Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони
Очікувана вартість
731 770,20 UAH
UA-2020-07-08-007909-c d113de1091f342e48209359eaeca05f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Юров

+380633797017 lg.mtz@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43143746
Вебсайт: http://lg.tax.gov.ua
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 72
Контактна особа: Денис Юров
+380633797017
lg.mtz@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:43
Очікувана вартість: 731 770,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 658,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
послуги з охорони об'єктів Головного управління ДПС у Луганській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Грошові кошти за місяць наданих послуг з охорони сплачуються в строк до десятого числа наступного місяця, за місяцем в якому надаються послуги з охорони, шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Виконавця, зазначений в Договорі. Вартість послуг охорони вираховується в залежності від кількості постів та фактичного часу охорони. Ціна послуг (вартість 1 год. охорони) може змінюватися за взаємною згодою тільки в результаті укладення Сторонами додаткової письмової угоди у випадках, передбачених частиною 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, але не раніше ніж за 45 днів з дати підписання Договору. Згідно п. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування чи виникненням інших обставин, незалежних від волі Замовника, розрахунок за послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування за призначенням на свій рахунок чи закінчення дії обставин, які виникли поза волею Замовника, штрафні санкції у цьому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 11 липня 2020 23:02
Дата відповіді: 14 липня 2020 15:55
Відповідно до технічного завдання, у неробочий час, вихідні та святкові дні охорона може здійснюватися за допомогою технічних засобів та нарядів реагування. Тобто, Учасник сам визначає яка охорона має бути у неробочий час - фізична чи технічна?
Відповідь: Так, дійсно, Учаснику надано право обиритаи тип охорони у неробочий час, вихідні та святкові дні (фізична чи за допомогою технічних засобів та нарядів реагування).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 731 770,20
UAH з ПДВ
656 019,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" 688 905,00
UAH з ПДВ
688 905,00
UAH з ПДВ
Документи
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в Луганській області 731 000,00
UAH з ПДВ
731 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:40
Електронний підпис
23 липня 2020 16:34
Електронний підпис
23 липня 2020 16:09
Електронний підпис
23 липня 2020 14:40
Довідка ст. 17.pdf
23 липня 2020 14:40
Пропозиція.pdf
23 липня 2020 14:40
Витяг КСБ 02.02.2020.doc
23 липня 2020 14:40
КМПБ.rar
23 липня 2020 14:40
Довідка МТР.pdf
23 липня 2020 14:40
Формальні помилки.pdf
23 липня 2020 14:40
7.1. витяг.pdf
23 липня 2020 14:40
Довідка працівники.pdf
23 липня 2020 14:40
Договір Укрпошта.rar
23 липня 2020 14:40
Захист довкілля.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 15:04
Електронний підпис
23 липня 2020 15:02
тех.pdf
23 липня 2020 15:02
Статут 2020 оригінал.pdf
23 липня 2020 15:02
свідоцтва.pdf
23 липня 2020 15:02
свідоцтва ч.2.pdf
23 липня 2020 15:02
пропозиція.pdf
23 липня 2020 15:02
проект.pdf
23 липня 2020 15:02
ліцензія копія.pdf
23 липня 2020 15:02
листи, довідки, згоди.pdf
23 липня 2020 15:02
Корсунь.pdf
23 липня 2020 15:02
Інші документи.pdf
23 липня 2020 15:02
довідка з банку.pdf
23 липня 2020 15:02
Акти Корсунь.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 14:56
Analog dogovora.PDF
23 липня 2020 14:56
Polojenie.pdf
23 липня 2020 14:56
Dovidka2.PDF
23 липня 2020 14:56
Dovidka1.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 12:24
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:02
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 16:02
лист -гарантія ст.17.pdf
25 серпня 2020 16:02
Довідка.pdf.p7s
25 серпня 2020 16:02
Довідка.pdf
25 серпня 2020 16:02
Довідка з ГУ ДПС.pdf
25 серпня 2020 16:02
Dovidka_20198430540520821563.pdf.p7s
25 серпня 2020 16:02
Dovidka_20198430540520821563.pdf
22 липня 2020 16:28
Електронний підпис
22 липня 2020 16:27
Рено 1907.pdf
22 липня 2020 16:27
Рено 1887.pdf
22 липня 2020 16:27
Рено 1886.pdf
22 липня 2020 16:27
Лицензия.pdf
22 липня 2020 16:27
Довіренність.pdf
22 липня 2020 16:27
Витяг ПДВ.jpg
22 липня 2020 16:27
ВАЗ 1917.pdf
22 липня 2020 16:27
ВАЗ 1326.pdf
22 липня 2020 16:27
ВАЗ 0078.pdf
22 липня 2020 16:27
6.1. Положення УПО 2019.pdf
22 липня 2020 16:27
6. Наказ 58 Положення.pdf
22 липня 2020 16:27
4. Проект договору.pdf
22 липня 2020 16:27
3.1. Гарантійний лист .pdf
22 липня 2020 16:27
2. Лист до ст. 17.pdf
22 липня 2020 16:27
1.3.5. Довідка по ДК.pdf
22 липня 2020 16:27
1.3.4. Акти 6-СА06.pdf
22 липня 2020 16:27
1.3.3. Акти 11-М014.pdf
22 липня 2020 16:27
1.3.2. Анал. дог. 11-М014.pdf
22 липня 2020 16:27
1.3.1. Анал. дог 6 -СА 06.pdf
22 липня 2020 16:27
1. Довідка мат. база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"

Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області

Управління поліції охорони в Луганській області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
Відхилено 656 019,20
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 10:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 15:23
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
Відхилено 688 905,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 09:52
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
#40109084
Відхилено 720 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 10:58
Управління поліції охорони в Луганській області
#40109152
Переможець 731 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:22

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно з пунктом 3 додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю послуг від Учасника вимагалось надання інформації про виконання щонайменше двох договорів із різними отримувачами послуг з наданням документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів (акти, які підтверджують виконання робіт/послуг, а також документи, які підтверджують сплату (платіжне доручення чи банківська виписка)) щонайменше за три розрахункові періоди (розрахунковий період, який визначений у договорі)). У складі тендерної пропозиції ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" було надано договір від 14.05.2018 №130, укладений з Київським міським пологовим будинком №2, та копії актів надання послуг. У відповідних графах окремих актів відсутні обов’язкові реквізити первинних облікових документів, передбачені пунктом 2 ст. 9 розділу ІІІ Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: не визначено посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції з боку замовника, відсутні особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону пропонуємо усунути вищезазначені невідповідності шляхом надання актів, оформлених згідно із законодавством. Крім того, згідно з п. 1 до Тендерної документації вимагалось наявність в Учасника автотранспортних засобів у користуванні (орендованих чи власних). У наданій ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" довідці від 22.07.2020 №173/1 щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано інформацію про наявність восьми транспортних засобів із зазначенням номерних знаків, що належать учаснику на праві власності. Разом з тим, згідно з відомостями Єдиного державного реєстру МВС України окремі із вищевказаних транспортних засобів перебувають у власності третіх осіб. Викладене дає підстави для висновку про надання учасником інформації, яка не відповідає відомостям Єдиного державного реєстру МВС України. Враховуючи викладене, на підставі ч. 16 ст. 29 Закону пропонуємо надати інформацію та/або документи для усунення виявлених невідповідностей.

Документи

19 серпня 2020 09:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Луганській області
#40109152
731 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 16:39
ДУ 4 до дог.42.pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 17:20
ДУ 2 до договору №42.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:18
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:42
Доп угода 1 до дог 04.09.2020 №42.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 11:11
Договір від 04.09.2020 №42.pdf укладений
08 вересня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору з огляду на дату підписання.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору продовжено до 31.01.2021. Сума договору після внесення змін - 639 893,59 грн., Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 6 послуг
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 26 січня 2021
Сума оплати за договором: 784 288,65
UAH (в тому числі ПДВ 130 714,77 UAH)