Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 - "Поточний ремонт місця для відпочинку - Альтанка (новий простір НУШ) в ЗЗСО № 106, вул. Некрасівська, 4-А, м. Київ" (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2020-07-09-002199-b a34bc0503e814ae0be18ed3249228c6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:46
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДБН А.2.2-3:2014 - "Поточний ремонт місця для відпочинку - Альтанка (новий простір НУШ) в ЗЗСО № 106, вул. Некрасівська, 4-А, м. Київ" (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Некрасівська, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 21 календарних дня з дати їх підписання. Пiсляоплата 21 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2020 03:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2020 03:33
ЗМІНИ до ТД.docx
09 серпня 2020 03:33
Нова редакція ТД.docx
09 серпня 2020 03:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2020 03:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2020 21:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 03:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2020 03:33
ЗМІНИ до ТД.docx
02 серпня 2020 21:31
ЗМІНИ до ТД.docx
31 липня 2020 08:29
ЗМІНИ до ТД.docx
09 серпня 2020 03:33
Нова редакція ТД.docx
02 серпня 2020 21:30
Тендерна документація в новій редакції.docx
31 липня 2020 09:04
Тендерна документація в новій редакції.docx
14 липня 2020 03:45
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-09-002199-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 04 вересня 2020 10:18
Скарга
«09» липня 2020 року Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю ДБН А.2.2-3:2014 - "Поточний ремонт місця для відпочинку - Альтанка (новий простір НУШ) в ЗЗСО № 106, вул. Некрасівська, 4-А, м. Київ" (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), UA-2020-07-09-002199-b – відкриті торги. Аукціон відбувся 17.08.2020 р. на який подали пропозиції чотири учасника, а саме: 1. ФОП Тутенко Надія Вікторівна; 2. ФОП Максюта Владислав Вікторович; 3. ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр». За результатами аукціону найнижча пропозиція була запропонована ФОП Тутенко Н.В., яка запропонувала найменшу ціну 419 999,05 грн. Проте, протоколом від 28.08.20 р. №6 пропозицію ФОП Тутенко Н.В. було відхилено. Наступний учасник, який запропонував меншу ціну є ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ (надалі – ФОП Максюта В.В.) – 498 000,00 грн. На підставі протоколу від 28.08.2020 №7 Учасника ФОП Максюта В.В. визнано переможцем. ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» (надалі - Скаржник) – категорично не погоджується із рішенням Замовника та зазначає наступне. Відповідно до п. 1.2. Додатку № 1 до Тендерної документації, Учасники повинні були подати інформаційну довідку про підприємство (реквізити, адреса, телефони, керівництво, тощо). Учасник Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович надав інформаційну довідку про підприємство у якій зазначив недостовірну інформацію, а саме розрахунковий рахунок не у форматі IBAN. Для України IBAN складається із 29 літерно-цифрових символів: коду країни, контрольного розряду, коду банку та номера рахунку. Проте учасник надав розрахунковий рахунк, який складається з 16 цифрових символів. Отже, Учасник подавши недостовірну інформацію, не виконав вимог замовника у частині надання інформаційної довідки про підприємство, яка включає інформацію про реквізити Учасника. Відповідно до п. 2.1. Додатку № 1 до Тендерної документації, Учасники повинні були подати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД, згідно таблиці: № Посада Прізвище, ім’я, по - батькові Строк роботи на посаді Освіта, спеціалізація по диплому Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, надав довідку, яка не відповідає встановленій Замовником таблиці, та не містить інформації щодо строку роботи на посаді поданих працівників. Отже, Учасник не виконав вимог Замовника та не підтвердив наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Відповідно до п. 4.3. Додатку № 1 до Тендерної документації, Учасники повинні були подати копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): • балансу підприємства учасника; • звіту про фінансові результати Учасника; • звіту про рух грошових коштів (у разі наявності); Декларація про доходи або звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітній період (для фізичних осіб-підприємців) з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку. У разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансовій звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення. Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, надав Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та Квитанцію №1 і №2 на підтвердження подачі звітності в електронному вигляді. Проте, Квитанція №1 і №2 підтверджує подання звітності до ГУ ДПС у м. Києві (Солом’янський р-н м. Києва), а не до органу Статистики, як того вимагав Замовник. Також, учасник не надав довідку із зазначенням законодавчих підстав щодо ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. Отже, Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, не виконав вимог Замовника та не підтвердив своєї фінансової спроможності. Відповідно до Додатку №2 Замовник вимагав надати в пропозиції: кошторисну документацію (пропечатана та підписана учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) яка складена відповідно до норм чинного законодавства із застосуванням Програмного комплексу АВК-5, а саме: • договірна ціна; • зведений кошторисний розрахунок; • локальні кошториси; • підсумкова відомість ресурсів. Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, надав шошторисну документацію у складі договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту, локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів. Проте, Учасник до зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту включив кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %), що відноситься до утримання служби замовника. Включення даних витрат Замовником не вимагалося, а тому Учасник порушив вимоги Замовника про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію. Отже, Учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (відповідно до Додатку № 2 ТД). Відповідно до п.7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося надання учасником інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, не надав жодної інформації щодо залучення чи не залучення субпідрядника/співвиконавця, чим порушив вимоги Тендерної Документації. Відповідно до абзацу 3 п. 5 Додатку 1 до ТД Замовник вимагав надання Ліцензії державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність Учасника з додатком де зазначено перелік робіт провадження господарської діяльності для виконання робіт відповідно до Додатка № 2 ТД. Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, надав у складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку, в якій повідомив, що має право на господарську діяльність де зазначено перелік робіт провадження господарської діяльності згідно з витягом з реєстру платників Єдиного податку, та на підтвердження надав копію витягу з реєстру платників єдиного податку. Класифікатор видів економічної діяльності (КВЕД) – це довідник, з переліком видів діяльності суб’єктів господарювання та присвоєних їм кодів. Вказувати код КВЕД та відповідний йому вид діяльності потрібно відповідно до Заяви про держреєстрацію ФОП (форма 10, наказ Мін’юсту від 18.11.2016 р. № 3268/5) та Заяви про застосування спрощеної системи оподаткування (форма з наказу Мінфіну від 16.07.2019 р. № 308). Зареєстрований код КВЕД дає можливість ФОП по даному виду діяльності оподатковуватися як підприємець, а не як звичайна фізична особа. Відповідно до п. 5 частини першої статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензія – право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Також, відповідно до п.1 частини першої ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», видача ліцензії – надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі. Учасник ФОП Максюта В.В., надавши інформаційну довідку та витяг з реєстру платників Єдиного податку підтвердив свою можливість оподатковуватись як підприємець за вказаними видами діяльності але не підтвердив свого права на провадження даного виду господарської діяльності, оскільки у складі тендерної пропозиції відсутня ліцензія ДАБІ на господарську діяльність учасника з додатком де зазначено перелік робіт провадження господарської діяльності для виконання робіт відповідно до Додатку № 2 ТД. Отже, Учасник ФОП Максюта В.В., не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до абзацу 4 п. 5 Додатку 1 до ТД Замовник вимагав надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Учасник ФОП Максюта В.В., у складі тендерної пропозиції надав заповнену форму Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до Додатку 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48). Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці дає право виконувати роботи підвищеної небезпеки та експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки. Переліки таких робіт та машин, механізмів, устатковання наведено у додатках 6 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 (далі — Постанова № 1107). Відповідно до п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем, виробником або постачальником, уповноваженою ним особою або надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Відмова в реєстрації декларації не допускається. Виконання робіт підвищеної небезпеки, без зареєстрованої Декларації відповідності МТБ з питань охорони праці НЕ допускається. Експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, без зареєстрованої Декларації відповідності МТБ з питань охорони праці також ЗАБОРОНЕНА. Учасником подана Декларація без відмітки про реєстрацію Декларації у журналі обліку суб’єкттів господарювання у територіальному органі Держпраці, а також без присвоєного номеру відповідної Декларації. Також у самому реєстрі зареєстрованих декларацій у 2020 році, відсутня інформація про реєстрацію поданої Учасником Декларації (реєстр зареєстрованих декларацій - http://kiev.dsp.gov.ua/2020-2/#). У зв’язку з чим в Учасника відсутнє право на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Отже, Учасник ФОП Максюта В.В., не відповідає вимогам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-07-09-002199-b. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця ФОП Максюта В.В. та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» перейти до розгляду наступної пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 вересня 2020 21:18
рішення від 08.09.2020 № 16855.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 21:17
інформація про перенесення від 17.09.2020 №14695.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 11:48
рішення від 30.09.2020 № 18384.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 23:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про визначення фізичної особи-підприємця Максюти Владислава Вікторовича переможцем процедури закупівлі шляхом проведення повторної оцінки.
Дата виконання рішення замовником: 09 жовтня 2020 14:54

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 17:51
Скарга Альтанка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тутенко Надія Вікторівна 419 999,05
UAH з ПДВ
419 999,05
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ 549 995,37
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 508 693,40
UAH з ПДВ
508 693,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 10:27
Тендерна_пропозиція.pdf
01 серпня 2020 10:26
Тендерна_пропозиція.pdf
31 липня 2020 16:11
Локальний кошторис -.pdf
31 липня 2020 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 16:11
паспорт_10-11стр.pdf
31 липня 2020 16:11
паспорт_2-3стр.pdf
31 липня 2020 16:11
паспорт_1стр.pdf
31 липня 2020 16:11
Лист гарантія МВС.pdf
31 липня 2020 16:11
иден.код.pdf
31 липня 2020 16:11
Договір.pdf
31 липня 2020 16:11
Зведений кошторис-.pdf
31 липня 2020 16:11
Договірна ціна-.pdf
31 липня 2020 16:11
Довідка робітники.pdf
31 липня 2020 16:11
Довідка.pdf
31 липня 2020 16:11
виписка_фоп-.pdf
31 липня 2020 16:11
Виписка з банку.pdf
31 липня 2020 16:11
Довідка відс.заб.pdf
31 липня 2020 16:11
витяг фоп тутенко.pdf
31 липня 2020 16:11
Аванс.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
29 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
16 серпня 2020 22:11
Електронний підпис
16 серпня 2020 22:10
Паспорт 2-3.pdf
16 серпня 2020 22:10
Паспорт 10-11 стр.pdf
16 серпня 2020 22:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 серпня 2020 22:10
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 серпня 2020 22:10
МВС.pdf
16 серпня 2020 22:10
ПАспорт 1 стр.pdf
16 серпня 2020 22:10
Локальний кошторис.pdf
16 серпня 2020 22:10
Лист - підтвердження.pdf
16 серпня 2020 22:10
Договір попередній.pdf
16 серпня 2020 22:10
Квалициф сертификатю.pdf
16 серпня 2020 22:10
лист відвідування.pdf
16 серпня 2020 22:09
декларація.pdf
16 серпня 2020 22:09
Акт попередній.pdf
16 серпня 2020 22:09
ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ.pdf
16 серпня 2020 22:09
ДОГОВІРНА ЦІНА .pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:25
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:21
Довідка банкрутство
16 жовтня 2020 15:21
Довідка та пропозиція
16 жовтня 2020 15:21
Довідка МВС
16 серпня 2020 20:25
Електронний підпис
16 серпня 2020 20:22
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 20:22
Статут.pdf
16 серпня 2020 20:22
Проект договору.pdf
16 серпня 2020 20:22
Ліцензія ДАБІ України.pdf
16 серпня 2020 20:22
Лист з кодом доступу.pdf
16 серпня 2020 20:22
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тутенко Надія Вікторівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тутенко Надія Вікторівна
#3368812406
Рішення скасоване 419 999,05
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 19:31
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ
#3233419171
Рішення скасоване 498 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 19:31
ФОП Тутенко Надія Вікторівна
#3368812406
Відхилено 419 999,05
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 16:29
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ
#3233419171
Відхилено 498 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 17:00
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Переможець 508 693,40
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:50

Документи

28 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:26
протокол розгляду.pdf

Документи

09 жовтня 2020 16:27
Електронний підпис

Документи

09 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
508 693,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 09:53
звіт про виконання договору-756.pdf укладений
11 січня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 13:59
д-у 2 до дог 756.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 13:55
експертиза.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:52
д-у 1 до дог 756.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:30
756 договір.pdf укладений
27 жовтня 2020 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 756
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 756
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 508 693,40
UAH (в тому числі ПДВ 84 782,23 UAH)