Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

″Будівництво полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області″. Коригування. (з у рахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
74 923 147,20 UAH
UA-2020-07-08-007973-c 1d856e25edcc45898623fed72c9c9eff
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Шиналь

+380325640084 mradatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новояворівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04373301
Вебсайт: http://www.novoyavorivsk.com.ua
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2
Контактна особа: Михайло Шиналь
+380325640084
mradatender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 74 923 147,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 374 615,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 374615 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
374 615 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
Банківська ліцензія;
Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
″Будівництво полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області″. Коригування. (з у рахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 10:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:21
3-Перелік змін,що вносяться-10.07.2020.doc
10 липня 2020 10:21
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-БудівництвоПолігон.docx
08 липня 2020 17:13
2-ТД-БудівництвоПолігон.docx
10 липня 2020 10:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:21
3-Перелік змін,що вносяться-10.07.2020.doc
10 липня 2020 10:21
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-БудівництвоПолігон.docx
08 липня 2020 17:13
2-ТД-БудівництвоПолігон.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо переліку видів та обсягів робіт
Дата подання: 10 липня 2020 09:07
Дата відповіді: 10 липня 2020 10:22
Доброго дня. У Додатку 4 "Технічна специфікація" до Тендерної документації зазначається, що "детальний перелік видів та обсягів робіт подаєтьсяв окремому файлі", проте такого файлу Замовник не опублікував, як і не зазначив видів та обсягів робіт у тексті тендерної документації. Просимо Замовника дозавантажити файл з видами та обсягами робіт у систему державних закупівель або іншим чином повідомити про те, які види та обсяги робіт підлягають виконанню в межах даної закупівлі. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Замовником внесено зміни до тендерної документації та зазначено детальний опис видів та обсягів робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-007973-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65", Код ЄДРПОУ:03448630
Дата подання: 13 липня 2020 17:09
Щодо кваліфікаційних вимог
Доброго дня. Новою редакцією Тендерної документації за даним предметом закупівлі вимагається підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, проте замовником встановлюється дискримінаційна вимога щодо потенційних учасників закупівлі, яка полягає в тому, що подані учасником договори мають підтверджувати досвід виконання аналогічних робіт (будівництво) на загальну суму, що є не менше, ніж 50 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 37 461 573,60 грн., що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників. Визначальним критерієм при підтвердженні досвіду виконання аналогічних робіт повинні бути саме роботи, а не їх вартісний обсяг. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 20:52
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Тобто, замовник САМОСТІЙЦНО встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, виходячи із специфіки та значної вартості предмета закупівлі.
Замовник використовує даний кваліфікаційний критерій з метою визначення та підтвердження фактів:
- виконання учасником робіт, аналогічних предмету закупівлі;
- виконання учасником взятих на себе зобов'язань;
- отримання замовником належного результату робіт у визначені строки.
Також, звертаємо вашу увагу, що дискримінаційними вважаються тільки ті вимоги, яким можуть відповідати лише один або не більше двох учасників. Наша умова щодо досвіду виконання аналогічних договорів на суму не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі не являється дискримінаційною, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам. Окрім того, ми проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені процедури відкритих торгів із близькими за очікуваною вартістю та вимогами до досвіду учасників. Також розглянули значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Враховуючи проведений аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із досвідом виконання договорів у будівництві на суми, що є не менше вартості, зазначеної у нашій тендерній документації. Окрім того, замовником вже проводилась аналогічна процедура закупівлі, в якій взяли участь достатня кількість учасників із відповідним досвідом виконання аналогічних договорів. Подані пропозиції підтверджували наявність щонайменше у 4-х учасників досвіду виконання аналогічних договорів на суму не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. Це ще раз підтверджує факт відсутності дискримінації у наших вимогах тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ 74 591 005,43
UAH з ПДВ
74 591 005,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 19:07
Електронний підпис
23 липня 2020 18:59
Наказ на призначення.pdf
23 липня 2020 18:59
Лист пояснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ

Інформація про відміну

Дата відміни
24 липня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій