Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль» за результатами модернізації об’єктів інфраструктури
Очікувана вартість
870 000,00 UAH
UA-2020-07-09-002188-a ● 77a4b166e46746c385ac93599281e8f0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Кобилінський Анатолій Віталійович +380442817417 A.KOBYLINSKYI@KBP.AERO |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 09:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 870 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
Інші умови Оголошення:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Оцінка впливу на довкілля від впровадження планової діяльності ДП МА «Бориспіль» за результатами модернізації об’єктів інфраструктури, код ДК 021:2015 – 90710000-7 – Екологічний менеджмент
Місце надання Послуг: Територія Виконавця та територія ДП МА «Бориспіль» (08300, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль-7).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна – 100%.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається.
Умови оплати:
Варіант 1:
Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг за умови виконання вимог фінансування.
або
Варіант 2:
30% ціни Послуг (аванс) Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Договору за умови виконання вимог фінансування.
70% ціни Послуг Замовник сплачує після оформлення Акту наданих послуг за умови виконання вимог фінансування.
Умови фінсування: Фінансування здійснюється після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСПІЛЬ» на рік, в якому передбачено витрачання коштів по даному об’єкту, в межах коштів, затверджених в фінансовому плані на відповідний рік.
Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею.
Розгорнути
Згорнути
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Оцінка впливу на довкілля від впровадження планової діяльності ДП МА «Бориспіль» за результатами модернізації об’єктів інфраструктури, код ДК 021:2015 – 90710000-7 – Екологічний менеджмент
Місце надання Послуг: Територія Виконавця та територія ДП МА «Бориспіль» (08300, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль-7).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна – 100%.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається.
Умови оплати:
Варіант 1:
Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг за умови виконання вимог фінансування.
або
Варіант 2:
30% ціни Послуг (аванс) Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Договору за умови виконання вимог фінансування.
70% ціни Послуг Замовник сплачує після оформлення Акту наданих послуг за умови виконання вимог фінансування.
Умови фінсування: Фінансування здійснюється після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСПІЛЬ» на рік, в якому передбачено витрачання коштів по даному об’єкту, в межах коштів, затверджених в фінансовому плані на відповідний рік.
Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль» за результатами модернізації об’єктів інфраструктури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Варіант 2: 30% ціни Послуг (аванс) Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Договору за умови виконання вимог фінансування. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Варіант 1: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг за умови виконання вимог фінансування або Варіант 2: 70% ціни Послуг Замовник сплачує після оформлення Акту наданих послуг за умови виконання вимог фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 16:28 |
Технічне завдання.pdf | |
09 липня 2020 16:28 |
Проект договору про закупівлю.docx | |
09 липня 2020 16:28 |
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-09-002188-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:42105076
Дата подання: 14 липня 2020 23:14
Вимога щодо закупівлі
Відповідно до п. 3.3 Технічного завдання: «…отримання позитивного Висновку з оцінки впливу на довкілля від планованої діяльності (відповідно до ст. 9 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).»;
П. 3.9 Технічного завдання: «Отримання від уповноваженого органу позитивного Висновку з оцінки впливу на довкілля»;
П. 4 Технічного завдання: «… Позитивний висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності, що видається уповноваженим органом.»;
П.7 Технічного завдання: «… позитивний Висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності;»;
П. 6.3.9 Проект договору про закупівлю: «Отримання від уповноваженого органу позитивного Висновку з оцінки впливу на довкілля.»;
П. 6.4 Проект договору про закупівлю: «… позитивний висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності, що видається уповноваженим органом.»;
РОЗДІЛ ІІ: ОСОБЛИВІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, Документи, які необхідно надати після надання Послуг, ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: «… позитивний Висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності.»;
Зазначаймо що згідно із Законом України Про оцінку впливу на довкілля від 23.05.2017 № 2059-VIII відповідно до ст. 9 п. 1 «Уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган видає висновок з оцінки впливу на довкілля, яким виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру (у тому числі - транскордонного), інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний, транскордонний, короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний впливи), передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення впливу на довкілля, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.» та п. 6 «Висновок з оцінки впливу на довкілля надається суб’єкту господарювання …».
Зазначаючи це ми наголошуємо що згідно законодавства України Виконавець не несе відповідальності за надання висновку, так як висновок надається суб’єкту господарювання уповноваженим органом о допустимості чи недопустимості проведення планованої діяльності
Ми вважаємо не обґрунтованими та такими що не ввідповідають законодавству України вимоги Тендерної документації які зазначені вище та просимо їх видалити.
Відповідно до п. 3.7 Технічного завдання: «…- Виконавець оплачує процедуру проведення громадських обговорень;).»;
Згідно Постанові. від 13 грудня 2017 р. № 1026 пп. 16, 17 «Суб’єкт господарювання вносить плату за проведення громадського обговорення на рахунок, визначений уповноваженим територіальним органом або уповноваженим центральним органом, до подання звіту з оцінки впливу на довкілля та оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.»
Просимо убрати вимогу про оплату процедури проведення громадських обговорень Виконавцем із Тендерної документації як таку що не відповідає чинному законодавству так як згідно постанові №1026 від 13 грудня 2017 р. за проведення громадського обговорення вносить плату суб’єкт господарювання.
Розгорнути
Згорнути
П. 3.9 Технічного завдання: «Отримання від уповноваженого органу позитивного Висновку з оцінки впливу на довкілля»;
П. 4 Технічного завдання: «… Позитивний висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності, що видається уповноваженим органом.»;
П.7 Технічного завдання: «… позитивний Висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності;»;
П. 6.3.9 Проект договору про закупівлю: «Отримання від уповноваженого органу позитивного Висновку з оцінки впливу на довкілля.»;
П. 6.4 Проект договору про закупівлю: «… позитивний висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності, що видається уповноваженим органом.»;
РОЗДІЛ ІІ: ОСОБЛИВІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, Документи, які необхідно надати після надання Послуг, ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: «… позитивний Висновок з оцінки впливу на довкілля від провадження планованої діяльності.»;
Зазначаймо що згідно із Законом України Про оцінку впливу на довкілля від 23.05.2017 № 2059-VIII відповідно до ст. 9 п. 1 «Уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган видає висновок з оцінки впливу на довкілля, яким виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру (у тому числі - транскордонного), інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний, транскордонний, короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний впливи), передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення впливу на довкілля, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.» та п. 6 «Висновок з оцінки впливу на довкілля надається суб’єкту господарювання …».
Зазначаючи це ми наголошуємо що згідно законодавства України Виконавець не несе відповідальності за надання висновку, так як висновок надається суб’єкту господарювання уповноваженим органом о допустимості чи недопустимості проведення планованої діяльності
Ми вважаємо не обґрунтованими та такими що не ввідповідають законодавству України вимоги Тендерної документації які зазначені вище та просимо їх видалити.
Відповідно до п. 3.7 Технічного завдання: «…- Виконавець оплачує процедуру проведення громадських обговорень;).»;
Згідно Постанові. від 13 грудня 2017 р. № 1026 пп. 16, 17 «Суб’єкт господарювання вносить плату за проведення громадського обговорення на рахунок, визначений уповноваженим територіальним органом або уповноваженим центральним органом, до подання звіту з оцінки впливу на довкілля та оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.»
Просимо убрати вимогу про оплату процедури проведення громадських обговорень Виконавцем із Тендерної документації як таку що не відповідає чинному законодавству так як згідно постанові №1026 від 13 грудня 2017 р. за проведення громадського обговорення вносить плату суб’єкт господарювання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 16:50
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1) Вимоги Технічного завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9 на виконання послуг: «Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль за результатами модернізації об’єктів інфраструктури» були сформовані для планованої діяльності (об’єкту інфраструктури) «Реконструкція льотної зони №2», що передбачає:
- заміну (реконструкцію) існуючих аеродромних покриттів злітно-посадкової смуги №2, частини старих перонів через їх незадовільний стан;
- модернізацію існуючого застарілого радіотехнічного, світлосигнального, метеорологічного обладнання;
- створення рівномірного розподілу авіаційних операцій на двох летовищах аеропорту (в тому числі – зменшення впливу на місто Бориспіль, північні та східні населені пункти);
- реконструкція здійснюється в межах території підприємства.
Крім того, проектна документація стадії «Техніко-економічне обґрунтування» об’єкту будівництва «Реконструкція льотної зони №2», в складі якої є розділ з «Оцінки впливу на навколишнє середовище», пройшла експертизу в ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» (в тому числі в частині санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, екології) та отримала експертний звіт (позитивний) від 15 червня 2020 року №00-1144-19/ПБ.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що аеропорт, формуючи Технічне Завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9, мав обґрунтовану підставу на викладення вимог щодо отримання Позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності, що видається уповноваженим органом.
Вважаємо також, Висновок щодо недопустимості проведення планованої діяльності, а саме – недопустимості експлуатації міжнародного аеродрому Київ/Бориспіль, буде суперечити існуючій діяльності Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».
З цього приводу, внесення змін до Вимог до предмету закупівлі є некоректним та безпідставним.
2) Вимоги пункту 3.7 (виконавець оплачує процедуру проведення громадських обговорень) Технічного завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9 були включені Замовником для більш оперативного виконання послуги.
Замовник, як суб’єкт господарювання, передбачає делегувати Виконавцю права щодо здійснення оплати даної процедури (що не суперечить чинному законодавству), а Виконавець, в свою чергу, повинен врахувати дані витрати в своїй пропозиції та, відповідно, в договірній ціні.
Тому вважаємо, дану пропозицію учасника процедури безпідставною та такою, що не потребує внесення змін до Вимог до предмету закупівлі.
1) Вимоги Технічного завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9 на виконання послуг: «Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль за результатами модернізації об’єктів інфраструктури» були сформовані для планованої діяльності (об’єкту інфраструктури) «Реконструкція льотної зони №2», що передбачає:
- заміну (реконструкцію) існуючих аеродромних покриттів злітно-посадкової смуги №2, частини старих перонів через їх незадовільний стан;
- модернізацію існуючого застарілого радіотехнічного, світлосигнального, метеорологічного обладнання;
- створення рівномірного розподілу авіаційних операцій на двох летовищах аеропорту (в тому числі – зменшення впливу на місто Бориспіль, північні та східні населені пункти);
- реконструкція здійснюється в межах території підприємства.
Крім того, проектна документація стадії «Техніко-економічне обґрунтування» об’єкту будівництва «Реконструкція льотної зони №2», в складі якої є розділ з «Оцінки впливу на навколишнє середовище», пройшла експертизу в ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» (в тому числі в частині санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, екології) та отримала експертний звіт (позитивний) від 15 червня 2020 року №00-1144-19/ПБ.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що аеропорт, формуючи Технічне Завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9, мав обґрунтовану підставу на викладення вимог щодо отримання Позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності, що видається уповноваженим органом.
Вважаємо також, Висновок щодо недопустимості проведення планованої діяльності, а саме – недопустимості експлуатації міжнародного аеродрому Київ/Бориспіль, буде суперечити існуючій діяльності Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».
З цього приводу, внесення змін до Вимог до предмету закупівлі є некоректним та безпідставним.
2) Вимоги пункту 3.7 (виконавець оплачує процедуру проведення громадських обговорень) Технічного завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9 були включені Замовником для більш оперативного виконання послуги.
Замовник, як суб’єкт господарювання, передбачає делегувати Виконавцю права щодо здійснення оплати даної процедури (що не суперечить чинному законодавству), а Виконавець, в свою чергу, повинен врахувати дані витрати в своїй пропозиції та, відповідно, в договірній ціні.
Тому вважаємо, дану пропозицію учасника процедури безпідставною та такою, що не потребує внесення змін до Вимог до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-002188-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕКОПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:43191454
Дата подання: 15 липня 2020 16:42
Внесення змін в тендерну документацію,
Згідно пункту 6 технічного завдання: виконавець використовує власні засоби та інструменти,необхідні для надання послуг.
Тому для якісного виконання послуги згідно технічного завдання. Вимагаємо додати у кваліфікаціїні критерії для виконавців пункт:
Наявність власної лабараторії, яка має діюче свідотство про відповідність системи вимірюваннь.
Тому для якісного виконання послуги згідно технічного завдання. Вимагаємо додати у кваліфікаціїні критерії для виконавців пункт:
Наявність власної лабараторії, яка має діюче свідотство про відповідність системи вимірюваннь.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 19:12
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Пунктом 6 Технічного завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9 на виконання послуг: «Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль за результатами модернізації об’єктів інфраструктури» передбачається не зобов’язання, а право на використання власних засобів та інструментів, застосування яких компенсується Замовником в рамках договірної ціни (за необхідності враховується в ціновій пропозиції).
При цьому, Замовник у Вимогах до предмету закупівлі передбачає можливість залучення субвиконавців (в тому числі – на лабораторні обстеження/дослідження (у разі виникнення необхідності)).
Крім того, вимога, що пропонується до внесення, може містити дискримінаційний характер.
Вважаємо дану пропозицію учасника такою, що не потребує внесення змін до Вимог до предмету закупівлі.
Пунктом 6 Технічного завдання від 28 травня 2020 року №58-25-9 на виконання послуг: «Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль за результатами модернізації об’єктів інфраструктури» передбачається не зобов’язання, а право на використання власних засобів та інструментів, застосування яких компенсується Замовником в рамках договірної ціни (за необхідності враховується в ціновій пропозиції).
При цьому, Замовник у Вимогах до предмету закупівлі передбачає можливість залучення субвиконавців (в тому числі – на лабораторні обстеження/дослідження (у разі виникнення необхідності)).
Крім того, вимога, що пропонується до внесення, може містити дискримінаційний характер.
Вважаємо дану пропозицію учасника такою, що не потребує внесення змін до Вимог до предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2020 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕКОПРОЕКТ" |
376 800,00
UAH з ПДВ
|
376 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ" |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
403 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНА БІОХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ" |
609 000,00
UAH з ПДВ
|
404 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕСУРСИ-2011" |
657 600,00
UAH з ПДВ
|
404 846,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС |
822 150,00
UAH з ПДВ
|
599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
706 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСИНТЕЗ" |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОАЛЬЯНС" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕКОПРОЕКТ" #43191454 |
Відхилено |
376 800,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 11:45
|
ТОВ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ" #43419420 |
Переможець |
403 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 17:54
|
21_Протокол УО на внесення змін до договору (1) (1).doc | зміни до договору |
21 серпня 2020 17:54
|
35.1-14.1_8.2-5.1 Додаткова Угода (1) (1).pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 17:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 17:35
|
21_Протокол УО на внесення змін до договору (1).doc | зміни до договору |
21 серпня 2020 17:34
|
35.1-14.1_8.2-5.1 Додаткова Угода (1).pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 17:09
|
35.1-14.1_8.2-5 ч2.pdf | укладений |
21 серпня 2020 16:58
|
35.1-14.1_8.2-5 ч1.pdf | укладений |
21 серпня 2020 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору на підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 35.1-14.1/8.2-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору на підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 35.1-14.1/8.2-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |