Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи внутрішнього електропостачання опорного комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 у м. Ходорів Ходорівської міської ради Львівської області
Очікувана вартість
737 973,20 UAH
UA-2020-07-08-008686-c 06d08235697a4948aafec2bf113f87c8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калинець Наталія Ігорівна

+380673033245 NKalynets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41054377
Місцезнаходження: 81750, Україна , Львівська обл., місто Ходорів, вул. Львівська, 39
Контактна особа: Калинець Наталія Ігорівна
+380673033245
NKalynets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 23:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 23:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 23:45
Початок аукціону: 17 липня 2020 11:19
Очікувана вартість: 737 973,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 379,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи внутрішнього електропостачання опорного комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 у м. Ходорів Ходорівської міської ради Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81750, Україна, Львівська область, м. Ходорів, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 23:38
Оголошення спрощена.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Потрібна додаткова інформація по щитовому обладнанню
Дата подання: 13 липня 2020 14:05
Доброго дня. Шановний замовнику, просимо Вас надати схеми та специфікації до щитового обладнання, а саме: Головний розподільчий щит ГРЩ 3х220/380; Щит розподільчий 1-го поверху( ЩР-1 ); Щит розподільчий 2-го поверху (ЩР-2); Щит розподільчий 3-го поверху (ЩР-3); Щит розподільчий комп'ютерний (ЩК); Щит розподільчий кухні (ЩР-1-2); Щит освітлювальний 1-го поверху ( ЩО-1); Щит освітлювальний 2-го поверху ( ЩО-2); Щит освітлювальний 3-го поверху ( ЩО-3); Щиток аварійного освітлення ( ЩАО);
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-008686-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41849120
Дата подання: 22 липня 2020 09:12
незаконна дискваліфікація нашого підприємства і кваліфікація суперника
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
" ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ "
ЄДРПОУ: 41849120, р/р.: UA663257960000026006300632536 в АТ "Ощадбанк", МФО: 325796, р/р:UA683253210000026002053748066 в АТ КБ "Приватбанк" МФО:325321
taranmixal@ukr.net, 068 953 4023

№_______________________
від "_____"___________2020р.



Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради

вул. Львівська, 39, місто Ходорів, Львівська область, Україна, 81750




Виконавчий комітет
Ходорівської міської ради
81750, м.Ходорів, вул.Грушевського, 38

UA-2020-07-08-008686-c

Вимога
в порядку ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
08.07.2020р. Відділом освіти , молоді та спорту виконавчого комітету Ходорівської міської ради оголошена закупівля робіт - Капітальний ремонт системи внутрішнього електропостачання опорного комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 у м. Ходорів Ходорівської міської ради Львівської області.
17.07.2020р. в результаті проведення аукціону наша пропозиція була найбільш економічно вигідною, в результаті чого наше підприємство - ПП "ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ" стало переможцем аукціону з тендерною пропозицією, яка більш ніж на 200000.00(двісті тисяч)грн. є меньшою ніж пропозиція конкурента.
Проте, протоколом від 21.07.2020р. Уповноваженою особою Терлак О.Р. наша тендерна пропозиція, під надуманими приводами, а також враховуючи високі корупційні ризики, була безпідставно дискваліфікована.
- Причина дискваліфікації - Учасником в складі пропозиції подано квитанцію про підтвердження подання звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску за травень 2020 року, датовану 24/06/2020 роком, однак частини зазначеної звітності датовані 19/09/2018, 20/05/2020, та 24/06/2020, що не відповідає вимогам спрощеної закупівлі.
Вимоги тендерної документації
(Подається Учасником) Причина дисваліфікації
Копія звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску, за останній звітний період із інформацією про подання такого звіту по органів ДПС.
- Учасником в складі пропозиції подано квитанцію про підтвердження подання звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску за травень 2020 року, датовану 24/06/2020 роком, однак частини зазначеної звітності датовані 19/09/2018, 20/05/2020, та 24/06/2020, що не відповідає вимогам спрощеної закупівлі.

Нами долучено квитанцію про отримання вищезгаданого Звіту ДПС від 24.06.2020р. р/№26529100 та відповідний Звіт. Звіт є поданий і прийнятий ДПС, про що свідчить вищезгадана квитанція №2.
Яким саме вимогам тендерної документації не відповідає наша пропозиція(не вказано пункт вимог, який порушено) уповноваженою особою чомусь не вказано.

п.16 Додатку ДО ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощенної закупівлі (в порядку ст. 14 Закону) вимагав подання від Учасника, цитую: "Копія звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску, за останній звітний період із інформацією про подання такого звіту по органів ДПС", який був у відповідності до вимог тендерної документації завантажений нашим підприємством в систему Прозорро за травень 2020р.(тобто за останній звітний період).
Проте, керуючись невідомими критеріями уповноважена особа Терлак О.Р. приймає рішення про дискваліфікацію пропозиції нашого підприємства.
Водночас, приймається рішення про кваліфікацію пропозиції нашого конкурента - ТОВ "Сервіскотломонтаж - Львів", яка, повторюся - є більшою від нашої пропозиції на 200000.00(двісті тисяч)грн. і, очевидно, не тягне за собою економії бюджетних коштів та не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин.
Вимоги тендерної документації
Порушення вимог тендерної документації

п.11Копія листа-відгука (кольорова копія) про якість виконаних робіт Учасником від Замовника, що зазначений в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист – відгук оформлюється на бланку Замовника, затверджується підписом керівника Замовника та печаткою Замовника, а також має вихідну дату та номер, та номер закупівлі в системі PRO ZORRO для якої видається такий відгук. Дата видачі відгуку мусить бути на раніше дати виходу оголошення про закупівлю. У відгуку, поданому Учасником відсутній номер закупівлі, для якого видається такий відгук
П.13 Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.
Відсутність посилання на постачальника
П.15 Довідка про робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно форми 1 Додатку 1.
. Довідка про працівників містить інформацію про наявність слюсарів- сантехніків та електрогазозварювальників, які не мають відповідної спеціальності і кваліфікації при виконанні електромонтажних робіт, та, відповідно, права здійснювати роботи, які зазначені в тендерній документації про закупівлю.
Відсутність працівників, які вимагалися згідно технічного завдання про закупівлю унеможливлює в принципі виконання робіт, які визначені тендерною документацією.


Враховуючи вищенаведене, керуючись ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" -

Вимагаю:
1.Скасувати протокол від 21.07.2020р. про дискваліфікацію нашого Приватного підприємства як такий, що не відповідає вимогам чинного законодавства та визнати ПП "ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ" переможцем закупівлі.

Окремо наголошую на тому, що дії уповноваженої особи Відділу освіти, молоді і спорту Виконавчого комітету Ходорівської міської ради будуть оскаржені в Західний офіс Держаудитслужби України з метою притягнення вищезгаданої особи до відповідальності, передбаченої ч 3 ст.164-14 КуПАП України та дані факти будуть повідомлені на гарячу Урядову лінію.
Також дії уповноваженої особи відділ освіти, молоді і спорту однозначно будуть предметом судового розгляду з позовними вимогами про відшкодування упущеної вигоди, яку б отримало наше підприємство в результаті укладення відповідного договору про закупівлю.



Директор Т.М
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 08:47
1. На виконання вимоги, щодо листа-відгука, повідомляємо, що учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» у складі пропозиції надано кольрову копію листа-відгука до аналогічного договору на бланку Замовника, затверджений підписом керівника Замовника та печаткою Замовника, лист має вихідну дату на раніше дати виходу оголошення про закупівлю та вихідний номер, а також містить номер закупівлі в системі PRO ZORRO для якої видано такий відгук, зокрема: «Поточний ремонт по заміні розширювальних баків котельні КНП "Миколаївська центральна районна лікарня" код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт», UA-2019-09-24-000235-c.
2. На виконання даної вимоги, щодо надання відомості ресурсів, повідомляємо, що Учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» у складі пропозиції надано файл «Кошторисна документація.rar», який містить відомість ресурсів із зазначенням посилання на постачальників (див. колонка 3 відомості ресурсів).
3. На виконання вимог, щодо довідки про персонал, Учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» у складі пропозиції надано заповнену довідку відповідно до форми 1 Додатку 1 із зазначенням робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання заявлених робіт. Окремих вимог або обмежень щодо посади робітників в Оголошенні про закупівлю Замовником не передбачено. Враховуючи вище сказане учасником не порушено вимог тендерної документації в цій частині.
Таким чином, Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні скарги.

Документи подані скаржником

22 липня 2020 09:12
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ" 511 931,57
UAH з ПДВ
511 931,57
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 719 034,00
UAH з ПДВ
719 034,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 18:09
Електронний підпис
16 липня 2020 18:09
Ліцензія.pdf
16 липня 2020 16:07
Електронний підпис
16 липня 2020 16:06
Відгук.pdf
16 липня 2020 16:06
Цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 16:06
Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 16:06
Статут.pdf
16 липня 2020 16:06
Проект договору.pdf
16 липня 2020 16:06
Пояснення.pdf
16 липня 2020 16:06
ПКД2.pdf
16 липня 2020 16:06
ПКД1.pdf
16 липня 2020 16:06
Ліцензія з ЕЦП.pdf
16 липня 2020 16:06
Лист-гарантія.pdf
16 липня 2020 16:06
Копія Статуту.pdf
16 липня 2020 16:06
Копія Наказу.pdf
16 липня 2020 16:06
Договір санвузли.PDF
16 липня 2020 16:06
Договір Їдальня.PDF
16 липня 2020 16:06
Довідка про досвід.pdf
16 липня 2020 16:06
Довідка Ощадбанк.pdf
16 липня 2020 16:06
Гарантійний лист.pdf
16 липня 2020 16:06
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2020 16:06
G0720-9703-GL_tender.pdf
16 липня 2020 16:06
62743735469747.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 17:19
Електронний підпис
16 липня 2020 17:17
15.Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 17:17
13.Проект договору.pdf
16 липня 2020 17:17
18.Гарантійний лист.pdf
16 липня 2020 17:17
11.Лист-гарантія.pdf
16 липня 2020 17:17
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ"
#41849120
Відхилено 511 931,57
UAH з ПДВ
21 липня 2020 23:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 719 034,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 23:56

Документи

21 липня 2020 23:53
Електронний підпис

Документи

21 липня 2020 23:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 23:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
719 034,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2020 23:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
04 серпня 2020 15:18