Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cанітарний автомобіль
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2020-07-09-000765-b a434388df7224b0cbed133d9bf1ea82e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Світлана Петрівна

380975403797 bpi95@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188398
Місцезнаходження: 11262, Україна , Житомирська обл., село Березівка, Ємільчинський р-н, Центральна, 26
Контактна особа: Ткаченко Світлана Петрівна
380975403797
bpi95@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:40
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Cанітарний автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11262, Україна, Житомирська область, село Березівка, Ємільчинський р-н, Центральна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 08:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 07:58
ТД_автомобіль_2020р3.doc
20 липня 2020 08:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 07:58
ТД_автомобіль_2020р3.doc
15 липня 2020 08:41
ТД_автомобіль_2020р2.doc
09 липня 2020 10:02
ТД_автомобіль_2020р1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ваша документація має дискримінаційні ознаки та відсутнє обгрунтування посилання на конкретну торговельну марку! Вимогаємо внести зміни!
Дата подання: 11 липня 2020 12:28
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:00
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля конкретного виробника Groupe PSA (PSA Peugeot Citroën), і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте Об'єм двигуна (см3 ) 2198 ? В іншому автомобілі буде встановлений двигун іншої модифікації наприклад об'ємом 2500 см3 що є не гіршим показником, і так само з чисельними характеристиками які мають дискримінаційний характер та виключають наявність еквіваленту. Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі та виключити дискримінаційну вимогу по об'єму двигуна та іншім характеристикам комплектації базового автомобіля. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594 Згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових (посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення тендерний комітет КУ «Березівський психоневрологічний інтернат» повідомляє наступне.
Відповідно до п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно до потреб Замовника в Додатку 4 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» вказано, що предметом закупівлі Cанітарний автомобіль за ДСТУ 7032:2009
на шасі автомобіля подібного Сітроен ДЖАМПЕР (Пежо Боксер) (або еквівалент)!!!
Також в останньому абзаці додатку 4 тендерної документації вказано , що Будь-які посилання в таблиці на конкретну торгівельну марку або тип, передбачає надання учасником еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими ( не погіршувати характеристики предмету закупівлі! )).
Зокрема, щодо двигуна вказано,
Максимальна потужність (кВт (к.с.)), (не меньше) 92 (130)
Максимальний крутний момент (Нм), (не меньше) 310

Тобто, учасниками можуть надаватися еквіваленти щодо даного предмету закупівлі, з характеристиками, які не можуть бути гірші, ніж зазначено у вимогах додатку 4 тендерної документації, якщо ці характеристики будуть кращими, то це не буде підставою для відхилення учасника.

Тож, відповідно до вищезазначеного, замовником не було порушено вимог Закону і передбачено подання еквівалентів з характеристиками, що не будуть гіршими, ніж зазначено згідно вимог тендерної документації.
Ваша документація має дискримінаційні ознаки та відсутнє обгрунтування посилання на конкретну торговельну марку! Вимогаємо внести зміни!
Дата подання: 14 липня 2020 14:12
Дата відповіді: 14 липня 2020 17:01
Замовнику!!! Об'єм двигуна (см3 ) 2198 не передбачає еквіваленту тому ваша характеристика дискримінаційна взагалі! Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі та виключити дискримінаційну вимогу по об'єму двигуна та іншім характеристикам комплектації базового автомобіля. Тому ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594 Згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових (посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В документацію закупівлі внесено зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-000765-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 13 липня 2020 17:02
Вимога щодо усунення дискримінаційниз вимог в тендерній документації
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради було оголошено закупівлю транспортного засобу спеціалізованого призначення – санітарного автомобіля
Ознайомившись з тендерною документацією нами було виявлено вимоги, які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію на торгах. Та які полягають у наступному:
Додаток 4 до Тендерної документації містить технічні вимоги до предмету закупівлі, в тому числі до медичного обладнання. Відповідно до умов тендерної документації, замовник прописав кокретну модель медичного обладнання, вказавши мінімальні технічні характеристики товару:
- Основних нош / нош-каталка, посилаючись на конкретного виробника: ноші медичні «Біомед» В03 (каталка автомобільна), в комплекті з завантажувальним пристроєм.

Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, які закуповують, у тому числі, їхні технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення і термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, які закуповують, передбачені чинними міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Тобто, Закон дозволяє посилатись на конкретну марку у разі дійсної наявності обґрунтованої потреби. У разі відсутності такого обґрунтування у зазначеній нормі Закону замовникам заборонено встановлювати посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.

Звертаємо увагу, що тендерна документація за даною закупівлею не містить обґрунтування такої потреби.

Для того, щоб запропонувати еквівалент учасники мають розуміти, яким технічним параметрам повинен відповідати товар. Замовник в тендерній документації не зазначив перелік технічних характеристик медичного обладнання. Крім того, у відкритому доступі відсутня інформація щодо технічних характеристик нош медичних «Біомед» В03 (каталка автомобільна) (така інформація відсутня навіть на сайті заводу виробника).
Наше підприємство є виробником санітарних автомобілів та має намір прийняти участь в закупівлі. Але, враховуючи вимоги тендерної документації та посилання на конкретну модель виробу, ми не можемо прийняти участі в торгах та запропонувати еквівалент, оскільки, ні в умовах тендерної документації, ні у відкритому доступі немає відомостей щодо технічних параметрів медичного обладнання, яке закуповується Замовником. Враховуючи зазначене, з метою усунення порушень чинного законодавства, та керуючись ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:

- Усунути порушення зазначені вище та вказати конкретні технічні характеристики медичного обладнання, що закуповуються Замовником без посилання на конкретну модель медичного обладнання.

В протилежному випадку, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником незаконних вимог у тендерній документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 17:03
В документацію внесено зміни
Задоволено. В документацію внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000765-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 14 липня 2020 14:14
Вимога про усунення порушень та приведення тендерної документації у відповідності до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний Замовник, звертаємо увагу, що з 19.04.2020 року вступила в силу нова редакція ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо привести тендерну документацію та оголошення про закупівлю у відповідність з чинним законодавством України та усунути порушення, а саме: на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, на порушення частини шостої статті 17 Закону, у пункті 5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник невірно визначив строк, протягом якого переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону та не зазначив інформацію щодо надання документів переможцем стосовно підстав, визначених пунктами 3, 8, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону. Також, у пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерній документації Замовник не зазначив підстави відхилення тендерних пропозицій, визначені абзацами 3, 4, 6, 7, 8 пункту першого, пункту другого та абзаців 4, 5 пункту третього частини першої статті 31 Закону, чим порушив вимоги частини першої статті 31 Закону. На порушення вимог статті 32 Закону Замовник у пункті 6 розділу «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» тендерної документації зазначив підстави відміни торгів, що не відповідають вимогам Закону в редакції від 19.04.2020. Крім того, у тендерній документації містяться посилання на норми Закону, який діяв до 19.04.2020, зокрема ст. 36 Закону. Не усунення порушень може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 08:44
В документацію внесено зміни
Задоволено. В документацію внесено зміни
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000765-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 16 липня 2020 11:18
Вимога про усунення порушень та приведення тендерної документації у відповідності до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний Замовник, Ви не усунули всі порушення зазначені у попередній вимозі та не привели тендерну документацію у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами. Вимагаємо привести тендерну документацію та оголошення про закупівлю у відповідність з чинним законодавством України та усунути порушення, а саме:
1. В Пункті 5 Розділу V Замовник не зазначив підстави відхилення тендерних пропозицій, визначені абзацами 3, 4, 6, 7, 8 пункту першого, пункту другого та абзаців 4, 5 пункту третього частини першої статті 31 Закону, чим порушив вимоги частини першої статті 31 Закону.
2.На порушення вимог статті 32 Закону Замовник у пункті 6 Розділу V «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» тендерної документації зазначив підстави відміни торгів, що не відповідають вимогам Закону в редакції від 19.04.2020.
3. Документи від переможця вимагають протягом 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, але чинною редакцією Закону визначено надання документів переможцем у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи
4. Крім того, в оголошенні про закупівлю строк подання тендерних пропозицій становить до 27.07.2020 року до 16.00 год., а тендерною документацією визначено до 16.00 год. 00 хв. 24.07.2020, що не відповідає оголошенню.
Не усунення порушень може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2020 08:00
В документацію внесено зміни.
Задоволено. В документацію внесено зміни.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-19-000004 ● fbd0aad98d8748209173b025cb6c9837
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020 09:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.08.2020
№ 56

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.08.2020 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-09-000765-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-19 13:15:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Cанітарний автомобіль» (ДК 021:2015: 34110000-1— Легкові автомобілі)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-09-000765-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «Торговий дім Техкомплект» на відповідність тендерній документації КУ «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-21 16:49:10

Пояснення

При розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «Торговий дім Техкомплект» на відповідність тендерній документації КУ «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради було встановлено факт формальних (несуттєвих) помилок. Протокол засідання комітету з конкурсних торгів додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ вих. №134 від 28.08.2020 р. ЗАПЕРЕЧЕННЯ Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради не в повній мірі згодна з висновком про результати проведення моніторингу № UA-M-2020-08-19-000004, (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 25-08-2020) , а саме: Моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі за номером ID: UA-2020-07-09-000765-b не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. На даний час в системі «Прозоро» не створено окреме поле «мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції» в розділі оголошення відкритих торгів. Проте абзацом 1 п.7 розділу 1 тендерної документації визначено, що Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Замовником взято до уваги виявлене порушення. Заздалегідь вдячні за поради та допомоги, щодо дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель. В подальшому, до створення окремого поля «мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції» в розділі оголошення відкритих торгів інформацію про мову буде зазначатись в полі «Примітки до закупівлі». Виявлене порушення не вплинуло на подальший перебіг процедури закупівлі та жодним чином не обмежило прав учасників процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону не оприлюднено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. Незважаючи на допущене порушення в частині не оприлюднення в електронній системі закупівель в окремому документі переліку змін, що вносились до тендерної документації, ї дотримуючись положень Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі, як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, були внесені зміни до ТД, в тому числі продовження строку подання тендерних пропозицій. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. Замовником взято до уваги виявлене порушення. Заздалегідь вдячні за поради та допомоги, щодо дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель. Комітет з конкурсних торгів не згоден з висновком щодо відсутності інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме: дата народження, серія та номер паспорта громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «Торговий дім Техкомплект» Онищука М.І. Аудиторами не враховано наступне: Слід відмітити, що до 28.04.2020 р мав чинність абзац 2 п. 9 частини другої статті 9, відповідно до якого «У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 №361-IX (далі- Закон №361), зобов’язані повторно надати держреєстратору інформацію про свого кінцевого бенефіціара в обсязі, визначеному цим законом та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правового акту, яким буде затверджена форма та зміст структури власності (п. 4 розд. X Закону №361). Зокрема листом № 179/8.4.4/32-20 від 29.07.2020 року Міністерство юстиції України повідомляє:абзац 2 ст. 3 листа «до дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності юридичної особи, подання державному реєстратору документів для встановлення інформації про КБВ в обсязі, визначеному Законом № 361-IX, для проведення реєстраційних дій не передбачено». Відповідно, як вказано в доданому протоколі засідання комітету з конкурсних торгів,у відповіді на запит по моніторингу, з відкритого державного реєстру, а саме в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua) містяться відомості, що Учасника не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру, а також наявні відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, зокрема у графі: - Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа вказано: ОНИЩУК МИКОЛА ІВАНОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 08000, Київська обл., Макарівський р-н, селище міського типу Макарів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 194, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 1000000 "КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ОНИЩУК МИКОЛА ІВАНОВИЧ, УКРАЇНА, КИЇВСЬКА ОБЛ, МАКАРІВСЬКИЙ Р-Н, СЕЛО КАЛИНІВКА, ВУЛ. КИЇВСЬКА БУД.194, 08004.". Виписку з ЄДР також завантажено учасником Виписка з ЄДР Експортовано: 28-07-2020, 14:13:15 Оскільки, на момент проведення процедури закупівлі, не набрав чинності нормативно-правововий акт, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, вимоги, викладені у висновку моніторингу щодо відсутні інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 28.04.2020р., а саме: дата народження, серія та номер паспорта громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «Торговий дім Техкомплект» Онищука М.І. є необґрунтованими та безпідставними. Комітет з конкурсних торгів не згоден з висновком щодо не оприлюднення довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, а також оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату розкриття пропозицій або більш пізню дату. Аудиторами не враховано наступне: Відповідно до частини другої статті 17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Отже, відповідно до змісту ч.2 ст. 17 Закону Замовник вирішує (може/чи не може) прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі. Зважаючи на те, що даний учасник не здійснював жодних правочинних дій та господарських операцій з замовником, не надання такої довідки не є підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до вимог ст. 31 Закону. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до вимог частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. На підставі спільного Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 “Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (далі ДФС) щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі” (далі - Наказ № 37/11) проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Завдяки цьому інформацію про наявність чи відсутність у постачальника податкової заборгованості можна подивитись в системі Prozorro. Тобто, не потрібно просити у Постачальника довідку про відсутність податкової заборгованості, достатньо просто подивитись цю інформацію в Prozorro. Крім того, скориставшись даним функціоналом, перевірено відсутність податкової заборгованості учасника. Дані файли завантажені у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в розділі на https://prozorro.gov.ua/ Повідомлення про намір укласти договір: ФАЙЛ СТАН ДАТА ТА ЧАС Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості Експортовано: 31-07-2020, 12:01:04 Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості Експортовано: 03-08-2020, 11:02:46 Не врахування даних електронних документів, які належно завірені цифровим підписом Державної податкової служби України, призведе до необґрунтованої дискримінації учасника закупівлі. Враховуючи вище викладене, моніторингом безпідставно та необґрунтовано встановлено, що в порушення пункту 9 частини 1 статті 17, абзацу 2 пункту 1, абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий дім Техкомплект», як таку, що містить підстави, встановлені пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону, та через ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону.

2020-08-28 15:21:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект" 1 049 400,00
UAH з ПДВ
889 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ 1 149 999,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" 1 209 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Союз Автомотів 1 080 000,00
UAH з ПДВ
978 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 16:21
Електронний підпис
24 липня 2020 16:20
ТХХ.pdf
24 липня 2020 16:20
Kvalif 2.pdf
24 липня 2020 16:20
Kvalif 3.pdf
24 липня 2020 16:20
Фін. Звіт за 2019 р..pdf
24 липня 2020 16:20
Kvalif 1.pdf
24 липня 2020 16:20
Propoz.pdf
24 липня 2020 16:20
Analog.pdf
24 липня 2020 16:20
Pog Dog.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 12:12
Електронний підпис
27 липня 2020 12:08
Документ_ЄДР_1006917674.zip
27 липня 2020 12:08
25. Довідка п. 13.pdf
27 липня 2020 12:08
24. Довідка п. 12.pdf
27 липня 2020 12:08
23. Довідка п. 6.pdf
27 липня 2020 12:08
22. Довідка п. 5.pdf
27 липня 2020 12:08
20. Довідка ст. 17.pdf
27 липня 2020 12:08
16. Пояснення .pdf
27 липня 2020 12:08
15. Проект договору.pdf
27 липня 2020 12:08
9. Опис.pdf
27 липня 2020 12:08
5. Статут.pdf
27 липня 2020 12:08
1. Тенд.пропозиція (2).pdf

Публічні документи

23 липня 2020 17:42
Статут 2019.PDF
23 липня 2020 17:42
Свідоцтво ПДВ.PDF
23 липня 2020 17:42
Приказ Кравец.pdf
23 липня 2020 17:42
Наказ директор.PDF
23 липня 2020 17:42
ВИПИСКА СА.pdf
23 липня 2020 17:42
Довідка три роки.PDF
23 липня 2020 17:42
Довідка санкціїї.PDF
23 липня 2020 17:42
Довідка працівники.PDF
23 липня 2020 17:42
Довідка податки.PDF
23 липня 2020 17:42
Довідка обладнання.PDF
23 липня 2020 17:42
Довідка корупція ТОВ.PDF
23 липня 2020 17:42
Довідка договори.PDF
23 липня 2020 17:42
Довідка довкілля.PDF
23 липня 2020 17:42
Довідка діти.PDF
23 липня 2020 17:42
Довідка банкруцтво.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"

Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ

ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"

ТОВ Союз Автомотів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"
#34558382
Переможець 889 500,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"
#34558382
889 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 11:50
CCF20082020.pdf укладений
20 серпня 2020 11:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 889 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 148 250,00 UAH)