Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об'єкті: гуртожиток готельного типу Енеїда за адресою: м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 8; Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об'єкті: гуртожитку Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова за адресою: м. Хмельницький, вул. Інституцька, 14/2; Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, та управління евакуацією людей на об’єкті: Навчальний корпус №4 «Частина приміщення за сценою актового залу» Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова по вул. Проскурівська, 57, м. Хмельницький
Очікувана вартість
1 175 200,00 UAH
UA-2020-07-09-002534-a ● 46070aeb18a64591a5a0ca3e887e5c18
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова |
Код ЄДРПОУ: | 14163438 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Гордилюк Ірина Олексіївна +380382717571 ekonomist2@univer.km.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 21:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 13:33 |
Очікувана вартість: | 1 175 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 876,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
11. Категорія замовника п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 12. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об'єкті: гуртожиток готельного типу Енеїда за адресою: м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
1 послуга
Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об'єкті: гуртожитку Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова за адресою: м. Хмельницький, вул. Інституцька, 14/2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Інституцька, 14/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
1 послуга
Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, та управління евакуацією людей на об’єкті: Навчальний корпус №4 «Частина приміщення за сценою актового залу» Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова по вул. Проскурівська, 57, м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 5.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 60 банківських днів, при наявності коштів на бюджетних рахунках, після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). До Акту приймання виконаних будівельних робіт додається довідка про вартість виконаних послуг (ф. КБ-3). | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 21:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 21:04 |
4.5. Додаток 5 відомості.doc | |
09 липня 2020 21:04 |
4.4. Додаток 4 субпідрядник.doc | |
09 липня 2020 21:04 |
4.3. Додаток 3 Проект договору.doc | |
09 липня 2020 21:04 |
4.2. Додаток 2 до ТД ТЗ.docx | |
09 липня 2020 21:04 |
4.1. Додаток 1 ФП.doc | |
09 липня 2020 21:04 |
4. ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ознайомлення з проектною докуменьацією
Дата подання: 10 липня 2020 10:51
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:41
Прошу Вас, до початку торгів, надати можливість ознайомлення з проектною документацією на виконання робіт
Відповідь: Доброго дня.
Згідно проектної документації на виконання робі (завдання) до предмету закупівлі, які є в Замовника викладені в додатку 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до п.п. 3.6.12.; 3.6.13. Тендерної документації, Учасник повинен провести обстеження об’єкту за участю представника замовника та Учаснику буде надана можливість:
- обстежити об’єкт;
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Згідно проектної документації на виконання робі (завдання) до предмету закупівлі, які є в Замовника викладені в додатку 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до п.п. 3.6.12.; 3.6.13. Тендерної документації, Учасник повинен провести обстеження об’єкту за участю представника замовника та Учаснику буде надана можливість:
- обстежити об’єкт;
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-09-002534-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 10 серпня 2020 15:00
Дата подання: 10 серпня 2020 15:00
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 18:05
рішення від 12.08.2020 № 15422 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 18:05
інформація про перенесення розгляду скарги № 13100.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 18:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2020 № 16800.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 19:30
рішення від 07.09.2020 № 16800.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 22:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Погоджуємось з рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2020 16:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
962 357,66
UAH з ПДВ
|
950 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ" |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" |
1 175 200,00
UAH з ПДВ
|
1 175 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Рішення скасоване |
950 004,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 16:58
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ" #41327129 |
Рішення скасоване |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 16:58
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
950 004,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 11:40
|
договір | укладений |
25 вересня 2020 11:36
|