Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
Очікувана вартість
14 538 901,00 UAH
UA-2020-07-09-000683-b 90c03208bdff4fe985e0b9cb3eb63490
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтович Юлія Вікторівна

+380977508432 dju-ju28@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров'я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 42140037
Місцезнаходження: 67300, Україна , Одеська обл., Березівка, вул.М.Грушевського,5А
Контактна особа: Войтович Юлія Вікторівна
+380977508432
dju-ju28@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 09:58
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 09:58
Початок аукціону: 30 липня 2020 13:35
Очікувана вартість: 14 538 901,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 694,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72694.51 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67300, Україна, Одеська область, м.Березівка, вул.М.Грушевського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 10:34
Тендерна документація.doc
21 липня 2020 10:31
Тендер 2 школа відредагований.doc
16 липня 2020 11:42
IMG_0001.pdf
16 липня 2020 11:42
Додаток 2 відредагований.docx
13 липня 2020 15:33
86.docx
09 липня 2020 09:53
83.pdf
09 липня 2020 09:53
Додаток 3.doc
09 липня 2020 09:53
Додаток 2.docx
09 липня 2020 09:53
Додаток 2 продовження.docx
21 липня 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 10:34
Тендерна документація.doc
09 липня 2020 09:53
Тендерна документація.doc
21 липня 2020 10:31
Тендер 2 школа відредагований.doc
13 липня 2020 15:33
Тендер 2 школа відредагований.doc
16 липня 2020 11:42
IMG_0001.pdf
16 липня 2020 11:42
Додаток 2 відредагований.docx
13 липня 2020 15:33
86.docx
09 липня 2020 09:53
83.pdf
09 липня 2020 09:53
Додаток 3.doc
09 липня 2020 09:53
Додаток 2.docx
09 липня 2020 09:53
Додаток 2 продовження.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Додатку 6
Дата подання: 13 липня 2020 13:12
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:30
Шановний Замовнику! Відповідно Додатку 6 до Тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерних пропозицій Довідки про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарських санкцій), відповідно тексту якої Замовник визначив, що з учасником «не може бути укладено договір за результатами цієї процедури закупівлі». Просимо змінити формулювання у вказаній довідці таким чином, щоб учасники могли зробити свій вибір, а не погоджуватися з варіантом, запропонованим Замовником, який передбачає відмову від підписання Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ № 86
від " 13" липня 2020 р. м. Березівка

Уповноваженої особи – Овчарик Наталії Олександрівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до ФОРМИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, а саме: з учасник повинен підтвердити, що погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій на пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Щодо Довідки про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарський санкцій).
При вивченні даної довідки встановлена її повна відповідність закону та тендерній документації. Даною довідкою підприємство стверджує про відсутність санкція внаслідок яких з останніми не може бути укладений договір за результатами процедури закупівлі. Тобто, відсутні господарсько-оперативні санкції, які б заважали заключити договір. Але з метою уникнення подібних запитань Замовник дозволяє викласти дану довідку у довільній формі.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 7 до Тендерної документації ФОРМИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, А САМЕ : на пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій .
2. Внести зміни до Додатку 6 до Тендерної документації, а саме: Довідка про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарський санкцій) у довільній формі.
3. Оприлюднити це рішення в електронній системі закупівель.


Уповноважена особа Овчарик Н.О.
Щодо Додатку 7
Дата подання: 13 липня 2020 13:30
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:30
Шановний Замовнику! Вимогами пункту 4 Розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Одночасно Замовником у Додатку 7 до тендерної документації (ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ) вказано, що учасник повинен підтвердити, що погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. (п.3 Додатку 7). Зазначене формулювання не відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон). Просимо привести у відповідність тендерну документацію вимогам Закону та пункту 4 Розділу 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ № 86
від " 13" липня 2020 р. м. Березівка

Уповноваженої особи – Овчарик Наталії Олександрівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до ФОРМИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, а саме: з учасник повинен підтвердити, що погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій на пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Щодо Довідки про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарський санкцій).
При вивченні даної довідки встановлена її повна відповідність закону та тендерній документації. Даною довідкою підприємство стверджує про відсутність санкція внаслідок яких з останніми не може бути укладений договір за результатами процедури закупівлі. Тобто, відсутні господарсько-оперативні санкції, які б заважали заключити договір. Але з метою уникнення подібних запитань Замовник дозволяє викласти дану довідку у довільній формі.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 7 до Тендерної документації ФОРМИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, А САМЕ : на пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій .
2. Внести зміни до Додатку 6 до Тендерної документації, а саме: Довідка про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарський санкцій) у довільній формі.
3. Оприлюднити це рішення в електронній системі закупівель.


Уповноважена особа Овчарик Н.О.
Щодо якості
Дата подання: 13 липня 2020 15:18
Дата відповіді: 13 липня 2020 17:54
Шановний Замовнику! Відповідно пункту 8 Розділу 3 Тендерної документації з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника та/або залученого субпідрядника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). Питання: якщо учасник залучає субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то чи потрібно надавати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України, такого субпідрядника/співвиконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо наявність зазначеного вище документу лише Учаснику.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 13 липня 2020 16:48
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:39
Шановний Замовник! В додатку № 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації під № 12 за порядком міститься найменування робіт: «Монтаж туалетного павільйону» але не визначено з яких конструктивних елементів труба, куток чи інше, в залежності від того, які елементи – змінюватиметься вартість пропозиції, що ставить учасників в нерівні умови, так як кожен на свій розсуд буде визначати з яких конструктивних елементів здійснювати монтаж. Просимо шляхом внесення змін до тендерної документації чітко визначити з яких конструктивних елементів необхідно здійснювати монтаж туалетного павільйону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ № 88
від " 16" липня 2020 р. м. Березівка

Уповноваженої особи –Войтович Юлії Вікторівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).


ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 2 до Тендерної документації:
1.1. уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
1.2. уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
1.3. уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).

2. Опублікувати дане рішення в електронній системі.


Уповноважена особа Войтович Ю.В.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 13 липня 2020 16:49
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:40
Шановний Замовник! В додатку № 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації під № 26 за порядком міститься найменування робіт: «Улаштування фронтонiв» але не визначено з яких матеріалів профнастил, вагонка чи інше, в залежності від того, які матеріали – змінюватиметься вартість пропозиції, що ставить учасників в нерівні умови, так як кожен на свій розсуд буде визначати з яких матеріалів здійснювати улаштування. Просимо шляхом внесення змін до тендерної документації чітко визначити з яких матеріалів необхідно здійснювати улаштування фронтонiв.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ № 88
від " 16" липня 2020 р. м. Березівка

Уповноваженої особи –Войтович Юлії Вікторівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).


ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 2 до Тендерної документації:
1.1. уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
1.2. уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
1.3. уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).

2. Опублікувати дане рішення в електронній системі.


Уповноважена особа Войтович Ю.В.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 13 липня 2020 16:49
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:40
Шановний Замовник! В додатку № 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації під № 166 за порядком міститься найменування робіт: «Монтаж балона» але не визначено що це за балон, газовий чи якийсь інший й відсутній опис робіт, в залежності від того який саме балон та склад робіт по його монтажу – змінюватиметься вартість пропозиції, що ставить учасників в нерівні умови, так як кожен на свій розсуд буде визначати який балон монтувати, його призначення, розміри, об’єм, тощо та склад робіт по його монтажу. Просимо шляхом внесення змін до тендерної документації чітко визначити який балон, його технічні характеристики та склад робіт по монтажу балона.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ № 88
від " 16" липня 2020 р. м. Березівка

Уповноваженої особи –Войтович Юлії Вікторівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
Щодо внесення змін до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).


ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 2 до Тендерної документації:
1.1. уточнення пункту 23 Улаштування фронтонів (матеріал вагонка).
1.2. уточнення пункту 166 Монтаж балона (це монтаж ємкості з вогнезахисною речовиною).
1.3. уточнення пункту 12 Монтаж туалетного павільйону (одним блоком (боксом) туалетним, вагончик спеціальний, збірний).

2. Опублікувати дане рішення в електронній системі.


Уповноважена особа Войтович Ю.В.
Щодо сертифікату на систему управління якістю
Дата подання: 14 липня 2020 09:39
Дата відповіді: 21 липня 2020 10:29
Шановний Замовнику! Відповідно пункту 8 Розділу 3 Тендерної документації з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника та/або залученого субпідрядника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). Питання: Учасник сертифікований за стандартом ДСТУ ISO 9001:2015 щодо управління якістю на підприємстві за міжнародними стандартами, та орган сертифікації відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 17021 «Оцінка відповідності – Вимоги до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту» (стандарт CASCO), що підтверджено відповідним свідоцтвом про нотифікацію та згідно положень комітету 180 має незалежне підтвердження своєї компетентності. Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO з видачею офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами. Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту. Чи має право Учасник, що сертифікований за міжнародним стандартом ДСТУ ISO 9001:2015 примати участь у даному тендері та чи не буде це порушенням вимог тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміну
ПРОТОКОЛ № 91
від " 21" липня 2020 р. м. Березівка

Уповноваженої особи –Войтович Юлії Вікторівни,
відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров’я
та соціальної політики виконавчого комітету
Березівської міської ради Одеської області
згідно з п.33 ст.1, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Розгляд запитань за процедурою закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6.
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ:
Щодо внесення змін до пункту 8 Розділу 3 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: змінити з Замовник має право вимагати на Учасник за наявності має право надати.


ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до пункту 8 Розділу 3 ТЕНДЕРНОЇ Документації, а саме: змінити з Замовник має право вимагати на Учасник за наявності має право надати.
2. Опублікувати дане рішення в електронній системі.


Уповноважена особа Войтович Ю.В.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-000683-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП", Код ЄДРПОУ:42564165
Дата подання: 04 серпня 2020 02:22
Вимога про скасування рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП"
Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров'я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою: Одеська область, м. Березівка, вул.М.Грушевького,6. (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-09-000683-b Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМФОРТ БУД ГРУП" (надалі-ТОВ " КОМФОРТ БУД ГРУП", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та став переможцем торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 16:37
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Але учасником не додані і інші документи, які не підлягають дії статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме: платіжне доручення або виписка по особовому рахунку; інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі за підписом керівника або уповноваженої особи; не підписаний договір про надання банківських послуг (не підписаний не учасником, а іншою стороною договору, що не відноситься до несуттєвих помилок);не подані документи щодо субпідрядників. Дані документи повинні бути додані разом з тендерною пропозицією учасника при її поданні.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000683-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП", Код ЄДРПОУ:42564165
Дата подання: 05 серпня 2020 07:49
банківська гарантія з печаткою, підписана
банківська гарантія з печаткою, підписана
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2020 16:37
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Але учасником не додані і інші документи, які не підлягають дії статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме: платіжне доручення або виписка по особовому рахунку; інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі за підписом керівника або уповноваженої особи; не підписаний договір про надання банківських послуг (не підписаний не учасником, а іншою стороною договору, що не відноситься до несуттєвих помилок);не подані документи щодо субпідрядників. Дані документи повинні бути додані разом з тендерною пропозицією учасника при її поданні.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000683-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП", Код ЄДРПОУ:42564165
Дата подання: 05 серпня 2020 13:42
підписана банківська гарантія
підписана банківська гарантія
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2020 16:38
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Але учасником не додані і інші документи, які не підлягають дії статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме: платіжне доручення або виписка по особовому рахунку; інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі за підписом керівника або уповноваженої особи; не підписаний договір про надання банківських послуг (не підписаний не учасником, а іншою стороною договору, що не відноситься до несуттєвих помилок);не подані документи щодо субпідрядників. Дані документи повинні бути додані разом з тендерною пропозицією учасника при її поданні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-05-000024 ● 52e37364288847dc9ba4c935c23d6281
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2020 Одеса № 252

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.08.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.08.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.08.2020 № 252
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-07-09-000683-b 09.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу проведеного Південним офісом Держаудитслужби України установлено, що під час проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Березівської міської ради Одеської області за адресою:Одеська область,м.Березівка, вул.М.Грушевького,6» замовником порушені строки надання роз’яснень щодо тендерної документації, визначені частиною 1 статті 24 Закону, а саме: - 14.07.2020 о 09:39 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації. Проте, Замовником відповідь на запит опубліковано 21.07.2020 о 10:29, тобто на 5 робочий день з дати опублікування запиту. Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12 «Ненадання або несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації» підтверджена. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Замовником була опублікована відповідь, а також відповідно до законодавства про публічні закупівлі продовжено строк для подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Відповідно наразі процедура закупівлі перебуває на стадії Пропозиції розглянуті, а тому виправлення виявленого порушення не є можливим.

2020-08-14 08:40:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП" 14 434 000,00
UAH з ПДВ
13 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" 14 000 060,52
UAH з ПДВ
13 927 366,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 14 530 000,00
UAH з ПДВ
14 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 09:52
Електронний підпис
29 липня 2020 06:24
Електронний підпис
29 липня 2020 06:17
Реестр.docx
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ИВРЛС_2-2-4.pdf
29 липня 2020 06:16
РЗПК.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_Т11.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ССР_5.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ОС_2-2.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ОС_2-1.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ЛС2_2-2-2.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ЛС1_2-2-6.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ЛС1_2-2-5.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ЛС1_2-2-4.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ИВРЛС_2-2-6.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ИВРЛС_2-2-5.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ИВРЛС_2-2-3.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ИВРЛС_2-2-1.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ИВР.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ДЦ.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ДФ_2-2-6.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ДФ_2-2-5.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ДФ_2-2-4.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ДФ_2-2-3.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ДФ_2-2-2.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ДФ_2-2-1.pdf
29 липня 2020 06:16
14_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
29 липня 2020 01:12
Електронний підпис
29 липня 2020 00:59
Реестр.docx
29 липня 2020 00:54
Банківська гарантія.pdf
29 липня 2020 00:54
Договір оренди ТЗ.pdf
29 липня 2020 00:54
Договір оренди ТЗ 1.pdf
29 липня 2020 00:53
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 00:53
Статут.pdf
29 липня 2020 00:53
Ліцензія.pdf
29 липня 2020 00:53
Ліцензія 1.pdf
29 липня 2020 00:53
Лист згода.pdf
29 липня 2020 00:53
14_ДЦ_Т11.rtf
29 липня 2020 00:53
14_ДЦ_ССР_5.rtf
29 липня 2020 00:53
РЗПК.rtf
29 липня 2020 00:53
14_ДЦ_ОС_2-2.rtf
29 липня 2020 00:53
14_ДЦ_ОС_2-1.rtf
29 липня 2020 00:53
14_ДЦ_ЛС2_2-2-2.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ЛС1_2-2-6.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ИВРЛС_2-2-6.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ИВРЛС_2-2-5.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ЛС1_2-2-5.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ИВРЛС_2-2-4.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ЛС1_2-2-4.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ЛС1_2-2-3.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ИВРЛС_2-2-3.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ИВРЛС_2-2-1.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ИВР.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ДФ_2-2-5.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ДФ_2-2-4.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ДЦ.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ДФ_2-2-3.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ДФ_2-2-2.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ДФ_2-2-1.rtf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
29 липня 2020 00:52
Додаток _1.pdf
29 липня 2020 00:52
14_ДЦ_ДФ_2-2-6.rtf
29 липня 2020 00:52
Договір.pdf
29 липня 2020 00:52
Довідка про рахунки.pdf
29 липня 2020 00:52
Виска з ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2020 00:52
Реестр.docx

Публічні документи

11 серпня 2020 09:13
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:12
Dovidka_20216377350310159260.pdf
11 серпня 2020 09:12
довідка ст. 17.pdf
03 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:38
Dovidka_20216377350310159260.pdf
03 серпня 2020 11:38
довідка ст. 17.pdf
28 липня 2020 15:37
Електронний підпис
28 липня 2020 15:37
Цінова пропозиція.pdf
28 липня 2020 15:37
уповноважена особа.pdf
28 липня 2020 15:37
сертифікат.pdf
28 липня 2020 15:37
працівники.pdf
28 липня 2020 15:37
Платіжне доручення.pdf
28 липня 2020 15:37
обладнання.pdf
28 липня 2020 15:37
Ліцензія.zip
28 липня 2020 15:37
кошторис ч2.pdf
28 липня 2020 15:37
кошторис 1ч.pdf
28 липня 2020 15:37
Договір підряду.pdf
28 липня 2020 15:37
Договір з банком.pdf
28 липня 2020 15:37
Довіреність 30.zip
28 липня 2020 15:37
довідки.pdf
28 липня 2020 15:37
Довідка покриття_2.pdf
28 липня 2020 15:37
Гарантия 19349.zip
28 липня 2020 15:37
Виписка.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 10:48
Електронний підпис
28 липня 2020 10:45
цінова пропозиція.pdf
28 липня 2020 10:45
технічне завдання.pdf
28 липня 2020 10:45
проект договору.pdf
28 липня 2020 10:45
працівники.pdf
28 липня 2020 10:45
мат-тех база.pdf
28 липня 2020 10:45
довідки та листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП"
#42564165
Відхилено 13 000 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 12:36
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
Рішення скасоване 13 927 366,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 15:10
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
Рішення скасоване 13 927 366,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:26
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
Переможець 13 927 366,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:52

Документи

31 липня 2020 12:36
Електронний підпис
31 липня 2020 12:34
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
13 927 366,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:15
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 12:17
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 11:51
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 13:32
Договір укладений
25 серпня 2020 13:28
Додатки укладений
25 серпня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі внесенням змін до Плану фінансування та продовженням його на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 13 927 366,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 321 227,67 UAH)