Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та регенерація картриджів)
Очікувана вартість
3 540,00 UAH
UA-2020-07-09-002248-c 42bd82a375a1496ba044f1d4d1c85309
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Баштова

+380534432980 l.ns.19.2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОСАНЖАРСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 37464470
Місцезнаходження: 39300, Україна , Полтавська обл., Новосанжарський р-н, смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Контактна особа: Людмила Баштова
+380534432980
l.ns.19.2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка (20шт.) та регенерація (4шт.) картриджів. Якість надання послуг відповідає нормам встановленим у договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 штуки
Регенерація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

09 липня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БУРИК ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ
#2635809293
Переможець 3 540,00
UAH
09 липня 2020 11:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 09:34
Додаткова угода на зміну джерела фінансування.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 09:27
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 11:44
договір заправка та регенерація картриджів.pdf укладений
09 липня 2020 11:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів 20 штуки 125,00
UAH
Регенерація картриджів 4 штуки 260,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування, без зміни загальної суми договору (Було закладено на дану закупівлю кошти отримані від НСЗУ в сумі 3540,00грн.,наразі з внесенням змін додатковою угодою №1 від 11.11.2020р.: 2030,00грн.-кошти отримані від НСЗУ та 1510,00грн.-місцевий бюджет)
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів 20 штуки 125,00
UAH
Регенерація картриджів 4 штуки 260,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 540,00
UAH