Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 66 А, в с. Богодухівка Чорнобаївського району– будівництво
Очікувана вартість
7 579 182,85 UAH
UA-2020-07-08-007624-c ef8498bbc1fe4801957062f24497f085
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:46
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:46
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:20
Очікувана вартість: 7 579 182,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 895,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 66 А, в с. Богодухівка Чорнобаївського району– будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19914, Україна, Черкаська область, с. Богодухівка Чорнобаївського району, вул. Центральна, 66 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі до 30 % від вартості річного обсягу робіт, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів, виконання робіт тощо протягом 3-х місяців моменту отримання цього авансу, з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3). Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання первинних документів. Замовник щомісяця на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3), наданих не пізніше 23 числа звітного місяця, перераховує Підряднику проміжні платежі за виконані роботи при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 30 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи Замовник здійснює при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта у двотижневий термін після виконання Підрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та отримання документу, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом Об’єкта. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:03
ТД_ нова.docx
09 липня 2020 10:39
ТД_ нова.docx
09 липня 2020 10:39
ТД_ зі змінами.docx
09 липня 2020 10:39
1. протокол ЗТД.doc
08 липня 2020 16:42
Додаток 6 Довідка про субпідряд.doc
08 липня 2020 16:42
Додаток 5 Гарантії.docx
08 липня 2020 16:42
Додаток 4 Проект договору.docx
08 липня 2020 16:42
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
08 липня 2020 16:42
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
08 липня 2020 16:42
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
09 липня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:03
ТД_ нова.docx
08 липня 2020 16:42
ТД_.docx
09 липня 2020 10:39
ТД_ нова.docx
09 липня 2020 10:39
ТД_ зі змінами.docx
09 липня 2020 10:39
1. протокол ЗТД.doc
08 липня 2020 16:42
Додаток 6 Довідка про субпідряд.doc
08 липня 2020 16:42
Додаток 5 Гарантії.docx
08 липня 2020 16:42
Додаток 4 Проект договору.docx
08 липня 2020 16:42
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
08 липня 2020 16:42
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
08 липня 2020 16:42
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 13 липня 2020 13:46
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:32
Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, який клас наслідків даного обєкту?
Відповідь: СС1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АГРО БУДМОНТАЖ 7 200 505,66
UAH з ПДВ
7 200 505,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" 7 563 999,50
UAH з ПДВ
7 563 999,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 7 579 178,49
UAH з ПДВ
7 579 178,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
04 серпня 2020 11:34
Архстрой Фасад ДПІ.pdf
04 серпня 2020 11:34
Стаття 17 Архстрой.pdf
04 серпня 2020 11:34
Довідка МВС.pdf
04 серпня 2020 11:34
Агро Будмонтаж ДПІ.pdf
24 липня 2020 16:45
Електронний підпис
24 липня 2020 16:44
Тендерна пропозиція
24 липня 2020 16:44
кошторис.rar
24 липня 2020 16:44
2. Стаття 17.pdf
24 липня 2020 16:44
Scan_0002.pdf
24 липня 2020 16:44
8. Інші документи.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:57
Електронний підпис
24 липня 2020 14:55
3Технічна частина.part1.rar
24 липня 2020 14:55
3Технічна частина.part2.rar
24 липня 2020 14:55
11 Статут.rar
24 липня 2020 14:55
10 Проект договору.rar
24 липня 2020 14:55
2 ст 17.rar
24 липня 2020 14:55
9 Інша інформація.rar
24 липня 2020 14:55
6 Лист гарантія.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 15:21
Електронний підпис
24 липня 2020 15:19
Локал_ний_кошторис.pdf
24 липня 2020 15:19
Статут.pdf
24 липня 2020 15:19
Працiвники.pdf
24 липня 2020 15:19
Проект_договору.pdf
24 липня 2020 15:19
Обладнання.pdf
24 липня 2020 15:19
GARANTIYA_37_800UAH.zip
24 липня 2020 15:19
Тендерна_пропозицiя.pdf
24 липня 2020 15:19
Аналогiчний_досвiд.pdf
24 липня 2020 15:19
Ст._17.pdf
24 липня 2020 15:19
34.imd
24 липня 2020 15:19
Лiцензiя.pdf
24 липня 2020 15:19
Договiрна_цiна.pdf
24 липня 2020 15:19
Лист-гарантiя.pdf
24 липня 2020 15:19
Календарний_графiк.pdf
24 липня 2020 15:19
Гарантiйний_лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП АГРО БУДМОНТАЖ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП АГРО БУДМОНТАЖ
#41369656
Переможець 7 200 505,66
UAH з ПДВ
30 липня 2020 18:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:02

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - щодо надання довідки про наявність машин та механізмів: невідповідність листа-згоди від ПМ «Арсенал» договору оренди №137 від 24.07.2020; - відсутність у субпідрядника відгуку до аналогічного договору; - відсутність у субпідрядника аналогічного договору; - у підрядника в аналогічному договорі №1 від 20.12.2018р. відсутні додатки 2,3,4 до д/у №1. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1, п.3, п.4 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - лист-згода від ПМ «Арсенал» повинен відповідати договору оренди №137 від 24.07.2020; - аналогічний договір у субпідрядника; - відгук до аналогічного договору у субпідрядника; - додатки 2, 3, 4 до д/у №1 до договору №1 від 20.12.2018р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АГРО БУДМОНТАЖ
#41369656
7 200 505,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:26
КБ-3 укладений
01 лютого 2022 15:24
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 18:12
ДУ _4 від 13.07.2021.pdf зміни до договору
13 липня 2021 18:11
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:34
ДУ _3 від 01.04.21.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:55
Дод.угода 2 від 31.01.2020.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 10:53
Дод.угода 1 від 16.09.2020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 09:46
Договір _ 65 від 19.08.2020 Богодухівка.pdf укладений
21 серпня 2020 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 10.1. Розділу 10. «Внесення змін до Договору та його розірвання» Сторони домовились внести відповідні зміни до цього договору. 2. Ціна цього Договору зменшилась на 15,54575 тис. грн. і становить 7 184,95991 тис. грн з ПДВ (сім мільйонів сто вісімдесят чотири тисячі гривень дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 91 копійка з ПДВ), у т.ч. ПДВ – 1 115,5122 тис. грн. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. Підлягають виконанню роботи на суму 7 184,95991 тис. грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 6 349,42487 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 835,53504 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4. Внести зміни до Додатку 1– Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 – Договірна ціна;. Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2020 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору становить 7 184,95991 тис. грн. з ПДВ (сім мільйонів сто вісімдесят чотири тисячі гривень дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 91 копійка з ПДВ), у т.ч. ПДВ – 1 115,5122 тис. грн. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. У 2020 році підлягають виконанню роботи на суму 5 727,70629 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 5 027,17175 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів –700,53454тис. грн. У 2021 році підлягають виконанню роботи на суму 1 457,25362 тис. грн. з ПДВ. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1 322,25312 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 135,0005 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Внести зміни до пунктів 5.1. та 11.2 Договору та викласти їх в новій редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою отримання проектно-кошторисної документації по Об’єкту, дозволу на виконання робіт та передачі будівельного майданчика, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – до 31.12.2021 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору.» «11.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання.» 4. Внести зміни до Додатку 1– Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 – Договірна ціна;. Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2020 рік), Додатку 5 – Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору становить 7 184,95991 тис.грн з ПДВ (сім мільйонів сто вісімдесят чотири тисячі дев'ятсот п'ятдесят дев'ять гривень 91 копійка з ПДВ), у т.ч. ПДВ - 1 115,5122 тис.грн. 2. Викласти пункт 4.1 розділу 4 Договору у такій редакції: "4.1. У 2020 році підлягають виконанню роботи на суму 5 727,70629 тис.грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості - 5 027,17175 тис.грн.; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 700,53454 тис.грн. У 2021 році підлягають виконанню роботи на суму 1 457,25362 тис.грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості - 1 322,25312 тис.грн.; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 135,0005 тис.грн. Замовник бере на себе фінансові зобов'язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок." 3. Внести зміни до Додатку 4 - План фінансування будівництва (на 2021 рік), Додатку 5 - Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 3.3. договору та частини 1 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму договору на 342,66479 тис. грн. та викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 6 842,29512 тис. грн з ПДВ (шість мільйонів вісімсот сорок дві тисячі двісті дев’яносто п’ять гривень 12 копійок з ПДВ), у т.ч. ПДВ – 1 140,38252 тис. грн.» 2. Викласти пункт 4.1 розділу 4 Договору у такій редакції: «4.1. У 2020 році підлягають виконанню роботи на суму 5 727,70629 тис. грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 5 027,17175 тис. грн.; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів –700,53454 тис. грн. У 2021 році підлягають виконанню роботи на суму 1 114, 58883 тис. грн з ПДВ. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1 007,10513 тис. грн.; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 107,4837 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Внести зміни до Додатку 1– Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 – Договірна ціна;. Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2021 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 842 295,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 140 382,52 UAH)