Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 2008 : 45233142-6 - Road-repair works. The current average repair of the public highway of local importance «C051832 Ocheretyne - Novoselivka Persha on the section of km 4+175 - km 14+050»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Владислав Бойко +380955745695 vladislavboyko13@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Супрун Інна +380959300584 drbgp.zakupki@ukr.net Шевченко Андрій +380959300584 drbgp.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration |
National ID: | 38144140 |
Contact point: |
Vladyslav Boyko +380955745695 vladislavboyko13@gmail.com |
Additional contacts: |
Супрун Інна +380959300584 drbgp.zakupki@ukr.net Шевченко Андрій +380959300584 drbgp.zakupki@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 14:53 |
Очікувана вартість: | 59 999 999,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 299999 UAH |
Publication date: | 08 липня 2020 16:04 |
Enquiries until: | 30 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 60 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 900 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата за послуги, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Виконавцем заявки. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично надані послуги. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 16:04 |
Відомість обсягів послуг - ПСР Очеретине - Новоселівка Перша км 4+175 - км 14+050.xls | |
08 липня 2020 16:04 |
Договір ПСР (проект).docx | |
08 липня 2020 16:04 |
ТД - ПСР Очеретине - Новоселівка Перша км 4+175 - км 14+050.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно статті 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб’єкту господарювання.
З огляду на вищенаведене учасник повинен надати дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.
2) Так.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-01-000042 ● a3e5a28f93dd4b74b2c16fed31616366
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2020 13:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.10.2020
№ 68
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2020-07-08-007006-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-19 17:53:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С051832 Очеретине - Новоселівка Перша на ділянці км 4+175 - км 14+050» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-08-007006-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
В підпункті 5.2 пункту 5 розділу V тендерної документації, міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на відповідність тендерній документації, з наданням документального підтвердження такого виявлення (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-21 16:50:50
Відповідь на запит про надання пояснень
При підготовці тендерної документації Департамент дотримується принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до умов п. 5.2. тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 08.07.2020 № 209), якщо учасником процедури закупівлі при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником.
Таким чином, у разі виявлення Замовником в тендерній пропозиції Учасника формальних (несуттєвих) помилок, Замовник не має підстав відхилити його тендерну пропозицію, у зв’язку з чим розгляд відповідного питання на засіданні тендерного комітету є недоцільним.
Пунктом 4 статті 28 Закону встановлено, що протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) контактну особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
4) назву предмета закупівлі;
5) дату та час розкриття тендерної пропозиції/пропозиції;
6) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
7) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі;
8) інформацію щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції до початку аукціону та після закінчення аукціону.
Тендерні пропозиції учасників ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЛЬНА КОМПАНІЯ» та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» відповідають вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим учасники були допущені Департаментом до участі в аукціоні.
Протокол розгляду тендерних пропозицій закупівлі UA-2020-07-08007006-c сформовано в електронній системі закупівель автоматично та містить необхідну інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що виявлення формальних помилок під час розгляду тендерних пропозицій учасників не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень від Замовника, у тому числі встановлення юридичних фактів їх допущення, оскільки їх наявність чи відсутність не залежить від рішень Замовника та в жодному випадку не може призвести до відхилення тендерних пропозицій учасників.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Між Департаментом та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» за результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір від 02.09.2020 № 154/20 про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С051832 Очеретине - Новоселівка Перша на ділянці км 4+175 - км 14+050» (далі – Договір). 1. Щодо встановлення порушення законодавства в частині невиконання вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Частиною другої статті 21 Закону визначений перелік інформації, яка повинна бути відображена в оголошенні про проведення відкритих торгів. Пунктами 8 та 9 передбачено зазначення в оголошені інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. З цього приводу слід зазначити, що оголошення складається шляхом заповнення електронної форми документа на авторизованому електронному майданчику. В даному випадку функціонал майданчику Zakupki.prom.ua. та порталу Уповноваженого органу – Prozorro.gov.ua не дозволяє внести інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також визначити умови надання забезпечення тендерних пропозицій, оскільки дана функція не реалізована. Інформація щодо тендерного забезпечення на PROZORRO ІНФОБОКС - https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya. 2. Щодо встановлення невідповідності тендерної документації Замовника вимогам частини 6 статті 33 Закону, в частині можливості продовження строку укладання договору про закупівлю до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю у випадку обґрунтованої необхідності. Статтею 22 Закону визначений перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація (далі – ТД). Жодної вимоги щодо цитування норм Закону в зазначеній статті немає. Водночас, слід зазначити, що ТД Замовника містить розділ 6.2 «Строк дії договору», в якому зазначено, що: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі». Жодної вимоги щодо обмеження Учасника в подовженні строку для укладання договору до 60 днів у разі обґрунтованої необхідності ТД Замовника не містить. Отже, твердження щодо невідповідності тендерної документації Замовника вимогам частини 6 статті 33 Закону є безпідставним. 3. Щодо невідповідності тендерних пропозицій учасників умовам ТД. 3.1. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником допущено до аукціону тендерні пропозиції учасників ТОВ «Славдорстрой», ТОВ «Перша українська дорожньо-будівельна компанія» та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП». Відповідно до Додатку № 4 ТД від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема, імперативно вимагалось надання транспортної схеми транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання за формою, наведеною в Додатку № 4 ТД, яка має містити інформацію щодо найменування асфальтобетонної суміші, її виду, типу та марки, інформацію про виробника чи постачальника асфальтобетонної суміші, місце її виробництва чи постачання, а також швидкість руху транспортування в населеному пункті та поза його межами. Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Славдорстрой» надано транспортну схему від 31.07.2020 № 2484, в якій відсутня інформація щодо найменування асфальтобетонної суміші, її виду, типу та марки, про її виробника чи постачальника та місце її виробництва чи постачання, а також про швидкість руху транспортування в населеному пункті та поза його межами, що не відповідає умовам Додатку № 4 ТД. ТД Замовника встановлений перелік несуттєвих (формальних) помилок, при наявності яких тендерна пропозиція Учасника не відхиляється. Відповідно до пункту 5.2 Тендерної документації: «Якщо учасником процедури закупівлі при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником». Одною з таких формальних (несуттєвих) помилок є: «- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.» Учасником ТОВ «Славдорстрой» надано транспортну схему, в якій відсутня інформація зазначена вище інформація. Але, Учасником у файлі «АБЗ та лабораторія» на вимогу Додатку № 4 ТД надано договір поставки від 23.03.2020 № 23/03-п, Специфікація № 6 (стор. 12 файлу), який містить в собі всю необхідну інформацію. Також ця інформація зазначена постачальником асфальтобенної суміші ТОВ «СЛАВ АБЗ» в гарантійному листі від 29.07.2020 № 452 (стор. 66 файлу). Інформація про швидкість руху транспортування асфальтобенної суміші в населеному пункті та поза його межами міститься в тому ж файлі (стор. 16, 17 файлу), у формулах - Vнпб та Vпнп відповідно. Таким чином, Замовник не мав законних підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника. 3.2. Відповідно до Додатку № 4 ТД, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема, імперативно вимагалось надання довідки, яка містить відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору. На підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати документи державного зразка про відповідну освіту кожного спеціаліста, які підтверджують наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Перша українська дорожньо-будівельна компанія» на виконання вимог Додатку № 4 ТД надано довідку, яка містить відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів від 07.08.2020 № 1995 (далі – Довідка), в якій зазначено інформацію про наявність в Учасника інженера з проєктно – кошторисної роботи – Щербиніної Г.В. (пункт 4 Довідки). Для підтвердження наявності вищої освіти надано диплом Краматорського індустріального інституту від 21.06.1984 року серії КВ № 774856 про здобуття кваліфікації інженера – механіка Нещеретною Г.В. (зміна прізвища на Щербиніна згідно свідоцтва про одруження від 11.06.1998 запис у книзі реєстрації актів про одруження за № 223). Зазначена освіта як стверджує Держаудитслужба, не підтверджує кваліфікацію та досвід інженера з проєктно – кошторисної роботи Щербиніної Г.В. та відповідно не підтверджує інформацію, зазначену Учасником у Довідці. Хочемо зазначити, що Департамент, відповідно до статті 6 Конституції України, як орган виконавчої влади, здійснює свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Департамент не наділений повноваженнями щодо визначення відповідності освіти тих чи інших робітників напрямку їх професійної діяльності. Вважаємо, що кожна людина, незалежно від напряму професійної освіти, опираючись на свій досвід та знання, має право займати будь-яку посаду та виконувати покладені на неї обов’язки. Відповідно до вимог статті 19 Господарського кодексу України забороняється незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб. Враховуючи, що в даному випадку мова йде про приватне підприємство, відповідність рівня його працівників покладеним на них обов’язкам належить керівництву підприємства. Таким чином, Замовник не мав законних підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника. 3.3. Моніторингом установлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 09.08.2020 року (дата подання тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП») та станом на 23.10.2020 року відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме: характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу) кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» Мусієнко Дмитра Володимировича. Таким чином, моніторингом установлено підстави відмови учаснику ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» в участі у процедурі закупівлі згідно вимог пункту 9 частини 1 статті 17 Закону. Інформуємо, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» Мусієнко Дмитра Володимировича: «МУСІЄНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 41612, Сумська обл., місто Конотоп, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 40, квартира 15, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 14200,00 КІНЦЕВИЙ БЕНІФЕЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ МУСІЄНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 06/11/1981 Р.Н. КОД УКРАЇНА 41612 СУМСЬКА ОБЛ. М.КОНОТОП ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ 40 КВАРТИРА 15.» 4. Щодо порушення вимог частини шостої статті 17 Закону, а саме переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» у строку строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Згідно з роз’ясненнями Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (відповідь № 61/2016) перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником. Таким чином, Департаментом самостійно визначений перелік документів для підтвердження переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що процедуру закупівлі Департаментом здійснено в рамках чинного законодавства України.
2020-11-02 16:48:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 10.11.2020 подано позов про оскарження Висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 11 листопада 2020 |
Документи:
07 грудня 2020 11:10
|
Електронний підпис |
07 грудня 2020 11:10
|
Копія ухвали від 01 грудня 2020 року про відкриття провадження в адмінстративній справі. Справа №200_10587_20-а.PDF |
07 грудня 2020 11:10
|
Електронний підпис |
11 листопада 2020 07:57
|
Електронний підпис |
07 грудня 2020 11:10
|
Копія ухвали від 01 грудня 2020 року про відкриття провадження в адмінстративній справі. Справа №200_10587_20-а.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
59 850 000,00
UAH з ПДВ
|
58 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
59 999 900,00
UAH з ПДВ
|
59 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
59 999 844,25
UAH з ПДВ
|
59 999 844,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Переможець |
58 950 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 14:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 10:01
|
Договір ПСР №154_20 Очеретине - Новоселівка Перша км 4+175 - км 14+050.PDF | укладений |
02 вересня 2020 10:01
|