Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
228 400,00 UAH
UA-2020-07-09-001636-a ● e20a1b5b804d4cc7854c13d689907a5f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Семенівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41715545 |
Місцезнаходження: | 38200, Україна , Полтавська обл., СЕМЕНІВКА, вул. Незалежності, 44 |
Контактна особа: |
Колодій Анна Володимірівна (053) 419 10-62 semenivka_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 12:15 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 228 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,88% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. Документи у складі тендерної пропозиції учасника-нерезидента повинні бути легалізовані за спрощеною процедурою проставлення апостиля відповідно до статей 3 і 4 Гаазької Конвенції або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції про консульські зносини від 24.04.1963. Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий учасник надає в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію перекладу на українську мову офіційного документу та лист-роз’яснення з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента. У разі розбіжностей перекладу з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
Процедура закупівлі здійснюється за результатами відміни процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-06-22-004026-b.
Розгорнути
Згорнути
розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
Процедура закупівлі здійснюється за результатами відміни процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-06-22-004026-b.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Код ДК 021:2015 - 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Покупцем на підставі виставленого Постачальником рахунку, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної протягом 20 банківських днів по мірі надходження на рахунок Покупця коштів з бюджету (за умов надходження коштів на рахунок за даним кодом видатків), але не пізніше 31.12.2020 року. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 14:48 |
ТД товари Кухонне приладдя (1).docx | |
09 липня 2020 14:48 |
ДОДАТОК 1 (9).docx | |
09 липня 2020 14:48 |
ДОДАТОК 4 (4).docx | |
09 липня 2020 14:48 |
ДОДАТОК 3 (9).docx | |
09 липня 2020 14:48 |
ДОДАТОК 2 (8).docx | |
09 липня 2020 14:48 |
ДОДАТОК 5 (5).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
227 253,00
UAH з ПДВ
|
227 253,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
228 000,00
UAH з ПДВ
|
228 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" #39224504 |
Переможець |
227 253,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 16:44
|
ДУ №1 від 14.08.2020.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2020 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 13:51
|
Договір 80 від 13.08.2020.pdf | укладений |
14 серпня 2020 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна (продовження) строку (терміну) поставки товарів до 30.09.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |