Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали для початкових класів «Нової Української Школи"
Очікувана вартість
330 892,00 UAH
UA-2020-07-08-008624-c 81aa63f830f347e99798c2e240e5c7ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Олексіївна Восколович

+380473721103
+380473721494
osvita_zol_rayon@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Золотоніської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147061
Місцезнаходження: 19702, Україна , Черкаська обл., м. Золотоноша, вул. Благовіщенська, 2
Контактна особа: Анна Олексіївна Восколович
+380473721103,+380473721494
osvita_zol_rayon@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 22:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:07
Очікувана вартість: 330 892,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 654,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
986 комплект
Дидактичні матеріали для початкових класів «Нової Української Школи"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19702, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Благовіщенська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Державний і місцевий бюджет. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 22:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 22:28
ТД_Дидактичні матеріали.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-008624-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 13 липня 2020 13:32
Скасування вимоги про надання авторизаційного листа виробника
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що останнім часом у сфері державних закупівель щодо оснащення НУШ з’явився великий прошарок не доброчесних підприємств, які вступають у злочинну змову заради отримання надприбутків за рахунок державного бюджету.
В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН.

Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, згідно якого воно є виробників майже усіх засобів навчання згідно НАКАЗУ 271 «_______».

Інші учасники угрупування, будучи афілійованими підприємствами підприємства-виробника товарів, без проблем отримують від нього авторизаційний лист виробника, який вимагає Замовник у складі своєї тендерної документації.
ПРИКЛАДІВ ОПИСАНИХ ЗМОВ МОЖНА НАВЕСТИ ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ. Одним з прикладів такої змови є: ПП «Укрдидактик», ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140) - Директор Порохняч І. А та ТОВ «ТЕНФОР», ФОП Горбатко В.О.
ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником близько 1000 товарних позицій різних галузей промисловості, не маючи жодних доказів своєї виробничої діяльності.
Згідно додатка до Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 ПП «Укрдидактик» є виробником цифрових вимірювальних комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Не потрібно пояснювати, яким могутнім виробничим потенціалом повинно володіти підприємство, щоб являти собою виробника такої різногалузевої продукції. Але, ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – АУКЦИОН № UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності.
При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс).
Наведена інформація свідчить про фальсифікацію Висновку державної СЕС, яку дане підприємство надавало в складі своєї тендерної пропозиції.

Або ще приклад: давні друзі з Рівного, неоднарозово спільно (UA-2017-10-11-000675-b), (UA-2018-06-29-000066-c), (UA-2018-07-13-001668-b), привласнювали бюджетні гроші:
- ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083
- ФОП Шелест М. В. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149
оголосивши себе виробниками понад 1000 найменувань товарiв:
Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi взагалі не виготовляється - все імпортне), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Взагалі, кому цікаво, дивіться ДУЖЕ ЦІКАВИЙ ролик (2017р):

https://www.youtube.com/watch?v=ls9K6D_r13k
Частотомір від ФОП "Шелест Маргарита Василівна" - 8000 грн. Скільки коштує "повітря".

----------------------------------------------------------------------------Цікавий факт:
------------1. ПП НВК «Учприлад» в закупівлі (UA-2020-05-18-001056-b) надає свій Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи ФОП Прокопів, а сам користується висновком СЕЕ ПП «Укрдидактик».
------------2. ФОП Шелест М. В. надає свій авторизаційний лист виробника (UA-2020-06-12-001959-a) - ПП НВК «Учприлад»


І ЦІ ЗЛОЧИННІ ПІДПРИЄМСТВА НАДАЮТЬ СВОЇМ ЗМОВНИКАМ АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА.
В даному випадку, вимога Замовника надати авторизаційний лист виробника провокує появу описаних угрупувань і несе в собі факт дискримінаційних дій відносно добросовісних Учасників, які вимушені звертатися за авторизаційними листами до 3-15 офіційних та дійсно існуючих виробників (залежно від широти асортиментного ряду). Звісно ж, що при великому асортименті товарів Учасники проводять закупівлі невеликих партій (2-5-10 одиниць одного найменування) у різних виробників, які не завжди раді відволікатися задля представлення авторизаціного листа для дрібних покупців. Часто отримати даний документ просто нема змоги.

ВИМАГАЄМО: Видалити з тендерної документації
1) вимоги надання авторизаційного листа виробника
2) копії сторінок ТУ. В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 14:04
Шановний потенційний учаснику!
По-перше, проаналізувавши інші закупівлі, аналогічні за предметом, Замовник дійшов висновку, що Вами здійснено «спам» подібних повідомлень про «злочинну змову» вищевказаних осіб.
По-друге, Відділ освіти Золотоніської районної державної адміністрації не є уповноваженим органом для здійснення перевірок та кваліфікації вчинених діянь як злочинів. За наявності у Вас належної доказової бази радимо Вам звернутися до компетентних органів.
Окрім того, зазначаємо, що вимога тендерної документації щодо надання авторизаційного листа виробника та копії титульної сторінки ТУ на засоби навчання для кабінетів початкової школи спрямована на забезпечення Замовника якісним та легалізованим товаром. Тому радимо Вам не «прикриватися» можливими вчиненими діяннями інших осіб та не звинувачувати їх у власній неспроможності виконати вимоги тендерної документації.
Підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-008624-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233704025
Дата подання: 29 липня 2020 16:05
ВИМОГА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ!
Шановний Замовнику! Зміст вимоги зазначено в доданому файлі. Також надаємо додаток 4 тендерної документації про оголошення даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2020 23:01
Вашу вимогу було розглянуто та проведено повторний розгяляд пропозиції. За результатом розгляду Вимоги, прийняте рішення про її задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-008624-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2791924573
Дата подання: 07 серпня 2020 16:01
ВИМОГА/СКАРГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконної дискваліфікації ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" та незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"
Відділ освіти Золотоніської районної державної адміністрації (далі – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів.
Керуючись положеннями частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року №922-VIII року в реакції від 19.04.2020 року № 114-IX (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Керуючись положеннями частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року №922-VIII року в реакції від 19.04.2020 року № 114-IX (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення».

Замовником оголошено закупівлю відкриті торги по предмету ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Дидактичні матеріали для початкових класів «Нової Української Школи") ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2020-07-08-008624-c.

Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.

До участі в закупівлі подано наступні тендерні пропозиції:
№ Учасник Остаточна пропозиція
1 ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 218 600,00
2 ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" 275 910,00
3 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 276 500,00
4 ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 330 060,00

При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі тендерний комітет керувався принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.

Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами.

Повідомляємо що 28 липня 2020р., о 17:45 було оприлюднено рішення про визначення переможцем (далі - рішення) Протоколом №3 засідання тендерного комітету було визначено переможцем ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" в якому було зазначено «Тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 2791924573, визначити такою що відповідає вимогам замовника торгів та тендерної документації». По результатам оприлюдненого рішення (протоколу) системою сформовано повідомлення про намір укласти договір, але у зв’язку з поданням вимоги від Учасника: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", стосовно надуманих та неправомірних тлумачень документів якими ввів в оману Замовника, та змусив його скасувати своє рішення!
По вимозі № UA-2020-07-08-008624-c.c2 від 29 липня 2020 року на закупівлю, хочу повідомити що Замовник робить оцінку документів Учасника на дотримання вимог зазначених у тендерній документації та додатків до неї, розцінювати документи віповідно до Цивільного кодексу України або вважати не дійсним не в повноваженнях Замовника.
1. Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів.
Учасником «ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"» на вимогу за тендерною документацією надав відповідний файл «23 липня 2020 18:34 Реєстр.pdf»
2. Замовником за Додатком 4 тендернї документації вимагалося на підтвердження якості пропонованого товару учасник повинен надати "На підтвердження якості пропонованого товару Учасник повинен зазначити в таблиці відповідності модель та виробника запропонованого обладнання, надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат (декларацію) про відповідність на пропоноване обладнання та копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво засобів навчання для початкової школи . Учасник має надати авторизаційний лист від виробника пропонованого обладнання та копію титульної сторінки ТУ на засоби навчання для кабінетів початкової школи.
Учасником «ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"» на вимогу Додатку 4 в складі пропозиції було надано відповідні документи:
- «23 липня 2020 18:34 ТУ Шелест для початкова школа.PDF»;
- «23 липня 2020 18:34 Технічні ІСО.pdf»;
- «23 липня 2020 18:34 сертифікат 24 04 2020.PDF»;
- «23 липня 2020 18:34 СанГіг початкова школа Шелест.pdf»;
- «23 липня 2020 18:34 Авторизаційний лист від ФОП Шелест - ФОП Провозюк ISO.pdf»;
- «23 липня 2020 18:34 Авторизаційний лист від ФОП Шелест - ФОП Провозюк ISO 2.pdf»;
- «23 липня 2020 18:34 ISO 14001 2015.PDF»;
- «23 липня 2020 18:34 ISO 9001 2015.pdf»;
Дані документи в повній мірі відповідають вимозі зазначеної в Додатку 4 до тендерної документації, тим що в Авторизаціїному листі наданим ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" чітко зазначено що ФОП Шелест М.В. є розробником та виробником засобів навчання, обладнання та науково-методичного оснащення для використання в кабінетах початкової школи, що підтвердується:
- Сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 номер UA.RSM.СУЯ-05-19 від 26.03.2019 року;
- Сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO14001:2015 номер UA.RSM.СУЯ-08-19 від 18.04.2019 року;
- ТУ У 32.9-2644604867-004:2019 «Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи. Технічні умови».
Додатково хочемо повідомити що «ISO» застосовуються при створенні та удосконаленні систем менеджменту управління якості організацій. ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" в поданих мною документах на ФОП Шелест М.В. - ISO 9001:2015 номер UA.RSM.СУЯ-05-19 від 26.03.2019 року та ISO14001:2015 номер UA.RSM.СУЯ-08-19 від 18.04.2019 року вклчає в себе не лише виробництво та реалізацію меблів а ще й послуги щодо наукового дослідження та експерементального розроблення у сфері інших природничих та технічних наук.
Таким чином, у закупівлі ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", серед файлів завантажених в систему надав копії документів, які повністю відповідають закупівлі.
Додатково мною було сформовано запит до виробника продукції ФОП Шелест М.В. стосовно надання розшифрування ISO 9001:2015, ISO14001:2015 для підтвердження та спростування моєї дискваліфікації (довідка підвантажена до вимоги де тендерний комітет може наочно пересвідчитись незаконною дискваліфікацією мене як учасника закупівлі).



Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет.
Окрім цього, я вбачаю в діях Учасника - ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, зловживанням впливу на Замовника, необґрунтовані та не законні підстави для дискваліфікації гідного суперника ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ".

Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства


ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА".
2. Повернутися на розгляд пропозиції ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", та визначити переможцем відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року №922-VIII року в реакції від 19.04.2020 року № 114-IX.

У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 11:28
Щодо вимоги UA-2020-07-08-008624-c.a3.
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне.
Додатком 4 до Документації передбачено, що на підтвердження якості пропонованого товару Учасник повинен зазначити в таблиці відповідності модель та виробника запропонованого обладнання, надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат( декларацію) про відповідність на пропоноване обладнання та копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво засобів навчання для початкової школи .
У складі тендерної пропозиції учасником надано Сертифікат ISO 14001:2015 на виробництво та реалізацію меблів та Сертифікат ISO 9001:2015 на виробництво та реалізацію меблів, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Додатком 4 до Документації передбачено надання відповідних сертифікатів саме на виробництво засобів навчання для початкової школи.
Звертаємо Вашу увагу, що КВЕД 72.19 включає:
- дослідження та експериментальні розроблення в області природничих наук та інженерії, крім біотехнологічних досліджень та експериментального розвитку:
• наукові дослідження та експериментальні розроблення в області природничих наук;
• наукові дослідження та експериментальні розроблення в області інженерії та технологій;
• наукові дослідження та експериментальні розроблення в області медичних наук;
• наукові дослідження та експериментальні розроблення в області сільського господарства;
• міждисциплінарні дослідження та розроблення, в основному, в області природничих наук та інженерії.
Таким чином, КВЕД 72.19 не включає виробництво засобів навчання для початкової школи.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що Ваша тендерна пропозиція не відповідає іншим вимогам, встановленим Документацією. Зокрема, підпунктом 12 пункту 1.1 частини 1 Розділу ІІІ Документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проекту договору, додатків та специфікацій цінові показники не зазначаються.
У складі тендерної пропозиції учасником надано проект договору, який не заповнений для сторони учасника. Таким чином, тендерна пропозиція учасника є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

29 липня 2020 16:05
ДОДАТОК 4.pdf
29 липня 2020 16:05
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-008624-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2791924573
Дата подання: 10 серпня 2020 15:40
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", а відтак незаконного визначення переможцем закупівлі під час проведення процедури закупівлі ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" вчинене тендерним комітетом Відділу освіти Золотоніської районної державної адміністрації по предмету ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Дидактичні матеріали для початкових класів «Нової Української Школи") ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2020-07-08-008624-c
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", а відтак незаконного визначення переможцем закупівлі під час проведення процедури закупівлі ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" вчинене тендерним комітетом Відділу освіти Золотоніської районної державної адміністрації по предмету ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Дидактичні матеріали для початкових класів «Нової Української Школи") ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2020-07-08-008624-c
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 17:49
рішення від 12.08.2020 № 15410.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 17:49
Рішення від 08.09.2020 №16889.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:47

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 15:38
СКАРГА.pdf
10 серпня 2020 15:38
Довідка (1).PDF

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 218 600,00
UAH з ПДВ
218 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" 280 890,00
UAH з ПДВ
275 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 282 170,00
UAH з ПДВ
276 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 330 060,00
UAH з ПДВ
330 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 18:35
Електронний підпис
23 липня 2020 18:34
Технічні ІСО.pdf
23 липня 2020 18:34
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 18:34
ст. 17 Закону.pdf
23 липня 2020 18:34
сертифікат 24 04 2020.PDF
23 липня 2020 18:34
Реєстр.pdf
23 липня 2020 18:34
Проект Договору.pdf
23 липня 2020 18:34
МВС, ДФС.pdf
23 липня 2020 18:34
Додаток 7.pdf
23 липня 2020 18:34
Гриф 200 перших Слів.pdf
23 липня 2020 18:34
Аналогічнй Договір 33.pdf
23 липня 2020 18:34
ISO 14001 2015.PDF
23 липня 2020 18:34
ISO 9001 2015.pdf
23 липня 2020 18:34
46. Висновок Сан.Гіг.pdf
23 липня 2020 18:34
44. Технічна частина.pdf
23 липня 2020 18:34
38. Свідоцтво МТБ 2.pdf
23 липня 2020 18:34
37. Свідоцтво МТБ.pdf
23 липня 2020 18:34
35. Свідоцтво.pdf
23 липня 2020 18:34
33. Лист-згода.pdf
23 липня 2020 18:34
31. Лист щодо витрат.pdf
23 липня 2020 18:34
30. Лист пояснення.pdf
23 липня 2020 18:34
29. Лист згода.pdf
23 липня 2020 18:34
26. Договір оренди.pdf
23 липня 2020 18:34
25. Довідка таблиця 2.pdf
23 липня 2020 18:34
22.3. Договір поставки.pdf
23 липня 2020 18:34
8. Паспорт.pdf
23 липня 2020 18:34
6. Довідка з банку.pdf
23 липня 2020 18:34
5. Анкета Учасника.pdf
23 липня 2020 18:34
2. Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 18:34
1. Витяг.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:03
Dovidka_20199644180760225048.pdf
07 серпня 2020 18:03
Dovidka_20199644180760225048.pdf.p7s
23 липня 2020 22:47
Електронний підпис
23 липня 2020 22:46
5 Проект договору.pdf
23 липня 2020 22:46
01 Реєстр документів.pdf
23 липня 2020 22:46
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.7z

Публічні документи

23 липня 2020 18:45
Електронний підпис
23 липня 2020 18:44
Паспорт виробу.pdf
23 липня 2020 18:44
Проект договору.pdf
23 липня 2020 18:44
Техпаспорт.pdf
23 липня 2020 18:44
Договір оренди.pdf
23 липня 2020 18:44
СЕС1.pdf
23 липня 2020 18:44
Сертифікати.pdf
23 липня 2020 18:44
СЕС2.pdf
23 липня 2020 18:44
Штатний розпис.pdf
23 липня 2020 18:44
Установчі один файл.pdf
23 липня 2020 18:44
Порівняльна таблиця.pdf
23 липня 2020 18:44
Аналогічні договори.pdf
23 липня 2020 18:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 22:02
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
#2791924573
Рішення скасоване 218 600,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 23:02
ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
#2791924573
Відхилено 218 600,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 23:07
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"
#3233704025
Переможець 275 910,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 23:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 23:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"
#3233704025
275 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:42
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 18:09
ДУ 3.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 18:07
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 12:03
ДУ 2.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 10:34
ДУ 1.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 23:36
Договiр.PDF укладений
21 вересня 2020 23:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: № 122
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3 додатку № 1 до Договору "Специфікація"
Номер договору про закупівлю: № 122
Договір:
Номер додаткової угоди: № 122/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки товару до 30 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 122
Договір:
Номер додаткової угоди: № 122/ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 271 110,00
UAH