємося з рішенням прийнятим Замовником та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з огляду на наступне.
Додатком 4 до Тендерної документації установлені вимоги до предмета закупівлі (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) зокрема, що «матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки пропонованого Товару виготовлений з первинного поліетилену високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин»
Відповідно до пункті 6 Розділу 3 Тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) у тому числі відповідній технічній специфікації згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 4 до цієї тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.»
Учасником у тендерній пропозиції був запропонований Замовнику Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів 240 літрів з асортименту Виробника/ Учасника під назвою «Бак сміттєвий «Профі Плюс»(Контейнер для твердих побутових відходів «Профі Плюс), що виготовляється саме з первинної сировини. До пропозиції був поданий Лист-гарантія № 1128 від 21 липня 2020 р., де ми підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку № 4 тендерної документації. Також Учасником була подана Технічна специфікація №1129 від 21 липня 2020 р. в якій ми повідомляємо, що запропоновані нами Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів відповідають необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлених Замовником у тендерній документації, зокрема, що матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки пропонованого Товару виготовлений з первинного поліетилену високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин. Зазначене також підтверджується Паспортом якості на Бак сміттєвий «Профі Плюс», доданого до тендерної пропозиції та підписаного нами, як Виробником.
Таким чином Учасник підтвердив, що пропозиція учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та при укладенні договору з Замовником Учасник здійснить поставку предмета закупівлі у повній відповідності до тендерної документації.
В той час, інформація, на яку послався Замовник у Протоколі як на доказ подання недостовірної інформації, відображена на офіційному сайті Учасника - https://shop.aleana.ua/, про те що компанія – виробник ТОВ «АЛЕАНА» використовує вторсировину для виробництва контейнерів для ТПВ 240 л не є імперативом, а має інформативний характер для споживачів, які бажають замовити Контейнер саме в даному Інтернет - магазині. Крім того вказана інформація стосується Контейнерів для ТВП 240 л., а не Баків сміттєвих «Профі Плюс»(Контейнерів для твердих побутових відходів «Профі Плюс) 240 л., які і були запропоновані в закупівлі UA-2020-07-09-003280-b.
Крім цього, як зазначено на цьому ж сайті в розділі «Про нас» за посиланням (https://shop.aleana.ua/about_us?_route_=about_us) окремий напрямок діяльності ТОВ «АЛЕАНА» - це випуск продуктів під замовлення. Тобто, ми як Виробник, пропонуємо нашим покупцям вибір матеріалу з якого буде виготовлятися товар і відповідно ми можемо виготовляти контейнери, як з первинної сировини, так і з вторинної. Матеріал виготовлення продукції залежить від бажання Замовника.
Відповідно принципів підприємницької діяльності, зазначених в статті 44 Господарського кодексу України, підприємництво здійснюється на основі самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону.
Тому, під час участі у публічних закупівлях, якщо умовами тендерної документації вимагається виготовляти предмет закупівлі з первинної сировини, ми пропонуємо контейнери з асортименту Виробника/Учасника під назвою «Бак сміттєвий «Профі Плюс» (Контейнер для твердих побутових відходів «Профі Плюс»), які виготовляються саме з первинного поліетилену (HDPE), зокрема у поставці Вижницькій міській раді Чернівецької області згідно договору №1096 від 20.11.2018 р., що підтверджується документами у тендерній пропозиції Учасника: скановані копії договору №1096 від 20.11.2018 р., видаткової накладної №А0000010918 від 07.12.2018р., та оригіналу позитивного відгуку до цього Договору.
Отже, посилання Замовника на частину 2 статті 31 Закону, щодо того, що пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є необґрунтованим та не аргументованим.
Щодо посилання на умови Додатку №2 тендерної документації, що «Замовник залишає за собою право перевірки достовірності інформації, наданої учасником електронної закупівлі, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям використовуючи дані та інформацію відкритих реєстрів і майданчика Прозорро (надалі-джерела) тощо. У разі встановлення невідповідності наданої Учасником інформації у складі тендерної пропозиції від даних та інформації, які містять вищезазначені джерела, замовник має право визнати зазначену інформацію такою, що не відповідає дійсності та відхилити пропозицію учасника.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 16 Закону, «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Таким чином. Законодавець встановив вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, а у даній Закупівлі Замовником в Додатку №2 до тендерної документації було встановлено два кваліфікаційних критерії: щодо досвіду виконання аналогічних договорів та щодо підтвердження фінансової спроможності.
Виходячи з цього вимоги щодо технічних та якісних характеристик (що включає в себе вимоги про матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки) зазначені в Додатку №4 до тендерної документації не відносяться до кваліфікаційних критеріїв. Тобто примітка в Додатку №2 щодо перевірки достовірності не повинна застосовуватися до технічних та якісних характеристик (що включає в себе вимоги про матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки)
Спираючись на вищевикладене, ми вважаємо, що Замовник порушив один із принципів здійснення закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – Замовник неправильно інтерпретував отриману інформацію з сайту Інтернет – магазину Учасника, а також не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «АЛЕАНА», адже дана пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «АЛЕАНА» та порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 статті 44 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
Члени тендерного комітету та / або уповноважені особи можуть бути притягнуті до адміністративної відповідальності згідно статті 161-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500 - 51 000 гривень).
З метою уникнення порушення Замовником законодавства України, принципу здійснення публічних закупівель, а саме: об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі просимо врахувати вищезазначене. Адже, Замовник при розгляді тендерної пропозиції повинен виходити з Закону, тендерної документації та пропозиції Учасника. У випадку, незадоволення нашої вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції.
Отже, на підставі вищенаведеного,
Вимагаємо:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЕАНА», яке зазначено в Протоколі засідання тендерного комітету № 15-ТД від 03 серпня 2020 року.
3. Визнати переможцем процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) – учасника торгів ТОВ «АЛЕАНА» та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Розгорнути
Згорнути
В результаті електронного редукціону, який відбувся 27 липня 2020 року о 14:01 годині, ТОВ «АЛЕАНА» було подано тендерну пропозицію з найменшою ціновою пропозицією 1 720 950,00 грн. Розглянувши пропозицію Учасника, Замовник розмістив на сайті Уповноваженого органу Протокол засідання тендерного комітету № 15-ТД від 03 серпня 2020 року (надалі – Протокол), в якому відхилив тендерну пропозицію Учасника з підстав, що нібито Учасником подано недостовірну інформацію щодо предмета закупівлі, а саме що за інформацією з сайта- https://shop.aleana.ua/ Учасник використовує вторинну сировину для виробництва контейнерів для ТПВ 240 л, в той час коли Замовник вимагав у тендерній документації, щоб предмет закупівлі був виготовлений з первинної сировини
Ми не погоджуємося з рішенням прийнятим Замовником та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з огляду на наступне.
Додатком 4 до Тендерної документації установлені вимоги до предмета закупівлі (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) зокрема, що «матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки пропонованого Товару виготовлений з первинного поліетилену високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин»
Відповідно до пункті 6 Розділу 3 Тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) у тому числі відповідній технічній специфікації згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 4 до цієї тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.»
Учасником у тендерній пропозиції був запропонований Замовнику Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів 240 літрів з асортименту Виробника/ Учасника під назвою «Бак сміттєвий «Профі Плюс»(Контейнер для твердих побутових відходів «Профі Плюс), що виготовляється саме з первинної сировини. До пропозиції був поданий Лист-гарантія № 1128 від 21 липня 2020 р., де ми підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку № 4 тендерної документації. Також Учасником була подана Технічна специфікація №1129 від 21 липня 2020 р. в якій ми повідомляємо, що запропоновані нами Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів відповідають необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлених Замовником у тендерній документації, зокрема, що матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки пропонованого Товару виготовлений з первинного поліетилену високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин. Зазначене також підтверджується Паспортом якості на Бак сміттєвий «Профі Плюс», доданого до тендерної пропозиції та підписаного нами, як Виробником.
Таким чином Учасник підтвердив, що пропозиція учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та при укладенні договору з Замовником Учасник здійснить поставку предмета закупівлі у повній відповідності до тендерної документації.
В той час, інформація, на яку послався Замовник у Протоколі як на доказ подання недостовірної інформації, відображена на офіційному сайті Учасника - https://shop.aleana.ua/, про те що компанія – виробник ТОВ «АЛЕАНА» використовує вторсировину для виробництва контейнерів для ТПВ 240 л не є імперативом, а має інформативний характер для споживачів, які бажають замовити Контейнер саме в даному Інтернет - магазині. Крім того вказана інформація стосується Контейнерів для ТВП 240 л., а не Баків сміттєвих «Профі Плюс»(Контейнерів для твердих побутових відходів «Профі Плюс) 240 л., які і були запропоновані в закупівлі UA-2020-07-09-003280-b.
Крім цього, як зазначено на цьому ж сайті в розділі «Про нас» за посиланням (https://shop.aleana.ua/about_us?_route_=about_us) окремий напрямок діяльності ТОВ «АЛЕАНА» - це випуск продуктів під замовлення. Тобто, ми як Виробник, пропонуємо нашим покупцям вибір матеріалу з якого буде виготовлятися товар і відповідно ми можемо виготовляти контейнери, як з первинної сировини, так і з вторинної. Матеріал виготовлення продукції залежить від бажання Замовника.
Відповідно принципів підприємницької діяльності, зазначених в статті 44 Господарського кодексу України, підприємництво здійснюється на основі самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону.
Тому, під час участі у публічних закупівлях, якщо умовами тендерної документації вимагається виготовляти предмет закупівлі з первинної сировини, ми пропонуємо контейнери з асортименту Виробника/Учасника під назвою «Бак сміттєвий «Профі Плюс» (Контейнер для твердих побутових відходів «Профі Плюс»), які виготовляються саме з первинного поліетилену (HDPE), зокрема у поставці Вижницькій міській раді Чернівецької області згідно договору №1096 від 20.11.2018 р., що підтверджується документами у тендерній пропозиції Учасника: скановані копії договору №1096 від 20.11.2018 р., видаткової накладної №А0000010918 від 07.12.2018р., та оригіналу позитивного відгуку до цього Договору.
Отже, посилання Замовника на частину 2 статті 31 Закону, щодо того, що пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є необґрунтованим та не аргументованим.
Щодо посилання на умови Додатку №2 тендерної документації, що «Замовник залишає за собою право перевірки достовірності інформації, наданої учасником електронної закупівлі, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям використовуючи дані та інформацію відкритих реєстрів і майданчика Прозорро (надалі-джерела) тощо. У разі встановлення невідповідності наданої Учасником інформації у складі тендерної пропозиції від даних та інформації, які містять вищезазначені джерела, замовник має право визнати зазначену інформацію такою, що не відповідає дійсності та відхилити пропозицію учасника.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 16 Закону, «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Таким чином. Законодавець встановив вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, а у даній Закупівлі Замовником в Додатку №2 до тендерної документації було встановлено два кваліфікаційних критерії: щодо досвіду виконання аналогічних договорів та щодо підтвердження фінансової спроможності.
Виходячи з цього вимоги щодо технічних та якісних характеристик (що включає в себе вимоги про матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки) зазначені в Додатку №4 до тендерної документації не відносяться до кваліфікаційних критеріїв. Тобто примітка в Додатку №2 щодо перевірки достовірності не повинна застосовуватися до технічних та якісних характеристик (що включає в себе вимоги про матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки)
Спираючись на вищевикладене, ми вважаємо, що Замовник порушив один із принципів здійснення закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – Замовник неправильно інтерпретував отриману інформацію з сайту Інтернет – магазину Учасника, а також не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «АЛЕАНА», адже дана пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «АЛЕАНА» та порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 статті 44 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
Члени тендерного комітету та / або уповноважені особи можуть бути притягнуті до адміністративної відповідальності згідно статті 161-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500 - 51 000 гривень).
З метою уникнення порушення Замовником законодавства України, принципу здійснення публічних закупівель, а саме: об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі просимо врахувати вищезазначене. Адже, Замовник при розгляді тендерної пропозиції повинен виходити з Закону, тендерної документації та пропозиції Учасника. У випадку, незадоволення нашої вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції.
Отже, на підставі вищенаведеного,
Вимагаємо:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЕАНА», яке зазначено в Протоколі засідання тендерного комітету № 15-ТД від 03 серпня 2020 року.
3. Визнати переможцем процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) – учасника торгів ТОВ «АЛЕАНА» та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2020 13:01
Виходячи з вищевикладеної інформації у вкладеному документі, враховуючи не відповідність пропозиції Замовник умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, наявність обґрунтованого сумніву в достовірності інформації, маніпуляційні дії Учасника направленні на введення в оману Замовника та орган оскарження, вважаємо обґрунтованим та аргументованим відхилення пропозиції Учасника закупівлі UA-2020-07-09-003280-b – ТОВ «АЛЕАНА».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-09-003280-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЕАНА", Код ЄДРПОУ:33428046
Дата подання: 11 серпня 2020 15:33
Дата подання: 11 серпня 2020 15:33
Скарга на рішення та дії Замовника
Оскаржується рішення тендерного комітету Комунального підприємства «Міська служба єдиного замовника» Курахівської міської ради протокол № 15-ТД від 03 серпня 2020 року про віхилення тендерної пропозиції ТОВ "Алеана"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 22:38
Рішення від 13.08.2020 №15484.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 22:37
інформація про перенесення дати розгляду скарги №13206.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 19:31
інформація про перенесення дати розгляду скарги №14008.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 20:50
інформація про резулятивну частину рішення від 08.09.2020 №16926.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 18:16
Рішення від 08.09.2020 №16926.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої колегії АМКУ № 16926 від 08.09.2020 р. скасувати рішення про відхилення Пропозиції ТОВ "АЛЕАНА" (ЄДРПОУ-33428046) згідно процедури закупівлі: Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів (ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), номер закупівлі UA-2020-07-09-003280-b.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 09:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕАНА" |
2 065 140,00
UAH з ПДВ
|
1 720 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" |
1 846 110,00
UAH з ПДВ
|
1 796 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Елкопласт Україна |
1 852 368,00
UAH з ПДВ
|
1 842 981,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
2 340 492,00
UAH з ПДВ
|
2 061 385,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
2 133 978,00
UAH з ПДВ
|
2 075 567,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-Львів" |
2 188 214,00
UAH з ПДВ
|
2 075 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ-СПЕЦТЕХ" |
2 190 300,00
UAH з ПДВ
|
2 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕАНА" #33428046 |
Рішення скасоване |
1 720 950,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 08:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 12:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" #38609862 |
Рішення скасоване |
1 796 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 08:54
|
|
ТОВ Елкопласт Україна #39191888 |
Рішення скасоване |
1 842 981,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 08:54
|
|
ТОВ "АЛЕАНА" #33428046 |
Переможець |
1 720 950,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 15:41
|
видаткова 2.PDF | укладений |
01 грудня 2020 15:41
|
видаткова 2.PDF | укладений |
01 грудня 2020 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 15:39
|
видаткова 1.PDF | укладений |
01 грудня 2020 15:39
|
видаткова 4.PDF | укладений |
01 грудня 2020 15:39
|
видаткова 3.PDF | укладений |
01 грудня 2020 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:58
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 14:16
|
договор0001.PDF | укладений |
28 вересня 2020 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна терміну поставки товару - 30.11.2020 року у зв'язку із розглядом скарги АМКУ |
Номер договору про закупівлю: | 003280-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |