Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини фасаду та частини покрівлі даху кінотеатру "Каменяр" на вул.Шевченка, 25 у м. Борислав львівської області
Очікувана вартість
460 583,00 UAH
UA-2020-07-08-008695-c ● 56867ec79f9f4686bed5867a0162528d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кінотеатр" КАМЕНЯР" Бориславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01287831 |
Місцезнаходження: | 82300, Україна , Львівська обл., м. Борислав, вул. Шевченка, буд. 25 |
Контактна особа: |
Людмила Бринич +380664260665 kamenyarkino@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 23:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 11:37 |
Очікувана вартість: | 460 583,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 605,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини фасаду та частини покрівлі даху кінотеатру "Каменяр" на вул.Шевченка, 25 у м. Борислав львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, вул. Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 00:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 00:46 |
Оголошення спрощена.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 14 липня 2020 15:58
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, де можна знайти дефектний акт чи завдання для виготовлення кошторисної документації? В тендерній документації в наявності тільки фото, де є перелік робіт не в повному обсязі
Відповідь відсутня
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 липня 2020 16:06
- п.8 Додатку до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання довідки, яка містить відомості про виконання аналогічних (ого) договорів (у) щодо поточного ремонту (виконання робіт в закладах комунальної форми власності), що виконувались у 2019р. відповідно до форми 2 Додатку 1.
1. Щодо року виконання аналогічних договорів - Відповідно до законодавства Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, законодавством України не встановлено обмежень щодо року виконання аналогічного договору. Зазначена позиція кореспондується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ№ 2240-р/пк-пз від 26.04.2017. Вимагаємо невідкладно привести документацію у відповідності до вимог чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені подавати скаргу у контролюючі та правоохоронні органи.
2. Щодо встановлення вимог виконання аналогічних робіт саме з поточного ремонту. НАГОЛОШУЄМО, що предметом закупівлі є "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ", і замовник перевищує свої повноваження, обмежуючи участь учасників, які мають досвід виконання капітальних ремонтів, що власне і є предметом закупівлі. Вимагаємо внести зміни!!!.
Щодо обмеження кола Замовників аналогічних договорів Замовниками комунальної або державної форми власності - Статтями 43 та 44 Господарського кодексу України встановлено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику. Статтею 627 Цивільного кодексу України встановлено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Крім того, серед основних принципів ведення господарської діяльності є принцип свободи діяльності у межах дозволених законом. Згідно статті 317 Господарського кодексу України загальні умови договорів підряду визначаються відповідно до положень Цивільного кодексу України про договір підряду, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Відповідно до статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Вимогами статті 846 Цивільного кодексу України визначено, що строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряд. Відповідно до статей 843, 846 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду. Вимога щодо певного критерію замовника аналогічного договору (державної або комунальної форми власності) є незаконною та дискримінаційною, враховуючи чинні норми матеріального права, встановлення такого кваліфікаційного критерію, як документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не повинно бути прив’язано виключно до договорів, укладених з такими замовниками, адже учасник може підтвердити досвід виконання аналогічних робіт, що є предметом публічної закупівлі, будь – якими угодами, укладеними із замовниками приватної власності. Зазначене кореспондується з рішенням постійно діючої колегії АМКУ №18569-р/пк-пз від 13.12.2019.
- Відповідно до п.17 Додатку до Оголошення вимагається надання копії повідомлення про прийняття на роботу працівників, які зазначені в довідці про персонал.
Повідомлення про прийняття на роботу, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»(далі Постанова №413), яке стало обов'язковим для подання зі внесенням змін до ч.3 ст.24 КЗпП. Отже до прийняття зазначеною Постанови КМУ поняття такого повідомлення не існувало. А відповідно учасник, який прийняв працівників на роботу до 2015р. позбавлений Вами можливості надати відповідний документ і взяти участь у закупівлі, що є дискримінуючим. ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ І ВИЛУЧИТИ ЦЕЙ ПУНКТ!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-08-008695-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 14 липня 2020 16:08
Вимога щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
- п.8 Додатку до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання довідки, яка містить відомості про виконання аналогічних (ого) договорів (у) щодо поточного ремонту (виконання робіт в закладах комунальної форми власності), що виконувались у 2019р. відповідно до форми 2 Додатку 1. 1. Щодо року виконання аналогічних договорів - Відповідно до законодавства Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, законодавством України не встановлено обмежень щодо року виконання аналогічного договору. Зазначена позиція кореспондується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ№ 2240-р/пк-пз від 26.04.2017. Вимагаємо невідкладно привести документацію у відповідності до вимог чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені подавати скаргу у контролюючі та правоохоронні органи. 2. Щодо встановлення вимог виконання аналогічних робіт саме з поточного ремонту. НАГОЛОШУЄМО, що предметом закупівлі є "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ", і замовник перевищує свої повноваження, обмежуючи участь учасників, які мають досвід виконання капітальних ремонтів, що власне і є предметом закупівлі. Вимагаємо внести зміни!!!. Щодо обмеження кола Замовників аналогічних договорів Замовниками комунальної або державної форми власності - Статтями 43 та 44 Господарського кодексу України встановлено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику. Статтею 627 Цивільного кодексу України встановлено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Крім того, серед основних принципів ведення господарської діяльності є принцип свободи діяльності у межах дозволених законом. Згідно статті 317 Господарського кодексу України загальні умови договорів підряду визначаються відповідно до положень Цивільного кодексу України про договір підряду, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Відповідно до статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Вимогами статті 846 Цивільного кодексу України визначено, що строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряд. Відповідно до статей 843, 846 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду. Вимога щодо певного критерію замовника аналогічного договору (державної або комунальної форми власності) є незаконною та дискримінаційною, враховуючи чинні норми матеріального права, встановлення такого кваліфікаційного критерію, як документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не повинно бути прив’язано виключно до договорів, укладених з такими замовниками, адже учасник може підтвердити досвід виконання аналогічних робіт, що є предметом публічної закупівлі, будь – якими угодами, укладеними із замовниками приватної власності. Зазначене кореспондується з рішенням постійно діючої колегії АМКУ №18569-р/пк-пз від 13.12.2019. - Відповідно до п.17 Додатку до Оголошення вимагається надання копії повідомлення про прийняття на роботу працівників, які зазначені в довідці про персонал. Повідомлення про прийняття на роботу, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»(далі Постанова №413), яке стало обов'язковим для подання зі внесенням змін до ч.3 ст.24 КЗпП. Отже до прийняття зазначеною Постанови КМУ поняття такого повідомлення не існувало. А відповідно учасник, який прийняв працівників на роботу до 2015р. позбавлений Вами можливості надати відповідний документ і взяти участь у закупівлі, що є дискримінуючим. ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ І ВИЛУЧИТИ ЦЕЙ ПУНКТ!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 11:06
В зв'язку із тим, що системою змінено статут на подання пропозицій - замовник не може внести зміни до спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-008695-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 24 липня 2020 00:07
Скарга про визнання неправомірним рішення Замовника щодо визначення переможцем
23.07.2020р. Замовником визнано переможцем торгів ТОВ "Діжле Україна". Ми не можемо погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки воно є неправомірним, Замовником не враховано недоліки пропозиції учасника-переможця, чим порушені принципи здійснення закупівель, зокрема нами встановлено наступні недоліки пропозиції ТОВ "Діжле Україна":
1. У відгуку по аналогічному договору немає № закупівлі в системі прозоро, всупереч п.11 Додатку до оголошення.:
2. У відомості ресурсів немає обгрунтування і посилання на постачальника, всупереч п.13 Додатку до оголошення.
3. Довідки з банку про відкриття рахунку і відсутність заборгованості надані тільки від Приватбанк, хоча гарантію видав Банк Січ, який теж є обслуговуючим банком, а отже учасником порушено п.4 Додатку до оголошення.
4. Немає повідомлень на прийом працівників на роботу (6шт) всупереч п.17 Додатку до оголошення.
5. Немає звіту з ЄСВ за останній звітний період, наявний лише звіт 1-ДФ, що суперечить п.16 Додатку до оголошення.
6.Немає гарантійного листа по антидемпінгу та розрахунку ціни, надання яких передбачено Додатком 2.
7. Немає довідки чи інформації про захист довкілля всупереч Додатку 3.
8. Немає проекту договору, скріпленого підписом та печаткою уповноваженої особи, всупереч п.14 Оголошення.
Отже Замовник "закрив очі" на численні недоліки пропозиції учасника, якого визнав переможцем торгів.
Вимагаємо невідкладно скасувати рішення. У протилежному випадку будемо змушені звертатися до правоохоронних органів та до суду.
Розгорнути
Згорнути
1. У відгуку по аналогічному договору немає № закупівлі в системі прозоро, всупереч п.11 Додатку до оголошення.:
2. У відомості ресурсів немає обгрунтування і посилання на постачальника, всупереч п.13 Додатку до оголошення.
3. Довідки з банку про відкриття рахунку і відсутність заборгованості надані тільки від Приватбанк, хоча гарантію видав Банк Січ, який теж є обслуговуючим банком, а отже учасником порушено п.4 Додатку до оголошення.
4. Немає повідомлень на прийом працівників на роботу (6шт) всупереч п.17 Додатку до оголошення.
5. Немає звіту з ЄСВ за останній звітний період, наявний лише звіт 1-ДФ, що суперечить п.16 Додатку до оголошення.
6.Немає гарантійного листа по антидемпінгу та розрахунку ціни, надання яких передбачено Додатком 2.
7. Немає довідки чи інформації про захист довкілля всупереч Додатку 3.
8. Немає проекту договору, скріпленого підписом та печаткою уповноваженої особи, всупереч п.14 Оголошення.
Отже Замовник "закрив очі" на численні недоліки пропозиції учасника, якого визнав переможцем торгів.
Вимагаємо невідкладно скасувати рішення. У протилежному випадку будемо змушені звертатися до правоохоронних органів та до суду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 11:57
Щодо вашого звернення, повідомляємо наступне:
1) Відсутність номеру у відгуку, який поданий для цієї процедури є формальним порушенням.
2) Договірна ціна із додатками подана в повному обсязі, та для участі саме в цій процедурі.
3) Довідки з банку подані із фінансової установи, в якій учасник має відкриті рахунки та проводить банківські операції.
4-5) Учасником подано звітність 1ДФ, що підтверджує наявність працівників в учасника
Щодо п. 6-8, інформуємо, що учасником подано лист у складі пропозиції, що він погоджується з умовами закупівлі, а отже і погоджується із зазначеними вимогами.
1) Відсутність номеру у відгуку, який поданий для цієї процедури є формальним порушенням.
2) Договірна ціна із додатками подана в повному обсязі, та для участі саме в цій процедурі.
3) Довідки з банку подані із фінансової установи, в якій учасник має відкриті рахунки та проводить банківські операції.
4-5) Учасником подано звітність 1ДФ, що підтверджує наявність працівників в учасника
Щодо п. 6-8, інформуємо, що учасником подано лист у складі пропозиції, що він погоджується з умовами закупівлі, а отже і погоджується із зазначеними вимогами.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-008695-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 45" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПРИКАРПАТБУД", Код ЄДРПОУ:30084870
Дата подання: 27 липня 2020 12:08
Неправомірні дії Замовника
Цей тендер по умовах "Закону про публічні закупівлі" повинен бути відмінений, оскільки в період уточнень замовник не надав відповіді і роз'яснень на запитання учасників, що є абсолютно неправомірним
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 11:15
Повідомляємо, що всі питання були подані учасниками за декілька годин до переведення процедури в статут "прийом пропозицій".
Відповідно до ст. 14 Закону, Замовник має робочий день на надання відповідей на питання, однак, у зв'язку із особливостями роботи системи PRO ZORRO Замовник був позбавлений такої можливості та не мав можливості надати відповіді на питання з передбачений законом час.
Відповідно до ст. 14 Закону, Замовник має робочий день на надання відповідей на питання, однак, у зв'язку із особливостями роботи системи PRO ZORRO Замовник був позбавлений такої можливості та не мав можливості надати відповіді на питання з передбачений законом час.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 45" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПРИКАРПАТБУД" |
439 170,00
UAH з ПДВ
|
382 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Капіталбудінвест-777" |
455 050,80
UAH з ПДВ
|
383 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЖЛЕ УКРАЇНА" |
435 851,35
UAH з ПДВ
|
385 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
441 717,00
UAH з ПДВ
|
441 717,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 45" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПРИКАРПАТБУД" #30084870 |
Відхилено |
382 998,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 22:26
|
Приватне підприємство "Капіталбудінвест-777" #42051576 |
Відхилено |
383 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 22:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЖЛЕ УКРАЇНА" #41286423 |
Переможець |
385 760,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 22:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:16
|
img638.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:14
|
Каменяр.pdf | укладений |
06 серпня 2020 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |