Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт приміщень будівель КНП "Дитяче територіальне медичне об'єднання" по вул. Героїв України, 20 м. Краматорськ, Донецької області з благоустроєм прилеглої території"
Очікувана вартість
70 734 644,00 UAH
UA-2020-07-09-001631-a c1a03f63920a4158b042ede53d363aed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлєва Вероніка Віталіївна

+380626487292 kram.uks.pr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40478970
Місцезнаходження: 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113
Контактна особа: Яковлєва Вероніка Віталіївна
+380626487292
kram.uks.pr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:45
Очікувана вартість: 70 734 644,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 353 673,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, 84320 Україна, Донецька область,м. Краматорськ, вул. Бєляєва, 113
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Капітальний ремонт приміщень будівель КНП "Дитяче територіальне медичне об'єднання" по вул. Героїв України, 20 м. Краматорськ, Донецької області з благоустроєм прилеглої території"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв України, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» перед виконанням робіт «Замовник» зобов’язується здійснити попередню оплату у розмірі 50% від загального обсягу фінансування Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Оплата робіт за данним договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт на підставі наданих Підрядником підписаних актів за формою КБ-2в, довідки форми КБ-3 з відстрочкою платежу до 7 (семи) календарних днів з моменту отримання «Замовником» підстави, а саме: підпису та печатки відповідальної сертифікованої особи, яка здійснює технагляд. Пiсляоплата 7 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:47
Реквізити.docx
09 липня 2020 14:47
Технічне завдання IV черга.xls
09 липня 2020 14:47
Технічне завдання ІІІ черга.xls
09 липня 2020 14:47
Технічне завдання ІІ черга.xls
09 липня 2020 14:47
Технічне завдання І черга.xls
09 липня 2020 14:47
Проєкт договору.doc
09 липня 2020 14:47
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000035 ● 9341612e61814dfc88a04be11041b923
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.10.2020
№ 68

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2020-07-09-001631-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради 02.10.2020 року через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу було отримано повідомлення про початок проведення Державною аудиторською службою України (північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області) моніторингу закупівлі робіт: «Капітальний ремонт приміщень будівель КНП «Дитяче територіальне медичне об'єднання» по вул. Героїв України, 20 м. Краматорськ, Донецької області з благоустроєм прилеглої території» код національного класифікатора України ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор моніторингу UA-M-2020-10-01-000035, наказ ДАСУ від 01.10.2020 № 68 м.Житомир). Державною аудиторською службою України 22 жовтня 2020 р. (дата закінчення моніторингу) опублікований висновок, щодо моніторингу відносно відкритих торгів на електронній платформі Prozorro, стосовно предмету закупівлі: "Капітальний ремонт приміщень будівель КНП "Дитяче територіальне медичне об'єднання" по вул. Героїв України, 20 м. Краматорськ, Донецької області з благоустроєм прилеглої території" (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-09-001631-a). Згідно інформації, що міститься у висновку, Державна аудиторська служба України виявила порушення Закону України «Про публічні закупівлі», визначила заходи щодо усунення виявлених порушень та припинення обов'язків за договором від 19.08.2020 р. №34.03.-10/42 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України та зобов’язала оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або надати аргументовані заперечення до висновку, чи інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, за результатами моніторингу, проведеного Управлінням Державної аудиторської служби України (Північний офіс Держаудитслужби в Житомирській області) були встановлені наступні порушення закону України зі сторони Замовника - управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради та Переможця/учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Автоінтерстрой": 1.1. порушення вимоги пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" (текст закону: Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: п. 8 - мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;) 1.2. порушення п. 9 частини 2 статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" (текст закону: оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). 1.3. порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (текст закону: у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами.) 1.4. порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (текст закону: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону). Розглянувши усі наявні документи та обставини, управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради повідомляє наступне. 1.1. Стосовно порушення, зафіксованого Державною аудиторською службою України: пункт 8 частини 2 статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" (текст закону: мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції), повідомляємо: управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради було підготовлено та викладено до системи електронних закупівель умови тендерної документації українською мовою, а учасник/Переможець процедури відкритих торгів - ТОВ "Автоінтерстрой" своєчасно надав управлінню капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради всю тендерну пропозицію, складену українською мовою. При цьому, пунктом 10 розділу 1 тендерної документації Замовник чітко визначив умови щодо мови надання документів учасниками. Таким чином, не зазначення певної інформації в оголошенні про закупівлю, щодо якої на думку ДАСУ встановлено порушення, не призвело до подальшого порушення законодавства, виходячи з того, що учасники мали можливість ознайомитися із вимогами до учасників, стосовно мови документів цієї закупівлі. Однак, гарантуємо від імені управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, в подальшому зазначати необхідну інформацію також в тексті оголошення кожної закупівлі. 1.2. Щодо порушення, зафіксованого Державною аудиторською службою України: пункт 9 частини 2 статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" (текст закону: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати), повідомляємо: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій у формі - "Банківської гарантії" заявлено Замовником у тендерної документації, а Переможцем/учасником публічних закупівель забезпечення надано своєчасно у складі документів тендерної пропозиції (Банківська гарантія) з урахуванням вимог Замовника та діючого законодавства. Від імені управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, гарантуємо в подальшому уникати порушень та невідповідностей діючого законодавства та зазначати необхідну інформацію також в тексті оголошення до кожної закупівлі. 1.3. Щодо порушення, зафіксованого Державною аудиторською службою України: пункт 9 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (текст закону: у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота), повідомляємо наступне. Згідно умов тендерної документації на закупівлю робіт, Замовником не було пред'явлено обов'язкових вимог до окремих частин предмета закупівлі, які повинні були виконувати майбутнім Переможцем/учасником, оскільки будівельні роботи по об'єкту: "Капітальний ремонт приміщень будівель КНП "Дитяче територіальне медичне об'єднання" по вул. Героїв України, 20 м. Краматорськ, Донецької області з благоустроєм прилеглої території" повинні виконуватися згідно з проєктно-кошторисною документацією, яка є складовою частиною робочого проекту та який не може бути розділений на окремі частини. Однак, необхідно зазначити, що відповідно п. 9 ч.2 статті 22 Закону опис окремої частини закупівлі або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, зазначаються лише у разі, якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Крім того, необхідно наголосити, що згідно із п.4 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 «Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва», тому закупівля заздалегідь не може бути поділена на окремі частини. При цьому, насправді, Замовником у п.7.2 р.3 тендерної документації було зокрема зазначено наступне: «Окремих частин предмету закупівлі не визначено. Тендерна пропозиція подається щодо предмету закупівлі в цілому». Таким чином, інформація щодо наявності порушення за даним питанням на нашу думку не відповідає дійсності, тому у замовника закупівлі відсутні обґрунтовані підстави для відповідних дій та прийняття рішень за даним питанням зауважень Держаудитслужби. 1.4. Відносно порушення, зафіксованого Державною аудиторською службою України: абзац 1 частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (текст закону: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону), повідомляємо: Замовник виконав усі вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та включив у склад тендерної документації вимогу для учасників - "Інша інформація та документи, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції" (Додаток 10), а Переможець/учасник надав усі необхідні документи, згідно вимог Замовника. Крім того, повідомляємо, що зауваження, стосовно того, що замовник не зазначив питому вагу критерію оцінки «ціна» повідомляємо, що це твердження не відповідає дійсності та відповідно не може бути усунуто замовником, бо згідно із текстом п.1 р.5 тендерної документації зокрема визначено: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ», що тотожно визначенню «100 відсотків» питомої ваги цього критерію. Також, є незрозумілим зауваження, щодо умов замовника відносно надання розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, враховуючи що за текстом самого зауваження визначено, що обидва розрахунки передбачені діючим законодавством та при цьому, фахівцями ДАСУ не доведено, що замовник не може провести об’єктивну оцінку пропозицій учасників на підставі інформації, наведеної у наданих ними документах. Необхідно також підкреслити, що тендерним комітетом було здійснено розгляд та кваліфікацію переможної пропозиції на предмет наявності фактів, визначених у висновку ДАСУ. При цьому, за результатом розгляду було визначено, що окремі факти, з переліку питань, які стосуються документів переможця частково мали місце, але ніяким чином не спотворили інформацію, необхідну у такому випадку тендерному комітету замовника. Іншим словом, вказані помилки несуть суто формальний характер та, поміж іншим входять до переліку формальних помилок, визначеного у «Переліку формальних помилок», затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710. Таким чином, зауваження Державної аудиторської служби України, перелічені у висновку від 22 жовтня 2020 р., приймаються нами частково, в частині зауважень, стосовно неповного внесення інформації до оголошення про закупівлю та не повторення такого роду порушення в подальшому. Згідно ст. 202 Господарського кодексу України, визначені загальні умови припинення господарських зобов'язань. На момент оприлюднення цих заперечень до висновку Державної аудиторської служби, вважаємо, що підстав для припинення господарських зобов'язань нема, оскільки договір підряду від 19.08.2020 р. № 34.03.-10/42, укладений між управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради та ТОВ "Автоінтерстрой" є дійсним (чинним) та укладеним відповідно до вимого чинного законодавства. Договір відповідає умовам закону України "Про публічні закупівлі", умовам та вимогам Цивільного Кодексу України, умовам та вимогам Господарського Кодексу України. Також, відповідно до правових норм, визначених ч.1. ст.43 Договір про закупівлю може бути визнаний нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Враховуючи, що жодної з вказаних підстав як за висновком Держаудитслужби так і фактично встановлено не було, законні підстави для розірвання договору з боку Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради відсутні.

2020-10-29 23:12:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автоінтерстрой" 70 590 000,92
UAH з ПДВ
70 200 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 70 600 350,00
UAH з ПДВ
70 246 677,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 11:58
Селезньов.PDF
03 серпня 2020 09:36
Оригінал ліцензії.pdf
03 серпня 2020 09:36
Довідки переможця.pdf
27 липня 2020 12:41
Електронний підпис
27 липня 2020 12:39
Розрахунок ЗП.pdf
27 липня 2020 12:39
Розрахунок ЗВВ.pdf
27 липня 2020 12:39
Розрахунок АВ.pdf
27 липня 2020 12:39
ДЦ четверта черга ч2.pdf
27 липня 2020 12:39
ДЦ четверта черга ч1.pdf
27 липня 2020 12:39
ДЦ третя черга ч2.pdf
27 липня 2020 12:39
ДЦ третя черга ч1.pdf
27 липня 2020 12:39
ДЦ друга черга ч2.pdf
27 липня 2020 12:39
ДЦ друга черга ч1.pdf
27 липня 2020 12:39
ДЦ перша черга ч2.pdf
27 липня 2020 12:39
ДЦ перша черга ч1.pdf
27 липня 2020 12:39
62.imd
27 липня 2020 12:39
61.imd
27 липня 2020 12:39
60.imd
27 липня 2020 12:39
59.imd
27 липня 2020 12:39
Довідка про санкції.pdf
27 липня 2020 12:39
Довідка про аванс.pdf
27 липня 2020 12:39
Довідка банку.pdf
27 липня 2020 12:39
Довідки стаття 17.pdf
27 липня 2020 12:39
Оригінал ліцензії.pdf
27 липня 2020 12:39
Відгук УКБ.pdf
27 липня 2020 12:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:38
Електронний підпис
24 липня 2020 14:31
19939 Віртум строй p7s.7z
24 липня 2020 14:31
Кошторис .zip
24 липня 2020 14:31
Календарний графік .pdf
24 липня 2020 14:31
Працівники .PDF
24 липня 2020 14:31
МТБ .PDF
24 липня 2020 14:31
Досвід .PDF
24 липня 2020 14:31
Тендерна пропозиція .PDF
24 липня 2020 14:31
Комплект Статутних .PDF
24 липня 2020 14:31
Проєкт договору.PDF
24 липня 2020 14:31
Довідки ст.17 .PDF
24 липня 2020 14:31
Ліцензія .PDF
24 липня 2020 14:31
Умови оплати .PDF
24 липня 2020 14:31
Дозвіл.pdf
24 липня 2020 14:31
Баланс та Звіт .PDF
24 липня 2020 14:31
Лист згода перс дані.PDF
24 липня 2020 14:31
Витяг зі Статуту.PDF
24 липня 2020 14:31
Захист довкілля.PDF
24 липня 2020 14:31
Витяг_НДС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автоінтерстрой"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автоінтерстрой"
#33620522
Переможець 70 200 300,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 13:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автоінтерстрой"
#33620522
70 200 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 11:41
ДУ _6 від 31.12.22 дог.34.03-10-42 від 19.08.20.pdf зміни до договору
02 січня 2023 11:40
Електронний підпис укладений
07 листопада 2022 12:44
д.у. 5 від 07.11.2022 дог. 34.03-10-42 від 19.08.2020.pdf зміни до договору
07 листопада 2022 12:43
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 09:07
ДУ _4 від 14.12.2021 до догов. 34.03-10-42 від 19.08.2020.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 09:05
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 09:55
ДУ _3 від 09.11.2021 до дог. _34.03-10-42 від 19.08.2020.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 09:53
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 10:10
ДУ 2 від 02.06.2021р. до договору 34.03-10-42 від 19.08.2020р..pdf зміни до договору
02 червня 2021 10:05
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 10:05
ДУ 1 до договору 34.03-10.42 від 29.04.2021р..pdf зміни до договору
29 квітня 2021 10:00
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 08:54
Договір 34.03-10/42 від 19.08.2020 зміни до договору
19 серпня 2020 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-10/42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-10/42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-10/42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-10/42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-10/42
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 34.03-10/42
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML