Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області
Очікувана вартість
30 964 526,00 UAH
UA-2020-07-09-000923-a 4b7b2dbecb8843b69ac3dc68c105f5a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івах Ганна Анатоліївна

+380545851380 Anna2694@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тростянецька міська рада Сумської області
Код ЄДРПОУ: 24006361
Вебсайт: http://trostyanets-miskrada.gov.ua
Місцезнаходження: 42600, Україна , Сумська обл., місто Тростянець, вулиця Миру, 6
Контактна особа: Івах Ганна Анатоліївна
+380545851380
Anna2694@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 11:54
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 11:54
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:40
Очікувана вартість: 30 964 526,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 154 822,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля робіт протягом 2020-2023 років. Роботи у 2020 році повинні бути виконані до 24.12.2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42600, Україна, Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 56д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Роботи з реконструкції їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Роботи з реконструкції їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області Пiсляоплата 20 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 09 липня 2020 21:00
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:25
Добрий день. Клас наслідків об'єкту зазначте
Відповідь: Доброго дня! Клас наслідків СС2
сума тендеру
Дата подання: 10 липня 2020 08:17
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:26
Доброго дня! Скажіть будь ласка, чи вказана очікувана кошторисна вартість відноситься тільки до робіт вказаних в технічному завданні на 2020 рік, чи це стосується всіх робіт по 2023 рік включно?
Відповідь: Зазначена вартість закупівлі стосується всіх робіт на 2020-2023 роки включно
Проект
Дата подання: 10 липня 2020 14:43
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:25
Доброго дня! Просимо надати проект.
Відповідь: Зазначена вартість закупівлі стосується всіх робіт на 2020-2023 роки включно
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 10 липня 2020 17:49
Дата відповіді: 15 липня 2020 17:05
ТД містить вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: 2.2.Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується документально, шляхом надання копій (не менше двох) таких договорів з додатками (зазначеними у договорі), укладених за останні три роки.Встановлення зазначеної вимоги (не менше двох договорів) обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Просимо внести зміни в Тенднрну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо про наступне.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ч.4 ст.22 Закону № 922-VIII містить подібну вимогу але вже в контексті тендерної документації, а саме, що остання не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана заборона означає, що не можуть бути встановленими вимоги, що прямо не пов’язані з Предметом закупівлі але мають наслідком обмеження кола учасників, тобто зумовлене такими умовами обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Вони, як правило, мають вияв у надмірності або занадто деталізованих вимогах до учасника торгів або до предмета закупівлі. Натомість, ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Умова щодо наявності договорів підтверджує наявність в Учасника досвіду роботи, а отже і знання та дотримання вимог чинного законодавства під час виконання таких договорів. Тому враховуючи право Замовника встановити в тендерній документації вимоги, які замовник вважає важливими, які передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та які здатні якісно, вчасно та в повному обсязі забезпечити виконання переможцем торгів вимог Договору, вимога щодо надання довідки пункті 2.2. Додатку 2 до тендерної документації, що містить інформацію про виконання учасником аналогічних договорів підтверджується документально, шляхом надання копій (не менше двох) таких договорів з додатками (зазначеними у договорі), укладених за останні три роки не є дискримінаційною.
Таким чином, нами не порушено ст.16 Закону, щодо встановлення кваліфікаційних вимог. Більше того, дотримано і вимоги ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо складу тендерної документації, а саме, п.2 та п.3 ч.2 ст.22 Закону.
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 13 липня 2020 10:35
Дата відповіді: 16 липня 2020 15:09
Згідно п.3.1 Додатка 2 до тендерної документації обов'язкова наявність у штатному розкладі організації інженера з проектно-кошторисної роботи з наданням копії сертифікату або свідоцтва. Вважаємо цю вимогу неправомірною. Наявність в штатному розкладі інженера з проектно-кошторисної роботи не передбачено ні ліцензійними умовами на виконання будівельно-монтажних робіт, ні будь-якими іншими нормативними документами в будівництві. Замовник самостійно розробляє проект будівництва, який проходить експертний висновок. На етапі проектування та експертизи залучаються кваліфіковані інженери (в тому числі і кошторисники). Згідно п.16 наказу Мінрегіонбуду №45 від 16.05.2011 року робочий проект підписується ГАПом та/або ГІПом, а кошторисна документація підписується відповідно до вимог встановлених буд. нормами та держ. стандартами з питань ціноутворення. Також згідно листа Мінрегіонбуду №7/17-12127 від 25.07.2012 року обов'язковою умовою наявності сертифіката у інженера-кошторисника є те, що проект розробляється за спрощеною документацією на капітальний ремонт. В підрядних будівельних організаціях така штатна одиниця не передбачена, так як вони займаються в своїй діяльності будівництвом об'єктів по вже розробленим проектам, а проекти розробляються по тех.завданню Замовників проектними організаціями. Згідно вище вказаного вимагаємо виключити з п.3.1 додатка 2 до тендерної документації вимогу про наявність в штатному розкладі організації інженера з проектно-кошторисної роботи з наданням копії сертифікату або свідоцтва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо, що по оголошеній даній закупівлі виключено з п. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації вимогу про наявність в штатному розкладі організації інженера з проектно-кошторисної роботи з наданням копії сертифікату або свідоцтва. та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-000923-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "Сумбуд", Код ЄДРПОУ:14017843
Дата подання: 13 липня 2020 16:28
Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним крітеріям
Згідно п.3.1 Додатка 2 до тендерної документації обов'язкова наявність у штатному розкладі організації інженера з проектно-кошторисної роботи з наданням копії сертифікату або свідоцтва.
Вважаємо цю вимогу неправомірною.
Наявність в штатному розкладі інженера з проектно-кошторисної роботи не передбачено ні ліцензійними умовами на виконання будівельно-монтажних робіт, ні будь-якими іншими нормативними документами в будівництві.
Замовник самостійно розробляє проект будівництва, який проходить експертний висновок. На етапі проектування та експертизи залучаються кваліфіковані інженери (в тому числі і кошторисники). Згідно п.16 наказу Мінрегіонбуду №45 від 16.05.2011 року робочий проект підписується ГАПом та/або ГІПом, а кошторисна документація підписується відповідно до вимог встановлених буд. нормами та держ. стандартами з питань ціноутворення. Також згідно листа Мінрегіонбуду №7/17-12127 від 25.07.2012 року обов'язковою умовою наявності сертифіката у інженера-кошторисника є те, що проект розробляється за спрощеною документацією на капітальний ремонт.
В підрядних будівельних організаціях така штатна одиниця не передбачена, так як вони займаються в своїй діяльності будівництвом об'єктів по вже розробленим проектам, а проекти розробляються по тех.завданню Замовників проектними організаціями.
Згідно вище вказаного вимагаємо виключити з п.3.1 додатка 2 до тендерної документації вимогу про наявність в штатному розкладі організації інженера з проектно-кошторисної роботи з наданням копії сертифікату або свідоцтва.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2020 15:10
Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо, що по оголошеній даній закупівлі виключено з п. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації вимогу про наявність в штатному розкладі організації інженера з проектно-кошторисної роботи з наданням копії сертифікату або свідоцтва. та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000923-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: АТ "Сумбуд", Код ЄДРПОУ:14017843
Дата подання: 14 серпня 2020 14:19
Неправомірні рішення Замовника
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-09-000923-a Тростянецькою міською радою (далі – Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)».
Приватне акціонерне товариство «Сумбуд» (надалі – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свою тендерну пропозицію на участь у процедурі закупівлі надало і Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Східбуд».
За результатами розгляду пропозиція АО «Сумбуд» (надалі Підприємство) Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради № 59 від 07 серпня 2020 року).
АТ «Сумбуд» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та вважаємо зазначені в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 07.08.2020 року №59 підстави для відхилення неправомірними, а прийняте Замовником рішення незаконне та таке, що порушує наші права. Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення нашої тендерної пропозиції та визначення переможця в процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 серпня 2020 14:25
Причина: Вимога Замовнику направлена двічі.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000923-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АТ "Сумбуд", Код ЄДРПОУ:14017843
Дата подання: 14 серпня 2020 14:23
Неправомірні рішення Замовника
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-09-000923-a Тростянецькою міською радою (далі – Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)».
Приватне акціонерне товариство «Сумбуд» (надалі – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свою тендерну пропозицію на участь у процедурі закупівлі надало і Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Східбуд».
За результатами розгляду пропозиція АО «Сумбуд» (надалі Підприємство) Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради № 59 від 07 серпня 2020 року).
АТ «Сумбуд» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та вважаємо зазначені в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 07.08.2020 року №59 підстави для відхилення неправомірними, а прийняте Замовником рішення незаконне та таке, що порушує наші права. Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення нашої тендерної пропозиції та визначення переможця в процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2020 11:53
З Вашим оскарженням в рамках оголошення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області, тендерний комітет Тростянецької міської ради не погоджується і своє рішення стосовно відхилення Вашої тендерної пропозиції вважає правильним і остаточним.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000923-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АТ "Сумбуд", Код ЄДРПОУ:14017843
Дата подання: 20 серпня 2020 14:53
Неправомірність рішення Замовника
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-09-000923-a Тростянецькою міською радою (далі – Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)».
Приватне акціонерне товариство «Сумбуд» (надалі – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свою тендерну пропозицію на участь у процедурі закупівлі надало і Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Східбуд».
За результатами розгляду пропозиція АО «Сумбуд» (надалі Підприємство) Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради № 59 від 07 серпня 2020 року).
Замовник 11.08.2020 року оприлюднив протокол засідання тендерного комітету №62 від 11.08.2020 року про проведення перевірки тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробнича компанія «Східбуд», про встановлення того, що вона відповідає умовам тендерної документації та ст.ст.16,17 Закону України «Про публічні закупівлі», та визнання його переможцем.
АТ «Сумбуд» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції і визнання переможцем ТОВ «Науково-виробнича компанія «Східбуд»та вважаємо зазначені в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 11.08.2020 року №62 підстави для визначення переможця неправомірними, а прийняте Замовником рішення незаконне та таке, що порушує наші права. Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав визначення переможцем ТОВ «Науково-виробнича компанія «Східбуд».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 09:09
З Вашим оскарженням в рамках оголошеної закупівлі « ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області» тендерний комітет Тростянецької міської ради не погоджується і своє рішення вважає правильним і остаточним та таким, що прийняте у відповідності до вимог чинного законодавства.

Документи

16 липня 2020 15:10
Протокол 49.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000025 ● f8809a212d2a4aee94428d598b515b5d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.09.2020 № 36

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.09.2020 №36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-07-09-000923-a 09.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-07 09:11:12

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-000923-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Чому Вами укладений договір від 02.09.2020 № 285/09/02 на 22-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-09 14:54:04

Пояснення тендерного комітету Трсотянецької міської ради

У межах проведення Управлінням Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області моніторингу закупівлі за предметом: «Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-000923-a), та відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Тростянецької міської ради повідомляє наступне:
31.08.2020 року тендерному комітету Тростянецької міської ради надійшов лист від переможця закупівлі ТОВ «НВК «СХІДБУД» (№ 31/08/20 від 31.08.2020 року) в якому останній, посилаючись на результати електронного аукціону та необхідність здійснення прорахунку вартості матеріалів і вартості обсягів робіт за його результатами, просить розглянути можливість продовження терміну укладення договору про закупівлю (скан-копія листа додається).
Того ж дня на засіданні тендерного комітету Тростянецької міської ради вищевказаний лист було розглянуто та із врахуванням ч.6. ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення про погодження продовження строку для укладення договору про закупівлю до 10 календарних днів по оголошеній закупівлі відкриті торги по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) (скан-копія «Протоколу № 68 від 31 серпня 2020 року засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради» додається).
До даного пояснення додаються:
- Скан-копія листа ТОВ «НВК «СХІДБУД» (№ 31/08/20 від 31.08.2020 року.
- Скан-копія «Протоколу № 68 від 31 серпня 2020 року засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради».
З повагою, тендерний комітет Тростянецької міської ради.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області за результатами проведного моніторингу по закупівлі «Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» Тендерний комітет Тростянецької міської ради, діючи у відповідності до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає заперечення до Висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі Держаудитслужби) по результатам моніторингу закупівлі опублікованого в системі 12.10.2020 року о 15:24 год., за предметом: «Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-000923-a), а саме: 1. На твердження Держаудитслужби: «Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції». Згідно статті 10 Конституції України державною мовою в Україні є українська і відповідно мовою нормативно-правових актів і актів індивідуальної дії, діловодства і документообігу для всіх суб’єктів господарювання в. т. ч. учасників тендерних процедур є державна мова. В пункті 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника передбачено, мову якою готуються тендерні пропозиції. У системі електронних закупівель для публікації оголошення про проведення процедури закупівлі відстутнє окреме поле для заповнення інформації про мову, якою готуються тендерні пропозиції. При цьому інформація опублікована в оголошенні, ніяким чином не впливає на визначення переможця тендерних процедур. Таким чином пункт 8 частини другої статті 21 Закону не порушено. 2. На твердження Держаудитслужби: «Пунктом 9 додатку 4 до тендерної документації вимагалось надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції технічного завдання згідно додатку 7 до тендерної документації, при цьому Замовником не визначено у якій формі учасники торгів повинні його надати». Рішенням тендерного комітету Тростянецької міської ради № 49 від 16 липня 2020 року, було затверджено тендерну документацію за предметом: «Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» де чітко визначена та затверджена форма, відповідно до пункту 9 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» - технічне завдання згідно Додатку 7 до тендерної документації, яке Учасник АТ «Сумбуд» не надав у своїй тендерній пропозиції, чим не виконав вимоги пункту 9 Додатку 4 до тендерної документації. Тому не надання Учасником АТ «Сумбуд» Додатку 7 до тендерної документації не можна вважати формальною (не суттєвою) помилкою. Відповідно до частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник тендерної процедури зобов’язаний подати свою тендерну пропозицію шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації. Таким чином дану вимогу законодавства Учасником АТ «Сумбуд» не виконано. 3. На твердження Держаудитслужби: «Щодо надання АТ «Сумбуд» довідки про те, що стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура слід зазначити, що у довідці від 21.07.2020 №175/01-2 АТ «Сумбуд», зокрема, зазначає, що він не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Однак, у «Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство» відсутня інформація про відкриття стосовно АТ «Сумбуд» ліквідаційної процедури, що свідчить про допущення учасником АТ «Сумбуд» описки при підготовці довідки від 21.07.2020 №175/01-2.» В складі тендерної пропозиції Учасника АТ «Сумбуд» надана довідка №175/01-2 від 21.07.2020 року засвідчена підписом голови правління Бритова О.Б. та печаткою підприємства про те, що АТ «Сумбуд» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Відповідно до чинного законодавства Учасник АТ «Сумбуд» несе відповідальність за достовірність та повноту інформації, наданої в тендерній пропозиції. Враховуючи вимоги абзацу один підпункту 1 пункту 1 статті 31 Закону та підпункту 8 пункту 1 статті 17 Закону інформація вказана у зазначеній вище довідці дає підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника АТ «Сумбуд». 4. На твердження Держаудитслужби: «Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію АТ «Сумбуд» через допущення ним формальних (несуттєвих) помилок за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону» За результатами проведеного електронного аукціону остаточна вартість тендерної пропозиції учасника АТ «Сумбуд» - 28 939 999,20 грн. та Учасника ТОВ «НВК «СХІДБУД» - 28 940 000,00 грн. і різниця між ними складає 0,80 грн. ( нуль грн. вісімдесят коп.), що не можна вважати суттєвим критерієм для розмежування поняття «найбільш економічно вигідна пропозиція». Учасником АТ «Сумбуд» допущені порушення, викладені у «Протоколі № 59 від 07.08.2020 року засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради», які не є формальними (не суттєвими) помилками та стали підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника АТ «Сумбуд». Тому твердження, що Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника АТ «Сумбуд» через допущення ним формальних (несуттєвих) помилок за відсутності підстав суперечить дійсності. 5. На твердження Держаудитслужби: «технічних паспортів на транспортні засоби, які залучені на підставі вищевказаного договору, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВК «Східбуд» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника, яким визначено, що якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються, зокрема, копії технічних паспортів на них». На виконання вимог розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником закупівлі ТОВ «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД» у складі тендерної пропозиції надано лист-підтвердження ТОВ «ВЛ-ЛОГІСТИК» про не заперечення щодо використання машин механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт та Договір про надання транспортних послуг № 16/07-20 від 16.07.2020 року, предметом якого є саме транспортні послуги, а не оренда чи лізинг. Невід’ємною частиною Договору № 16/07-20 від 16.07.2020 року є «Додаток 1 до Договору про надання транспортних послуг № 16/07-20 від 16.07.2020 року», в якому вказаний перелік транспортних засобів, якими будуть надаватися транспортні послуги. Наявність актів приймання-передачі транспортних засобів за цим договором не передбачено й транспортні засоби ТОВ «ВЛ-ЛОГІСТИК» не передаються ТОВ «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД», тому надання копій технічних паспортів по цим транспортним засобам суперечить предмету вищевказаного Договору. Отже вимоги розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником ТОВ «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД» - дотримані повністю та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника передбачених статтею 31 Закону. За результатами проведеної тендерним комітетом перевірки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НВК «Східбуд», з урахуванням опублікованих уточнених документів було установлено, що вона відповідає умовам тендерної документації та статтям 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому було прийнято рішення визнати Учасника ТОВ «НВК «СХІДБУД» переможцем процедури закупівлі відкриті торги по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-:2013 Реконструкція їдальні-кафе під освітньо-культурний центр по вул. Благовіщенська, 56 д в м. Тростянець Сумської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) із сумою 28 940 000,00 грн. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот сорок тисяч грн. 00 коп.) й відповідно до «Протоколу №62 від 11.08.2020 року засідання тендерного комітету Тростянецької міської ради» рішення про визнання переможця та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено у електронній системі закупівель у встановлені законодавством терміни. Звертаємо Вашу увагу, що договір про закупівлю був укладений в установлені законодавством терміни, згідно частин 5 та 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом встановленого терміну на оскарження до Антимонопольного комітету України скарг по даній закупівлі, в тому числі, від Учасника АТ «Сумбуд» - не надходило. Враховуючи вищевикладене, Договір підряду № 285/09/02 від 02.09.2020 року між Тростянецькою міською радою та ТОВ «НВК «СХІДБУД» - укладено, згідно вимог чинного законодавства України та підстави для розірвання даного договору відсутні.

2020-10-20 15:02:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Доброго дня. Згідно частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду (Моніторинг № UA-M-2020-09-29-000025).

2020-10-27 15:25:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Сумбуд" 29 226 237,60
UAH з ПДВ
28 939 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" 30 880 810,75
UAH з ПДВ
28 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 08:57
sign.p7s
24 липня 2020 08:27
Копія витягу (ПДВ).PDF
24 липня 2020 08:27
Копія Витягу.PDF
24 липня 2020 08:27
Довідки та листи.PDF
24 липня 2020 08:27
Графік.PDF
24 липня 2020 08:26
Документи банка.PDF
24 липня 2020 08:26
АТ Сумбуд_19929_p7s.zip
24 липня 2020 08:26
Локальні кошториси-2.PDF
24 липня 2020 08:26
Локальні кошториси-1.PDF
24 липня 2020 08:26
Довідка ст. 17.PDF
24 липня 2020 08:26
Проект договору.PDF
24 липня 2020 08:26
Сертифікат.pdf
24 липня 2020 08:26
Повноваження .PDF
24 липня 2020 08:26
4.Ліцензія_ Дозволи.PDF
24 липня 2020 08:26
Пропозиція.PDF
24 липня 2020 08:26
Копія Статуту.PDF

Публічні документи

18 серпня 2020 10:41
sign.p7s
18 серпня 2020 10:41
Dovidka_20218550260710734181.pdf.p7s
18 серпня 2020 10:41
Dovidka_20218550260710734181.pdf
18 серпня 2020 10:41
Ст.17.pdf
18 серпня 2020 10:41
Оновлена пропозиція.pdf
18 серпня 2020 10:41
ДЦ 8.PDF
18 серпня 2020 10:41
ДЦ 7.PDF
18 серпня 2020 10:41
ДЦ 6.PDF
18 серпня 2020 10:41
ДЦ 5.PDF
18 серпня 2020 10:41
ДЦ 4.PDF
18 серпня 2020 10:41
ДЦ 3.PDF
18 серпня 2020 10:41
ДЦ 2.PDF
18 серпня 2020 10:41
ДЦ 1.PDF
18 серпня 2020 10:41
ДФС.pdf
18 серпня 2020 10:41
17.imd
07 серпня 2020 16:14
sign.p7s
24 липня 2020 11:30
sign.p7s
24 липня 2020 11:30
Пропозиція.pdf
24 липня 2020 11:30
Статистика.pdf
24 липня 2020 11:30
Наказ.pdf
24 липня 2020 11:30
Лист_погодження.pdf
24 липня 2020 11:30
ДЦ.pdf
24 липня 2020 11:30
ДЦ на 2020 год.pdf
24 липня 2020 11:30
Документи 3.pdf
24 липня 2020 11:30
Документи 2.pdf
24 липня 2020 11:30
Документи 1.pdf
24 липня 2020 11:30
Довідки.pdf
24 липня 2020 11:30
8.imd
24 липня 2020 11:30
17 заг.imd

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
АТ "Сумбуд"
#14017843
Відхилено 28 939 999,20
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 13:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"
#31234803
Переможець 28 940 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 17:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 16:00

Документи

07 серпня 2020 13:59
sign.p7s
07 серпня 2020 13:57
Протокол 59.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД»: учасником надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору – копії двох договорів (підпункт 2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації). Копії договорів без надані додатків. Учаснику необхідно надати копії додатків до вищевказаних договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"
#31234803
28 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 вересня 2020 17:37
Договір укладений
04 вересня 2020 17:33

Актуальні тендери

До пошуку