Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електророзподільні кабелі
Очікувана вартість
4 247 800,00 UAH
UA-2020-07-09-003170-b 482f5f3d17ed4336943a1a16ba7d7d3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фахівці публічних закупівель

380322377779 tenderlet@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Фахівці публічних закупівель
380322377779
tenderlet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 4 247 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі


Електророзподільні кабелі

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-25-000019 ● 8cb1d75045234c47b2263e50c2457819
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.08.2020 № 152

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.08.2020 № 152.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-09-003170-b 09.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-2-1).

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-02 13:12:17

Заперечення до висновку про наявність порушень за предметом «Електророзподільні кабелі» стрічка (UA-P-2020-07-09-002558-b)

Заперечення до висновку про наявність порушень законодавства щодо закупівлі за предметом «Електророзподільні кабелі» стрічка UA-P-2020-07-09-002558-b), згідно наказу №152 від 25.08.2020 ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС)
По питанню «За результатами аналізу планування закупівлі та її відображення у річному плані встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону.
За результатами оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 та частини 3 статті 10, частини 3 статті 20 Закону».
09.07.2020 Замовником торгів було створено рядок плану закупівель (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-09-002558-b) для подальшої можливості оприлюднення оголошення про закупівлю «Електророзподільні кабелі» з трьома лотами на загальну очікувану вартість 3 236 000,00 грн. Проте, 24.07.2020 року з врахуванням непередбачених нагальних потреб які виникли, Замовником було внесено зміни до закупівлі, а саме було скасовано лот№3 «Провід контактний МФ» з причин невідповідності коду ДК до коду зазначеного в оголошенні. Очікувана вартість лоту №3 складала 2 000 000.00 грн. З врахуванням термінових потреб, які виникли в ході виробничої діяльності, виникла нагальна необхідність у внесенні змін по лоту №1 «Кабель АСБ» із збільшенням номенклатурних позицій та змін по обсягу закупівлі вдвічі, що призвело до збільшення очікуваної вартості закупівлі по конкретному лоту з 636 000,00 грн. до 1 647 800,00грн. Враховуючи зазначене, загальна очікувана вартість закупівлі у відповідності до оприлюднених потреб повинна була складати не 3 236 000. 00 грн, а 2 247 800, 00 грн (2 000 000.00 грн + 1 011 800.00 грн.). Технічної можливості у відображенні відповідних коригувань у плані закупівель у Замовника торгів не було.
Недосконалість електронного майданчику системи Prozorro E-tender.UA, не дала можливості Замовнику відобразити відповідні коригування у плані закупівел. На дану ситуацію Замовник немає жодного впливу, та не може нести відповідальності за дії яких не здійснював.
З врахуванням вищевикладеного, розмір очікуваної вартості предмету закупівлі в цілому (2 247 800,00) згідно пункту 1 частини 1 та частини 3 статті 10, частини 3 статті 20 Закону не передбачає публікацію оголошення у відповідності до частини 3 статті 10 Закону без додаткового оприлюднення оголошення англійською мовою та збільшення терміну подання тендерних пропозицій.
По питанню «За результатами аналізу правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до Закону (відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону) встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону».
У відповідності до електронного вигляду оголошення про проведення відкритих торгів майданчиком E-tender.UA не передбачено окремого пункту чи графи де Замовник міг би зазначити інформацію про мову. Оскільки відсутні необхідні поля для заповнення інформації про мову у формі оголошення, вважаємо що технічної можливості у нас як Замовника торгів не було. Інформація про мову зазначена у вимогах тендерної документації на виконання вимог п.13 частини 2 статті 22 Закону.
По питанню « …..термін дії тендерної пропозиції»
У відповідності до пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерних пропозицій має складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимога Замовника щодо терміну дії пропозиції 120 днів не суперечить вимогам Закону, а дає можливість Замовнику зафіксувати ціну зазначену в тендерній пропозиції на більш довший період з метою максимальної економії коштів.
По питанню «За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця встановлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 28, частини 2 та 12 статті 29 Закону».
Замовником не було допущено порушень, оскільки абзацом 3 частини 1 статті 28, частини 2 та 12 статті 29 Закону передбачено, що зазначені норми Закону застосовуються для закупівель оголошених згідно частини 3 статті 10 Закону (оголошення з публікацією англійською мовою), а Замовником було оголошеного процедуру відкритих торгів у відповідності до частини 1 статті 10 Закону без перевищення вартісних меж.
У зв’язку із з тим, що не встановлено порушень в результаті аналізу питання стосовно дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця, вважаємо недоречним розірвання договору від 19.08.2020 №00561 на суму 560 076,00 грн з ПДВ (за лотом №2), з переможцем торгів ТОВ «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель», який поніс витрати на участь у закупівлі та згоден дотримуватися усіх зобов’язань в межах укладених договорів.
Просимо врахувати, що розірвання договору укладеного за результатами проведення відкритих торгів з причин несуттєвих, які не порушували основні принципи закупівель (вільної конкуренції, об’єктивності та неупередженості) призведе до блокування виробничої діяльності та відтермінування отримання необхідного товару щонайменше на один місяць, відповідно, призведе до відтермінування планових та поточних ремонтів, зменшення та зриву випуску на лінії рухомого складу та відповідні збитки для Замовника і незручностей для споживачів транспортних послуг Замовника. Окрім того, просимо врахувати факти про те, що договори укладено та оприлюднено за посиланням UA-2020-07-09-003170-b втрачено час для здійснення закупівлі, Учасниками торгів понесено витрати для участі у закупівлі, відміна торгів і розірвання договору призведе до значного відтермінування факту поставки продукції, яка вкрай необхідна на сьогодні, або зумовить провести закупівлю без проведення конкурентної процедури у вкрай короткі терміни для забезпечення нагальних потреб.
Дані обставини не вплинули на максимальну економію, відкритість, прозорість та неупередженість у прийнятті рішень. Переможцем обрано пропозицію з найнижчою ціною, за результатом добросовісної конкуренції.
Окрім того, просимо взяти до уваги, що ЛКП «Львівелектротранс» здійснює свою діяльність, в тому числі, з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, викликаною епідемією коронавірусу та забезпечення життєдіяльності м. Львова, оскільки підприємство здійснює перевезення в тому числі працівників, діяльність яких є визначальною для міста. Необхідною умовою є забезпечення підприємства безперебійним постачанням необхідних матеріалів у зв’язку із виникненням особливих обставин.
Замовник готовий здійснити заходи щодо усунення виявлених несуттєвих порушень та в подальшому врахувати їх при проведенні закупівель, але не шляхом припинення зобов’язань за договорами від 19.08.2020 №00561.
Вважаємо, що припинення зобов’язань за договорами є неправильним /неприпустимим, оскільки виявлення несуттєвих порушень під час проведення процедури UA-2020-07-09-003170-b, які не порушили принципи закупівель, не повинні призводити до розірвання укладених договорів за результатами відкритих торгів та порушувати принципи добросовісної конкуренції.
Законних підстав зобов’язати сторону договору до його розірвання з умов не передбачених у Договорі у нас, як Замовника не має.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто. Договір розірвано.

2020-10-30 13:00:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу планування закупівлі та її відображення у річному плані встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону. За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця встановлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 28, частини 2 та 12 статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу планування закупівлі та її відображення у річному плані встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону. За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця встановлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 28, частини 2 та 12 статті 29 Закону.) • усунуто

порушення усунено, договір за лотом 2 розірвано.

2020-11-03 12:45:30

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Кабель АСБ
Опис предмету закупівлі:
Кабель АСБ
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 647 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 478,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2400 м
Кабель АСБ
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія "з дати отримання товару" Пiсляоплата 21 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
31 липня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій