Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (модернізація) пасажирських ліфтів за адресою м. Вараш, м-н Будівельників № 38, п.1,2,3
Очікувана вартість
2 144 048,80 UAH
UA-2020-07-09-001109-a a518f8d3d4e34de0874bc337aa3818e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кедич Надія Миколаївна

+380363624813 nadysha_kedych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41200388
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, майдан Незалежності, будинок 2
Контактна особа: Кедич Надія Миколаївна
+380363624813
nadysha_kedych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 12:43
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 12:43
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:41
Очікувана вартість: 2 144 048,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 720,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (модернізація) пасажирських ліфтів за адресою м. Вараш, м-н Будівельників № 38, п.1,2,3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, Вараш, м-н Будівельників, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 12:39
ТД Ліфти Будівельників 38 п.1_2_3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-01-000034 ● ae451e6c60c946aaa724ad008530ea32
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2020 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.09.2020 № 64

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.09.2020 № 64.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-09-001109-a 09.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-01 16:09:05

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту (модернізація) пасажирських ліфтів за адресою м. Вараш, м-н Будівельників № 38, п.1,2,3 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-09-001109-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Чому, Замовником на порушення вимог пункту восьмого частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Чому, Замовником на порушення вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів (якщо замовник вимагає його надати) не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке Замовник вимагає надати згідно пункту 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Крім того, чому Замовником на порушення частини першої статті 25 Закону установлено забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 17 800,00 грн, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі (у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-02 16:30:02

Відповідь на запит про надання інформації

Відповідно до ст.21 Закону України «Пропублічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до ст.. 10 цього Закону та має містити інформацію згідно п.2 ст. 21 цього Закону. При публікації оголошення про проведення відкритих торгів по вищезазначеній закупівлі у замовника не було фізичної можливості зазначити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції так, як на майданчику «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» не передбачений даний функціонал. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції висвітлена замовником в тендерній документації п.7, Розділ I. Загальні положення.
Щодо відсутності інформації про забезпечення тендерної пропозиції в даному оголошенні, то через неуважність замовника (так як даний функціонал зовсім непримітний) пропустив місце для заповнення такої інформації.
Щодо порушень частини першої ст.. 25 Закону, тендерну документацію по даній закупівлі замовником було розроблено на основі ідентичної тендерної документації яка попередньо була підготовлена до іншої ідентичної закупівлі через що трапилась механічна помилка – не відкоригована сума тендерного забезпечення.
Так як на даний момент в системі відсутня можливість внести виправлення в оголошення та тендерну документацію замовник зобов’язується взяти до уваги ваші зауваження та надалі більш уважно проводити оприлюднення інформації з дотриманням усіх вимог Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання п. 8 ст.8 протягом п’яти днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Ознайомившись з висновком моніторингу по даній закупівлі, щодо зобов’язання по усуненню порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання укладеного договору на виконання робіт, повідомляємо про неможливість розірвання договору. Причини розірвання договору згідно даних обставин - не передбачені в змісті даного договору. Отже замовник немає причин для розірвання даного договору.

2020-09-08 16:37:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. Крім того, установлено порушення вимог частини першої статті 25 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО 2 130 521,62
UAH з ПДВ
2 130 521,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ-ДОБРОБУТ" 2 144 000,40
UAH з ПДВ
2 144 000,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 15:15
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:07
Тендерна пропозиція
31 липня 2020 13:50
Тендерна пропозиція
31 липня 2020 13:50
Довідка Ст. 17 частина 2
31 липня 2020 13:50
Довідка Ст.17 п.12
31 липня 2020 13:50
Довідка Ст.17 п.6
31 липня 2020 13:50
Довідка МВС
23 липня 2020 11:00
Електронний підпис
23 липня 2020 10:57
53_Лист гарантія ОДС.pdf
23 липня 2020 10:57
51_Технічне завдання.pdf
23 липня 2020 10:57
50_Довідки Приватбанк.pdf
23 липня 2020 10:57
33_Штатний розпис.pdf
23 липня 2020 10:57
49_Довідки Укрсиббанк.pdf
23 липня 2020 10:57
31_1_Акти Вараш 13.pdf
23 липня 2020 10:57
25_Лiцензiя_.pdf
23 липня 2020 10:57
22_Видаткові накладні.pdf
23 липня 2020 10:57
48_Довідки УкрГазбанк.pdf
23 липня 2020 10:57
45_Баланс.pdf
23 липня 2020 10:57
43_Витяг ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 10:57
42_Витяг_ПДВ_.pdf
23 липня 2020 10:56
17_Техпаспорти власне.pdf
23 липня 2020 10:56
38_Довідка ст 17.pdf
23 липня 2020 10:56
16_Договiр_транспорт.pdf
23 липня 2020 10:56
37_Копії наказів.pdf
23 липня 2020 10:56
10_1_Лист згода ПД о.pdf
23 липня 2020 10:56
10_ Лист згода _ПД.pdf
23 липня 2020 10:56
08_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 липня 2020 10:56
07_Декларацiя_висота.pdf
23 липня 2020 10:56
05_Лист посилання.pdf
23 липня 2020 10:56
04_Статут.pdf
23 липня 2020 10:56
02_Лист гарантія ст 17.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 12:05
Електронний підпис
23 липня 2020 12:04
справка Д-т.pdf
23 липня 2020 10:41
Сертифікат.pdf
23 липня 2020 10:41
ТЗ Будівельників.PDF
23 липня 2020 10:41
Сертифікат0001.PDF
23 липня 2020 10:41
Пропозиція.PDF
23 липня 2020 10:41
Проект договору.pdf
23 липня 2020 10:41
Кошторис.PDF
23 липня 2020 10:41
Довідки, листи.PDF
23 липня 2020 10:41
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРМ-ЕКО

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ-ДОБРОБУТ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
2 130 521,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:24
Протокол УО укладений
15 грудня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:10
SCAN0000.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 12:49
Договір зміни до договору
11 серпня 2020 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення згідно фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 366
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 101 457,62
UAH (в тому числі ПДВ 350 242,94 UAH)