Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
компютерне обладнання
Очікувана вартість
525 580,00 UAH
UA-2020-07-09-001633-a ● d92da1d5adc444f9871826cb3be03c06
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Радехівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144677 |
Місцезнаходження: | 80200, Україна , Львівська обл., місто Радехів, проспект Відродження, 16 |
Контактна особа: |
Репетило Любов Антонівна +380325521567 radekhivrvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 14:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 14:52 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 525 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 883,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 комплекти
компютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, Відродження,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 14:48 |
ТД компют обладн із змінами.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-09-001633-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 30 липня 2020 18:27
Пропозиція учасника ТОВ "Лідер Че" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації
Шановний Замовник! Прохання повторно переглянути пропозицію учасника ТОВ «Лідер Че» у Закупівлі на Prozorro № UA-2020-07-09-001633-a (Моноблоки) із врахуванням наступних не відповідностей умовам тендерної документації:
1) Учасником ТОВ «Лідер Че» не надано свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Вимога зазначена Замовником у Додатку 3 пункт 7:
«Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати скановані копії наступних документів:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам; »
Даний документ не надано.
2) Учасником ТОВ «Лідер Че» не надано Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості, якості та у встановлені терміни.
Разом з тим, учасником надано лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні ТОВ «MTI», який не є офіційний партнером Microsoft в Україні як вимагалось. Крім того у листі надаються повноваження учаснику на постачання лише програмного забезпечення, але товаром є, в тому числі, і моноблоки, підтвердження на постачання яких не міститься у наданому листі. Також у листі-підтвердженні не зазначено гарантійні термін на продукцію не менше 24 місяців, відсутні терміни поставки та інформація про якість продукції.
Вимога визначена Замовником у Додатку 3 пункт 7:
«Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати скановані копії наступних документів:
Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості, якості та у встановлені терміни,.Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантійний термін на продукцію не менше 24 місяці»
Даний лист, що відповідає вимогам документації відсутній в пропозиції учасника.
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні Закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У разі не відхилення пропозиції учасника ТОВ «Лідер Че» будемо вимушені звернутись до АМКУ із відповідною скаргою, що лише затягне час процедури для встановлення істини та справедливості.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
1) Учасником ТОВ «Лідер Че» не надано свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Вимога зазначена Замовником у Додатку 3 пункт 7:
«Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати скановані копії наступних документів:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам; »
Даний документ не надано.
2) Учасником ТОВ «Лідер Че» не надано Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості, якості та у встановлені терміни.
Разом з тим, учасником надано лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні ТОВ «MTI», який не є офіційний партнером Microsoft в Україні як вимагалось. Крім того у листі надаються повноваження учаснику на постачання лише програмного забезпечення, але товаром є, в тому числі, і моноблоки, підтвердження на постачання яких не міститься у наданому листі. Також у листі-підтвердженні не зазначено гарантійні термін на продукцію не менше 24 місяців, відсутні терміни поставки та інформація про якість продукції.
Вимога визначена Замовником у Додатку 3 пункт 7:
«Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати скановані копії наступних документів:
Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості, якості та у встановлені терміни,.Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантійний термін на продукцію не менше 24 місяці»
Даний лист, що відповідає вимогам документації відсутній в пропозиції учасника.
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні Закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У разі не відхилення пропозиції учасника ТОВ «Лідер Че» будемо вимушені звернутись до АМКУ із відповідною скаргою, що лише затягне час процедури для встановлення істини та справедливості.
Дякуємо.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-09-001633-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 09 серпня 2020 20:59
Дата подання: 09 серпня 2020 20:59
Неправомірне визначення переможцем учасника ТОВ "Лідер че"
Неправомірне визначення переможцем учасника ТОВ "Лідер че". Зміст викладено у скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 21:46
рішення від 12.08.2020 № 15434 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 21:46
Інформація про перенесення розгляду скарги №12968.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 14:34
На заміну помилково оприлюдненої інформація про перенесення розгляду скарги №12968.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 21:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2020 № 16596 .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 16:22
рішення від 03.09.2020 № 16596 .pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 21:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2020 12:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
506 203,32
UAH з ПДВ
|
506 203,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна |
523 640,00
UAH з ПДВ
|
523 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гумен Юрій Анатолійович |
524 305,00
UAH з ПДВ
|
524 305,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна |
524 400,00
UAH з ПДВ
|
524 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Рішення скасоване |
506 203,32
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 12:05
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
506 203,32
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 12:24
|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна #3014604285 |
Переможець |
523 640,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 09:56
|
дод угода 3.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 12:22
|
Додаткова угода2.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 15:16
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 14:51
|
договір | укладений |
22 вересня 2020 14:49
|
договір127 | укладений |
22 вересня 2020 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товарів у зв'язку з оскарження процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |