Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (запчастини до серверів)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-07-09-000279-b 3d55326ff3a94c1592f7113023f76aeb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якубенко Руслан Володимирович

095-310-99-35 R-YAKUBENKO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Код ЄДРПОУ: 02568182
Вебсайт: http://www.ukrcsm.kiev.ua
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4
Контактна особа: Якубенко Руслан Володимирович
095-310-99-35
R-YAKUBENKO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 12:18
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 шт.
запчастини до серверів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 09:02
ТД.docx
09 липня 2020 09:02
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-000279-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГОРДЄЄВ МИКОЛА ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3067212676
Дата подання: 30 липня 2020 19:30
Необгрунтована дискваліфікація Учасника
По-перше, у причині дискваліфікації вказано, що нею є, цитуємо «не надано довідку у довільній формі про перебування чи не перебування учасника в обставинах, передбачених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Згідно чинної редакції Закону "Про публічні закупівлі" част.2 ст.17 звучить як, цитуємо «відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» і цей пункт чітко зазначений нами у наданій у складі тендерної пропозиції довідці під назвою «ст.17», а отже причина дискваліфікації надумана і юридично необґрунтована.

По-друге, нагадуємо, що відповідно до чинної редакції Закону "Про публічні закупівлі" якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також, згідно чинної редакції Закону "Про публічні закупівлі" Переможець закупівлі має надати у встановлений законодавством строк, певний перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.

Нагадуємо, що у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий Учасник може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Крім того, зазначаємо, посилаючись на Закон, що згідно чинної редакції Закону "Про публічні закупівлі" безпідставна дискваліфікація учасника тягне за собою штраф у розмірі 25,5 тис. грн до 51 тис. грн .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 13:20
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо: 1. Частину 2 статті 17 чинного на теперішній час Закону України «Про публічні закупівлі» викладено в такій редакції:
«2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.».
В пункті 4 додатку 2 (в частині, що стосується фізичних осіб та фізичних осіб- підприємців) до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання Учасником довідки у довільній формі про перебування чи не перебування Учасником в обставинах визначених у частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Вами така довідка надана не була, таким чином Вами не виконано умови тендерної документації Замовника.
2. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено ВИЧЕРПНИЙ перелік інформації та/або документів, стосовно яких Замовник повинен розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Інформація та/або документи стосовно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не входять до зазначеного переліку, тому у Замовника не було підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОРДЄЄВ МИКОЛА ЮРІЙОВИЧ" 169 290,00
UAH з ПДВ
124 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІ ДІ АЙ ГРУП" 263 919,44
UAH з ПДВ
124 353,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Онащук Світлана Олександрівна 277 100,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 289 812,00
UAH з ПДВ
231 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРІЛЛЕКС ГРУП" 253 705,00
UAH з ПДВ
253 705,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСМ-ТРЕЙД" 317 625,96
UAH з ПДВ
317 625,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄВДОКИМОВА АЛЛА ПАВЛІВНА 359 790,00
UAH з ПДВ
359 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 08:32
Електронний підпис
27 липня 2020 08:31
цінова пропозиція.PDF
27 липня 2020 08:31
тех.вимоги.pdf
27 липня 2020 08:31
ст. 17.PDF
27 липня 2020 08:31
сертифікація.PDF
27 липня 2020 08:31
свідоцтва.PDF
27 липня 2020 08:31
санкції.PDF
27 липня 2020 08:31
працівники.PDF
27 липня 2020 08:31
погодження з дог.PDF
27 липня 2020 08:31
паспорт та ІНН.PDF
27 липня 2020 08:31
мат-тех база.PDF
27 липня 2020 08:31
ліцензування.PDF
27 липня 2020 08:31
лист-згода.PDF
27 липня 2020 08:31
досвід (довідка)2.PDF
27 липня 2020 08:31
досвід (довідка)1.pdf
27 липня 2020 08:31
досвід (довідка).PDF
27 липня 2020 08:31
довкілля.PDF
27 липня 2020 08:31
довідка підпис.PDF
27 липня 2020 08:31
довідка печатка.PDF
27 липня 2020 08:31
довідка банкрутство.pdf
27 липня 2020 08:31
довідка банк рахунок.pdf
27 липня 2020 08:31
гарантійний лист.PDF
27 липня 2020 08:31
витяг з реєстру.PDF

Публічні документи

13 серпня 2020 14:49
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:47
Довідка МВС.pdf
31 липня 2020 13:04
Електронний підпис
27 липня 2020 07:27
Електронний підпис
27 липня 2020 07:07
2.3.1. ПРОТОКОЛ 2.pdf
26 липня 2020 22:36
Електронний підпис
26 липня 2020 19:13
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2020 19:13
Проект договора.pdf
26 липня 2020 19:13
паспорт_код.pdf
26 липня 2020 19:13
Захист довкілля.pdf
26 липня 2020 19:13
5. Довідка ст. 17.pdf
26 липня 2020 19:13
2.1 Статут.pdf

Публічні документи

26 липня 2020 15:23
Електронний підпис
26 липня 2020 15:22
Технічні документи.pdf
26 липня 2020 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2020 15:22
Проєкт договору.pdf.p7s
26 липня 2020 15:22
Проєкт договору.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 18:19
Протокол.pdf
24 липня 2020 18:19
Наказ Петров Р.С.pdf
24 липня 2020 18:19
img061.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 15:52
Електронний підпис
14 липня 2020 15:49
HPE certificate 2020.pdf
14 липня 2020 15:49
DELL Certificate 2019_compressed.pdf
14 липня 2020 15:49
цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 15:49
8.2. Опис.pdf
14 липня 2020 15:49
8.1. Статут 2019.pdf
14 липня 2020 15:49
7.2. Наказ.pdf
14 липня 2020 15:49
7.1. Протокол.pdf
14 липня 2020 15:49
6. Витяг ПДВ.pdf
14 липня 2020 15:49
5. Витяг з ЕДРО.pdf
14 липня 2020 15:49
4. ЕДРПОУ.pdf
14 липня 2020 15:49
3. 4 ОПП25.pdf
14 липня 2020 15:48
2. свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 21:19
Електронний підпис
21 липня 2020 21:18
ТП запчастини.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРДЄЄВ МИКОЛА ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ВІ ДІ АЙ ГРУП"

ФОП Онащук Світлана Олександрівна

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "БРІЛЛЕКС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСМ-ТРЕЙД"

ФОП ЄВДОКИМОВА АЛЛА ПАВЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГОРДЄЄВ МИКОЛА ЮРІЙОВИЧ"
#3067212676
Відхилено
124 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 16:41
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 липня 2020 00:00
ТОВ "ВІ ДІ АЙ ГРУП"
#43521756
Переможець
124 353,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 10:56
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

30 липня 2020 16:40
Електронний підпис
30 липня 2020 16:40
Протокол розгляду.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІ ДІ АЙ ГРУП"
#43521756
124 353,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 11:50
ТОВ ВІ ДІ АЙ ГРУП.pdf укладений
20 серпня 2020 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 123 855,59
UAH (в тому числі ПДВ 20 642,60 UAH)