Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти)
Очікувана вартість
117 600,00 UAH
UA-2020-07-09-001635-a eae19d3488244e8b99834ca05d4ac2c2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазоренко Анатолій Віталійович

+380955024878 lavpo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43144399
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Лазоренко Анатолій Віталійович
+380955024878
lavpo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 117 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 588,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48000 шт.
Конверт С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6000 шт.
Конверт С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
201000 шт.
Конверт Е65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться за фактом поставки товару шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником підписаної Сторонами видаткової накладної, якою Сторони підтверджують дату поставки товару Замовнику Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:48
Тендерна документація (конверти).doc
09 липня 2020 14:48
Тендерна документація (конверти).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість поставок
Дата подання: 09 липня 2020 16:09
Дата відповіді: 10 липня 2020 11:05
"п. 4.4 строк поставки товарів- окремими партіями за письмовими заявками Замовника....." Прошу вказати яка кількість поставок планується. Дякую.
Відповідь: Доброго дня.
В тендерній документації зазначено, що товар поставляється окремими партіями за письмовими заявками Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати відправлення заявки Замовником до 15.12.2020 року.
Відповідно до затверджених асигнувань планується замовлення 5 окремих партій в кількості і асортименті, визначених у заявках, щомісяця: серпень – листопад 4 заявки на суми по 15000,00 грн., грудень – 1 заявка на суму 57600,00 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав 88 710,00
UAH з ПДВ
88 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 13:29
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбланковидав

Інформація про відміну

Дата відміни
24 липня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій