Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання, портативний комп'ютер вчителя (ноутбук) в комплекті
Очікувана вартість
460 148,00 UAH
UA-2020-07-08-008112-c 6fa09b7f474e475d8c43a55efc6d471a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Оксана Вікторівна

+380385621315 39839155@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Деражнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39839155
Вебсайт: http://deraznyarvo.gov.ua/
Місцезнаходження: 32200, Україна , Хмельницька обл., місто Деражня, вул.Миру,39
Контактна особа: Ільченко Оксана Вікторівна
+380385621315
39839155@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 460 148,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 301,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія замовника: п.3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплекти
Комплект комп’ютерного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32200, Україна, Хмельницька область, Держнянський р-н., заклади освіти Деражнянського району Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
14 комплекти
Портативний комп'ютер вчителя (ноутбук) в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32200, Україна, Хмельницька область, Держнянський р-н., заклади освіти Деражнянського району Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання акту приймання-передавання товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:21
Таблиця змін .docx
09 липня 2020 17:21
Додаток 3 проект договору.docx
09 липня 2020 17:21
Додаток 2 до ТД зміни.docx
09 липня 2020 17:21
Додаток 1 - ТП.docx
09 липня 2020 17:21
ТД компи ВО Деражня зміни.doc
09 липня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:21
Таблиця змін .docx
09 липня 2020 17:21
Додаток 3 проект договору.docx
08 липня 2020 17:30
Додаток 3 проект договору.docx
09 липня 2020 17:21
Додаток 2 до ТД зміни.docx
08 липня 2020 17:30
Додаток 2 до ТД.docx
09 липня 2020 17:21
Додаток 1 - ТП.docx
08 липня 2020 17:30
Додаток 1 - ТП.docx
09 липня 2020 17:21
ТД компи ВО Деражня зміни.doc
08 липня 2020 17:30
ТД компи ВО Деражня.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наказ МОН виключити таку вимогу
Дата подання: 10 липня 2020 10:00
Дата відповіді: 10 липня 2020 11:43
Шановний замовник! Наказ МОН №573 від 29 квітня 2020 року визначає: слова «свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам,» виключити! Підтвердження тут: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0411-20#n7 Дана вимога є корупційною! Отримати дане свідоцтво для участі у даному тендері вимагає не менше 45 днів. Ви обмежуєте прийняти участь тим, хто не має такого документу на час публікації даної закупівлі та має бажання поставити вам товар! Тим більше є достатня кількість документів що підтверджують відповідність товару! Це найкорупційніша вимога 2019 року, яку визнали та прибрали! Будь-ласка виключіть її і дайте можливість учасникам вільно сформувати ринкову ціну на товар шляхом участі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником самостійно з урахування потреби та чинного законодавства розроблено технічне завдання по закупівлі товару. Відповідно до вимог п.п. 3.5.12 п. 5 розділу 3 Тендерної документації - в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Отже, Вами може бути надано лист з обгрунтуванням з посиланням на норми чинного законодавства про неможливість надання такого документу, а внесення змін до тендерної документації не є необхідним. Дякуємо за взаєморозуміння!
Тендер
Дата подання: 11 липня 2020 00:14
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:11
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до п. 6 розділу 3 Тендерної документації у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».
Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації.
Отже, у випадку, якщо Вами буде запропоновано еквівалентний товар, його якість має відповідати вимогам Замовника. Згідно визначення «еквівалент» - це продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Крім того, Додатком 2 до Тендерної документації визначено, що «пакет програмних засобів офісного призначення» - преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС;наявність україномовної підтримки від виробника на території України.
Отже, запропонована Вами операційна система має відповідати вимогам Замовника та бути сумісною з програмним забезпеченням.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Тендер
Дата подання: 11 липня 2020 00:14
Дата відповіді: 13 липня 2020 10:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Додатком 2 до Тендерної документації визначено технічне завдання по закупівлі товару. Зокрема, п.п. 1.4. передбачено, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Учасник. Надати гарантійний лист. Крім того, п.п. 1.3. передбачає, що транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника (гарантійний лист).
В п. 1 розділу 5 Тендерної документації визначено, що до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерній пропозиції, про що надається відповідна письмова згода.
Отже, Учасником має бути здійснено не лише поставку товару.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
23 липня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій