Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по вул. Василя Сергієнка, 33 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
3 723 927,00 UAH
UA-2020-07-09-000594-b ea4425343dde4b35b9f66d1f1c173ddb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 09:48
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 09:48
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:40
Очікувана вартість: 3 723 927,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по вул. Василя Сергієнка, 33 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69114, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА" 3 636 964,22
UAH з ПДВ
3 636 964,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "РАЙТЕКС" 3 639 826,45
UAH з ПДВ
3 639 826,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 16:01
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:54
Довідки п.5.6..pdf
05 серпня 2020 15:54
Довідка МВС.pdf
05 серпня 2020 15:53
Довідка ДПС.pdf
23 липня 2020 16:59
Електронний підпис
23 липня 2020 16:58
Гарантія.rar
23 липня 2020 16:58
22. Декларація з ОП.pdf
23 липня 2020 16:58
20. Дозвіл.pdf
23 липня 2020 16:58
19. Ліцензія.pdf
23 липня 2020 16:58
18. Додаток 2 Договір.pdf
23 липня 2020 16:58
17. Договірна ціна.pdf
23 липня 2020 16:58
12. МТБ.pdf
23 липня 2020 16:58
3. Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2020 16:58
2. Статут.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 08:27
Електронний підпис
24 липня 2020 08:26
Гарантія.rar
24 липня 2020 08:26
16. Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 08:26
15. Довідки.pdf
24 липня 2020 08:26
12. МТБ.pdf
24 липня 2020 08:26
9. Дозвіл.pdf
24 липня 2020 08:26
3. Щодо оподаткування.pdf
24 липня 2020 08:26
0. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"

ТОВ "БК "РАЙТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"
#42300993
Переможець 3 636 964,22
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"
#42300993
3 636 964,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:22
Акт приймання виконаних будівельних робіт укладений
26 січня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:20
ДУ2_ВС33.pdf зміни до договору
26 січня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:40
ДУ1_ВС33.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:37
Договір укладений
17 серпня 2020 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: ВС33/ДПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ВС33/ДПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 321 324,77
UAH (в тому числі ПДВ 386 887,46 UAH)