Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа")
Очікувана вартість
115 899,00 UAH
UA-2020-07-09-001051-c 60045473e83b4a05aa423e6b043a55cd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Анатоліївна Степанець

+380665138668 osvita.berezanka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144855
Місцезнаходження: 57400, Україна , Миколаївська обл., смт. Березанка,, вул. Центральна, буд. 68
Контактна особа: Тетяна Анатоліївна Степанець
+380665138668
osvita.berezanka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 115 899,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 579,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Код ДК 021:2015 - 80520000-5 «Навчальні засоби (Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа")»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57400, Україна, Миколаївська область, смт.Березанка, вул. Центральна, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  15 серпня 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки здійснюються по мірі надходженні коштів на рахунок Замовника на підставі виставленого рахунку – фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару Замовником. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений товар в межах бюджетного фінансування на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 09:54
Оголошення.docx
09 липня 2020 09:54
протокол.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-001051-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 13 липня 2020 13:32
Скасування вимоги про надання авторизаційного листа виробника
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що останнім часом у сфері державних закупівель щодо оснащення НУШ з’явився великий прошарок не доброчесних підприємств, які вступають у злочинну змову заради отримання надприбутків за рахунок державного бюджету.
В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН.

Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, згідно якого воно є виробників майже усіх засобів навчання згідно НАКАЗУ 271 «_______».

Інші учасники угрупування, будучи афілійованими підприємствами підприємства-виробника товарів, без проблем отримують від нього авторизаційний лист виробника, який вимагає Замовник у складі своєї тендерної документації.
ПРИКЛАДІВ ОПИСАНИХ ЗМОВ МОЖНА НАВЕСТИ ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ. Одним з прикладів такої змови є: ПП «Укрдидактик», ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140) - Директор Порохняч І. А та ТОВ «ТЕНФОР», ФОП Горбатко В.О.
ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником близько 1000 товарних позицій різних галузей промисловості, не маючи жодних доказів своєї виробничої діяльності.
Згідно додатка до Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 ПП «Укрдидактик» є виробником цифрових вимірювальних комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Не потрібно пояснювати, яким могутнім виробничим потенціалом повинно володіти підприємство, щоб являти собою виробника такої різногалузевої продукції. Але, ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – АУКЦИОН № UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності.
При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс).
Наведена інформація свідчить про фальсифікацію Висновку державної СЕС, яку дане підприємство надавало в складі своєї тендерної пропозиції.

Або ще приклад: давні друзі з Рівного, неоднарозово спільно (UA-2017-10-11-000675-b), (UA-2018-06-29-000066-c), (UA-2018-07-13-001668-b), привласнювали бюджетні гроші:
- ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083
- ФОП Шелест М. В. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149
оголосивши себе виробниками понад 1000 найменувань товарiв:
Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi взагалі не виготовляється - все імпортне), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Взагалі, кому цікаво, дивіться ДУЖЕ ЦІКАВИЙ ролик (2017р):

https://www.youtube.com/watch?v=ls9K6D_r13k
Частотомір від ФОП "Шелест Маргарита Василівна" - 8000 грн. Скільки коштує "повітря".

----------------------------------------------------------------------------Цікавий факт:
------------1. ПП НВК «Учприлад» в закупівлі (UA-2020-05-18-001056-b) надає свій Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи ФОП Прокопів, а сам користується висновком СЕЕ ПП «Укрдидактик».
------------2. ФОП Шелест М. В. надає свій авторизаційний лист виробника (UA-2020-06-12-001959-a) - ПП НВК «Учприлад»


І ЦІ ЗЛОЧИННІ ПІДПРИЄМСТВА НАДАЮТЬ СВОЇМ ЗМОВНИКАМ АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА.
В даному випадку, вимога Замовника надати авторизаційний лист виробника провокує появу описаних угрупувань і несе в собі факт дискримінаційних дій відносно добросовісних Учасників, які вимушені звертатися за авторизаційними листами до 3-15 офіційних та дійсно існуючих виробників (залежно від широти асортиментного ряду). Звісно ж, що при великому асортименті товарів Учасники проводять закупівлі невеликих партій (2-5-10 одиниць одного найменування) у різних виробників, які не завжди раді відволікатися задля представлення авторизаціного листа для дрібних покупців. Часто отримати даний документ просто нема змоги.

ВИМАГАЄМО: Видалити з тендерної документації
1) вимоги надання авторизаційного листа виробника
2) копії сторінок ТУ. В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 08:41
Ваша мвимога прийнято до уваги та керівництва в роботі

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА 89 640,00
UAH з ПДВ
89 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" 112 900,00
UAH з ПДВ
112 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 15:33
Електронний підпис
21 липня 2020 15:33
_3.pdf
21 липня 2020 15:33
_2.pdf
21 липня 2020 15:21
_1.pdf
21 липня 2020 15:21
Договір_проект.pdf
21 липня 2020 15:21
22_Лист про ISO.pdf
21 липня 2020 15:21
20_Лист про санкції.pdf
21 липня 2020 15:21
20_2_Лист про санкції.pdf
21 липня 2020 15:21
20_1_Лист про санкеції.pdf
21 липня 2020 15:21
17_Лист ст17.pdf
21 липня 2020 15:21
14_Лист про довкілля.pdf
21 липня 2020 15:21
1_Пропозиція 89640.pdf
21 липня 2020 15:21
2_Фінзвіт_ПАМ.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 17:28
Електронний підпис
21 липня 2020 17:27
Проект договору.pdf
21 липня 2020 17:27
Костопіль _6.pdf
21 липня 2020 17:27
ISO 9001 14001.pdf
21 липня 2020 17:27
СЕС+ТУ початкова.pdf
21 липня 2020 17:27
Установчі документи.pdf
21 липня 2020 17:27
СЕС + ТУ всі кабінети.pdf
21 липня 2020 17:27
Пропозиція 112900.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА
#2683115146
Переможець 89 640,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА
#2683115146
89 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 08:55
додаткова №3.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 08:53
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 08:51
протокол по КВЕДу.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 08:49
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 13:41
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 09:33
Untitled.FR10.pdf 2.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 13:54
Doc1.pdf укладений
11 серпня 2020 13:53
Doc2.pdf укладений
11 серпня 2020 13:53
Doc3.pdf укладений
11 серпня 2020 13:53
Doc4.pdf укладений
11 серпня 2020 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено уточнення з приводу КВЕДу
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML