Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до електровозів ВЛ
Spare parts for VL electric locomotives
Spare parts for VL electric locomotives
Очікувана вартість
1 597 779,80 UAH
UA-2020-07-09-000728-a ● 9e04ea02d4084270ae9b26424fd76d79
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia . |
National ID: | 40081195 |
Contact point: |
Porokhnavets Oksana Mychaylivna (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 1 597 779,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 977,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 09 липня 2020 11:13 |
Enquiries until: | 15 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 597 780 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 15 977 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 шт.
Шестерня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Gear
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2020
71 шт.
Шестерня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Gear
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2020
4 шт.
Передача тягова КМБ-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Traction transmission KMB-2
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 13:45 |
4374505877 2411157489 Перелік змін до ТД (Запасні частини до електровозів ВЛ).docx | |
06 серпня 2020 13:45 |
4374505877 2411157489 ТД (Запасні частини до електровозів ВЛ) із змінами.docx |
06 серпня 2020 13:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 серпня 2020 13:45 |
4374505877 2411157489 Перелік змін до ТД (Запасні частини до електровозів ВЛ).docx
|
|||
06 серпня 2020 13:45 |
4374505877 2411157489 ТД (Запасні частини до електровозів ВЛ) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо викласти креслення в складі тд
Дата подання: 27 липня 2020 07:54
Дата відповіді: 29 липня 2020 17:02
просимо Замовника викласти в складі тендерної пропозиції креслення на всі 4 одиниці продукції для можливості запропонувати Еквівалент продукції. Хочемо зазначити, що при зверненняі в ПКТБ РС про надання даних креслень-отримано відповідь-про відсутність даних керслень та НЕМОЖЛИВОСТІ ЇХ надання.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно Додатку №6, пункт 2.3 у випадку, якщо товар виготовляється на основі технічних умов (технічних завдань) учасник повинен надати: на товар, який виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такий, який раніше виготовлявся іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ) (технічних завдань (далі – ТЗ)), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань товару. Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.
Для ТУ (ТЗ) на товари залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
ТУ (ТЗ) на товар залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
Якщо товар виготовляється за ТУ (ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даного товару.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник товару який пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаного товару, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, товар якого пропонується до постачання учасником.
У випадку, якщо товар виготовляється на основі технічних креслень надати: копію технічних креслень (відповідність креслеників на товар залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа-погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 2020 р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві товару, який пропонується до постачання.
У випадку, якщо товар виготовляється на основі ГОСТ, ГСТУ, ДСТУ надати: копію ГОСТ, або ГСТУ, або ДСТУ.
Учасник може надати еквівалент. В додатку 5 до ТД зазначено - або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку.
Для ТУ (ТЗ) на товари залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
ТУ (ТЗ) на товар залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
Якщо товар виготовляється за ТУ (ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даного товару.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник товару який пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаного товару, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, товар якого пропонується до постачання учасником.
У випадку, якщо товар виготовляється на основі технічних креслень надати: копію технічних креслень (відповідність креслеників на товар залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа-погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 2020 р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві товару, який пропонується до постачання.
У випадку, якщо товар виготовляється на основі ГОСТ, ГСТУ, ДСТУ надати: копію ГОСТ, або ГСТУ, або ДСТУ.
Учасник може надати еквівалент. В додатку 5 до ТД зазначено - або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000728-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод", Код ЄДРПОУ:13655435
Дата подання: 15 липня 2020 13:48
Вимога внести зміни.
Наше підприємство АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» планує взяти участь в закупівлі Код ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху/ Запасні частини до електровозів ВЛ., однак звертаємо вашу увагу, що в номенклатурі даної тендерної документації вказано виготовлення декількох окремих частин електровозів ВЛ, що призводить до дискримінації учасників та виключає можливість участі в цій закупівлі. Зазначаємо, що метою Закону України «про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Просимо Вас внести зміни до даної тендерної документації та винести окремим лотом послуги з виготовлення Передачі тягової КМБ-2 (5ТЗ.243.002).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 09:46
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000728-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ ЛОКОМОТИВОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00740599
Дата подання: 30 липня 2020 14:01
Креслення
Прохання надати креслення або повідомити про його відповідність оригінальним кресленням конструкторської документації на електровоз
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2020 13:39
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно Додатку №6, пункт 2.3 у випадку, якщо товар виготовляється на основі технічних креслень надати: копію технічних креслень (відповідність креслеників на товар залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа-погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 2020 р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві товару, який пропонується до постачання.
Учасник може надати еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку.
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві товару, який пропонується до постачання.
Учасник може надати еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 серпня 2020
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ" #39424754 |
Переможець |
1 597 760,00
UAH
|
03 вересня 2020 09:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:04
|
ДУ-1.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:03
|
1_ДУ-1.pdf | укладений |
30 вересня 2020 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 11:23
|
Договір.pdf | укладений |
17 вересня 2020 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-20374/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |