Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211437 Ізюм-Оскіл км 11+750 - км 14+600 у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance O-211437 Izium–Oskil km 11+750 - km 14+600 in the Kharkiv region
Очікувана вартість
40 066 939,03 UAH
UA-2020-07-09-001655-a ead0b935dda0422cb96551b949e8262a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 12:43
Очікувана вартість: 40 066 939,03 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 669,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400660 UAH
Publication date: 09 липня 2020 14:54
Enquiries until: 31 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 40 066 939 UAH including VAT
Minimal lowering step: 400 669 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211437 Ізюм-Оскіл км 11+750 - км 14+600 у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance O-211437 Izium–Oskil km 11+750 - km 14+600 in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.26. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пункт 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:51
ТД_Ізюм-Оскіл.docx
09 липня 2020 14:51
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Ізюм-Оскіл.docx
09 липня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:51
ТД_Ізюм-Оскіл.docx
09 липня 2020 14:51
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Ізюм-Оскіл.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000004 ● 24690f837ebb4e11beab29c638e45262
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 10:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-07-09-001655-a 09.07.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу повідомляємо наступне. Відповідно до вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник зобов’язаний включити до тендерної документації опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до пунтку 3 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211437 Ізюм - Оскіл км 11+750 - км 14+600 у Харківській області (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (надалі – Тендерна документація), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 09 липня 2020 року Протокол № 140/Д, Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки: - відсутність на окремих документах підпису або печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством); - допущення у пропозиції описок, друкарських, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції; - надання Учасником неповної інформації, але яку замовник може отримати з інших документів тендерної пропозиції учасника, розміщеною у Додатках до Тендерної Документації; - та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме технічні помилки та описки. Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Шляхове ремонтно-будівельне управління №33» (далі – Переможець). Переможцем надано інформаційну довідку від 07.08.2020 року №294 відповідно до вимог Таблиці №1 пункту 1.1 Додатку №2 Тендерної документації. У пункті 6 цієї довідки вказана наявність п'яти автомобілів самоскидів МАЗ-551605-271 2007 р. випуску. На підтвердження інформації Переможцем надано п'ять свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів від 02.02.2007р. РСА №910143 рік випуску МАЗ-551605-271 – 2006р. Переможцем у пропозиції допущена друкарська помилка, яка не спотворєю і не впливає на зміст пропозиції та підтверджується відповідним свідоцтвом від 02.02.2007р. РСА №910143 (свідоцтво надано в пропозиції Переможця на сторінці 10 у файлі «2. Інформац_я про наявність техніки») яке зазначено у графі 6 «Документ, підтверджуючий приналежність». Така помилка була визначена Замовником як формальна (несуттєва) відповідно до вимог Закону та вимог Тендерної документації. Відповідно до вимог п. 1.1 Додатку №2 Тендерної документації в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У пункті 29 довідки від 07.08.2020 р. №294 зазначено, що Переможцем на підставі договору про надання послуг від 02.06.2020р. №0206-20П укладеного з ТОВ «МАРБІТ», буде залучено послуги маркірувальної машини «Line Lazer V 200HS, 2017 року випуску». Маркірувальна машина «Line Lazer V 200HS» є обладнання яке у розумінні Закону України «Про дорожній рух» та Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 07.09.1998р. №1388, а також Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 08.07.2009р. №694 - не підлягає обов’язковій реєстрації. В підтвердження інформації, зазначеної в пункті 29 довідки від 07.08.2020р. №294 Переможцем у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: копію договору про надання послуг від 02.06.2020р. №0206-20П з ТОВ «МАРБІТ»; атестат виробництва від 18.02.2020р. №ДР.АВ.28.001-20 виданий ТОВ «МАРБІТ»; бухгалтерську довідку, що посвідчує право власності (обліку), знаходження основних засобів на балансі ТОВ «МАРБІТ» та лист-підтвердження щодо готовності до надання послуг на весь термін надання послуг за предметом закупівлі, які розміщено на сторінках 45-51 у файлі «2. Інформація про наявність техніки». Відповідно до наданої інформації Переможцем повністю виконано вимоги пункту 1.1 Додатку №2 Тенденої документації. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку №2 Тендерної документації Переможцем було надано довідку від 07.08.2020р. №298 у пункті 31 якої зазначено інформацію про асфальтобетонника-варильника 3-го розряду Кирпичнікова Є.В.. В підтвердження інформації Переможець надав наказ про прийняття Кирпичнікова Є.В. від 12.03.2018р. №16-К, який розміщено на сторінках 44-46 у файлі «5. Довідка про наявність працівників». Крім того, слід зазначити, що економія бюджетних коштів від очікуваної вартості предмета закупівлі по даному об’єкту складає 44% (17 566 939,03грн.). Таким чином Переможець ПАТ «ШРБУ №33» відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та вимогам Додатку №2 Тендерної документації. Виходячи з вище викладеного, порушення норм пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та пункту 5 частини 1 статті 5 Закону відсутні.

2020-10-06 14:12:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 16 статті 29, частини першої статті 5 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2020
UA-2020-07-09-001655-aead0b935dda0422cb96551b949e8262a
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 10:24
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 10:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 10:25
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 10:26

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Відсутній лист-підтвердження щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін. до договору від 20.03.2020р. №2003-20П з ТОВ "Шляхове Будівництво "Альтком", який зазначено у довідці від 07.08.2020р. №294 (пункти 17-23). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації “Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: …- листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-підтвердження від ТОВ "Шляхове Будівництво "Альтком" щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін. до договору від 20.03.2020р. №2003-20П. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 15:49
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:46
Документи переможця
03 вересня 2020 13:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:30
Лист-підтвердження
07 серпня 2020 15:19
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:19
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:15
11. Інші документи.pdf
07 серпня 2020 15:15
Гарантія 15413.zip
07 серпня 2020 15:15
1. Гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1. Невідповідність інформації вказаної в довідці від 06.08.2020р.№964/7 та наданих документів. У довідці зазначається договір від 31.08.2017р. № 8, а надається від 26.09.17р №12. 2. В довідці від 06.08.2020р. №964/7 вказана недостатня кількість обсягів основних робіт, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 4919,448т. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 3. Додатку №2 Тендерної документації “Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Інформація повинна містити графи передбачені Таблицею №5. При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору. Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше: - Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 17 100,0м2 - Улаштування вирівнюючи шарів основи із щебенево-піщаної суміші – 2 565,0м3 - Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші –4 925,0т - Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші –17 100,0м2 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) надавати не обов’язково. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг послуг, визначений Замовником в тендерній документації.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку від 06.08.2020р. №964/07 в новій редакції з відповідною інформацією та/або завантажити договір від 31.08.2017р. №8/ 2. Підтвердити наявність обсягів основних робіт/послуг відповідно до тендерної документації “Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше: - Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 17 100,0м2 - Улаштування вирівнюючи шарів основи із щебенево-піщаної суміші – 2 565,0м3 - Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші –4 925,0т - Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші –17 100,0м2” Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 12:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:52
Електронний підпис
08 серпня 2020 12:18
Електронний підпис
08 серпня 2020 12:18
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Не надано підтверджуючих документів на “Маркувальну машину з розпилювачами для нанесення фарби GRACO LineLazer 5900, 210ES D.I.”зазначену у довідці від 06.08.2020р. №2580т (п.53). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації “В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію свідоцтва про державну реєстрацію техніки або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) на “Маркувальну машину з розпилювачами для нанесення фарби GRACO LineLazer 5900, 210ES D.I.” зазначену в довідці від 06.08.2020р. №2580т (п.53). Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 09:21
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:21
Електронний підпис
10 серпня 2020 08:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 08:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 08:43
Банківська гарантія.rar
10 серпня 2020 08:43
8. Проект Договору.pdf
10 серпня 2020 08:43
1. Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.4.1. Копії наказів.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.3.1. Копія Договору.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.3.4. Лист-пояснення.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.2.4. Транспортна схема.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1. Не надано копію договору та листа-підтвердження на Вантажний-Самоскид/HOWOZZ3407-S2867/2007р зазначений у довідці від 10 серпня 2020р. б/н (пункт 10). 2. Не надано копію договору та листа-підтвердження на Асфальтоукладач/HANTA F31CD/2006р зазначений у довідці від 10 серпня 2020р. б/н (пункт 25). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації “Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: - копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання послуг); - копії акту(ів) приймання-передачі Учасником (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: На техніку Вантажний-Самоскид/HOWOZZ3407-S2867/2007р та Асфальтоукладач/HANTA F31CD/2006р зазначену у довідці від 10 серпня 2020р. б/н надати: якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: - копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання послуг); - копії акту(ів) приймання-передачі Учасником (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі; копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). ІI. УЧАСНИК НЕ ЗАЗНАЧИВ відповідну інформацію: У довідці від 10 серпня 2020р. №297 під таблицею не зазначено інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку надання послуг за предметом закупівлі з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг за предметом закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.2 Додатку №2 Тендерної документації “ Учасник під таблицею додатково зазначає інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку надання послуг за предметом закупівлі з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг за предметом закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Доповнити довідку від 10 серпня 2020р. №297 відповідною інформацією щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку надання послуг за предметом закупівлі з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг за предметом закупівлі. ІII. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Відсутній гарантійний лист власника лабораторії до договору від 15.01.2019р. №38-52-19. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п.1.3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження наявності чи залучення лабораторії Учасник повинен надати наступні документи:… …- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг згідно предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору (у разі залучення лабораторії), номер закупівлі);”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист власника лабораторії про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг згідно предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору (у разі залучення лабораторії), номер закупівлі). ІV. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічного(аналогічних) договору(договорів) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п. 3. Додатку №2 Тендерної документації “При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) надавати не обов’язково. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг послуг, визначений Замовником в тендерній документації..”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: Надати аналогічний(аналогічні) договір(договори) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення у відповідності до п. 3 Додатку №2 Тендерної документації та підтвердити обсяги основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:37
Реестр №2.pdf
10 серпня 2020 09:37
Реєстр №1.pdf
10 серпня 2020 09:37
Атестат АБЗ.pdf
10 серпня 2020 09:37
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 09:37
Довідка про договора.pdf
10 серпня 2020 09:37
Лабораторія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" 32 173 000,00
UAH з ПДВ
22 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 27 860 000,00
UAH з ПДВ
27 058 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 39 666 269,64
UAH з ПДВ
27 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 15:49
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:46
Документи переможця
03 вересня 2020 13:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:30
Лист-підтвердження
07 серпня 2020 15:19
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:19
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:15
11. Інші документи.pdf
07 серпня 2020 15:15
Гарантія 15413.zip
07 серпня 2020 15:15
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 12:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:52
Електронний підпис
08 серпня 2020 12:18
Електронний підпис
08 серпня 2020 12:18
Електронний підпис

Публічні документи

04 вересня 2020 09:21
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:21
Електронний підпис
10 серпня 2020 08:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 08:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 08:43
Банківська гарантія.rar
10 серпня 2020 08:43
8. Проект Договору.pdf
10 серпня 2020 08:43
1. Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.4.1. Копії наказів.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.3.1. Копія Договору.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.3.4. Лист-пояснення.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.2.4. Транспортна схема.pdf
10 серпня 2020 08:43
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"
#05422384
Переможець 22 500 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"
#05422384
22 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:24
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 11:43
ДУ№6 до Договору №31-10-20.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 13:40
ДУ№5 до Договору №31-10-20.pdf зміни до договору
15 липня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 08:08
ДУ №4 до Договору №31-10-20 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 08:07
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:47
ДУ№2 до Договору №31-10-20 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:58
Договір №31-10-20.pdf укладений
06 жовтня 2020 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №31/10-20 про закупівлю послуг від 05 жовтня 2020 року: Пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 31/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.12.4 чинного ДОГОВОРУ №31/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 05 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, розділ 14 Договору, Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 31/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №31/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 05 жовтня 2020р.: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 31/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 12.4. та підпунктом 12.9.1. пункту 12.9. чинного Договору №31/10-20 ПРО ЗАКУПІЛЮ ПОСЛУГ від 05 жовтня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору «Договірна ціна», Додаток №2 до Договору «Календарний план надання послуг» та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 31/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 323 251,45
UAH (в тому числі ПДВ 3 720 541,91 UAH)