Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тростянецька міська рада Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 24006361 |
Вебсайт: | http://trostyanets-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 42600, Україна , Сумська обл., місто Тростянець, вулиця Миру, 6 |
Контактна особа: |
Івах Ганна Анатоліївна +380545851380 Anna2694@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 11:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 11:54 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 30 964 526,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 154822.63 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Роботи з реконструкції їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області | Аванс | 60 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Роботи з реконструкції їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 08:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 14:40 |
ТД нова редакція.docx | |
16 липня 2020 14:40 |
Перелік змін до ТД від 16.07.2020 року.docx | |
16 липня 2020 14:40 |
Додаток 7 Технічне завдання нова редакція.docx | |
16 липня 2020 14:40 |
Протокол 49.pdf | |
09 липня 2020 11:50 |
Тендерна документація.docx | |
09 липня 2020 11:50 |
Додаток 7 Технічне завдання.docx | |
09 липня 2020 11:50 |
CCF_000347.pdf |
17 липня 2020 08:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2020 14:40 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
16 липня 2020 14:40 |
Перелік змін до ТД від 16.07.2020 року.docx
|
|||
16 липня 2020 14:40 |
Додаток 7 Технічне завдання нова редакція.docx
|
|||
16 липня 2020 14:40 |
Протокол 49.pdf
|
|||
09 липня 2020 11:50 |
Тендерна документація.docx
|
|||
09 липня 2020 11:50 |
Додаток 7 Технічне завдання.docx
|
|||
09 липня 2020 11:50 |
CCF_000347.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ч.4 ст.22 Закону № 922-VIII містить подібну вимогу але вже в контексті тендерної документації, а саме, що остання не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана заборона означає, що не можуть бути встановленими вимоги, що прямо не пов’язані з Предметом закупівлі але мають наслідком обмеження кола учасників, тобто зумовлене такими умовами обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Вони, як правило, мають вияв у надмірності або занадто деталізованих вимогах до учасника торгів або до предмета закупівлі. Натомість, ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Умова щодо наявності договорів підтверджує наявність в Учасника досвіду роботи, а отже і знання та дотримання вимог чинного законодавства під час виконання таких договорів. Тому враховуючи право Замовника встановити в тендерній документації вимоги, які замовник вважає важливими, які передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та які здатні якісно, вчасно та в повному обсязі забезпечити виконання переможцем торгів вимог Договору, вимога щодо надання довідки пункті 2.2. Додатку 2 до тендерної документації, що містить інформацію про виконання учасником аналогічних договорів підтверджується документально, шляхом надання копій (не менше двох) таких договорів з додатками (зазначеними у договорі), укладених за останні три роки не є дискримінаційною.
Таким чином, нами не порушено ст.16 Закону, щодо встановлення кваліфікаційних вимог. Більше того, дотримано і вимоги ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо складу тендерної документації, а саме, п.2 та п.3 ч.2 ст.22 Закону.
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо цю вимогу неправомірною.
Наявність в штатному розкладі інженера з проектно-кошторисної роботи не передбачено ні ліцензійними умовами на виконання будівельно-монтажних робіт, ні будь-якими іншими нормативними документами в будівництві.
Замовник самостійно розробляє проект будівництва, який проходить експертний висновок. На етапі проектування та експертизи залучаються кваліфіковані інженери (в тому числі і кошторисники). Згідно п.16 наказу Мінрегіонбуду №45 від 16.05.2011 року робочий проект підписується ГАПом та/або ГІПом, а кошторисна документація підписується відповідно до вимог встановлених буд. нормами та держ. стандартами з питань ціноутворення. Також згідно листа Мінрегіонбуду №7/17-12127 від 25.07.2012 року обов'язковою умовою наявності сертифіката у інженера-кошторисника є те, що проект розробляється за спрощеною документацією на капітальний ремонт.
В підрядних будівельних організаціях така штатна одиниця не передбачена, так як вони займаються в своїй діяльності будівництвом об'єктів по вже розробленим проектам, а проекти розробляються по тех.завданню Замовників проектними організаціями.
Згідно вище вказаного вимагаємо виключити з п.3.1 додатка 2 до тендерної документації вимогу про наявність в штатному розкладі організації інженера з проектно-кошторисної роботи з наданням копії сертифікату або свідоцтва.
Приватне акціонерне товариство «Сумбуд» (надалі – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свою тендерну пропозицію на участь у процедурі закупівлі надало і Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Східбуд».
За результатами розгляду пропозиція АО «Сумбуд» (надалі Підприємство) Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради № 59 від 07 серпня 2020 року).
АТ «Сумбуд» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та вважаємо зазначені в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 07.08.2020 року №59 підстави для відхилення неправомірними, а прийняте Замовником рішення незаконне та таке, що порушує наші права. Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення нашої тендерної пропозиції та визначення переможця в процедурі закупівлі.
Приватне акціонерне товариство «Сумбуд» (надалі – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свою тендерну пропозицію на участь у процедурі закупівлі надало і Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Східбуд».
За результатами розгляду пропозиція АО «Сумбуд» (надалі Підприємство) Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради № 59 від 07 серпня 2020 року).
АТ «Сумбуд» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та вважаємо зазначені в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 07.08.2020 року №59 підстави для відхилення неправомірними, а прийняте Замовником рішення незаконне та таке, що порушує наші права. Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення нашої тендерної пропозиції та визначення переможця в процедурі закупівлі.
Приватне акціонерне товариство «Сумбуд» (надалі – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свою тендерну пропозицію на участь у процедурі закупівлі надало і Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Східбуд».
За результатами розгляду пропозиція АО «Сумбуд» (надалі Підприємство) Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради № 59 від 07 серпня 2020 року).
Замовник 11.08.2020 року оприлюднив протокол засідання тендерного комітету №62 від 11.08.2020 року про проведення перевірки тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробнича компанія «Східбуд», про встановлення того, що вона відповідає умовам тендерної документації та ст.ст.16,17 Закону України «Про публічні закупівлі», та визнання його переможцем.
АТ «Сумбуд» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції і визнання переможцем ТОВ «Науково-виробнича компанія «Східбуд»та вважаємо зазначені в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 11.08.2020 року №62 підстави для визначення переможця неправомірними, а прийняте Замовником рішення незаконне та таке, що порушує наші права. Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав визначення переможцем ТОВ «Науково-виробнича компанія «Східбуд».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-29-000025 ● f8809a212d2a4aee94428d598b515b5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2020 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.09.2020 № 36
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.09.2020 №36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-07-09-000923-a 09.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-07 09:11:12
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-000923-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Чому Вами укладений договір від 02.09.2020 № 285/09/02 на 22-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-09 14:54:04
Пояснення тендерного комітету Трсотянецької міської ради
У межах проведення Управлінням Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області моніторингу закупівлі за предметом: «Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-000923-a), та відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Тростянецької міської ради повідомляє наступне:
31.08.2020 року тендерному комітету Тростянецької міської ради надійшов лист від переможця закупівлі ТОВ «НВК «СХІДБУД» (№ 31/08/20 від 31.08.2020 року) в якому останній, посилаючись на результати електронного аукціону та необхідність здійснення прорахунку вартості матеріалів і вартості обсягів робіт за його результатами, просить розглянути можливість продовження терміну укладення договору про закупівлю (скан-копія листа додається).
Того ж дня на засіданні тендерного комітету Тростянецької міської ради вищевказаний лист було розглянуто та із врахуванням ч.6. ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення про погодження продовження строку для укладення договору про закупівлю до 10 календарних днів по оголошеній закупівлі відкриті торги по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) (скан-копія «Протоколу № 68 від 31 серпня 2020 року засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради» додається).
До даного пояснення додаються:
- Скан-копія листа ТОВ «НВК «СХІДБУД» (№ 31/08/20 від 31.08.2020 року.
- Скан-копія «Протоколу № 68 від 31 серпня 2020 року засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради».
З повагою, тендерний комітет Тростянецької міської ради.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області за результатами проведного моніторингу по закупівлі «Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» Тендерний комітет Тростянецької міської ради, діючи у відповідності до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає заперечення до Висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі Держаудитслужби) по результатам моніторингу закупівлі опублікованого в системі 12.10.2020 року о 15:24 год., за предметом: «Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-000923-a), а саме: 1. На твердження Держаудитслужби: «Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції». Згідно статті 10 Конституції України державною мовою в Україні є українська і відповідно мовою нормативно-правових актів і актів індивідуальної дії, діловодства і документообігу для всіх суб’єктів господарювання в. т. ч. учасників тендерних процедур є державна мова. В пункті 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника передбачено, мову якою готуються тендерні пропозиції. У системі електронних закупівель для публікації оголошення про проведення процедури закупівлі відстутнє окреме поле для заповнення інформації про мову, якою готуються тендерні пропозиції. При цьому інформація опублікована в оголошенні, ніяким чином не впливає на визначення переможця тендерних процедур. Таким чином пункт 8 частини другої статті 21 Закону не порушено. 2. На твердження Держаудитслужби: «Пунктом 9 додатку 4 до тендерної документації вимагалось надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції технічного завдання згідно додатку 7 до тендерної документації, при цьому Замовником не визначено у якій формі учасники торгів повинні його надати». Рішенням тендерного комітету Тростянецької міської ради № 49 від 16 липня 2020 року, було затверджено тендерну документацію за предметом: «Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» де чітко визначена та затверджена форма, відповідно до пункту 9 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» - технічне завдання згідно Додатку 7 до тендерної документації, яке Учасник АТ «Сумбуд» не надав у своїй тендерній пропозиції, чим не виконав вимоги пункту 9 Додатку 4 до тендерної документації. Тому не надання Учасником АТ «Сумбуд» Додатку 7 до тендерної документації не можна вважати формальною (не суттєвою) помилкою. Відповідно до частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник тендерної процедури зобов’язаний подати свою тендерну пропозицію шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації. Таким чином дану вимогу законодавства Учасником АТ «Сумбуд» не виконано. 3. На твердження Держаудитслужби: «Щодо надання АТ «Сумбуд» довідки про те, що стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура слід зазначити, що у довідці від 21.07.2020 №175/01-2 АТ «Сумбуд», зокрема, зазначає, що він не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Однак, у «Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство» відсутня інформація про відкриття стосовно АТ «Сумбуд» ліквідаційної процедури, що свідчить про допущення учасником АТ «Сумбуд» описки при підготовці довідки від 21.07.2020 №175/01-2.» В складі тендерної пропозиції Учасника АТ «Сумбуд» надана довідка №175/01-2 від 21.07.2020 року засвідчена підписом голови правління Бритова О.Б. та печаткою підприємства про те, що АТ «Сумбуд» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Відповідно до чинного законодавства Учасник АТ «Сумбуд» несе відповідальність за достовірність та повноту інформації, наданої в тендерній пропозиції. Враховуючи вимоги абзацу один підпункту 1 пункту 1 статті 31 Закону та підпункту 8 пункту 1 статті 17 Закону інформація вказана у зазначеній вище довідці дає підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника АТ «Сумбуд». 4. На твердження Держаудитслужби: «Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію АТ «Сумбуд» через допущення ним формальних (несуттєвих) помилок за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону» За результатами проведеного електронного аукціону остаточна вартість тендерної пропозиції учасника АТ «Сумбуд» - 28 939 999,20 грн. та Учасника ТОВ «НВК «СХІДБУД» - 28 940 000,00 грн. і різниця між ними складає 0,80 грн. ( нуль грн. вісімдесят коп.), що не можна вважати суттєвим критерієм для розмежування поняття «найбільш економічно вигідна пропозиція». Учасником АТ «Сумбуд» допущені порушення, викладені у «Протоколі № 59 від 07.08.2020 року засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради», які не є формальними (не суттєвими) помилками та стали підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника АТ «Сумбуд». Тому твердження, що Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника АТ «Сумбуд» через допущення ним формальних (несуттєвих) помилок за відсутності підстав суперечить дійсності. 5. На твердження Держаудитслужби: «технічних паспортів на транспортні засоби, які залучені на підставі вищевказаного договору, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВК «Східбуд» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника, яким визначено, що якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються, зокрема, копії технічних паспортів на них». На виконання вимог розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником закупівлі ТОВ «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД» у складі тендерної пропозиції надано лист-підтвердження ТОВ «ВЛ-ЛОГІСТИК» про не заперечення щодо використання машин механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт та Договір про надання транспортних послуг № 16/07-20 від 16.07.2020 року, предметом якого є саме транспортні послуги, а не оренда чи лізинг. Невід’ємною частиною Договору № 16/07-20 від 16.07.2020 року є «Додаток 1 до Договору про надання транспортних послуг № 16/07-20 від 16.07.2020 року», в якому вказаний перелік транспортних засобів, якими будуть надаватися транспортні послуги. Наявність актів приймання-передачі транспортних засобів за цим договором не передбачено й транспортні засоби ТОВ «ВЛ-ЛОГІСТИК» не передаються ТОВ «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД», тому надання копій технічних паспортів по цим транспортним засобам суперечить предмету вищевказаного Договору. Отже вимоги розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником ТОВ «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД» - дотримані повністю та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника передбачених статтею 31 Закону. За результатами проведеної тендерним комітетом перевірки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НВК «Східбуд», з урахуванням опублікованих уточнених документів було установлено, що вона відповідає умовам тендерної документації та статтям 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому було прийнято рішення визнати Учасника ТОВ «НВК «СХІДБУД» переможцем процедури закупівлі відкриті торги по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-:2013 Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) із сумою 28 940 000,00 грн. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот сорок тисяч грн. 00 коп.) й відповідно до «Протоколу №62 від 11.08.2020 року засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради» рішення про визнання переможця та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено у електронній системі закупівель у встановлені законодавством терміни. Звертаємо Вашу увагу, що договір про закупівлю був укладений в установлені законодавством терміни, згідно частин 5 та 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом встановленого терміну на оскарження до Антимонопольного комітету України скарг по даній закупівлі, в тому числі, від Учасника АТ «Сумбуд» - не надходило. Враховуючи вищевикладене, Договір підряду № 285/09/02 від 02.09.2020 року між Тростянецькою міською радою та ТОВ «НВК «СХІДБУД» - укладено, згідно вимог чинного законодавства України та підстави для розірвання даного договору відсутні.
2020-10-20 15:02:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)
Оскарження в суді
Опис: | Доброго дня. Згідно частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду (Моніторинг № UA-M-2020-09-29-000025). |
Дата публікації: | 27 жовтня 2020 |
Документи:
10 грудня 2020 13:36
|
Електронний підпис |
10 грудня 2020 13:31
|
Рішення тендерного комітету |
27 жовтня 2020 16:02
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2020 15:26
|
Протокол 84.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ "Сумбуд" |
29 226 237,60
UAH з ПДВ
|
28 939 999,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" |
30 880 810,75
UAH з ПДВ
|
28 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ "Сумбуд" #14017843 |
Відхилено |
28 939 999,20
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 13:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" #31234803 |
Переможець |
28 940 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 17:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 11:09
|
ДУ 5 до Договору 285.09.02 від 02.09.2020.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:26
|
CCF04012022_0001.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 15:18
|
CCF19112021_0001.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 15:02
|
CCF22042021.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 08:49
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:48
|
CCI31122020_0001.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 17:37
|
Договір | укладений |
04 вересня 2020 17:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення порядку та сум розрахунків |
Номер договору про закупівлю: | 285/04/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення сум та порядку розрахунків між Сторонами за виконані роботи |
Номер договору про закупівлю: | 285/04/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення розрахунку |
Номер договору про закупівлю: | 285/04/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення сум розрахунків між Сторонами |
Номер договору про закупівлю: | 285/04/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 285/04/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |