Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
228 400,00 UAH
UA-2020-07-09-001636-a e20a1b5b804d4cc7854c13d689907a5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Анна Володимірівна

(053) 419 10-62 semenivka_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Семенівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41715545
Місцезнаходження: 38200, Україна , Полтавська обл., СЕМЕНІВКА, вул. Незалежності, 44
Контактна особа: Колодій Анна Володимірівна
(053) 419 10-62
semenivka_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:15
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:15
Очікувана вартість: 228 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. Документи у складі тендерної пропозиції учасника-нерезидента повинні бути легалізовані за спрощеною процедурою проставлення апостиля відповідно до статей 3 і 4 Гаазької Конвенції або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції про консульські зносини від 24.04.1963. Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий учасник надає в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію перекладу на українську мову офіційного документу та лист-роз’яснення з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента. У разі розбіжностей перекладу з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
Процедура закупівлі здійснюється за результатами відміни процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-06-22-004026-b.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Код ДК 021:2015 - 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем на підставі виставленого Постачальником рахунку, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної протягом 20 банківських днів по мірі надходження на рахунок Покупця коштів з бюджету (за умов надходження коштів на рахунок за даним кодом видатків), але не пізніше 31.12.2020 року. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:48
ТД товари Кухонне приладдя (1).docx
09 липня 2020 14:48
ДОДАТОК 1 (9).docx
09 липня 2020 14:48
ДОДАТОК 4 (4).docx
09 липня 2020 14:48
ДОДАТОК 3 (9).docx
09 липня 2020 14:48
ДОДАТОК 2 (8).docx
09 липня 2020 14:48
ДОДАТОК 5 (5).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 227 253,00
UAH з ПДВ
227 253,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 228 000,00
UAH з ПДВ
228 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 14:59
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:58
Банкрутсво УПП 10.07.20.pdf
03 серпня 2020 14:58
МВС 30.07.pdf
03 серпня 2020 14:58
Корупц УПП 10.07.2020.pdf
03 серпня 2020 14:57
public_doc (27).pdf
03 серпня 2020 14:57
public_doc (27).p7s
03 серпня 2020 14:57
Довідка дитяча праця.pdf
24 липня 2020 17:09
Електронний підпис
24 липня 2020 17:07
Виписка завір.PDF
24 липня 2020 17:07
Гигиена 2019.pdf
24 липня 2020 17:07
порівн табл.pdf
24 липня 2020 17:07
ІПН завір.pdf
24 липня 2020 17:07
Сертифікат Нерж.pdf
24 липня 2020 17:07
Додаток к нерж.pdf
24 липня 2020 17:07
Статут завір.PDF
24 липня 2020 17:07
проект договору.pdf
24 липня 2020 17:07
тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 17:07
Витяг з ЄДР завір.PDF

Публічні документи

24 липня 2020 17:13
Виписка Півень.PDF
24 липня 2020 17:13
паспорт полностью.PDF
24 липня 2020 17:13
инн.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 227 253,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
227 253,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:44
ДУ №1 від 14.08.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 13:51
Договір 80 від 13.08.2020.pdf укладений
14 серпня 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна (продовження) строку (терміну) поставки товарів до 30.09.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 227 253,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 875,50 UAH)