Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-39140000-5 Меблі для дому (Шафа одягова металева)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2020-07-09-000232-b 09cf162cc7b84a6bb8308bf3d6e7ba15
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікуліна Юлія Олександрівна

380545851001 j.nikulina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тростянецька міська лікарня" Тростянецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981508
Місцезнаходження: 42600, Україна , Сумська обл., Тростянець, вул.Нескучанська 7
Контактна особа: Нікуліна Юлія Олександрівна
380545851001
j.nikulina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 08:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:45
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Код ДК 021:2015-39140000-5 Меблі для дому (Шафа одягова металева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42600, Україна, Сумська область, Тростянець, вул.Нескучанська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 08:54
проект договору (дод. № 3).doc
09 липня 2020 08:54
Документи (дод.№2).docx
09 липня 2020 08:54
комер пропозиція (дод №1).doc
09 липня 2020 08:54
Оголошення закупівлі шафа .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання роз'яснень по документам
Дата подання: 10 липня 2020 09:52
Дата відповіді: 10 липня 2020 11:44
Шановний Замовник, відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, замовник не повинен вимагати підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих державних реєстрах. При цьому, Вами встановлено у Додатку 2 надання учасником: Копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців). Існує відкритий Єдиний державний реєстр. Також, прошу роз'яснити підставу вимоги Копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців), оскільки надання такого документу не передбачено законодавством, і у свою чергу в Україні наявне право у осіб не отримувати ІНН (наприклад, через релігійні переконання). Всю інформацію про підприємство можна знайти через державні реєстри, так як передбачене надання довідки з податкової та про підприємство тощо. При цьому, прошу роз'яснити вимогу надання: Копії сертифікату якості, декларації про відповідність, висновок державної санітарної експертизи та інші документи, які свідчать про походження та якість товару. В ситуації, коли підприємство є постачальником (а не виобником) такі документи надають разом з партією поставки. Або підриємець вирішив виготовити таку шафу самостійно, тоді необхідно надавти сертифікат на метал, електроди, фарбу, тощо? Прошу встановити конкурентні вимоги, що дозволить Вам досягти економії. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно Додатку 2- У випадку неподання документів, Учасником надаються в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання кожного з таких документів (Не стосується кваліфікаційної вимоги «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Щодо документів про походження та якість товару- вимога щодо надання документів, підтверджуючих якість та походження товару, є зрозумілою, та не дискримінаційною, оскільки Замовник повинен бути впевненим, що товар, який буде використовуватися в медичному закладі, є якісним та безпечним для використання. Дана вимога має на меті захист від недобросовісних учасників та закупівлю якісного товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЮР ПЛЮС" 24 900,00
UAH з ПДВ
24 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" 25 732,80
UAH з ПДВ
25 732,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 29 980,51
UAH з ПДВ
29 980,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 13:26
Електронний підпис
16 липня 2020 13:20
Сертификат 7035.pdf
16 липня 2020 13:20
Серификат шафа одеж.PDF
16 липня 2020 13:20
Статут Алюр трейд.PDF
16 липня 2020 13:20
Захист довкилля.PDF
16 липня 2020 13:20
Описание продукции.pdf
16 липня 2020 13:20
Комерц проп.PDF

Публічні документи

17 липня 2020 17:11
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 17:11
лист_гарантія.pdf
17 липня 2020 17:11
лист_відгук зоопарк.pdf
17 липня 2020 17:11
Довідка щодо ВИПИСКИ.pdf
17 липня 2020 17:11
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2020 17:11
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 17:38
Гарантійний лист.pdf
17 липня 2020 17:38
Про санкції.pdf
17 липня 2020 17:38
ЦП.pdf
17 липня 2020 17:38
Письмо - ЦСЭС.jpg
17 липня 2020 17:38
19. Виписка (22.04.2020).pdf
17 липня 2020 17:38
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
17 липня 2020 17:38
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2020 17:38
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
17 липня 2020 17:38
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЮР ПЛЮС"

Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЮР ПЛЮС"
#34860245
Відхилено 24 900,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 15:06
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
Переможець 25 732,80
UAH з ПДВ
21 липня 2020 08:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
25 732,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 09:21
Договір №399.pdf укладений
24 липня 2020 09:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 732,80
UAH (в тому числі ПДВ 4 288,80 UAH)