Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров'я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 42140037 |
Місцезнаходження: | 67300, Україна , Одеська обл., Березівка, вул.М.Грушевського,5А |
Контактна особа: |
Войтович Юлія Вікторівна +380977508432 dju-ju28@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 09:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 09:58 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 14 538 901,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 694,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72694.51 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 10:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 10:34 |
Тендерна документація.doc | |
21 липня 2020 10:31 |
Тендер 2 школа відредагований.doc | |
16 липня 2020 11:42 |
IMG_0001.pdf | |
16 липня 2020 11:42 |
Додаток 2 відредагований.docx | |
13 липня 2020 15:33 |
86.docx | |
09 липня 2020 09:53 |
83.pdf | |
09 липня 2020 09:53 |
Додаток 3.doc | |
09 липня 2020 09:53 |
Додаток 2.docx | |
09 липня 2020 09:53 |
Додаток 2 продовження.docx |
21 липня 2020 10:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
21 липня 2020 10:34 |
Тендерна документація.doc
|
||||||||||||
21 липня 2020 10:31 |
Тендер 2 школа відредагований.doc
|
||||||||||||
16 липня 2020 11:42 |
IMG_0001.pdf
|
||||||||||||
16 липня 2020 11:42 |
Додаток 2 відредагований.docx
|
||||||||||||
13 липня 2020 15:33 |
86.docx
|
||||||||||||
09 липня 2020 09:53 |
83.pdf
|
||||||||||||
09 липня 2020 09:53 |
Додаток 3.doc
|
||||||||||||
09 липня 2020 09:53 |
Додаток 2.docx
|
||||||||||||
09 липня 2020 09:53 |
Додаток 2 продовження.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
від " 13" липня 2020 р. м. Березівка
Уповноваженої особи – Овчарик Наталії Олександрівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до ФОРМИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, а саме: з учасник повинен підтвердити, що погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій на пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Щодо Довідки про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарський санкцій).
При вивченні даної довідки встановлена її повна відповідність закону та тендерній документації. Даною довідкою підприємство стверджує про відсутність санкція внаслідок яких з останніми не може бути укладений договір за результатами процедури закупівлі. Тобто, відсутні господарсько-оперативні санкції, які б заважали заключити договір. Але з метою уникнення подібних запитань Замовник дозволяє викласти дану довідку у довільній формі.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 7 до Тендерної документації ФОРМИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, А САМЕ : на пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій .
2. Внести зміни до Додатку 6 до Тендерної документації, а саме: Довідка про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарський санкцій) у довільній формі.
3. Оприлюднити це рішення в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Овчарик Н.О.
від " 13" липня 2020 р. м. Березівка
Уповноваженої особи – Овчарик Наталії Олександрівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до ФОРМИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, а саме: з учасник повинен підтвердити, що погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій на пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Щодо Довідки про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарський санкцій).
При вивченні даної довідки встановлена її повна відповідність закону та тендерній документації. Даною довідкою підприємство стверджує про відсутність санкція внаслідок яких з останніми не може бути укладений договір за результатами процедури закупівлі. Тобто, відсутні господарсько-оперативні санкції, які б заважали заключити договір. Але з метою уникнення подібних запитань Замовник дозволяє викласти дану довідку у довільній формі.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 7 до Тендерної документації ФОРМИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, А САМЕ : на пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій .
2. Внести зміни до Додатку 6 до Тендерної документації, а саме: Довідка про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарський санкцій) у довільній формі.
3. Оприлюднити це рішення в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Овчарик Н.О.
від " 16" липня 2020 р. м. Березівка
Уповноваженої особи –Войтович Юлії Вікторівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 2 до Тендерної документації:
1.1. уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
1.2. уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
1.3. уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).
2. Опублікувати дане рішення в електронній системі.
Уповноважена особа Войтович Ю.В.
від " 16" липня 2020 р. м. Березівка
Уповноваженої особи –Войтович Юлії Вікторівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 2 до Тендерної документації:
1.1. уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
1.2. уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
1.3. уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).
2. Опублікувати дане рішення в електронній системі.
Уповноважена особа Войтович Ю.В.
від " 16" липня 2020 р. м. Березівка
Уповноваженої особи –Войтович Юлії Вікторівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 2 до Тендерної документації:
1.1. уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
1.2. уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
1.3. уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).
2. Опублікувати дане рішення в електронній системі.
Уповноважена особа Войтович Ю.В.
ПРОТОКОЛ № 91
від " 21" липня 2020 р. м. Березівка
Уповноваженої особи –Войтович Юлії Вікторівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до пункту 8 Розділу 3 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: змінити з Замовник має право вимагати на Учасник за наявності має право надати.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до пункту 8 Розділу 3 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: змінити з Замовник має право вимагати на Учасник за наявності має право надати.
2. Опублікувати дане рішення в електронній системі.
Уповноважена особа Войтович Ю.В.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-05-000024 ● 52e37364288847dc9ba4c935c23d6281
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 13:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2020 Одеса № 252
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.08.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.08.2020 № 252
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-07-09-000683-b 09.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу проведеного Південним офісом Держаудитслужби України установлено, що під час проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6» замовником порушені строки надання роз’яснень щодо тендерної документації, визначені частиною 1 статті 24 Закону, а саме: - 14.07.2020 о 09:39 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації. Проте, Замовником відповідь на запит опубліковано 21.07.2020 о 10:29, тобто на 5 робочий день з дати опублікування запиту. Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12 «Ненадання або несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації» підтверджена. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Замовником була опублікована відповідь, а також відповідно до законодавства про публічні закупівлі продовжено строк для подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Відповідно наразі процедура закупівлі перебуває на стадії Пропозиції розглянуті, а тому виправлення виявленого порушення не є можливим.
2020-08-14 08:40:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП" |
14 434 000,00
UAH з ПДВ
|
13 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" |
14 000 060,52
UAH з ПДВ
|
13 927 366,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
14 530 000,00
UAH з ПДВ
|
14 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП" #42564165 |
Відхилено |
13 000 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 12:36
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" #37433386 |
Рішення скасоване |
13 927 366,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 15:10
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" #37433386 |
Рішення скасоване |
13 927 366,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 16:26
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" #37433386 |
Переможець |
13 927 366,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 12:17
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2021 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 13:32
|
Договір | укладений |
25 серпня 2020 13:28
|
Додатки | укладений |
25 серпня 2020 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі внесенням змін до Плану фінансування та продовженням його на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |