Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні віконних блоків в Запорізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 75 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: вул.Історисна.92 м.Запоріжжя (код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Очікувана вартість
27 338,00 UAH
UA-2020-07-09-000330-a d0f2ddd006714724b76d853e08294d92
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипченко Яна Іванівна

+380612397336 yanina1406@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611443
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49
Контактна особа: Скрипченко Яна Іванівна
+380612397336
yanina1406@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


згідно дефектного акту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточній ремонт по заміні віконних блоків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Історична,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання послуг, при наявності бюджетного фінансування. Підписаний сторонами акт наданих послуг є підставою для здійснення розрахунків. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 липня 2020 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"
#36315588
Переможець 27 338,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 10:09

Документи

09 липня 2020 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 10:19