Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
253 000,00 UAH
UA-2020-07-09-001104-a a8cb858e92a3401695fcca0eee9db56a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергієнко Анастасія Олександрівна

+380464521203 dvssergienko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городнянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189920
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
Контактна особа: Сергієнко Анастасія Олександрівна
+380464521203
dvssergienko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 12:42
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 12:42
Початок аукціону: 28 липня 2020 15:46
Очікувана вартість: 253 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти). Місце знаходження замовника: Україна, 15100; вул. Шевченка 108 А. м.Городня, Чернігівська область, код ЄДРПОУ 03189920 Категорія замовника : юридичні особи , які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Морква свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, вул.Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кг
Цибуля ріпчаста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, вул.Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кг
Капуста білоголова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, вул.Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, вул.Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, вул.Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кг
Яблука свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, вул.Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кг
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, вул.Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, вул.Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Дині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, вул.Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кг
Кавуни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, вул.Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 12:38
Додаток 6.docx
09 липня 2020 12:38
Додаток 5.docx
09 липня 2020 12:38
Додаток 4.docx
09 липня 2020 12:38
Додаток 3.docx
09 липня 2020 12:38
Додаток 2.docx
09 липня 2020 12:38
Додаток 1.docx
09 липня 2020 12:38
Тендерна документація овочі та фрукти.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАТЮК ОЛЕНА ВІТАЛІЇВНА " 203 100,00
UAH з ПДВ
203 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ніколаєва Галина Олександрівна 235 600,00
UAH з ПДВ
235 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 14:15
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:13
Dovidka_20183555980910359826.pdf
03 серпня 2020 14:13
Довідка ст.17.pdf
03 серпня 2020 14:13
Довідка повноваження.pdf
03 серпня 2020 14:13
Довідка печатка.pdf
24 липня 2020 14:54
Електронний підпис
24 липня 2020 13:31
Електронний підпис
24 липня 2020 13:30
Договір 166 овочі (1).PDF
24 липня 2020 13:30
Лист-відгук.pdf
24 липня 2020 13:30
Гарантийний лист.doc.pdf
24 липня 2020 13:30
Лист - інформація.pdf
24 липня 2020 13:30
Довідка ст.17.pdf
24 липня 2020 13:30
Довідка санкції.pdf
24 липня 2020 13:30
Медична книжка .pdf
24 липня 2020 13:30
Довідка працівники.pdf
24 липня 2020 13:30
Довідка печатка.pdf
24 липня 2020 13:30
Довідка Н.pdf
24 липня 2020 13:30
Довідка санобробка.pdf
24 липня 2020 13:30
Договір співпраці.pdf
24 липня 2020 13:30
Гарантийний лист.pdf
24 липня 2020 13:30
Документи ФОП.pdf
24 липня 2020 13:30
Лист-погодження.pdf
24 липня 2020 13:30
Проект договору.pdf
24 липня 2020 13:30
Довідка щодо якості.pdf
24 липня 2020 13:30
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

26 липня 2020 11:51
Електронний підпис
26 липня 2020 11:46
лист.pdf
26 липня 2020 11:46
листи.pdf
26 липня 2020 11:46
ДОВІДКА ДО СТ 17.pdf
26 липня 2020 11:46
ст 17 .pdf
26 липня 2020 11:45
санобробка.pdf
26 липня 2020 11:45
експертний висновок3.pdf
26 липня 2020 11:45
експерний висновок 2 .pdf
26 липня 2020 11:45
експерний висновок .pdf
26 липня 2020 11:45
проект договору.pdf
26 липня 2020 11:45
технічні вимоги.pdf
26 липня 2020 11:45
довідка працівники .pdf
26 липня 2020 11:45
пропозиція.pdf
26 липня 2020 11:45
довідка потужність .pdf
26 липня 2020 11:45
потужність 2 .pdf
26 липня 2020 11:45
потужність .pdf
26 липня 2020 11:45
наказ (1).pdf
26 липня 2020 11:45
матеріальна база .pdf
26 липня 2020 11:45
медогляд .pdf
26 липня 2020 11:45
довідка 1 .pdf
26 липня 2020 11:45
відгуки .pdf
26 липня 2020 11:45
витяг дпі .pdf
26 липня 2020 11:45
виписка .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАТЮК ОЛЕНА ВІТАЛІЇВНА "

ФОП Ніколаєва Галина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАТЮК ОЛЕНА ВІТАЛІЇВНА "
#3098314529
Переможець 203 100,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 12:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАТЮК ОЛЕНА ВІТАЛІЇВНА "
#3098314529
203 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 13:57
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
13 квітня 2021 13:56
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:26
Додаткова Угода _2.pdf зміни до договору
18 січня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:46
Додаткова Угода _1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 10:24
Договір укладений
17 серпня 2020 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 137-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обс'язі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі на 2020 рік та становить 40620 грн. 00 коп. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 137-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 243 720,00
UAH