Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Форма № 157-1/о "Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією"
Очікувана вартість
28 500,00 UAH
UA-2020-07-09-003202-b c367be8fa6094f689596acfe450f294c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тімакова Лариса Олександрівна

+380671369220 larisatimakova2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ КОР "Обласне бюро медико-соціальної експертизи"
Код ЄДРПОУ: 03314227
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, вул. Багговутівська, 1
Контактна особа: Тімакова Лариса Олександрівна
+380671369220
larisatimakova2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 14:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 14:34
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:32
Очікувана вартість: 28 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 шт
Форма № 157-1/о "Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Багговутівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 14:10
Бланк 157-1/о.pdf
13 липня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 11:39
1 Договір проект.docx
09 липня 2020 14:31
Технічний опис 157-1_о.docx
14 липня 2020 14:10
Бланк 157-1/о.pdf
13 липня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 11:39
1 Договір проект.docx
09 липня 2020 14:31
Договір проект.docx
09 липня 2020 14:31
Технічний опис 157-1_о.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо зразка бланка для ознайомлення
Дата подання: 13 липня 2020 14:02
Дата відповіді: 14 липня 2020 13:56
Доброго дня! Прохання надати в складі тендерної документації зразок бланка для ознайомлення. Згідно яких нормативних документів має виготовлятися даний бланк? Дякуємо.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше запитання. Найблищим часом надмо в складі тендерної документації зразок бланка для ознайомлення.
Форм № 157-1/о - "Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією і Довідка до акта огляду медико-соціальною експертною комісією" виготовляється згідно наказу МОЗ №1066 від 17.12.2012 р.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-003202-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 13 липня 2020 14:06
Вимога стосовно кольору бланку
Технічний опис бланку форми №157-1/о "Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією" затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 грудня 2012 року N 1066.
У даному наказі або будь-якому іншому нормативно-правовому акті відсутні вимоги до кольору паперу для виготовлення бланку.
Відповідно до вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до замовників. Зазначення конкретного кольору бланку істотно обмежує коло учасників даної закупівлі, що також суперечить принципу здійснення публічних закупівель такому, як добросовісна конкуренція серед учасників.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимоги до кольору бланку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 14:07
Були проведені переговори з потенційними учасниками і більше ніж 2 організації можуть виготовити бланки рожевого кольору, тому це не є порушенням.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-003202-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 14 липня 2020 14:29
Вимога щодо усунень невідповідностей згідно Наказу МОЗ України
Згідно Наказу МОЗ України № 1066 від 17.12.2012 року не зазначено , що бланк повинен бути рожевого кольору. Тому вимагаємо усунути дану вимогу з тендерної документації, таку яка протирічить вимогам Наказу МОЗ України.
Наданий зразок бланку не відповідає технічному опису вищезазначеного Наказу. Згідно Наказу серія повинна складатися з трьох літер та номер з шести цифр. Проте в наданому вами зразку міститься серія із двох літер та номер з семи цифр. Це груба невідповідність вимогам Наказу та зменшує конкуренцію та не дає можливості приймати участь іншим потенційним учасникам.
Вимагаємо даний зразок виключити з тендерної документації, так як невідповідний технічному опису
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 14:56
Добрий день. Наша організація з самого початку введення форми 157-1/о використовує бланки рожевого кольору. І надалі ми хотіли б замовляти саме в рожевому кольорі..

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" 20 000,00
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 17:00
Електронний підпис
16 липня 2020 16:59
техопис.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 17:51
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 липня 2020 17:51
Статут.pdf
14 липня 2020 17:51
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
#34239034
Переможець 20 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 13:56

Документи

22 липня 2020 13:56
Електронний підпис
22 липня 2020 13:54
Протокол (рішення)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
#34239034
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 13:56
Електронний підпис
22 липня 2020 13:54
Протокол (рішення)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:06
Протокол 4.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:55
договір 2020.pdf укладений
06 серпня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (технічна помилка)
Номер договору про закупівлю: 2020-71
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 333,33 UAH)