Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Надання послуг з підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного призначення на об’єктах Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради»)
Очікувана вартість
1 254 713,22 UAH
UA-2020-07-08-006656-c ba5805001b62460fb055b6b932322fd2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:51
Очікувана вартість: 1 254 713,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 273,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Тендерна пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою, за винятком документів та інформації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Надання послуг з підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного призначення на об’єктах Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. АК. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:33
пелелік змін від 12.08.doc
12 серпня 2020 15:33
ТД . від 12.08.docx
12 серпня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:33
пелелік змін від 12.08.doc
12 серпня 2020 15:33
ТД . від 12.08.docx
08 липня 2020 15:45
ТД ..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

6. Забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 03 серпня 2020 13:33
Дата відповіді: 04 серпня 2020 17:45
Доброго дня. Чи вимагається надання забезпечення виконання договору? Якщо так, то у якому розмірі?
Відповідь: Добрий день ,забезпечення виконання договору не вимагається,оскільки внесення такого забезпечення непередбачено тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 899 989,68
UAH з ПДВ
899 989,68
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АПС СЕРВІС-ПІВДЕНЬ" 1 190 000,00
UAH з ПДВ
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 12:18
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:18
Довідка.pdf.p7s
07 вересня 2020 12:18
Документи переможця.PDF
07 вересня 2020 09:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:11
public_doc.p7s
07 вересня 2020 09:11
Документи переможця.PDF
21 серпня 2020 14:32
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:29
Технічна частина 2.PDF
21 серпня 2020 14:29
Комерційна частина 1.PDF
21 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:52
Технічна частина 4.pdf
21 серпня 2020 10:52
Технічна частина 3.PDF
21 серпня 2020 10:52
Технічна частина 2.PDF
21 серпня 2020 10:52
Технічна частина 1.PDF
21 серпня 2020 10:52
Комерційна частина 5.PDF
21 серпня 2020 10:52
Комерційна частина 4.PDF
21 серпня 2020 10:52
Комерційна частина 3.PDF
21 серпня 2020 10:52
Комерційна частина 2.pdf
21 серпня 2020 10:52
Комерційна частина 1.PDF

Публічні документи

21 серпня 2020 13:16
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:11
технічна частина.PDF
21 серпня 2020 13:11
комерційна частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

ПП "АПС СЕРВІС-ПІВДЕНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
Переможець 899 989,68
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
899 989,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 13:14
Додаткова 4.pdf зміни до договору
30 березня 2021 13:14
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 13:13
Додаткова 3.pdf зміни до договору
30 березня 2021 13:11
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:11
Додаткова 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:07
Додаткова 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 16:19
підписаний контракт укладений
16 вересня 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 156/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 156/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 156/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями ч.І ст. 651 Цивільного кодексу України,
Номер договору про закупівлю: 156/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 068 631,98
UAH (в тому числі ПДВ 178 105,33 UAH)