Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка локомотивна
Locomotive brake pad
Очікувана вартість
6 102 478,90 UAH
UA-2020-07-09-000364-a 2bfec77de4a54b26965c29273ef71ee0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Spilnyk Anna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 15:24
Очікувана вартість: 6 102 478,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 024,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 09 липня 2020 10:13
Enquiries until: 31 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 102 479 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 61 024 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13874 шт.
Колодка гальмівна локомотивна гребнева типу М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The locomotive brake pad type M
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 10 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 10 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:10
2931024432 ТД (Колодка локомотивна).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-000364-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 16 липня 2020 14:32
Внесення змін в ТД (Проект Договору про закупівлю. Додаток №4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію по Закупівлі №6402870, номер у Prozorro UA-2020-07-09-000364-a, має бажає прийняти участь в даних торгах та просить Вас внести нижче вказані зміни в:
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
1) Розділ. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, з п.п. 4.1. видалити наступне: Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 10 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Даний п.п. 4.1. викласти в наступній редакції:
- ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Не в компетенції ПОКУПЦЯ і ПОСТАЧАЛЬНИКА коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
2) Розділ 5. ПОСТАВКА ТОВАРІВ., п.п.5.6., п.п.5.7., п.п.5.8. видалити взагалі.
3) Розділ 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п.7.4., п.п.7.6., п.п.7.7 викласти в наступній редакції:
- п.п.7.4. При постачанні неякісного товару, Постачальник протягом 20 днів з моменту складання відповідного акту, проводить заміну цього неякісного товару або усуває виявлені недоліки за власний рахунок та власними засобами;

- п.п. 7.6. У разі невиконання п.п.7.4., п.п. 7.5. даного Договору, за виявлені недоліки поставленого товару протягом гарантійного терміну, Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару, при цьому за власний рахунок та власними засобами замінює неякісний товар або усуває виявлені недоліки. У разі усунення недоліків у поставленому товарі, на який встановлено гарантійний термін експлуатації, цей термін продовжується на час, протягом якого він не використовувався через виявлені недоліки, а при заміні товару гарантійний термін обчислюється заново від дня заміни.

- п.п.7.7. - викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 7.7. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то ПОКУПЕЦЬ може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що ПОСТАЧАЛЬНИК повинен виконати всі умови Договору.
п.п. 7.10. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений в тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ПОКУПЕЦЬ при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про який штраф у розмірі 20% може йти мова, коли ПОКУПЕЦЬ отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести п.п. 7.7. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ПОКУПЦЯ, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 13:23
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що не вбачаємо підстав для внесення змін в тендерну документацію.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-09-000364-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "М-ЛИТ", Код ЄДРПОУ:39195133
Дата подання: 18 серпня 2020 14:13
Скарга по предкваліфікації
Скарга по предкваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 11:37
рішення від 20.08.2020 № 15836 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 11:37
рішення від 31.08.2020 № 16425.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 23:15

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 16:44
Платіжне доручення
17 серпня 2020 16:44
Експертний висновок
17 серпня 2020 16:44
Протокол випробувань

Документи подані замовником

26 серпня 2020 12:00
колодка.docx
26 серпня 2020 12:01
колодка.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000004 ● 915a4297559843b29d53991782c5cda4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 11:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.12.2020 №260
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 23.12.2020 №260

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-07-09-000364-a 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-18 17:10:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Колодка локомотивна Locomotive brake pad («ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху»), очікуваною вартістю 6 102 478,90 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-09-000364-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
У зв’язку з чим, сума договору про закупівлю від 22.09.2020 № 20386 відрізняється від суми остаточної тендерної пропозиції, оприлюдненої в системі Prozorro ТОВ «Красилівський ливарний завод» за результатами електронного аукціону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо пояснення щодо висновку Держадитслужби

2021-01-29 17:40:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник готує оскарження висновку
Дата публікації: 08 лютого 2021

Документи:

08 лютого 2021 15:48
Електронний підпис
08 лютого 2021 15:48
Опис.jpg
08 лютого 2021 15:48
Список.jpg
08 лютого 2021 15:48
Позов до аудит Красилів колодка 20386.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2020
UA-2020-07-09-000364-a2bfec77de4a54b26965c29273ef71ee0
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "М-ЛИТ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НДМЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:10
Аналог.pdf
07 серпня 2020 11:10
Технічна специфікація.pdf
07 серпня 2020 11:10
Спецификація .jpg
07 серпня 2020 11:10
Кресленик- Скоба .jpg
07 серпня 2020 11:10
Кресленик -Каркас .jpg
07 серпня 2020 11:10
Кресленик.jpg
07 серпня 2020 11:10
Зразок Паспорт .PDF
07 серпня 2020 11:10
Експертний Висновок.PDF
07 серпня 2020 11:10
Протокол випробуваань.pdf
07 серпня 2020 11:10
ГОСТ 30249-97 .pdf
07 серпня 2020 11:10
Дані про товар.pdf
07 серпня 2020 11:10
Захист довкілля.PDF
07 серпня 2020 11:10
Лист - відгук.PDF
07 серпня 2020 11:10
Аналогічний договір .PDF
07 серпня 2020 11:10
Довідка про рахунки.PDF
07 серпня 2020 11:10
Витяг ЄДР.PDF
07 серпня 2020 11:10
Виписка з ЄДР.PDF
07 серпня 2020 11:10
Статут (оригінал) .pdf

Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 12:56
IMG_0001.jpg
15 вересня 2020 12:56
Dovidka від 25.08.2020.pdf
15 вересня 2020 12:56
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
15 вересня 2020 12:56
Пропозиція М13874.pdf
07 серпня 2020 13:49
Етикетка М.pdf
07 серпня 2020 11:56
ТС13874.pdf
07 серпня 2020 11:55
Сертифікат М,ЧС до 2021.pdf
07 серпня 2020 11:55
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
07 серпня 2020 11:55
Пропозиція М13874.pdf
07 серпня 2020 11:55
Кресленик М.JPG
07 серпня 2020 11:55
Етикетка тип М.pdf
07 серпня 2020 11:55
Довiдка_4-ОПП.pdf
07 серпня 2020 11:55
Довідка Дані про товар.pdf
07 серпня 2020 11:55
ГОСТ с печатью.pdf
07 серпня 2020 11:55
Відгук ОЗ.pdf
07 серпня 2020 11:55
Відгук ОЗ 30.06.2020.pdf
07 серпня 2020 11:55
Акт.pdf

Документи

10 серпня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

07 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:04
Тех специфікація.pdf
07 серпня 2020 16:04
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
07 серпня 2020 16:04
сертификат НДМЗ М.pdf
07 серпня 2020 16:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 серпня 2020 16:04
протокол наказ.PDF
07 серпня 2020 16:03
Пропозиція.pdf
07 серпня 2020 16:03
маркування фото.PDF
07 серпня 2020 16:03
лист-відгук.jpg
07 серпня 2020 16:03
Креслення М + лист.pdf
07 серпня 2020 16:03
Етикетка М.pdf
07 серпня 2020 16:03
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
07 серпня 2020 16:03
Довідка техн..pdf
07 серпня 2020 16:03
Довідка про ліцензії.pdf
07 серпня 2020 16:03
довідка працівники.pdf
07 серпня 2020 16:03
Дані про підприємтсво.pdf
07 серпня 2020 16:03
ГОСТ М.PDF
07 серпня 2020 16:03
Витяг.pdf
07 серпня 2020 16:03
Витяг з договору НДКТІ.pdf
07 серпня 2020 16:03
Атестат виробництва.pdf
07 серпня 2020 16:03
атестат акредитації .jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М-ЛИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ "НДМЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 6 095 541,90
UAH
6 095 541,90
UAH
Документи
ТОВ "НДМЗ" 6 102 478,90
UAH
6 102 478,90
UAH
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 12:56
IMG_0001.jpg
15 вересня 2020 12:56
Dovidka від 25.08.2020.pdf
15 вересня 2020 12:56
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
15 вересня 2020 12:56
Пропозиція М13874.pdf
07 серпня 2020 13:49
Етикетка М.pdf
07 серпня 2020 11:56
ТС13874.pdf
07 серпня 2020 11:55
Сертифікат М,ЧС до 2021.pdf
07 серпня 2020 11:55
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
07 серпня 2020 11:55
Пропозиція М13874.pdf
07 серпня 2020 11:55
Кресленик М.JPG
07 серпня 2020 11:55
Етикетка тип М.pdf
07 серпня 2020 11:55
Довiдка_4-ОПП.pdf
07 серпня 2020 11:55
Довідка Дані про товар.pdf
07 серпня 2020 11:55
ГОСТ с печатью.pdf
07 серпня 2020 11:55
Відгук ОЗ.pdf
07 серпня 2020 11:55
Відгук ОЗ 30.06.2020.pdf
07 серпня 2020 11:55
Акт.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:04
Тех специфікація.pdf
07 серпня 2020 16:04
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
07 серпня 2020 16:04
сертификат НДМЗ М.pdf
07 серпня 2020 16:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 серпня 2020 16:04
протокол наказ.PDF
07 серпня 2020 16:03
Пропозиція.pdf
07 серпня 2020 16:03
маркування фото.PDF
07 серпня 2020 16:03
лист-відгук.jpg
07 серпня 2020 16:03
Креслення М + лист.pdf
07 серпня 2020 16:03
Етикетка М.pdf
07 серпня 2020 16:03
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
07 серпня 2020 16:03
Довідка техн..pdf
07 серпня 2020 16:03
Довідка про ліцензії.pdf
07 серпня 2020 16:03
довідка працівники.pdf
07 серпня 2020 16:03
Дані про підприємтсво.pdf
07 серпня 2020 16:03
ГОСТ М.PDF
07 серпня 2020 16:03
Витяг.pdf
07 серпня 2020 16:03
Витяг з договору НДКТІ.pdf
07 серпня 2020 16:03
Атестат виробництва.pdf
07 серпня 2020 16:03
атестат акредитації .jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ "НДМЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
Переможець 6 095 541,90
UAH
10 вересня 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
6 095 541,90
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:28
ДУ-1 (10) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:28
1_ДУ-1.pdf укладений
24 грудня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 09:58
Договір.pdf укладений
23 вересня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20386/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 7 314 298,80
UAH