Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2020-07-09-003280-b ff849448cad54b2599113aee9733dbb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чельтер Олена Вікторівна

380957443515 chelter1989@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 32371188
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, вулиця, Лермонтова, будинок 4-Б
Контактна особа: Чельтер Олена Вікторівна
380957443515
chelter1989@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:10
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2086 штуки
ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 07:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 07:41
перелік змін до ТД_07072020.doc
16 липня 2020 16:30
ТД_контейнери для відходів_зміни.doc
16 липня 2020 16:30
ТД_контейнери для відходів_зміни.doc
16 липня 2020 16:29
перелік змін до ТД_07072020.doc
10 липня 2020 15:31
Додаток 5_договір.docx
17 липня 2020 07:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 07:41
перелік змін до ТД_07072020.doc
16 липня 2020 16:30
ТД_контейнери для відходів_зміни.doc
10 липня 2020 16:01
ТД_контейнери для відходів_зміни.doc
10 липня 2020 15:32
ТД_контейнери для відходів_зміни.doc
09 липня 2020 14:47
ТД_контейнери для відходів (1).doc
09 липня 2020 14:41
ТД_контейнери для відходів (1).doc
16 липня 2020 16:30
ТД_контейнери для відходів_зміни.doc
10 липня 2020 16:01
ТД_контейнери для відходів_зміни.doc
10 липня 2020 15:32
ТД_контейнери для відходів_зміни.doc
09 липня 2020 14:44
ТД_контейнери для відходів (1).doc
16 липня 2020 16:29
перелік змін до ТД_07072020.doc
10 липня 2020 16:00
перелік змін до ТД_07072020.doc
10 липня 2020 15:31
перелік змін до ТД_07072020.doc
10 липня 2020 15:31
Додаток 5_договір.docx
09 липня 2020 14:41
Додаток 5_договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розбіжності щодо строку подачі учасником-переможцем скоригованої цінової (тендерної) пропозиції
Дата подання: 09 липня 2020 16:58
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:53
В тендерній документації наявні розбіжності щодо строків подання учасником-переможцем скоригованої цінової (тендерної) пропозиції. На сторінці № 4 зазначено строк протягом 5 календарних днів, а в додатку № 1 до тендерної документації зазначено «у строк що не перевищує 10 днів». Просимо усунути розбіжності.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що з метою уникнення розбіжностей до тендерної документації внесено зміни.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 09 липня 2020 16:58
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:52
Просимо Замовника зазначити чи поданий учасником аналогічний договір повинен містити посилання на ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску? Чи може поданий договір містити посилання на ДК інше ніж передбачено тендерною документацією?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, аналогічним вважається договір з поставки товару відповідно до предмету закупівлі, а саме контейнерів пластикових для збору твердих побутових відходів.
кваліфікаційний критерій: аналогічний договір
Дата подання: 09 липня 2020 17:00
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:51
Який договір буде вважатися аналогічним ?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, аналогічним вважається договір з поставки товару відповідно до предмету закупівлі, а саме контейнерів пластикових для збору твердих побутових відходів.
Щодо сертифікату якості ДСТУ EN 841
Дата подання: 09 липня 2020 17:07
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:50
Просимо Замовника пояснити, що він має на увазі під зазначенням « Сертифікація якості ДСТУ EN 841». Існують досі на жаль загальні технічні вимоги ДСТУ 8476:2015.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що предмет закупівлі має відповідати ДСТУ EN 840-1, а сертифікація предмету закупівлі має відповідати EN 841.
Тендерна документація
Дата подання: 10 липня 2020 09:43
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:48
Просимо чітко вказати яку саме версію файла під назвою "ТД_контейнери для відходів (1).doc" потрібно використовувати. Перший завантажений 9 лип. 14:44 Другий - 9 лип. 14:47 Назви файлів ідентичні.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що при формуванні тендерної пропозиції пропонуємо Вам використовувати файл тендерної документації, який завантажено 09 липня 2020 року о 14:47. Не має технічної можливості видалити файл тендерної документації, який завантажено 09 липня 2020 року о 14:44.
Щодо мінімальної кількості контейнерів в партії
Дата подання: 10 липня 2020 09:58
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:46
Просимо замовника зазначити яка мінімальна кількість контейнерів може входити в одну партію яку необхідно поставити?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що мінімальна кількість контейнерів за одну поставку складає 500 одиниць. Внесено зміни до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога щодо ваги
Дата подання: 10 липня 2020 09:58
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:45
Вимога Замовника щодо того, що « Вага до 11 кг.» є дискримінаційною та такою, що порушує норми чинного законодавства. Пояснюємо, що стандарт EN 840-1 не передбачає вимоги щодо ваги контейнера, а тому вона визначається на розсуд виробника. Зважаючи на зазначене передбачаючи вагу до 11 кг. Замовник обмежує конкурентну участь учасників які мають змогу запропонувати якісні контейнери які відповідають стандарту EN 840-1 проте з вагою більшою ніж зазначено. З метою уникнення дискримінації просимо виключити вимогу щодо ваги контейнера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що контейнери придбаваються для впровадження контейнерного збору ТПВ у приватному секторі міста, де переважно проживає населення похилого віку. Зметою поліпшення та зручності транспортування контейнерів для населення з приватної території на місто збору ТПВ із контейнерів у тендерній документації встановлено показник ваги контейнеру не більш ніж 11 кг. Тому зазначена вимога до предмету закупівлі не є дискримінаційною.
Сертифікат щодо EN 840-1
Дата подання: 10 липня 2020 10:01
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:41
Просимо замовника надати відповідь: Чи має потенційний Учасник надати сертифікат про те, що контейнер виготовлений відповідно до EN 840-1 ?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається сертифікат відповідності товару EN 840-1. Щодо умови надання сертифікату відповідності товару EN 840-1 внесено зміни до тендерної документації.
Щодо розвантаження товару
Дата подання: 10 липня 2020 10:01
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:38
Просимо Замовника зазначити, яка Сторона повинна здійснювати розвантаження поставленого товару, Покупець чи Постачальник?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет "КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що розвантаження та зборка контейнерів здійснюється Учасником.
Щодо довідка про відкриті рахунки
Дата подання: 10 липня 2020 10:02
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:38
Просимо Замовника вказати станом на яку дату повинна бути видана довідка з банку про наявні відкриті рахунки?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що дата довідки з банку про наявні відкриті рахунки не принципова, однак вона має містити правдиву інформацію на дату подання тендерної пропозиції Учасником.
Вага контейнера
Дата подання: 11 липня 2020 19:31
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:26
Вага контейнера до 11кг має бути з усіма комплектуючими і двома колесами і сталевою віссю? чи вага самого пластикового баку?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що вага до 11 кг - це вага самого пластикового баку, без комплектуючих.
Вага контейнера
Дата подання: 11 липня 2020 19:44
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:52
КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що контейнери придбаваються для впровадження контейнерного збору ТПВ у приватному секторі міста, де переважно проживає населення похилого віку. Зметою поліпшення та зручності транспортування контейнерів для населення з приватної території на місто збору ТПВ із контейнерів - Це одна з саме безглуздих відповідей! Може для населення похилого віку закупіть 120л контейнери? Вантажопідйомність 240л контейнера 120КГ!!! Як на вашу думку Людям похилого віку буде зручно його транспортувати при такому навантаженні? Але цей +/- кілограм ваги контейнера все вирішить!?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ"КМР" повідомляє, що технічні вимоги до ваги ми встановили для зручності споживача, а ступінь загрузки має вирішувати кожен Споживач самостійно.
Щодо ЕЦП та документів, які подаються учасником
Дата подання: 13 липня 2020 11:23
Дата відповіді: 13 липня 2020 13:47
Просимо надати роз’яснення щодо наступних питань: 1) електронний підпис має бути накладений на кожний документ окремо чи Учасник може під час завантаження пропозиції одночасно накласти електронний підпис на всю подану пропозицію з усією документацією? 2) якщо учасником є юридична особа, чи потрібно подавати сканований оригінал паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера керівника юридичної особи? 3) якщо учасником є юридична особа, чи потрібно подавати лист-згоду на обробку персональний даних, відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» від імені керівника юридичної особи? В пункті 12 Додатку №4 Сертифікація якості, вказано: ДСТУ EN 841, там скоріш за все є описка і повинно бути вказано ДСТУ EN 840-1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання тендерней комітет КП "МСЄЗ" КМР" роз'яснює наступне:
1) Електронним підписом має бути підписана вся пропозиція з усією документацією одночасно, не потрібно накладати ЕЦП на кожний документ окремо;
2) Якщо учасником є юридична особа - не потрібно надавати сканований оригінал паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
3) Відповідно до діючого ЗУ "Про захист персональних даних" лис-згода на обробку персональних даних необхідно надавати тільки фізичним особам.
У пункті 12 Додатку № 4 Сертифікація якості вказана вірно.
Щодо довідок з банку
Дата подання: 13 липня 2020 15:00
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:14
Довідку з банку про наявні відкритті рахунки з зазначенням повної назви банку та реквізитів, та Довідку з банку про стан позичкової заборгованості за кредитами та відсотками потрібно надавати щодо всіх відкритих рахунків Учасника в різних банках чи потрібні довідки лише з одного банку, рахунок якого буде вказуватися у договорі?
Відповідь: На Ваше запитання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що довідка з банку про нявні відкриті рахунки та Довідку з банку про стан позичкової заборгованості за кредитами потрібно надати з одного банку щодо рахунку, який буде вказуватися у договорі.
Щодо сертифікації якості ДСТУ EN 841
Дата подання: 13 липня 2020 15:14
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:33
Вкажіть, будь-ласка, повне найменування ДСТУ EN 841, для чіткого розуміння, яка саме сертифікація якості вимагається.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання тендерний комітет "КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що внесено зміни до тендерної документації.
Щодо сертифікації якості ДСТУ EN 841
Дата подання: 14 липня 2020 16:01
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:34
Щодо попереднього питання, повна назва ДСТУ EN 841 - Штрихове кодування. Специфікація символіки. Формат опису (EN 841:1995, IDT), яким чином дане ДСТУ стосується якості Контейнерів? Згідно ваших слів "КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що предмет закупівлі має відповідати ДСТУ EN 840-1, а сертифікація предмету закупівлі має відповідати EN 841", сертифікат ДСТУ EN 840-1 підтверджує відповідність ДСТУ EN 840-1, але як потрібно підтверджувати відповідність EN 841?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" повідомляє, що внесено зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-003280-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЕАНА", Код ЄДРПОУ:33428046
Дата подання: 10 серпня 2020 11:09
Вимога щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення про дискваліфікацію
Звертаємося до тендерного комітету замовника за предметом закупівлі ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) Комунального підприємства «Міська служба єдиного замовника» Курахівської міської ради» (надалі – Замовник) з приводу відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕАНА» (надалі – Учасник).
В результаті електронного редукціону, який відбувся 27 липня 2020 року о 14:01 годині, ТОВ «АЛЕАНА» було подано тендерну пропозицію з найменшою ціновою пропозицією 1 720 950,00 грн. Розглянувши пропозицію Учасника, Замовник розмістив на сайті Уповноваженого органу Протокол засідання тендерного комітету № 15-ТД від 03 серпня 2020 року (надалі – Протокол), в якому відхилив тендерну пропозицію Учасника з підстав, що нібито Учасником подано недостовірну інформацію щодо предмета закупівлі, а саме що за інформацією з сайта- https://shop.aleana.ua/ Учасник використовує вторинну сировину для виробництва контейнерів для ТПВ 240 л, в той час коли Замовник вимагав у тендерній документації, щоб предмет закупівлі був виготовлений з первинної сировини

Ми не погоджуємося з рішенням прийнятим Замовником та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з огляду на наступне.

Додатком 4 до Тендерної документації установлені вимоги до предмета закупівлі (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) зокрема, що «матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки пропонованого Товару виготовлений з первинного поліетилену високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин»

Відповідно до пункті 6 Розділу 3 Тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) у тому числі відповідній технічній специфікації згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 4 до цієї тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.»

Учасником у тендерній пропозиції був запропонований Замовнику Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів 240 літрів з асортименту Виробника/ Учасника під назвою «Бак сміттєвий «Профі Плюс»(Контейнер для твердих побутових відходів «Профі Плюс), що виготовляється саме з первинної сировини. До пропозиції був поданий Лист-гарантія № 1128 від 21 липня 2020 р., де ми підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку № 4 тендерної документації. Також Учасником була подана Технічна специфікація №1129 від 21 липня 2020 р. в якій ми повідомляємо, що запропоновані нами Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів відповідають необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлених Замовником у тендерній документації, зокрема, що матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки пропонованого Товару виготовлений з первинного поліетилену високої щільності (HD-PE), стійкий до ультрафіолетового проміння, до впливу погодних умов, механічних пошкоджень та до впливу агресивних і хімічних речовин. Зазначене також підтверджується Паспортом якості на Бак сміттєвий «Профі Плюс», доданого до тендерної пропозиції та підписаного нами, як Виробником.
Таким чином Учасник підтвердив, що пропозиція учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та при укладенні договору з Замовником Учасник здійснить поставку предмета закупівлі у повній відповідності до тендерної документації.
В той час, інформація, на яку послався Замовник у Протоколі як на доказ подання недостовірної інформації, відображена на офіційному сайті Учасника - https://shop.aleana.ua/, про те що компанія – виробник ТОВ «АЛЕАНА» використовує вторсировину для виробництва контейнерів для ТПВ 240 л не є імперативом, а має інформативний характер для споживачів, які бажають замовити Контейнер саме в даному Інтернет - магазині. Крім того вказана інформація стосується Контейнерів для ТВП 240 л., а не Баків сміттєвих «Профі Плюс»(Контейнерів для твердих побутових відходів «Профі Плюс) 240 л., які і були запропоновані в закупівлі UA-2020-07-09-003280-b.
Крім цього, як зазначено на цьому ж сайті в розділі «Про нас» за посиланням (https://shop.aleana.ua/about_us?_route_=about_us) окремий напрямок діяльності ТОВ «АЛЕАНА» - це випуск продуктів під замовлення. Тобто, ми як Виробник, пропонуємо нашим покупцям вибір матеріалу з якого буде виготовлятися товар і відповідно ми можемо виготовляти контейнери, як з первинної сировини, так і з вторинної. Матеріал виготовлення продукції залежить від бажання Замовника.

Відповідно принципів підприємницької діяльності, зазначених в статті 44 Господарського кодексу України, підприємництво здійснюється на основі самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону.
Тому, під час участі у публічних закупівлях, якщо умовами тендерної документації вимагається виготовляти предмет закупівлі з первинної сировини, ми пропонуємо контейнери з асортименту Виробника/Учасника під назвою «Бак сміттєвий «Профі Плюс» (Контейнер для твердих побутових відходів «Профі Плюс»), які виготовляються саме з первинного поліетилену (HDPE), зокрема у поставці Вижницькій міській раді Чернівецької області згідно договору №1096 від 20.11.2018 р., що підтверджується документами у тендерній пропозиції Учасника: скановані копії договору №1096 від 20.11.2018 р., видаткової накладної №А0000010918 від 07.12.2018р., та оригіналу позитивного відгуку до цього Договору.

Отже, посилання Замовника на частину 2 статті 31 Закону, щодо того, що пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є необґрунтованим та не аргументованим.

Щодо посилання на умови Додатку №2 тендерної документації, що «Замовник залишає за собою право перевірки достовірності інформації, наданої учасником електронної закупівлі, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям використовуючи дані та інформацію відкритих реєстрів і майданчика Прозорро (надалі-джерела) тощо. У разі встановлення невідповідності наданої Учасником інформації у складі тендерної пропозиції від даних та інформації, які містять вищезазначені джерела, замовник має право визнати зазначену інформацію такою, що не відповідає дійсності та відхилити пропозицію учасника.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 16 Закону, «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Таким чином. Законодавець встановив вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, а у даній Закупівлі Замовником в Додатку №2 до тендерної документації було встановлено два кваліфікаційних критерії: щодо досвіду виконання аналогічних договорів та щодо підтвердження фінансової спроможності.
Виходячи з цього вимоги щодо технічних та якісних характеристик (що включає в себе вимоги про матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки) зазначені в Додатку №4 до тендерної документації не відносяться до кваліфікаційних критеріїв. Тобто примітка в Додатку №2 щодо перевірки достовірності не повинна застосовуватися до технічних та якісних характеристик (що включає в себе вимоги про матеріал корпусу, основної кришки та додаткової кришки)

Спираючись на вищевикладене, ми вважаємо, що Замовник порушив один із принципів здійснення закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – Замовник неправильно інтерпретував отриману інформацію з сайту Інтернет – магазину Учасника, а також не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «АЛЕАНА», адже дана пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «АЛЕАНА» та порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 статті 44 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
Члени тендерного комітету та / або уповноважені особи можуть бути притягнуті до адміністративної відповідальності згідно статті 161-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500 - 51 000 гривень).

З метою уникнення порушення Замовником законодавства України, принципу здійснення публічних закупівель, а саме: об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі просимо врахувати вищезазначене. Адже, Замовник при розгляді тендерної пропозиції повинен виходити з Закону, тендерної документації та пропозиції Учасника. У випадку, незадоволення нашої вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції.

Отже, на підставі вищенаведеного,

Вимагаємо:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЕАНА», яке зазначено в Протоколі засідання тендерного комітету № 15-ТД від 03 серпня 2020 року.
3. Визнати переможцем процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів) – учасника торгів ТОВ «АЛЕАНА» та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2020 13:01
Виходячи з вищевикладеної інформації у вкладеному документі, враховуючи не відповідність пропозиції Замовник умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, наявність обґрунтованого сумніву в достовірності інформації, маніпуляційні дії Учасника направленні на введення в оману Замовника та орган оскарження, вважаємо обґрунтованим та аргументованим відхилення пропозиції Учасника закупівлі UA-2020-07-09-003280-b – ТОВ «АЛЕАНА».

Документи

12 серпня 2020 12:54
Відповідь на вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-09-003280-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЕАНА", Код ЄДРПОУ:33428046
Дата подання: 11 серпня 2020 15:33
Скарга на рішення та дії Замовника
Оскаржується рішення тендерного комітету Комунального підприємства «Міська служба єдиного замовника» Курахівської міської ради протокол № 15-ТД від 03 серпня 2020 року про віхилення тендерної пропозиції ТОВ "Алеана"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 22:38
Рішення від 13.08.2020 №15484.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 22:37
Рішення від 08.09.2020 №16926.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої колегії АМКУ № 16926 від 08.09.2020 р. скасувати рішення про відхилення Пропозиції ТОВ "АЛЕАНА" (ЄДРПОУ-33428046) згідно процедури закупівлі: Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 240 літрів (ДК 021:2015. 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), номер закупівлі UA-2020-07-09-003280-b.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 09:58

Документи подані скаржником

11 серпня 2020 14:32
Скарга.pdf

Документи подані замовником

17 серпня 2020 12:04
Відповідь на скаргу.docx
17 серпня 2020 12:05
відповідь на скаргу.pdf
17 серпня 2020 12:05
відповідь на скаргу.pdf
15 вересня 2020 09:57
Протокол.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕАНА" 2 065 140,00
UAH з ПДВ
1 720 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" 1 846 110,00
UAH з ПДВ
1 796 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Елкопласт Україна 1 852 368,00
UAH з ПДВ
1 842 981,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 2 340 492,00
UAH з ПДВ
2 061 385,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 2 133 978,00
UAH з ПДВ
2 075 567,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-Львів" 2 188 214,00
UAH з ПДВ
2 075 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ-СПЕЦТЕХ" 2 190 300,00
UAH з ПДВ
2 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 14:07
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:01
Dovidka_20255445220780176122.pdf
25 вересня 2020 08:46
Електронний підпис
18 вересня 2020 09:41
Електронний підпис
31 липня 2020 11:06
Електронний підпис
31 липня 2020 10:56
Відгук Луцьк.pdf
31 липня 2020 10:56
Відгук Гайсин.pdf
31 липня 2020 10:56
Відгук Вижниця.pdf
22 липня 2020 11:13
Електронний підпис
22 липня 2020 10:48
Photo 13.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 12.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 11.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 10.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 9.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 8.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 7.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 6.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 5.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 4.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 3.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 2.jpg
22 липня 2020 10:48
Photo 1.jpg
22 липня 2020 10:48
17_Проект договору.pdf
22 липня 2020 10:48
03_Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 16:57
Електронний підпис
24 липня 2020 16:56
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2020 16:56
Сертифікат EN840-1.pdf
24 липня 2020 16:56
Паспорт Контейнера.pdf
24 липня 2020 16:55
Лист Згода.pdf
24 липня 2020 16:55
Додаток 5_договір.pdf
24 липня 2020 16:55
Довідка Статистики.pdf
24 липня 2020 16:55
Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2020 16:55
Висновок СЕЕ. Jestic.PDF

Публічні документи

24 липня 2020 16:51
Електронний підпис
24 липня 2020 16:50
9. Вiдсутнiст_ пiдстав.pdf
24 липня 2020 16:50
8. Проект договору.pdf
24 липня 2020 16:50
7. Лист-гарантiя.pdf
24 липня 2020 16:50
6. Щодо рiшення.pdf
24 липня 2020 16:49
32. Опис до Статуту.pdf
24 липня 2020 16:49
27. Рiшення № 2.pdf
24 липня 2020 16:49
18. Згода перс. данi.pdf
24 липня 2020 16:49
13. Захист довкiлля.pdf
24 липня 2020 16:48
17. Щодо зразка.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:22
Електронний підпис
24 липня 2020 13:58
924 Договір 001.pdf
24 липня 2020 12:43
Електронний підпис
24 липня 2020 12:19
938 Лист з кодом 001.pdf
24 липня 2020 12:19
937 Пояснення 001.pdf
24 липня 2020 12:19
Фото товару.pdf
24 липня 2020 12:19
ses_kont.pdf
24 липня 2020 12:19
EN 840_1_5_6.pdf
24 липня 2020 12:19
140001.pdf
24 липня 2020 12:19
90001.pdf
24 липня 2020 12:19
50001.pdf
24 липня 2020 12:19
Наказ на директора.pdf
24 липня 2020 12:19
Лист від виробника.pdf
24 липня 2020 12:19
Відомості з ЄДР 001.pdf
24 липня 2020 12:19
ВИТЯГ_ЄДР_22_07_2020.pdf
24 липня 2020 12:19
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 12:19
936 Лист розяснення 001.pdf
24 липня 2020 12:19
931 лист згода 001.pdf
24 липня 2020 12:19
929 довідка ст 17.pdf
24 липня 2020 12:19
928 довідка ст 17.pdf
24 липня 2020 12:19
924 договір поставки.pdf
24 липня 2020 12:19
922 Лист гарантія.pdf
24 липня 2020 12:19
920 Лист згода.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 12:26
Електронний підпис

Публічні документи

24 липня 2020 15:58
Електронний підпис
24 липня 2020 15:55
2. Проект договору.pdf
24 липня 2020 15:55
5. Інші документи.pdf
24 липня 2020 15:55
4. Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЕАНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ"

ТОВ Елкопласт Україна

ТОВ "НВП "Укрресурс"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "ЕКО-Львів"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ-СПЕЦТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЕАНА"
#33428046
Рішення скасоване 1 720 950,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 08:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 12:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ"
#38609862
Рішення скасоване 1 796 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 08:54
ТОВ Елкопласт Україна
#39191888
Рішення скасоване 1 842 981,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 08:54
ТОВ "АЛЕАНА"
#33428046
Переможець 1 720 950,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 16:07

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог п. 4.1 частини 4 Додатку №2 Тендерної документації : Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що мають бути надані у складі пропозиції в сканованому вигляді: До документів для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надаються скановані копії оригіналів позитивних відгуків від Замовників, скановані копії завершених аналогічних договорів та видаткові накладні до вищезазначених аналогічних договорів. У складі Вашої Тендерної пропозиції виявлено невідповідності у документах, що вимагались тендерною документацією, а саме: - Листи-відгуки, надані у складі Вашої тендерної пропозиції не мають посилання на договір в рамках якого було здійснено поставки товарів відповідно до предмету закупівлі; - До аналогічного договору від 20.11.2018 року №1096, наданого у складі тендерної пропозиції, не надано позитивний відгук від Замовника. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: - оприлюднити позитивні відгуки до аналогічних договорів, безпосередньо наданих у складі тендерної пропозиції; - оприлюднити позитивний відгук від Замовника до аналогічного договору від 20.11.2018 року №1096, наданого у складі тендерної пропозиції.

Документи

04 серпня 2020 12:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕАНА"
#33428046
1 720 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:41
видаткова 2.PDF укладений
01 грудня 2020 15:41
видаткова 2.PDF укладений
01 грудня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:39
видаткова 1.PDF укладений
01 грудня 2020 15:39
видаткова 4.PDF укладений
01 грудня 2020 15:39
видаткова 3.PDF укладений
01 грудня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 15:58
додаткова угода.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 14:16
договор0001.PDF укладений
28 вересня 2020 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну поставки товару - 30.11.2020 року у зв'язку із розглядом скарги АМКУ
Номер договору про закупівлю: 003280-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 720 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 286 825,00 UAH)