Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

компютерне обладнання
Очікувана вартість
525 580,00 UAH
UA-2020-07-09-001633-a d92da1d5adc444f9871826cb3be03c06
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Репетило Любов Антонівна

+380325521567 radekhivrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Радехівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144677
Місцезнаходження: 80200, Україна , Львівська обл., місто Радехів, проспект Відродження, 16
Контактна особа: Репетило Любов Антонівна
+380325521567
radekhivrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 14:52
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 14:52
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:53
Очікувана вартість: 525 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 883,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 комплекти
компютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80200, Україна, Львівська область, Радехів, Відродження,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:48
ТД компют обладн із змінами.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-001633-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 30 липня 2020 18:27
Пропозиція учасника ТОВ "Лідер Че" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації
Шановний Замовник! Прохання повторно переглянути пропозицію учасника ТОВ «Лідер Че» у Закупівлі на Prozorro № UA-2020-07-09-001633-a (Моноблоки) із врахуванням наступних не відповідностей умовам тендерної документації:
1) Учасником ТОВ «Лідер Че» не надано свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам.

Вимога зазначена Замовником у Додатку 3 пункт 7:
«Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати скановані копії наступних документів:

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам; »
Даний документ не надано.
2) Учасником ТОВ «Лідер Че» не надано Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості, якості та у встановлені терміни.
Разом з тим, учасником надано лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні ТОВ «MTI», який не є офіційний партнером Microsoft в Україні як вимагалось. Крім того у листі надаються повноваження учаснику на постачання лише програмного забезпечення, але товаром є, в тому числі, і моноблоки, підтвердження на постачання яких не міститься у наданому листі. Також у листі-підтвердженні не зазначено гарантійні термін на продукцію не менше 24 місяців, відсутні терміни поставки та інформація про якість продукції.
Вимога визначена Замовником у Додатку 3 пункт 7:
«Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати скановані копії наступних документів:

Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості, якості та у встановлені терміни,.Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантійний термін на продукцію не менше 24 місяці»
Даний лист, що відповідає вимогам документації відсутній в пропозиції учасника.

Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні Закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У разі не відхилення пропозиції учасника ТОВ «Лідер Че» будемо вимушені звернутись до АМКУ із відповідною скаргою, що лише затягне час процедури для встановлення істини та справедливості.

Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-09-001633-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 09 серпня 2020 20:59
Неправомірне визначення переможцем учасника ТОВ "Лідер че"
Неправомірне визначення переможцем учасника ТОВ "Лідер че". Зміст викладено у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2020 12:05

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 506 203,32
UAH з ПДВ
506 203,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 523 640,00
UAH з ПДВ
523 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гумен Юрій Анатолійович 524 305,00
UAH з ПДВ
524 305,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна 524 400,00
UAH з ПДВ
524 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 16:24
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:23
Довідка МВС 16.07.2020.pdf
04 серпня 2020 17:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:15
4. Статут.pdf
04 серпня 2020 17:15
17. Довідка МВС 16.07.2020.rar
23 липня 2020 17:22
Електронний підпис
23 липня 2020 17:21
5. Статут.pdf
23 липня 2020 17:21
4. Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2020 17:21
35. Лист Майкрософт.pdf
23 липня 2020 17:21
32. Проект договору.pdf
23 липня 2020 17:21
27. Паспорт Лєбєдєва.pdf
23 липня 2020 17:20
2. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 17:20
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 13:00
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:53
Довідка не судимість
10 вересня 2020 12:53
Лист-гарантія.pdf
22 липня 2020 14:30
Електронний підпис
22 липня 2020 14:26
18 Автор-лист-ОС.pdf
22 липня 2020 14:26
16 Несертифікація.pdf
22 липня 2020 14:26
13 всі сертифікати Canon.pdf
22 липня 2020 14:26
11 Паспорт-код.pdf
22 липня 2020 14:26
9 Витяг2.pdf
22 липня 2020 14:26
8 Витяг.PDF
22 липня 2020 14:26
7 Виписка.pdf
22 липня 2020 14:26
5 Лист-гарантія.pdf
22 липня 2020 14:26
4 Гарантійний лист.pdf
22 липня 2020 14:26
3 Проект договору.pdf
22 липня 2020 14:26
2 Технічні вимоги.pdf
22 липня 2020 14:26
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 13:44
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2020 13:44
Паспорт1.JPEG
24 липня 2020 13:44
паспорт2.JPEG
24 липня 2020 13:44
Договір.pdf
24 липня 2020 13:44
Виписка2.jpg
24 липня 2020 13:44
Виписка1.jpg
24 липня 2020 13:44
CEC Canon3.jpg
24 липня 2020 13:44
CEC Canon2.jpg
24 липня 2020 13:44
CEC Canon1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

ФОП Гумен Юрій Анатолійович

ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Рішення скасоване 506 203,32
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 12:05
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 506 203,32
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 12:24
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
Переможець 523 640,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 12:46

Документи

09 вересня 2020 12:23
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
523 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 09:56
дод угода 3.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 12:22
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 15:16
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:51
договір укладений
22 вересня 2020 14:49
договір127 укладений
22 вересня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товарів у зв'язку з оскарження процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 523 640,00
UAH