Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук Dell Inspirion 15-3584
Очікувана вартість
199 272,00 UAH
UA-2020-07-09-002151-a d607f7aca20d4b50a5f7c7d8b0376201
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кисельова Світлана Іванівна

+380566342928 crl_buy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01989160
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., Синельникове, вул.Миру 52
Контактна особа: Кисельова Світлана Іванівна
+380566342928
crl_buy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 22:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:36
Очікувана вартість: 199 272,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 996,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
Ноутбук Dell Inspirion 15-3584
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:23
Оголошення про закупівлю ноутбуків.doc
09 липня 2020 16:23
Проект договору поставки.doc
13 липня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:23
Оголошення про закупівлю ноутбуків.doc
09 липня 2020 16:23
Проект договору поставки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 11 липня 2020 15:37
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:12
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учаснику!

На Ваше запитання надаємо відповідь, що нам не потрібні аналоги та /або еквіваленти Нам потрібен виключно той товар, який оголошений в даній закупівлі.
Відповідно до п.4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто в спрощеній процедурі розгляд еквівалентів не несе обов`язковий характер. Зазначення Замовником, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників – є правом, а не обов’язком Замовника.
Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принципів закупівель, передбачених ст. 5 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Наші умови закупівель являються однаковими для всіх, Ви на свій розсуд можете або прийняти участь у цій закупівлі, або не приймати.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-002151-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 23 липня 2020 11:32
Вимога щодо дискваліфікації переможця
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ «ФОРТІМ» в тендерній закупівлі № UA-2020-07-09-002151-a, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
– Замовником у Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагалося : «Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі» – усупереч вимогам Замовника, ТОВ «ФОРТІМ» не дотримався вище вказаної вимоги, пропозиція не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису учасника, уповноваженої особи), отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам закупівлі. А ЕЦП, яке учасник завантажив уже після проведення торгів 21.07.2020 р. о 14:40 на оновлену цінову пропозицію – не входить до недоліків 16 ст., які можна усунути протягом 24 годин після висунення вимог усунути дане правопорушення.
Замовником у п.9 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження» вимагалося надати: «копію відповідної ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (у випадках передбачених законодавством)» – усупереч вимогам Замовника, ТОВ «ФОРТІМ» у складі своєї пропозиції не надав копії ліцензії на провадження певного виду діяльності, а також відсутній лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу з посиланням на законодавчі акти, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам закупівлі
Замовником у п.1 Додатку №1, вимагалось надання порівняльної таблиці з обов‘язковим зазначенням типу, марки, моделі, назви товару, що пропонується Учасником. У наданій ТОВ «Фортім» порівняльній таблиці зазначено лише торгову марку та модельну лінійку товару, але не вказано конкретну модель ноутбука, що не дозволяє встановити відповідність технічним вимогам замовника та не відповідає вимогам закупівлі.
Доводимо до відома Замовника, що статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення №80731-X від 07.12.1984 передбачена адміністративна відповідальність за порушення законодавства про закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 09:56
Комунальне некомерційне підприємство «Синельниківська центральна міська лікарня «Синельниківської міської ради» надає відповідь на вимогу.
Після визначення системою в результаті аукціону переможця ТОВ «Фортім», яке надало найбільш економічно вигідну пропозицію, була надана вимога від ТОВ «Юдітрейд».
Суть вимоги полягала в тому, що запропонована пропозиція ТОВ «Фортім» не відповідає вимогам закупівлі.
1. Переможець не додавав до електронної системи ніяких документів, що суперечило б умовам спрощеної закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник (ТОВ «Фортім») оновив цінову пропозицію у відповідності до вимог п.12 Тендерної документації на що система дала йому дозвіл, а це не є порушенням вимог спрощеної закупівлі, Закону України «Про публічні закупівлі», регламенту на проведення спрощеної закупівлі та вимогам Технічного завдання системи «Прозорро» до електронних майданчиків.
2. Ст. 16 не має жодного відношення до проведення спрощеної закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Щодо копії відповідної ліцензії на господарську діяльність, то в оголошенні чітко було вказано: « У випадках, передбачених законодавством ».
Тендерної документацією Замовника не вимагалося надання листа-пояснення щодо відсутності ліцензії на господарську діяльність, передбачену законодавством.
Законодавство України не вимагає ліцензування виду діяльності - 46.51 «Оптова торгівля комп`ютерами, переферійним устаткуванням і програмним забезпеченням», на що Переможцем були надані відповідні документи у складі Тендерної пропозиції.
4. Щодо порівняльної таблиці, то усі техничні вимоги, запропоновані Переможцем повністю відповідають заявленим Замовником вимогам у специфікації тендерної документації.
ТОВ «Фортім», пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною визнана переможцем спрощеної закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

23 липня 2020 11:32
Рах. № 1401 ТОВ ФОРТІМ.pdf

Документи

27 липня 2020 09:55
Вимога відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФОРТІМ" 182 724,90
UAH з ПДВ
182 724,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 188 344,91
UAH з ПДВ
188 344,91
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 197 767,20
UAH з ПДВ
195 772,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 199 044,00
UAH з ПДВ
196 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 14:40
Електронний підпис
16 липня 2020 13:50
17 ПРОЕКТ договору.pdf
16 липня 2020 13:50
01 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 14:19
Електронний підпис

Публічні документи

16 липня 2020 10:57
Електронний підпис
16 липня 2020 10:14
Електронний підпис
16 липня 2020 10:12
Виписка з ЄДР.pdf
16 липня 2020 10:12
Витяг з ЄДР.pdf
16 липня 2020 10:11
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2020 10:11
Авторизаційний лист.pdf
16 липня 2020 10:11
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФОРТІМ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФОРТІМ"
#43263319
Переможець 182 724,90
UAH з ПДВ
23 липня 2020 11:04

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРТІМ"
#43263319
182 724,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 14:30
Договір поставки.pdf укладений
27 липня 2020 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 182 724,90
UAH (в тому числі ПДВ 30 454,15 UAH)