Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Конторської (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
25 832 556,00 UAH
UA-2020-07-09-001252-c cb8954a142ae4101bd94a9470d46f2e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевчун

+380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:42
Очікувана вартість: 25 832 556,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 154 995,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Конторської (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61047, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Конторська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:07
1 ОГОЛОШЕННЯ прозорро.docx
09 липня 2020 10:07
Додатки до тендерної документації.docx
09 липня 2020 10:07
Додаток 2 технічна специфікація.docx
09 липня 2020 10:07
Додаток 3 проект договору.docx
09 липня 2020 10:07
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКІНГ+" 22 500 000,00
UAH з ПДВ
20 881 154,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОНТИНЕНТ БУД" 23 150 000,00
UAH з ПДВ
21 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 09:26
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:19
32868719pdf.pdf
07 серпня 2020 15:19
Довідка (1).zip
07 серпня 2020 15:19
Довідка.zip
05 серпня 2020 16:12
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:51
Документи переможця.PDF
24 липня 2020 16:29
Електронний підпис
24 липня 2020 16:23
Інші документи.7z
24 липня 2020 16:23
Стаття 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРКІНГ+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОНТИНЕНТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРКІНГ+"
#32868719
Переможець 20 881 154,40
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКІНГ+"
#32868719
20 881 154,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 12:08
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 11:08
ДУ № 7 до договору № 717.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 11:07
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 14:04
ДУ № 1 до договору № 717.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 13:33
Додаток 1.pdf укладений
19 серпня 2020 13:32
Додаток 2.pdf укладений
19 серпня 2020 13:32
Договір 717.pdf укладений
19 серпня 2020 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 717
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 717
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 717
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7 до договору № 717
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 15 183 082,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 530 513,80 UAH)