Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 72320000-4 Послуги, пов'язані з базами даних
Очікувана вартість
545 000,00 UAH
UA-2020-07-09-001970-b 0d63daba997c4c6e9b33c2a0842b796e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макієнко Михайло Юрійович

380577121094
380577124106
ritual.kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03354394
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська (Червоножовтнева), б.3
Контактна особа: Макієнко Михайло Юрійович
380577121094,380577124106
ritual.kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 11:57
Очікувана вартість: 545 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


ДК 021:2015- 72320000-4 Послуги, пов'язані з базами даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015- 72320000-4 Послуги, пов'язані з базами даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Міські Кладовища, які знаходяться на балансі Комунального підприємства «Ритуал» Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує ціну Послуги, наданої Учасником, протягом 30 (тридцяти) робочих днів від дня підписания уповноваженими представниками та скріплення печатками Сторін Акту. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:53
Перелік змін.docx
24 липня 2020 13:53
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
09 липня 2020 12:02
Додаток 5 проект договору.docx
09 липня 2020 12:01
Додаток 3.docx
09 липня 2020 12:01
Додаток 1.docx
09 липня 2020 12:01
Додаток 4.docx
09 липня 2020 12:01
Додаток 2.docx
24 липня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:53
Перелік змін.docx
24 липня 2020 13:53
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
09 липня 2020 12:02
ТД.doc
09 липня 2020 12:02
Додаток 5 проект договору.docx
09 липня 2020 12:01
Додаток 3.docx
09 липня 2020 12:01
Додаток 1.docx
09 липня 2020 12:01
Додаток 4.docx
09 липня 2020 12:01
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЗСОНОВА АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 515 000,00
UAH з ПДВ
501 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АС-ТЕРРА" 537 000,00
UAH з ПДВ
506 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 18:59
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:57
Довідка МВС.pdf
17 серпня 2020 17:29
Довідки переможця.pdf
12 серпня 2020 00:03
Електронний підпис
12 серпня 2020 00:01
Декларація 2019.pdf
04 серпня 2020 18:16
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:14
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 18:14
Захист довкілля.pdf
04 серпня 2020 18:14
Загальні відомості.pdf
04 серпня 2020 18:14
Документи Безсонова.pdf
04 серпня 2020 18:14
Довідка Субпідряд.pdf
04 серпня 2020 18:14
Довідка Ст.17.pdf
04 серпня 2020 18:14
Довідка ліцензії.pdf
04 серпня 2020 18:14
Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 18:14
Витяг.pdf
04 серпня 2020 18:14
Витяг Єдиний Податок.pdf
04 серпня 2020 18:14
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 14:29
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:22
Статут.pdf
05 серпня 2020 14:22
Пропозиція та договор.pdf
05 серпня 2020 14:22
Підписаний_G0820-0836-GL_tender.pdf
05 серпня 2020 14:22
Паспорт_Код.pdf
05 серпня 2020 14:22
Наказ директор.pdf
05 серпня 2020 14:22
Довідки (1).pdf
05 серпня 2020 14:22
Декларация_1й_кварт_2020.pdf
05 серпня 2020 14:22
Декларация 2019.pdf
05 серпня 2020 14:22
Вытяг_12.05.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЗСОНОВА АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ПП "АС-ТЕРРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БЕЗСОНОВА АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3317803540
Переможець 501 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 09:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 16:12

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні Закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Керуючись вимогами частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні Закупівлі» Замоник зазначає, що за результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасником не надано у складі пропозиції фінансову звітність (для фізичної особи-підприємця) за останній звітний період за формою передбаченою чинним законодавством України з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку. Слід зазначити, що вимога щодо надання цих документів передбачена пунктом 5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації документи зокрема: копію “Звіту про рух грошових коштів” за останній звітній період, з відміткою органу Держкомстату або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку. Якщо форма звіту не передбачена законодавством України, тоді у цьому випадку учасник повинен надати довідку у довільній формі про законодавчі підстави для їх ведення; Якщо учасник є фізичною особою-підприємцем він надає у складі пропозиції фінансову звітність за останній звітний період за формою передбаченою чинним законодавством України з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку. Таким чином, з метою усунення зазначених невідповідностей, учасник повинен надати фінансову звітність за останній звітний період за формою передбаченою чинним законодавством України з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕЗСОНОВА АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3317803540
501 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 08:44
ДОГОВІР.pdf укладений
28 серпня 2020 08:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 листопада 2020
Сума оплати за договором: 501 000,00
UAH