Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Привокзальній, 18, в смт Цвіткове Городищенського району – капітальний ремонт
Очікувана вартість
3 309 458,40 UAH
UA-2020-07-09-000239-a 46fb5f9004f1499a9e51369eaad4d66c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 09:42
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 09:42
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:10
Очікувана вартість: 3 309 458,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 547,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Привокзальній, 18, в смт Цвіткове Городищенського району – капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19537, Україна, Черкаська область, смт Цвіткове Городищенського району, вул. Привокзальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 09:38
Додаток 5 Гарантії.docx
09 липня 2020 09:38
Додаток 4 Проект договору.docx
09 липня 2020 09:38
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
09 липня 2020 09:38
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
09 липня 2020 09:38
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
09 липня 2020 09:38
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БК Будцентр 2 800 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПЛЕКС ПТР" 3 283 492,80
UAH з ПДВ
3 283 492,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:33
довідки переможця.pdf
07 серпня 2020 14:32
довідка мвс.pdf
29 липня 2020 12:13
Електронний підпис
24 липня 2020 18:49
Електронний підпис
24 липня 2020 18:46
тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 18:46
довідка мтб.pdf
24 липня 2020 18:46
довідка Кб3.pdf
24 липня 2020 18:46
лист пояснення.pdf
24 липня 2020 18:46
видаткові накладні.pdf
24 липня 2020 18:46
техпаспорт камаз.pdf
24 липня 2020 18:46
копія статуту.pdf
24 липня 2020 18:46
копії дипломів ітр.pdf
24 липня 2020 18:46
довідки листи.pdf
24 липня 2020 18:46
копія ліцензії.pdf
24 липня 2020 18:46
14.imd
24 липня 2020 18:46
опис до статуту.pdf
24 липня 2020 18:46
посвідчення з ОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК Будцентр

ТОВ "КОМПЛЕКС ПТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БК Будцентр
#41391461
Відхилено 2 800 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 10:54
ТОВ "КОМПЛЕКС ПТР"
#21356037
Переможець 3 283 492,80
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 08:19

Документи

28 липня 2020 10:53
Електронний підпис
28 липня 2020 10:52
протокол розгляду

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - свідоцтво реєстрації на КАМАЗ 6520-53 не завірена копія. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.3 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - завірена копія або оригінал свідоцтва реєстрації на КАМАЗ 6520-53.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПЛЕКС ПТР"
#21356037
3 283 492,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:01
КБ-3 укладений
01 лютого 2022 14:59
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 17:56
ДУ _5 від 18.10.2021.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 17:53
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 18:11
ДУ _4 від 05.07.2021.pdf зміни до договору
05 липня 2021 18:08
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 12:21
ДУ_3 від 10.03.2021 Амбулаторія смт.Цвіткове (випр.).pdf зміни до договору
15 березня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 10:53
ДУ_3 від 10.03.2021 Амбулаторія смт. Цвіткове.pdf зміни до договору
12 березня 2021 10:52
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:12
Дод. угода 2 від 29.12.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:57
Дод. угода 1 від 12.11.2020 Цвіткове.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 10:56
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 09:48
Договір _ 66 від 19.08.2020 Цвіткове.pdf укладений
21 серпня 2020 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору залишається незмінною та становить 3 283,49280 тис. грн. (три мільйони двісті вісімдесят три тисячі чотириста дев’яносто дві гривні 80 коп.), у тому числі ПДВ 547,24880 грн. 2. Внести зміни до пунктів 4 .4. та 4.5. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк до 25.12.2020 шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів). Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, здійснюється одним платежем на цілі передбачені для виконання даного договору. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. 4.5. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі одного або декількох документів, визначених у п. 4.3. цього Договору.» 3. Внести зміни до Додатку 3. План фінансування (на весь період будівництва), Додатку 4. План фінансування будівництва (на поточний рік) та Додатку 5: Календарний план виконання робіт до цього Договору та викласти їх в новій редакції. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягу робіт у 2020 році, сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 283,49280 тис. грн. (три мільйони двісті вісімдесят три тисячі чотириста дев’яносто дві гривні 80 коп.), у тому числі ПДВ 547,24880 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 тис. грн. з ПДВ. Вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 3 283,4928 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 2 951,0259 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 332,4669 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації є динамічною та визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження договірної ціни. Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт. 3. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» внести зміни до пунктів 10.1. та 13.4. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» «13.4. Термін дії забезпечення виконання договору – 31.12.2021.» 4. Виключити пункт 5.10. « Страхування ризиків» з цього Договору. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 283,49280 тис. грн. (три мільйони двісті вісімдесят три тисячі чотириста дев’яносто дві гривні 80 коп.), у тому числі ПДВ 547,24880 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 тис. грн. з ПДВ. Вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 3 283,4928 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 2 951,0259 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 332,4669 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації є динамічною та визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.»
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 283,49280 тис. грн. (три мільйони двісті вісімдесят три тисячі чотириста дев’яносто дві гривні 80 коп.), у тому числі ПДВ 547,24880 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 тис. грн. з ПДВ. Вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 3 283,4928 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 2 951,0259 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 332,4669 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації є динамічною та визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.»
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 3.7. договору та частини 5 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму договору на 239,2788 тис. грн. та викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 044,214 тис. грн (три мільйони сорок чотири тисячі двісті чотирнадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 507,3690 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 тис. грн з ПДВ. Вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 3 044,214 тис. грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості - 2 739,58914 тис. грн; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 304,62486 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації є динамічною або твердою та визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Внести зміни до Додатку 1- Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 - Договірна ціна; Додатку 3 - План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 - План фінансування будівництва (на 2021 рік), Додатку 5- Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Привокзальній, 18, в смт Цвіткове Городищенського району – капітальний ремонт 1 роб 3 044 214,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 044 214,00
UAH (в тому числі ПДВ 507 369,00 UAH)