Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local importance O-211437 Izium–Oskil km 11+750 - km 14+600 in the Kharkiv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Дмитрієва Катерина Сергіївна +380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Dmytriieva Kateryna +380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2020 12:43 |
Очікувана вартість: | 40 066 939,03 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 669,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400660 UAH |
Publication date: | 09 липня 2020 14:54 |
Enquiries until: | 31 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 40 066 939 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 400 669 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Пункт 4.26. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Пункт 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 14:51 |
ТД_Ізюм-Оскіл.docx | |
09 липня 2020 14:51 |
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Ізюм-Оскіл.docx |
09 липня 2020 15:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2020 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2020 14:51 |
ТД_Ізюм-Оскіл.docx
|
|||
09 липня 2020 14:51 |
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Ізюм-Оскіл.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000004 ● 24690f837ebb4e11beab29c638e45262
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 10:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-07-09-001655-a 09.07.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу повідомляємо наступне. Відповідно до вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник зобов’язаний включити до тендерної документації опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до пунтку 3 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211437 Ізюм - Оскіл км 11+750 - км 14+600 у Харківській області (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") (надалі – Тендерна документація), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 09 липня 2020 року Протокол № 140/Д, Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки: - відсутність на окремих документах підпису або печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством); - допущення у пропозиції описок, друкарських, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції; - надання Учасником неповної інформації, але яку замовник може отримати з інших документів тендерної пропозиції учасника, розміщеною у Додатках до Тендерної Документації; - та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме технічні помилки та описки. Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Шляхове ремонтно-будівельне управління №33» (далі – Переможець). Переможцем надано інформаційну довідку від 07.08.2020 року №294 відповідно до вимог Таблиці №1 пункту 1.1 Додатку №2 Тендерної документації. У пункті 6 цієї довідки вказана наявність п'яти автомобілів самоскидів МАЗ-551605-271 2007 р. випуску. На підтвердження інформації Переможцем надано п'ять свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів від 02.02.2007р. РСА №910143 рік випуску МАЗ-551605-271 – 2006р. Переможцем у пропозиції допущена друкарська помилка, яка не спотворєю і не впливає на зміст пропозиції та підтверджується відповідним свідоцтвом від 02.02.2007р. РСА №910143 (свідоцтво надано в пропозиції Переможця на сторінці 10 у файлі «2. Інформац_я про наявність техніки») яке зазначено у графі 6 «Документ, підтверджуючий приналежність». Така помилка була визначена Замовником як формальна (несуттєва) відповідно до вимог Закону та вимог Тендерної документації. Відповідно до вимог п. 1.1 Додатку №2 Тендерної документації в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У пункті 29 довідки від 07.08.2020 р. №294 зазначено, що Переможцем на підставі договору про надання послуг від 02.06.2020р. №0206-20П укладеного з ТОВ «МАРБІТ», буде залучено послуги маркірувальної машини «Line Lazer V 200HS, 2017 року випуску». Маркірувальна машина «Line Lazer V 200HS» є обладнання яке у розумінні Закону України «Про дорожній рух» та Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 07.09.1998р. №1388, а також Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 08.07.2009р. №694 - не підлягає обов’язковій реєстрації. В підтвердження інформації, зазначеної в пункті 29 довідки від 07.08.2020р. №294 Переможцем у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: копію договору про надання послуг від 02.06.2020р. №0206-20П з ТОВ «МАРБІТ»; атестат виробництва від 18.02.2020р. №ДР.АВ.28.001-20 виданий ТОВ «МАРБІТ»; бухгалтерську довідку, що посвідчує право власності (обліку), знаходження основних засобів на балансі ТОВ «МАРБІТ» та лист-підтвердження щодо готовності до надання послуг на весь термін надання послуг за предметом закупівлі, які розміщено на сторінках 45-51 у файлі «2. Інформація про наявність техніки». Відповідно до наданої інформації Переможцем повністю виконано вимоги пункту 1.1 Додатку №2 Тенденої документації. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку №2 Тендерної документації Переможцем було надано довідку від 07.08.2020р. №298 у пункті 31 якої зазначено інформацію про асфальтобетонника-варильника 3-го розряду Кирпичнікова Є.В.. В підтвердження інформації Переможець надав наказ про прийняття Кирпичнікова Є.В. від 12.03.2018р. №16-К, який розміщено на сторінках 44-46 у файлі «5. Довідка про наявність працівників». Крім того, слід зазначити, що економія бюджетних коштів від очікуваної вартості предмета закупівлі по даному об’єкту складає 44% (17 566 939,03грн.). Таким чином Переможець ПАТ «ШРБУ №33» відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та вимогам Додатку №2 Тендерної документації. Виходячи з вище викладеного, порушення норм пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та пункту 5 частини 1 статті 5 Закону відсутні.
2020-10-06 14:12:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 16 статті 29, частини першої статті 5 Закону № 922-VIII)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 10:24
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 10:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 10:25
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 10:26
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" |
32 173 000,00
UAH з ПДВ
|
22 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
27 860 000,00
UAH з ПДВ
|
27 058 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
39 666 269,64
UAH з ПДВ
|
27 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" #05422384 |
Переможець |
22 500 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 11:43
|
ДУ№6 до Договору №31-10-20.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2021 13:40
|
ДУ№5 до Договору №31-10-20.pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 08:08
|
ДУ №4 до Договору №31-10-20 (1).pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 08:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 09:47
|
ДУ№2 до Договору №31-10-20 (1).pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 14:58
|
Договір №31-10-20.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №31/10-20 про закупівлю послуг від 05 жовтня 2020 року: Пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 31/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.12.4 чинного ДОГОВОРУ №31/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 05 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, розділ 14 Договору, Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 31/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 12.4. чинного Договору №31/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 05 жовтня 2020р.: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 31/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 12.4. та підпунктом 12.9.1. пункту 12.9. чинного Договору №31/10-20 ПРО ЗАКУПІЛЮ ПОСЛУГ від 05 жовтня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору «Договірна ціна», Додаток №2 до Договору «Календарний план надання послуг» та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 31/10-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |