Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015-39140000-5 Меблі для дому (Шафа одягова металева)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2020-07-09-000232-b ● 09cf162cc7b84a6bb8308bf3d6e7ba15
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тростянецька міська лікарня" Тростянецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01981508 |
Місцезнаходження: | 42600, Україна , Сумська обл., Тростянець, вул.Нескучанська 7 |
Контактна особа: |
Нікуліна Юлія Олександрівна 380545851001 j.nikulina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 08:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 11:45 |
Очікувана вартість: | 32 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Код ДК 021:2015-39140000-5 Меблі для дому (Шафа одягова металева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42600, Україна, Сумська область, Тростянець, вул.Нескучанська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 серпня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 08:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 08:54 |
проект договору (дод. № 3).doc | |
09 липня 2020 08:54 |
Документи (дод.№2).docx | |
09 липня 2020 08:54 |
комер пропозиція (дод №1).doc | |
09 липня 2020 08:54 |
Оголошення закупівлі шафа .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про надання роз'яснень по документам
Дата подання: 10 липня 2020 09:52
Дата відповіді: 10 липня 2020 11:44
Шановний Замовник, відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, замовник не повинен вимагати підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих державних реєстрах. При цьому, Вами встановлено у Додатку 2 надання учасником: Копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців). Існує відкритий Єдиний державний реєстр.
Також, прошу роз'яснити підставу вимоги Копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців), оскільки надання такого документу не передбачено законодавством, і у свою чергу в Україні наявне право у осіб не отримувати ІНН (наприклад, через релігійні переконання). Всю інформацію про підприємство можна знайти через державні реєстри, так як передбачене надання довідки з податкової та про підприємство тощо.
При цьому, прошу роз'яснити вимогу надання: Копії сертифікату якості, декларації про відповідність, висновок державної санітарної експертизи та інші документи, які свідчать про походження та якість товару. В ситуації, коли підприємство є постачальником (а не виобником) такі документи надають разом з партією поставки. Або підриємець вирішив виготовити таку шафу самостійно, тоді необхідно надавти сертифікат на метал, електроди, фарбу, тощо? Прошу встановити конкурентні вимоги, що дозволить Вам досягти економії. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно Додатку 2- У випадку неподання документів, Учасником надаються в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання кожного з таких документів (Не стосується кваліфікаційної вимоги «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Щодо документів про походження та якість товару- вимога щодо надання документів, підтверджуючих якість та походження товару, є зрозумілою, та не дискримінаційною, оскільки Замовник повинен бути впевненим, що товар, який буде використовуватися в медичному закладі, є якісним та безпечним для використання. Дана вимога має на меті захист від недобросовісних учасників та закупівлю якісного товару.
Згідно Додатку 2- У випадку неподання документів, Учасником надаються в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання кожного з таких документів (Не стосується кваліфікаційної вимоги «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
Щодо документів про походження та якість товару- вимога щодо надання документів, підтверджуючих якість та походження товару, є зрозумілою, та не дискримінаційною, оскільки Замовник повинен бути впевненим, що товар, який буде використовуватися в медичному закладі, є якісним та безпечним для використання. Дана вимога має на меті захист від недобросовісних учасників та закупівлю якісного товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЮР ПЛЮС" |
24 900,00
UAH з ПДВ
|
24 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" |
25 732,80
UAH з ПДВ
|
25 732,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
29 980,51
UAH з ПДВ
|
29 980,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЮР ПЛЮС" #34860245 |
Відхилено |
24 900,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 15:06
|
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" #14311749 |
Переможець |
25 732,80
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 09:21
|
Договір №399.pdf | укладений |
24 липня 2020 09:20
|