Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій дахів спального корпусу, навчального корпусу, адміністративно-побутового корпусу, спортивної зали, майстерні, бані та класу с/г праці Серебрійського НРЦ
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-07-09-001361-a d9650cf96e534476b320b7cabf343f16
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіпова Алла Григорівна

+380433737545 serebria_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Серебрійський навчально-реабілітаційний центр Могилів-Подільського району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 21723116
Місцезнаходження: 24026, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський район, с. Серебрія , провулок 8 Березня ,3
Контактна особа: Філіпова Алла Григорівна
+380433737545
serebria_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 13:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 13:58
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:18
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій дахів спального корпусу, навчального корпусу, адміністративно-побутового корпусу, спортивної зали, майстерні, бані та класу с/г праці Серебрійського НРЦ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24026, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський р-н ,с. Серебрія, провулок 8 Березня ,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45343100-4 — Роботи із забезпечення вогнезахисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 13:54
Оголошення на вогнезахисну обробку.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-001361-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КРАТЮК ВАЛЕРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2165717539
Дата подання: 23 липня 2020 12:29
Скарга на відхилення пропозиції
Скарга на відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код ДК 021:2015 -45343100-4 Роботи із забезпечення вогнезахисту . ФОП Кратюк Валерій Анатолійович з таких підстав:
Не надано у складі пропозиції:

- Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією У часником та з підписом сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:

- Договірна ціна (визначається з урахуванням погодження проекти в ДСНС України у Вінницькій області);

- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням погодження проекти в ДСНС України у Вінницькій обл.);

- Локальний кошторис;

- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням та посиланням на постачальника (Кошторисні розрахунки повинні здійснюватися з урахування орієнтовного розміру кошторисної заробітної плати відповідно до рекомендацій Мінрегіонбуду та мають включати: розрахунок вартості 1 м2 з урахуванням всіх податків, матеріалів, зборів та будь -яких витрат та повинен відповідати вище вказаному переліку документів щодо розрахунку ціни пропозиції.

2. В період уточнення учасник ФОП Кратюк В.А. не здійснив виїзд на об’єкт для для ознайомлення з умовами та специфікою виконання робіт , із сладанням акту обстеження .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 14:48
Серебрійським навчально- реабілітаційним центром розглянуто Вашу скаргу щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та повідомляємо наступне:
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Оскільки Ви не звернулись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції, то замовник може вважати що причина відхилення Вам зрозуміла.
Відповідно до частини 7 статті 14 Закону учасники у період уточнення інформації спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Оскільки жоден учасник не звернувся до замовника за уточненням, то зміст оголошення, вимоги до предмету закупівлі та вимоги до кваліфікації учасника всім були зрозумілі та доступні.
Також повідомляємо, що Кабінетом Міністрів України з 20 травня 2020 року запроваджено в Україні адаптивний карантин, умови якого не забороняли Вам здійснити виїзд на об’єкт для для ознайомлення з умовами та специфікою виконання робіт , із складанням акту обстеження., оскільки згідно вашої довідки про мінімальну кількість працівників необхідну для виконання робіт, кількість працівників складає 3 людини.
Відповідно до частини 9 статті 14 Закону пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.
Відповідно до частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:

пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

Отже замовником на всіх етапах проведення спрощеної закупівлі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі"

Документи подані скаржником

Документи

24 липня 2020 14:48
пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КРАТЮК ВАЛЕРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 124 760,00
UAH з ПДВ
124 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енергосервіс ЛТД" 148 499,00
UAH з ПДВ
148 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 14:52
Довідка аванс платіж.pdf
17 липня 2020 13:00
Аналогічні договори.pdf
17 липня 2020 13:00
Виписка КВА.pdf
17 липня 2020 13:00
Витяг КВА 2020.pdf
17 липня 2020 13:00
Ідент номер.pdf
17 липня 2020 13:00
DEFENDER регламент.pdf
17 липня 2020 13:00
Договір.pdf
17 липня 2020 13:00
DEFENDER СЕС висновок.PDF
17 липня 2020 13:00
сертификат.PDF
17 липня 2020 13:00
Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 22:14
Електронний підпис
17 липня 2020 22:03
Акт огляду.pdf
17 липня 2020 21:47
Проект договору.pdf
17 липня 2020 21:47
Мат-техн база.pdf
17 липня 2020 21:47
Лист-гарантія.pdf
17 липня 2020 21:47
Лист-відгук.pdf
17 липня 2020 21:47
Кошторисна_427.pdf
17 липня 2020 21:47
Кошторисна_426.pdf
17 липня 2020 21:47
Кошторисна_425.pdf
17 липня 2020 21:47
Кошторисна_424.pdf
17 липня 2020 21:47
Кошторисна_423.pdf
17 липня 2020 21:47
Кошторисна_422.pdf
17 липня 2020 21:47
Кошторисна_421.pdf
17 липня 2020 21:47
ЗК Статуту.pdf
17 липня 2020 21:47
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КРАТЮК ВАЛЕРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "Енергосервіс ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КРАТЮК ВАЛЕРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2165717539
Відхилено 124 760,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 11:34
ТОВ "Енергосервіс ЛТД"
#23059711
Переможець 148 499,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 11:43

Документи

22 липня 2020 11:34
протокол

Документи

28 липня 2020 11:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервіс ЛТД"
#23059711
148 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2020 11:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:35
договір укладений
10 серпня 2020 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 148 499,00
UAH