Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (спеціалізоване автоматизоване робоче місце для експлуатації системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху ) – 51 од.
Очікувана вартість
1 173 000,00 UAH
UA-2020-07-08-008256-c ● 1ad21ad5506b4297bf887f657bb3b7af
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37026967 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А" |
Контактна особа: |
Станіслав Беседін +380442570214 besedinstanislav5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 1 173 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 865,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (із змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 одиниця
Cпеціалізоване автоматизоване робоче місце для експлуатації системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначеної у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та Акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 18:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 18:05 |
ТД робочі місця 51.docx | |
08 липня 2020 18:05 |
Додаток 5 ТД робочі місця 51.docx | |
08 липня 2020 18:05 |
Додаток 4 ТД Проєкт договору робочі місця 51.docx | |
08 липня 2020 18:05 |
Додаток 3 ТД робочі місця 51.docx | |
08 липня 2020 18:05 |
Додаток 2 ТД робочі місця 51.docx | |
08 липня 2020 18:05 |
Додаток 1 ТД робочі місця 51.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 10 липня 2020 18:35
Дата відповіді: 15 липня 2020 17:17
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Замовником не встановлено окремих вимог, які містять в собі монтаж, встановлення, підключення, навчання та введення в експлуатацію обладнання. Відповідно, вимагається виключно поставка товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-08-008256-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 12 липня 2020 17:45
Умови
Шановний Замовнику! Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте наявна вимога: «Монітор: - Повинен бути від виробника системного блоку»
Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник,, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Визначена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. У випадку відмови просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник,, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Визначена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. У випадку відмови просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано. Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 17:30
Згідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Вимога «Монітор: - Повинен бути від виробника системного блоку» викликана багатьма фактами та має обґрунтування, а саме:
1) виходячи з визначеного в Україні для бюджетних установ терміну експлуатації комп'ютерної техніки (який на даний час складає 10 років) та вимог щодо якості персонального комп'ютера, Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки;
2) під час експлуатації неякісного периферійного обладнання (зокрема моніторів) спостерігається їх швидке псування та вихід з ладу. Виробники, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів суворо слідкують за якістю та надають гарантії на свої вироби;
3) виконання вимоги знижує строки введення в експлуатацію та знижує витрати на виконання ремонту у подальшому, так як виробники, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів тримають комплектуючі на своїх складах в Україні на весь термін експлуатації персонального комп’ютеру, згідно паспорту на виріб та мають в свою чергу багато авторизованих сервісних центрів. Ця вимога економить бюджетні коштів та створює можливість забезпечення конкуренції на послуги з ремонту персонального комп’ютеру у майбутньому на протязі 10 років;
4) Тендерною документацією встановлено вимоги до персонального комп’ютера, складовими якого є системний блок, операційна система, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша». Тобто постачання зазначених складових має здійснюватися комплектом. Постачання повного комплекту персонального комп’ютера одним виробником є найбільш економічно доцільним, дозволяє якісно та оперативно вирішувати питання, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань та зменшити витрати на обслуговування техніки в післягарантійний період, оскільки співпраця з одним виробником – є більш ефективнішою. Окремо зазначаємо, що усі провідні виробники комп’ютерної техніки здійснюють виробництво як системних блоків та моніторів, так і виробництво аксесуарів до них (клавіатура, маніпулятор типу «миша»).
5) детальний аналіз та моніторинг сегменту ринку показав, що персональний комп’ютер (системний блок, операційна система, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») можуть запропонувати не менше 5 виробників, 3 дистриб’юторів, 50 посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами.
Частиною 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Згідно з частиною 2 статті 20 Закону , під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Пунктом 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
При підготовці технічних вимог до закупівлі обладнання «Cпеціалізоване автоматизоване робоче місце для експлуатації системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху», Замовником чітко дотримано зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що немає підстав для внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації згідно Вашої вимоги про усунення порушення.
Вимога «Монітор: - Повинен бути від виробника системного блоку» викликана багатьма фактами та має обґрунтування, а саме:
1) виходячи з визначеного в Україні для бюджетних установ терміну експлуатації комп'ютерної техніки (який на даний час складає 10 років) та вимог щодо якості персонального комп'ютера, Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки;
2) під час експлуатації неякісного периферійного обладнання (зокрема моніторів) спостерігається їх швидке псування та вихід з ладу. Виробники, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів суворо слідкують за якістю та надають гарантії на свої вироби;
3) виконання вимоги знижує строки введення в експлуатацію та знижує витрати на виконання ремонту у подальшому, так як виробники, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів тримають комплектуючі на своїх складах в Україні на весь термін експлуатації персонального комп’ютеру, згідно паспорту на виріб та мають в свою чергу багато авторизованих сервісних центрів. Ця вимога економить бюджетні коштів та створює можливість забезпечення конкуренції на послуги з ремонту персонального комп’ютеру у майбутньому на протязі 10 років;
4) Тендерною документацією встановлено вимоги до персонального комп’ютера, складовими якого є системний блок, операційна система, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша». Тобто постачання зазначених складових має здійснюватися комплектом. Постачання повного комплекту персонального комп’ютера одним виробником є найбільш економічно доцільним, дозволяє якісно та оперативно вирішувати питання, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань та зменшити витрати на обслуговування техніки в післягарантійний період, оскільки співпраця з одним виробником – є більш ефективнішою. Окремо зазначаємо, що усі провідні виробники комп’ютерної техніки здійснюють виробництво як системних блоків та моніторів, так і виробництво аксесуарів до них (клавіатура, маніпулятор типу «миша»).
5) детальний аналіз та моніторинг сегменту ринку показав, що персональний комп’ютер (системний блок, операційна система, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») можуть запропонувати не менше 5 виробників, 3 дистриб’юторів, 50 посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами.
Частиною 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Згідно з частиною 2 статті 20 Закону , під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Пунктом 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
При підготовці технічних вимог до закупівлі обладнання «Cпеціалізоване автоматизоване робоче місце для експлуатації системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху», Замовником чітко дотримано зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі є детальними та не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що немає підстав для внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації згідно Вашої вимоги про усунення порушення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Е-ЛАЙТ" #38651382 |
Переможець |
1 171 980,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 17:18
|
Договір № 20 від 20.08.2020.pdf | укладений |
20 серпня 2020 17:17
|