Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Код за ДК 021:2015 – 6617 (66170000-2) Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових трансакцій і клірингові послуги (послуги фінансової установи з обробки фінансових транзакцій)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-07-09-001202-a 382b1eebe1fc445aa8b119516f3c4c85
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симоненко Олеся Вікторівна

+380500100515 czdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Вебсайт: https://zet.zp.ua/
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Контактна особа: Симоненко Олеся Вікторівна
+380500100515
czdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 13:11
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 13:11
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:04
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Код за ДК 021:2015 – 6617 (66170000-2) Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових трансакцій і клірингові послуги (послуги фінансової установи з обробки фінансових транзакцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відсоток винагороди надавачу послуги від вартості однієї транзакції: 30%
від 0,01% до 1 %: 30%
від 1,01% до 2 %: 22%
від 2,01% до 3 %: 14%
від 3,01% до 4 %: 7%
від 4,01 до 5 %: 0%
09 липня 2020 14:20
Електронний цифровий підпис
09 липня 2020 14:17
оголошення.doc
09 липня 2020 13:07
тех хар-ки.doc
09 липня 2020 13:07
проект договору.doc
09 липня 2020 13:07
Тендерна документація.doc
09 липня 2020 14:20
Електронний цифровий підпис
09 липня 2020 13:16
Електронний цифровий підпис
09 липня 2020 14:17
оголошення.doc
09 липня 2020 14:12
оголошення.doc
09 липня 2020 13:07
оголошення.doc
09 липня 2020 13:07
тех хар-ки.doc
09 липня 2020 13:07
проект договору.doc
09 липня 2020 13:07
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АБЕКОР" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 1 300 000 Документи
ТОВ ФК "Контрактовий Дім" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
1 950 000 Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" 1 340 000,00
UAH з ПДВ
970,00
UAH з ПДВ
1 970 Документи

Публічні документи

24 липня 2020 16:17
19 Технічні вимоги.pdf
24 липня 2020 09:11
sign.p7s
23 липня 2020 17:11
10 ЗгодаДоговір.pdf
23 липня 2020 17:11
14 Гарантія.pdf
23 липня 2020 17:11
7.2 Опис.pdf
23 липня 2020 17:11
12 ПлатникПДВ.pdf
23 липня 2020 17:11
16 Ліцензія.PDF
23 липня 2020 17:11
7.1 Наказ.pdf
23 липня 2020 17:11
7.3 РішенняУчасника.pdf
23 липня 2020 17:11
9 ДовідкаПроУчасника.pdf
23 липня 2020 17:11
11.2 СтатутФКАбекор.pdf

Конфіденційні документи

23 липня 2020 17:11
3.1 ДогПриєднанняФС06112015.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір має конфеденційну щодо іншого контрагента.

Публічні документи

07 серпня 2020 09:46
sign.p7s
06 серпня 2020 17:39
4509_200806173517_001.pdf
06 серпня 2020 17:39
4508_200806173454_001.pdf
06 серпня 2020 17:22
ДПС.pdf
06 серпня 2020 17:08
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 13:09
sign.p7s
24 липня 2020 17:05
лист.pdf
24 липня 2020 16:15
19) Технічні вимоги.pdf
24 липня 2020 16:14
8.3 Виписка.pdf
24 липня 2020 16:14
8.2 Витяг ЄДР.pdf
24 липня 2020 09:10
sign.p7s
23 липня 2020 17:04
14) ГарантійнийЛист.pdf
23 липня 2020 17:04
16) Ліцензія НБУ.jpg
23 липня 2020 17:03
11.2) Статут 09.11.2018.pdf
23 липня 2020 17:03
11.1) КД-статут12.11.2018.pdf
23 липня 2020 17:02
8.3) Виписка Мазуренко.rtf

Конфіденційні документи

24 липня 2020 16:14
3.2) Львів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ має фінансову інформацію з іншими контрагентами

24 липня 2020 16:14
3.3) Івано-Франківськ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ має фінансову інформацію з іншими контрагентами

23 липня 2020 16:56
3.3 Акт Львов.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ має фінансову інформацію з іншими контрагентами

23 липня 2020 16:56
3.2 Львов_002.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ має фінансову інформацію з іншими контрагентами

23 липня 2020 16:55
3.2 Львов_001.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ має фінансову інформацію з іншими контрагентами

23 липня 2020 16:55
3.1 Івано-Франківськ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ має фінансову інформацію з іншими контрагентами

Публічні документи

24 липня 2020 16:58
sign.p7s
24 липня 2020 16:55
про дотрим. законод..pdf
24 липня 2020 16:55
ВІДПОВІДНІСТЬ.zip
24 липня 2020 16:55
про підписанта.pdf
24 липня 2020 16:55
ДОГОВОРИ ДІЮЧІ.pdf
24 липня 2020 16:55
Про обладнання.pdf
24 липня 2020 16:55
Про захист довкілля.pdf
24 липня 2020 16:55
про персонал.pdf
24 липня 2020 16:55
Відгук-рекомендація.pdf
24 липня 2020 16:55
Тех.вимоги.pdf
24 липня 2020 16:55
Паннония договор.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АБЕКОР"

ТОВ ФК "Контрактовий Дім"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК"
#14360570
Відхилено
970,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:50
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 липня 2020 00:00
ТОВ ФК "Контрактовий Дім"
#35442539
Переможець 950 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 15:49

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

29 липня 2020 15:50
sign.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі. Розглянувши документи надані учасником виявлено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1. На підтвердження відповідності поданої пропозиції такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічнних) за пердметом закупівлі договору (договорів) встановлено, що наданий на виконання підпункту. 3.2. п. 3 ч. 1.1. розділу І додатку № 2 до тендерної документації рекомендалійний лист від КП «ЕлектроАвтоТранс» Івано-Франківської міської ради не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не містить інформацію про кількість, та інформацію про стан виконання договору. Відповідна вимога передбачена підпунктом 3.2. п. 3 ч. 1.1. розділу І додатку № 2 до тендерної документації, а саме учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати, зокрема, довідку-відгук в довільній формі від одного із зазначених в довідці (п. 3.1. цього Додатку) контрагентів-покупців (замовників) про стан виконання укладеного з ним аналогічного договору. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, та інформацію про стан виконання договору. Таким чином, з метою усунення виявлених невідповідностей учасник - ТОВ ФК "Контрактовий Дім" протягом 24 годин з моменту розміщення даної вимоги в електронній системі закупівель, має завантажити в електронну систему закупівель відповідний відгук від контрагента КП «ЕлектроАвтоТранс» Івано-Франківської міської ради, який відповідатиме вимогам встановленим підпунктом. 3.2. п. 3 ч. 1.1. розділу І додатку № 2 до тендерної документації, а саме міститиме інформацію в т.ч. про кількість, та інформацію про стан виконання договору або надати відгук (який відповідатиме встановленим вимогам) від іншого контрагента (зазначеного у відповідній наданій учасником довідці про виконання аналогічного(-их) договору (-ів), щодо виконання аналогічного договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФК "Контрактовий Дім"
#35442539
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 серпня 2020 17:23
договір укладений
19 серпня 2020 17:20
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 14:51
доп угода.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік: продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку