Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
885 659,00 UAH
UA-2020-07-09-002767-c ● 771c407a92764df7a712dde9f057ecce
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Добропільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142833 |
Місцезнаходження: | 85000, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, ВУЛИЦЯ Банкова, будинок 10 |
Контактна особа: |
Таміла Квачко +380627728180 hozgoroo@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 885 659,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 428,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Шкільні меблі ДК- 39160000-1 (Комплект шкільних меблів (одномісна парта зі стільцем) для нової української школи
Строк поставки товарів до 17 серпня 2020 року оплата товару здійснюється після поставки згідно фінансування замовника .
Відділ освіти Добропільської міської ради 85000, Україна, Донецька область, місто Добропілля, ВУЛИЦЯ Банкова, будинок 10 (Орган місцевого самоврядування)
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товарів до 17 серпня 2020 року оплата товару здійснюється після поставки згідно фінансування замовника .
Відділ освіти Добропільської міської ради 85000, Україна, Донецька область, місто Добропілля, ВУЛИЦЯ Банкова, будинок 10 (Орган місцевого самоврядування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
503 штуки
Комплект шкільних меблів (одномісна парта зі стільцем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 серпня 2020
—
17 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється після поставки згідно фінансування замовника . | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 10:01 |
Зміни до спрощеної закупівлі.docx | |
13 липня 2020 10:01 |
шкільні меблі у комплекті (одномісна парта зі стільцем)..docx |
13 липня 2020 10:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 липня 2020 10:01 |
Зміни до спрощеної закупівлі.docx
|
|||||||||
13 липня 2020 10:01 |
шкільні меблі у комплекті (одномісна парта зі стільцем)..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 10 липня 2020 09:31
Дата відповіді: 10 липня 2020 13:38
Шановний Замовнику Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково регулювання кута нахилу стільниці. Ви не маєте права закупляти інші парти! Стільниця повинна бути з регулюванням кута нахилу! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день !
Звертаємо вашу увагу на те, що були внесені зміни документації.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Звертаємо вашу увагу на те, що були внесені зміни документації.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-09-002767-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 11 липня 2020 02:13
щодо наказу
Ви внесли зміни в ТД,а саме:"Меблі мають бути виготовлені згідно рекомендацій МОН України та наказу МОН №147 від 07.02.20 р. «ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи»." Звертаю Вашу увагу на те, що наказ МОН №147 від 07.02.20 р немає відношення до «ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 10:08
Добрий день ! Звертаємо вашу увагу на те, що були внесені зміни документації. Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КІФА" #30347169 |
Переможець |
857 112,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 19:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 12:02
|
Накладна до договору №279(шкільні меблі).pdf | укладений |
25 вересня 2020 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 12:54
|
Договір № 279.pdf | укладений |
10 серпня 2020 12:53
|