Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Diesel fuel
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-07-08-008413-c dc2b38f2779a492aa698cf892f4eb83b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Коршунова

+380577251992 mkoo2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30990215
Вебсайт: http://www.mkpv.com.ua/
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська область обл., м. Харків, просп. Московський, буд. 96-А
Контактна особа: Лариса Коршунова
+380577251992
mkoo2018@ukr.net
Додаткові контактні особи: Chornobay Ruslan
+380577251990
mkoo2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MUNICIPAL SERVICE "PUBLIC COMPANY TREATMENT OF WASTE" KHARKOV CITY COUNCIL
National ID: 30990215
Contact point: Larysa Korshunova
+380577251992
mkoo2018@ukr.net
Additional contacts: Chornobay Ruslan
+380577251990
mkoo2018@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:45
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Publication date: 08 липня 2020 19:06
Enquiries until: 29 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 04 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 2 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,55 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
дизельне паливо
Diesel fuel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Дергачівський полігон ТПВ, Дергачівський р-н , Харківська область, 62301, Україна
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 липня 2020 12:14
Дата відповіді: 28 липня 2020 12:08
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон), та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників. А саме. Абзацем 2 п. 6 Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступне: «Учасник має надати у складі тендерної пропозиції договір з виробником товару, що є предметом закупівлі, а також копії документів, що підтверджують наявність товару, що є предметом закупівлі, в повному обсязі на момент участі у торгах. Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників. В той же час, Замовник не обґрунтовує необхідність встановлення у Документації зазначених вимог. Вищенаведені умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Теж саме стосується вимоги щодо подання копій документів , підтверджуючих наявність на дату подання пропозицій залишків предмета закупівлі в повному обсязі. При цьому є багата практика АМКУ щодо цього питання. Одно з останніх рішень АМКУ – № 10085-р/пк-пз від 22.05.2020 по скарзі № UA-2020-04-18-000094-b.a2 від 22.05.2020. З метою усунення вказаних порушень, прошу внести зміни до тендерної документації шляхом виключення цієї вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, Тендерним комітетом було вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-008413-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА", Код ЄДРПОУ:41714500
Дата подання: 27 липня 2020 12:26
Дискримінаційні вимоги до учасників
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон), та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників.
А саме. Абзацем 2 п. 6 Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступне: «Учасник має надати у складі тендерної пропозиції договір з виробником товару, що є предметом закупівлі, а також копії документів, що підтверджують наявність товару, що є предметом закупівлі, в повному обсязі на момент участі у торгах.
Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників. В той же час, Замовник не обґрунтовує необхідність встановлення у Документації зазначених вимог. Вищенаведені умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Теж саме стосується вимоги щодо подання копій документів , підтверджуючих наявність на дату подання пропозицій залишків предмета закупівлі в повному обсязі.
При цьому є багата практика АМКУ щодо цього питання. Одно з останніх рішень АМКУ – № 10085-р/пк-пз від 22.05.2020 по скарзі № UA-2020-04-18-000094-b.a2 від 22.05.2020.
З метою усунення вказаних порушень, прошу внести зміни до тендерної документації шляхом виключення цієї вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 липня 2020 12:09
Вимога задоволена.
Замовником будут внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000013 ● 5dc00af15e284374bc4eb65d9f7ba8cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2020 № 190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

11 UA-2020-07-08-008413-c 08.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформуємо про вжиття заходів щодо усунення виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 29.09.2020 було підписано Додаткову угоду про розірвання взаємовідносин з переможцем торгів.

2020-10-02 11:54:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 серпня 2020
UA-2020-07-08-008413-cdc2b38f2779a492aa698cf892f4eb83b
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30990215
Місцезнаходження: 61068, Україна, Харківська область обл., м. Харків, просп. Московський, буд. 96-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 09:08
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:07
Довідки в дов формі.PDF
03 вересня 2020 16:33
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:44
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:04
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:02
download.pdf
02 вересня 2020 19:02
довідки дов форма.PDF
03 серпня 2020 23:21
Електронний підпис
03 серпня 2020 23:21
Електронний підпис
03 серпня 2020 23:20
Довідки ст 17 .pdf
03 серпня 2020 23:20
Довідка (1).zip
03 серпня 2020 23:20
Технічна специфікація.pdf
03 серпня 2020 23:20
Проект договору.PDF

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" 2 232 000,00
UAH з ПДВ
1 823 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА" 2 250 000,00
UAH з ПДВ
1 824 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 09:08
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:07
Довідки в дов формі.PDF
03 вересня 2020 16:33
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:44
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:04
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:02
download.pdf
02 вересня 2020 19:02
довідки дов форма.PDF
03 серпня 2020 23:21
Електронний підпис
03 серпня 2020 23:21
Електронний підпис
03 серпня 2020 23:20
Довідки ст 17 .pdf
03 серпня 2020 23:20
Довідка (1).zip
03 серпня 2020 23:20
Технічна специфікація.pdf
03 серпня 2020 23:20
Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"
#34392042
Переможець 1 823 999,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"
#34392042
1 823 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 16:38
Договір.pdf укладений
18 вересня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 11:53
дод.угода 1.pdf.jpg укладений
02 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 21:44
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
01 жовтня 2020 18:31
дод.угода 1.pdf.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 18:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст 188 Господарського кодексу України та п.11.2 Договору №15/09-20 від 15.09.2020 Сторони вирішили розірвати даний Договір без виконання. Враховуючи вищезазначене, визначити суму договору 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 15/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За результатами висновку моніторингу до закупівлі (опублікований від 25.09.2020)