Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Формений одяг (Одяг робочий)
Occupational clothing (Work wear)
Occupational clothing (Work wear)
Очікувана вартість
298 300,48 UAH
UA-2020-07-09-000333-c ● 1a3fdc42e8774fdca21fc9d34e70fb86
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Панченко Ольга Олександрівна +38044-298-69-50 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Panchenko Olga +38044-298-69-50 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 13:57 |
Очікувана вартість: | 298 300,48 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 491,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8900 UAH |
Publication date: | 09 липня 2020 08:59 |
Enquiries until: | 02 серпня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 серпня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 298 300 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 492 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-23-006336-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-23-006336-a, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
209 комп.
Одяг робочий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Work wear
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до докумнтації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 16:09 |
20_797_т_тд_т_Перелік змін_від 27.07.2020 р..docx | |
27 липня 2020 16:09 |
20_797_т_Додаток_2 перелік інформації_від 27.07.2020 р..docx | |
27 липня 2020 16:09 |
20_797_т_Додаток_1_ТЗ_від 27.07.2020.docx | |
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_Додаток 5 Форма оцінки_ua.xls | |
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_ТД_.docx | |
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_Додаток_3 вимоги до переможця.docx | |
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_Додаток_1.1_Гарантійний лист.docx | |
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_Додаток 4 Проект договору.docx | |
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_Додаток_6.1 Забезпечення ТП.DOCX | |
09 липня 2020 08:56 |
20_797_п_Додаток_6.2 Забезпечення договору.docx |
27 липня 2020 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 липня 2020 16:09 |
20_797_т_тд_т_Перелік змін_від 27.07.2020 р..docx
|
|||
27 липня 2020 16:09 |
20_797_т_Додаток_2 перелік інформації_від 27.07.2020 р..docx
|
|||
27 липня 2020 16:09 |
20_797_т_Додаток_1_ТЗ_від 27.07.2020.docx
|
|||
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_Додаток 5 Форма оцінки_ua.xls
|
|||
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_ТД_.docx
|
|||
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_Додаток_3 вимоги до переможця.docx
|
|||
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_Додаток_1.1_Гарантійний лист.docx
|
|||
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
09 липня 2020 08:56 |
20_797_т_Додаток_6.1 Забезпечення ТП.DOCX
|
|||
09 липня 2020 08:56 |
20_797_п_Додаток_6.2 Забезпечення договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних вимог
Дата подання: 16 липня 2020 10:22
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:26
Доброго дня. Згідно додатку 2 перелік інформації,п.7, ви вказуєте, що постачальник повинен надати протоколи випробувань на підставі яких видано сертифікати відповідності, які будуть застосовані у виробі, завірені організацією (органом), що видавав дані протоколи. Якщо учасником буде надано такий протокол, який зазначен в сертифікаті відповідності, але не всі показники будуть зазначені в цьому протоколі, чи може учасник надати додатково протоколи випробувань які видані аккредитованою лабороторією, але не зазначені в сертифікаті відповідности, для підтвердження техничних характеристик які не зазначені в основному протоколі, але вимагаються замовником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зазначаємо, що відповідно до п.49 Технічного регламенту ЗІЗ: «З метою виготовлення будь-якої моделі засобу захисту виробник повинен мати документи, що містять:
1) дані про матеріали, з яких буде виготовлено моделі засобу захисту, детальне креслення зазначеного засобу, до якого у разі потреби додаються примітки з розрахунками і результатами випробувань дослідного зразка, що необхідні для визначення ступеня відповідності засобу захисту основним вимогам;»
Враховуючи вимоги п.7. Додатку 2 до тендерної документації даної процедури закупівлі та вимоги Технічного регламенту ЗІЗ, для участі у процедурі закупівлі, на етапі розгляду Учасників процедури, достатньо надати протоколи випробувань на тканину, яка буде застосована у виробі, для підтвердження усіх показників зазначених у таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації, без надання сертифікату відповідності.
Разом з цим звертаємо Вашу увагу, що Додатком 4 до тендерної документації п.2.2. проекту Договору зазначено наступне: «Постачальник надає Покупцю еталонний зразок товару у термін 30 календарних днів з моменту підписання даного Договору.
Також Постачальник має додатково надати в термін 30 календарних днів з дати підписання даного Договору «Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту» та «Сертифікат експертизи типу» (Сертифікат відповідності на продукцію) з додатками до них.»
Враховуючи вище зазначене Постачальник з моменту підписання договору надає Покупцю еталонний зразок товару у термін 30 календарних, та повинен надати до нього усі необхідні документи (протоколи, сертифікати зазначені у договорі) для підтвердження якості запропонованих матеріалів (тканин), що використані для пошиття готового виробу.
Вдячні Вам за запитання та уточнення.
Зазначаємо, що відповідно до п.49 Технічного регламенту ЗІЗ: «З метою виготовлення будь-якої моделі засобу захисту виробник повинен мати документи, що містять:
1) дані про матеріали, з яких буде виготовлено моделі засобу захисту, детальне креслення зазначеного засобу, до якого у разі потреби додаються примітки з розрахунками і результатами випробувань дослідного зразка, що необхідні для визначення ступеня відповідності засобу захисту основним вимогам;»
Враховуючи вимоги п.7. Додатку 2 до тендерної документації даної процедури закупівлі та вимоги Технічного регламенту ЗІЗ, для участі у процедурі закупівлі, на етапі розгляду Учасників процедури, достатньо надати протоколи випробувань на тканину, яка буде застосована у виробі, для підтвердження усіх показників зазначених у таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації, без надання сертифікату відповідності.
Разом з цим звертаємо Вашу увагу, що Додатком 4 до тендерної документації п.2.2. проекту Договору зазначено наступне: «Постачальник надає Покупцю еталонний зразок товару у термін 30 календарних днів з моменту підписання даного Договору.
Також Постачальник має додатково надати в термін 30 календарних днів з дати підписання даного Договору «Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту» та «Сертифікат експертизи типу» (Сертифікат відповідності на продукцію) з додатками до них.»
Враховуючи вище зазначене Постачальник з моменту підписання договору надає Покупцю еталонний зразок товару у термін 30 календарних, та повинен надати до нього усі необхідні документи (протоколи, сертифікати зазначені у договорі) для підтвердження якості запропонованих матеріалів (тканин), що використані для пошиття готового виробу.
Вдячні Вам за запитання та уточнення.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 23 липня 2020 16:50
Дата відповіді: 24 липня 2020 09:53
Доброго дня. Згідно додтку 1 тендерної документації, Таблиця 4. Фізико-механічні та фізико-хімічні показники для тканини, що використовуються для виготовлення Костюму, вами вказано параметр: стійкість до фарбування:До прання при 60с згідно гост 21790:2008. Просимо зауважити, що згідно гост 21790:2008 п4. Таблиця 1 - Устойчивость окраски, не зазначено, що Стійкість до фарбування: до прання, перевіряется саме при 60с. Просимо внести зміни до ТД в цій частині, щоб уникнути непорузуміння при розгляді тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 вересня 2020
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "LEGIO" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Охорона праці" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Компанія Укрінтек" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЦ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
202 730,00
UAH
|
179 322,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" |
240 350,00
UAH
|
179 781,80
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
199 595,00
UAH
|
194 579,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Компанія Укрінтек" |
212 458,95
UAH
|
195 708,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" |
263 340,00
UAH
|
196 240,55
UAH
|
Документи |
ТОВ "Охорона праці" |
230 370,25
UAH
|
230 370,25
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЦ" |
264 733,00
UAH
|
264 733,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "LEGIO" |
296 058,95
UAH
|
272 374,23
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Відхилено |
179 322,00
UAH
|
09 жовтня 2020 16:11
|
ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" #42513220 |
Переможець |
179 781,80
UAH
|
13 жовтня 2020 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:06
|
ДУ №2011000001 від 30.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 11:23
|
2011000001 від 02.11.2020 .pdf | укладений |
03 листопада 2020 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару з документально підтвердженими об’єктивними обставинами, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили |
Номер договору про закупівлю: | 2011000001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |