Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень їдальні буд. № 10/16, ВМКЦ ЦР м. Вінниця вул. Князів Коріатовичів, 185
Очікувана вартість
41 734 561,00 UAH
UA-2020-07-08-007476-c ● dccd46fa61c04bcea1bbb1a16927bce8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця |
Код ЄДРПОУ: | 08320218 |
Місцезнаходження: | 21007, Україна , Вінницька обл., Vinnitsa, vul.Striletska 87 |
Контактна особа: |
Уманський Олександр Борисович +380677002187 kevvinnicha@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 16:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 16:36 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 12:33 |
Очікувана вартість: | 41 734 561,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місце знаходження замовника - 21007, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, буд. 87. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень їдальні буд. № 10/16, ВМКЦ ЦР м. Вінниця вул. Князів Коріатовичів, 185
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | джерело фінансування - кошти Державного бюджету | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | джерело фінансування - кошти Державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 16:31 |
Дефектні акти (Додаток 3 до ТД).docx | |
08 липня 2020 16:31 |
проект договору.docx | |
08 липня 2020 16:31 |
ТД на капремонт їдальні ВМКЦ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-08-007476-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 01 жовтня 2020 17:16
вимога
27 липня 2020 року відбувся електронний аукціон, щодо закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень їдальні будівлі №10/16 ВМКЦ ЦР (ДК 021:2015 - код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-08-007476-c.
Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, свої пропозиції подали наступні учасники:
1) ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" код ЄДРПОУ: 40614486
2) ТОВ "ЖК - Гарант" код ЄДРПОУ: 33966190;
3) ТОВ "БК СТАМ" код ЄДРПОУ: 38953893;
4) ТОВ "ІНТЕЛ-ЛІГА" код ЄДРПОУ 32537769.
Учасник ТОВ "ЖК - Гарант" вважає, що дана процедура закупівлі має бути скасована, оскільки Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця припустився порушення вимог Закону при здійсненні даної закупівлі. Тендерна документація повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
У свою чергу, відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Відповідно до п.п. 1.1. п.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема:
- інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
Підпунктом 5.4. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Отже, Замовником в тендерній документації необхідно було передбачити необхідну для підтвердження інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Однак жодної вимоги щодо підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Замовник не вимагав.
Згідно п. 10) ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є відсутність у юридичної особи, яка є учасником, антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Сума даної закупівлі 41 734 561 грн з ПДВ, що вдвічі перевищує розмір передбачений ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"!!!!!
Рішенням від 02.03.2017 № 75 Національного агентства з питань запобігання корупції "Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи" була затверджена типова форма антикорупційної програми юридичної особи та в частині другій цього рішення було зазначено, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України "Про запобігання корупції", затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої пунктом 1 цього рішення.
Відповідно до пункту 2 статті 62 України "Про запобігання корупції", в обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення публічних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.
Умовами тендерної документації якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень обовязко має бути передбачено надання учасниками закупівлі копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
В даному випадку Замовник протиправно не включив в тендерну документацію вимогу щодо підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, в порушення пункту 2 статті 62 України "Про запобігання корупції", що привезло до того, що ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", фігурант декількох КОРУПЦІЙНИХ кримінальних справ, взяло участь в закупівлі Капітальний ремонт приміщень їдальні буд. № 10/16, ВМКЦ ЦР м. Вінниця вул. Князів Коріатовичів, 185.
Так, згідно матеріалів кримінального провадження №12020020000000014 директор Маципура В'ячеслав Дмитрович підозрюється в тому, що перебуваючи відповідно до наказу №7-К від 04.02.2019 на посаді директора ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» (код ЄДРПОУ 40614486, юридична адреса: м. Київ, вул. Петра Дехтяренка, 35) (надалі Підрядник), яка віднесена до категорії «керівник», будучи наділеним відповідно до статуту ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» організаційно - розпорядчими та адміністративно - господарськими обов`язками, тобто являючись службовою особою, діючи умисно, в інтересах ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» засновником якого він є, зловживаючи своїм службовим становищем, за попередньою змовою з інженером з технічного нагляду заволодів бюджетними коштами в сумі 276 795,05грн, виділеними на проведення капітального ремонту (утеплення стін та заміна покрівлі) будівлі Вінницької центральної районної клінічної лікарні по вул. Хмельницьке шосе, 92 в м. Вінниця (2черга) (надалі-КНП «Вінницька центральна районна клінічна лікарня»).
Таким чином, Маципурі В'ячеславу Дмитровичу повідомлено про підозру у скоєні кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України. Директор Маципура В'ячеслав Дмитрович підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України, за ч. 4 ст. 191 КК України передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк до 8 років.
Окрім того, обвинувальним актом у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020020080000238 від 27.06.2020, директор Маципура В'ячеслав Дмитрович обвинувачується у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.
Відповідно до КПК України притягнення до кримінальної відповідальності - стадія кримінального провадження, яка починається з моменту повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.
Директор ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» Маципура В'ячеслав Дмитрович обвинувачується у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020020080000238 від 27.06.2020, у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України та у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020020080000238 від 27.06.2020 у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.
Відповідно до примітки до статті 45 Кримінального кодексу України корупційними злочинами, у випадку їх вчинення шляхом зловживання службовим становищем, згідно з цим Кодексом вважаються злочини, передбачені: статтею 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Таким чином, недбалість посадових осіб Квартирно - експлуатаційного відділу м. Вінниця в підготовці тендеру на 41 734 561 грн. призвела до того, що переможцем даного тендеру визнали компанію, яка систематично обвинувачується в привласненні, розтраті майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем.
Враховуючи вищенаведене, вимагаю квартирно-експлуатаційний відділ м. Вінниця скасувати закупівлю: «Капітальний ремонт приміщень їдальні будівлі №10/16 ВМКЦ ЦР (ДК 021:2015 - код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-08-007476-c. В разі відмови змушені будемо звертатись в Міністерство оборони України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, свої пропозиції подали наступні учасники:
1) ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" код ЄДРПОУ: 40614486
2) ТОВ "ЖК - Гарант" код ЄДРПОУ: 33966190;
3) ТОВ "БК СТАМ" код ЄДРПОУ: 38953893;
4) ТОВ "ІНТЕЛ-ЛІГА" код ЄДРПОУ 32537769.
Учасник ТОВ "ЖК - Гарант" вважає, що дана процедура закупівлі має бути скасована, оскільки Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця припустився порушення вимог Закону при здійсненні даної закупівлі. Тендерна документація повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
У свою чергу, відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
З огляду на викладене, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, вартість якої дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Відповідно до п.п. 1.1. п.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема:
- інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
Підпунктом 5.4. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Отже, Замовником в тендерній документації необхідно було передбачити необхідну для підтвердження інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Однак жодної вимоги щодо підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Замовник не вимагав.
Згідно п. 10) ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є відсутність у юридичної особи, яка є учасником, антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Сума даної закупівлі 41 734 561 грн з ПДВ, що вдвічі перевищує розмір передбачений ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"!!!!!
Рішенням від 02.03.2017 № 75 Національного агентства з питань запобігання корупції "Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи" була затверджена типова форма антикорупційної програми юридичної особи та в частині другій цього рішення було зазначено, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України "Про запобігання корупції", затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої пунктом 1 цього рішення.
Відповідно до пункту 2 статті 62 України "Про запобігання корупції", в обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення публічних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.
Умовами тендерної документації якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень обовязко має бути передбачено надання учасниками закупівлі копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
В даному випадку Замовник протиправно не включив в тендерну документацію вимогу щодо підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, в порушення пункту 2 статті 62 України "Про запобігання корупції", що привезло до того, що ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", фігурант декількох КОРУПЦІЙНИХ кримінальних справ, взяло участь в закупівлі Капітальний ремонт приміщень їдальні буд. № 10/16, ВМКЦ ЦР м. Вінниця вул. Князів Коріатовичів, 185.
Так, згідно матеріалів кримінального провадження №12020020000000014 директор Маципура В'ячеслав Дмитрович підозрюється в тому, що перебуваючи відповідно до наказу №7-К від 04.02.2019 на посаді директора ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» (код ЄДРПОУ 40614486, юридична адреса: м. Київ, вул. Петра Дехтяренка, 35) (надалі Підрядник), яка віднесена до категорії «керівник», будучи наділеним відповідно до статуту ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» організаційно - розпорядчими та адміністративно - господарськими обов`язками, тобто являючись службовою особою, діючи умисно, в інтересах ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» засновником якого він є, зловживаючи своїм службовим становищем, за попередньою змовою з інженером з технічного нагляду заволодів бюджетними коштами в сумі 276 795,05грн, виділеними на проведення капітального ремонту (утеплення стін та заміна покрівлі) будівлі Вінницької центральної районної клінічної лікарні по вул. Хмельницьке шосе, 92 в м. Вінниця (2черга) (надалі-КНП «Вінницька центральна районна клінічна лікарня»).
Таким чином, Маципурі В'ячеславу Дмитровичу повідомлено про підозру у скоєні кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України. Директор Маципура В'ячеслав Дмитрович підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.191, ч.1 ст.366 КК України, за ч. 4 ст. 191 КК України передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк до 8 років.
Окрім того, обвинувальним актом у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020020080000238 від 27.06.2020, директор Маципура В'ячеслав Дмитрович обвинувачується у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.
Відповідно до КПК України притягнення до кримінальної відповідальності - стадія кримінального провадження, яка починається з моменту повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.
Директор ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» Маципура В'ячеслав Дмитрович обвинувачується у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020020080000238 від 27.06.2020, у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України та у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020020080000238 від 27.06.2020 у вчиненні ним кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.
Відповідно до примітки до статті 45 Кримінального кодексу України корупційними злочинами, у випадку їх вчинення шляхом зловживання службовим становищем, згідно з цим Кодексом вважаються злочини, передбачені: статтею 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Таким чином, недбалість посадових осіб Квартирно - експлуатаційного відділу м. Вінниця в підготовці тендеру на 41 734 561 грн. призвела до того, що переможцем даного тендеру визнали компанію, яка систематично обвинувачується в привласненні, розтраті майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем.
Враховуючи вищенаведене, вимагаю квартирно-експлуатаційний відділ м. Вінниця скасувати закупівлю: «Капітальний ремонт приміщень їдальні будівлі №10/16 ВМКЦ ЦР (ДК 021:2015 - код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-08-007476-c. В разі відмови змушені будемо звертатись в Міністерство оборони України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 19:42
Шановний Скаржник! Тендерний комітет квартирно-експлуатаційного відділу м. Вінниця уважно розглянув Вашу скаргу стосовно процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень їдальні будівлі №10/16 ВМКЦ ЦР, код за словником 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-007476-с.
Ми де що здивовані Вашим підходом до процедури оскарження. Закон України «Про публічні закупівлі (далі Закон) чітко визначає порядок оскарження дій чи бездіяльності Замовника. Так, частина 8 ст. 18 визначає термін під час якого можна скаржитись на невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства. Ви в ці строки ніяких скарг щодо тендерної документації не подавали. Право на подачу скарги стосовно тендерної документації в Учасника закінчується за чотири дні до дати, установленої для подання тендерної пропозиції. Ви ж скаржитесь на тендерну документацію після визначення переможця і оголошення про намір укласти договір. Це суперечить вимогам Закону.
Ваше посилання на матеріали кримінального провадження щодо директора ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» Маципури В.Д. не могли бути враховані Змовником при прийнятті рішення про переможця тому, що дана вимога не передбачена Законом. В ст. 17 Закону чітко визначено в яких випадках Замовник відмовляє певному учаснику прийняти участь в процедурі закупівлі. Посилання на матеріали кримінального провадження в даній статті відсутні.
Остаточне рішення про визначення переможця процедури закупівлі приймалось тендерним комітетом на підставі рішення Антимонопольного комітету України від 10.09.2020 №17043-р/пк-пз, яке може бути оскаржене тільки в судовому порядку.
Користуючись нагодую вимушені вказати на перевищення Вами своїх повноважень. По надуманих Учасником процедури закупівлі порушеннях, Замовник не зобов’язаний відміняти торги. Відміна процедури закупівлі – це виключне право Замовника та уповноважених органів з закупівлі. Вказувати Замовнику на безпідставну відміну торгів не етично. Вживання в тексті скарги таких слів як «недбалість посадових осіб» не красить Вас, як освіченого Учасника і ці слова повинні бути підтверджені відповідними фатами, а не думкою Учасника.
Враховуючи вищесказане, тендерний комітет відхиляє скаргу ТОВ «ЖК ГАРАНТ».
Ми де що здивовані Вашим підходом до процедури оскарження. Закон України «Про публічні закупівлі (далі Закон) чітко визначає порядок оскарження дій чи бездіяльності Замовника. Так, частина 8 ст. 18 визначає термін під час якого можна скаржитись на невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства. Ви в ці строки ніяких скарг щодо тендерної документації не подавали. Право на подачу скарги стосовно тендерної документації в Учасника закінчується за чотири дні до дати, установленої для подання тендерної пропозиції. Ви ж скаржитесь на тендерну документацію після визначення переможця і оголошення про намір укласти договір. Це суперечить вимогам Закону.
Ваше посилання на матеріали кримінального провадження щодо директора ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» Маципури В.Д. не могли бути враховані Змовником при прийнятті рішення про переможця тому, що дана вимога не передбачена Законом. В ст. 17 Закону чітко визначено в яких випадках Замовник відмовляє певному учаснику прийняти участь в процедурі закупівлі. Посилання на матеріали кримінального провадження в даній статті відсутні.
Остаточне рішення про визначення переможця процедури закупівлі приймалось тендерним комітетом на підставі рішення Антимонопольного комітету України від 10.09.2020 №17043-р/пк-пз, яке може бути оскаржене тільки в судовому порядку.
Користуючись нагодую вимушені вказати на перевищення Вами своїх повноважень. По надуманих Учасником процедури закупівлі порушеннях, Замовник не зобов’язаний відміняти торги. Відміна процедури закупівлі – це виключне право Замовника та уповноважених органів з закупівлі. Вказувати Замовнику на безпідставну відміну торгів не етично. Вживання в тексті скарги таких слів як «недбалість посадових осіб» не красить Вас, як освіченого Учасника і ці слова повинні бути підтверджені відповідними фатами, а не думкою Учасника.
Враховуючи вищесказане, тендерний комітет відхиляє скаргу ТОВ «ЖК ГАРАНТ».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-08-007476-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 28 серпня 2020 15:49
Дата подання: 28 серпня 2020 15:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2020 10:51
рішення від 01.09.2020 № 16471 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 10:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2020 № 17043.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 19:51
рішення від 10.09.2020 № 17043 .pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет КЕВ м.Вінниця вивчив рішення Антимонопольного комітету України від 10.09.2020 №17043-р/пк-пз щодо скарг ТОВ "Жил Сіті Буд".
В комітета немає ніяких заперечень щодо такого рішення. В ТОВ "Жил Сіті Буд" найнижча ціна. Попереднє рішення щодо дискваліфікації було прийнятто з метою запобігання скарг інших учасників закупівлі, які надали у складі своїх тендерних пропозицій інформацію про антикорупційну програму. Наші сумніви з цього питання повністтю розвіяло рішення Антимонопольного комітету України.
Тендерний комітет КЕВ м. Вінниця 17.09.2020 року прийняв рішення на соєму засіданні про відміну дискваліфікації ТОВ "Жил Сті Буд". З цього моменту ТОВ "Жил Сіті Буд" отримує статус Учасника, тендерна пропозиція якого розглядається по новому.
Голова тендерного комітету КЕв м. Віннияц - О.УМАНСЬКИЙ
Дата виконання рішення замовником: 18 вересня 2020 12:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
35 777 000,00
UAH з ПДВ
|
34 957 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
36 000 000,00
UAH з ПДВ
|
35 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК СТАМ" |
38 448 238,00
UAH з ПДВ
|
35 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕЛ-ЛІГА" |
40 296 650,00
UAH з ПДВ
|
40 296 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Рішення скасоване |
34 957 770,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 17:59
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Рішення скасоване |
35 200 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 17:59
|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Переможець |
34 957 770,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 15:41
|
акт звіряння | укладений |
14 листопада 2023 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 15:26
|
лист на казначейство.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 11:56
|
додаткова угода 17.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2022 11:09
|
додаткова угода 15.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2022 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2022 11:06
|
додаткова угода 14.PDF | зміни до договору |
23 вересня 2022 18:04
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 15:46
|
додаткова угода 13.PDF | зміни до договору |
05 вересня 2022 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2022 15:21
|
додаткова 12 до договір 1591.pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2022 15:00
|
додаткова 12 до договір 1591.pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2022 10:12
|
додаткова угода 11.pdf | зміни до договору |
09 травня 2022 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2022 11:36
|
додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
24 березня 2022 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 17:02
|
додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 17:01
|
додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 12:34
|
додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 13:03
|
додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
08 квітня 2021 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 16:37
|
додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
18 березня 2021 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 15:16
|
додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 15:16
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
30 листопада 2020 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 15:35
|
ДУ1591.PDF | зміни до договору |
15 жовтня 2020 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 10:45
|
Договір | укладений |
09 жовтня 2020 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору включає будівельні роботи і устаткування |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з недофінансуванням у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з недофінансуванням у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення кошторисних призначень на роботи по договору в поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення кошисних призначень на роботи по договору в поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фінансування робіт у 2022 році, що змушує перенести термін виконання частини робіт з 2022 на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фінансування робіт у 2022 році, що змушує перенести термін виконання частини робіт з 2022 на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фінансування робіт у 2022 році, що змушує перенести термін виконання частини робіт з 2022 на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з недофінансуванням у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1591 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |