Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей з устаткуванням передавання тривожних сповіщень»
Очікувана вартість
931 982,00 UAH
UA-2020-07-08-006299-c 78d91f7598234cd793991e62f0eb4fec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Андреевна

+380679087780
+380565491678
kraivo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142448
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Кринички, вул. Шкільна, 11
Контактна особа: Валентина Андреевна
+380679087780,+380565491678
kraivo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 14:40
Очікувана вартість: 931 982,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 659,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей з устаткуванням передавання тривожних сповіщень»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 13:55
Додаток 1 Квалификация.docx
14 липня 2020 15:14
Додаток 1 Квалификация.docx
10 липня 2020 14:56
Додаток 1 Квалификация.docx
08 липня 2020 16:38
Додаток 1 Квалификация.docx
08 липня 2020 15:32
Додаток 1 Квалификация.docx
20 липня 2020 13:55
Зміни від 20.07.2020.docx
14 липня 2020 15:14
Зміни.docx
20 липня 2020 13:55
Примерная ТД.docx
08 липня 2020 15:32
Примерная ТД.docx
20 липня 2020 13:55
Додаток 4 проект договору.docx
08 липня 2020 15:26
Додаток 4 проект договору.docx
08 липня 2020 15:26
Додаток 3.4 до ТД Світлогірська СЗШ.xlsx
08 липня 2020 15:26
Додаток 6 тендерна пропозиція.docx
08 липня 2020 15:26
Додаток 3.1 до ТД Семенівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Колосочок» загального розвитку.xlsx
08 липня 2020 15:26
Додаток 2 підтв. відповідності ст. 17.docx
08 липня 2020 15:26
Додаток 5 згода на обробку персональних даних.docx
08 липня 2020 15:25
Додаток 3.3 до ТД Промінська СЗШ.xlsx
08 липня 2020 15:25
Додаток 3.2 до ТД Адамівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок).xlsx
08 липня 2020 15:25
Додаток 3 до ТД Світлогірський ДНЗ «Берізка».xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо надання дозволу
Дата подання: 10 липня 2020 17:00
Дата відповіді: 14 липня 2020 15:10
У тендерній документації встановлена вимога щодо надання: - Копія Дозволу на роботи підвищеної небезбеки - Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки при проведенні робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; роботи верхолазні). Чи може Учасник надавати лише копію декларації відповідності? Адже предметом закупівлі не передбчачаються роботи підвищеної небезбеки, визначені а тому його наявність не є обов'язковою відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107. Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до ТД

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 09 липня 2020 09:35
Щодо будівельної ліцензії
В зв’язку з набуттям чинності 18 березня 2020 року Постанови КМУ від 13.03.2020 року №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та визнання такими, що втратили чинність ряду нормативно-правових актів, які визначали порядок ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме: Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»; Постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та інші Постанови Кабінету Міністрів України, що регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання Учасником копії Будівельної ліцензії як таку, що не має правових підстав та носить дискримінаційний характер.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 13:57
Доброго дня. В тендерну документацію буде внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 09 липня 2020 09:36
Щодо освіти та кваліфікації керівника робіт
Вимоги до керівника робіт, зазначені в п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації не відповідають Ліцензійним умовам, затвердженим Постановою Кабміну від 23.11.2016 р. №852. Вимагаємо викласти вимоги до керівника робіт у наступній редакції:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 14:54
Доброго дня. Буде внесено зміни до ТД згідно Постанови №852 від 23.11.2016.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 03 серпня 2020 17:05
Щодо вибору Переможця
Шановний Замовнику, просимо звернути Вашу увагу на порушення у виборі Переможця закупівлі, а саме: 1) Учасником «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" у Довідці про керівника робіт надані не правдиві дані щодо спеціальності, за Дипломом, Шевчука А.І., де вказано, що Шевчук А.І. має спеціальність «Автоматизація та приладобудування». Наразі, в Дипломі вказана спеціальність - «Конструювання і виробництво радіоапаратури», що не відповідає вимогам Замовника та Постанові Кабміну №852 від 23.11.2016р., згідно якої Керівник робіт повинен мати «вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”» 2) Замовником вимагалося від учасників надати Копії (тобто, завірені керівником документи) наступних документів – Свідоцтва про державну реєстрацію, Статуту, Аналогічних договорів та Актів виконаних робіт – Учасником «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" надано копії з оригіналів, що є порушенням вимог Замовника до тендерних документів. Вимагаємо, ретельніше переглянути тендерні документи «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" та прийняти виважене та неупереджене рішення щодо вибору Переможця процедури і не порушувати прозорість та відкритість проведення державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 10:35
Розглянувши вимогу ПП БМФ Бар'єр щодо вибору переможця, тендерний комітет повідомляє наступне.
1. Згідно наданої копії диплому Шевчук Анатолій Іванович здобув у 1985 році вищу освіту, отримав диплом МВ №958497 виданий 30.06.1985 (Реєстраційний №1297) за спеціальністю: конструювання і виробництво радіоапаратури, йому присвоєно кваліфікацію інженер-конструктор-технолог.
Вищезазначена спеціальність Шевчука А.І. відноситься до галузі “Електроніка та телекомунікації”, “Автоматизація та приладобудування”, що відповідає кадровим вимогам п.14 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (затверджено ПКМУ від 23.11.2016 № 852), а саме: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. При умові, що особа має стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років, то Шевчук А.І. може бути призначений керівником робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.

2. Замовником вимагалось подання всіх документів тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій. Дана вимога відображена в тендерній документації. Подання Учасником «ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» копій з оригіналів Свідоцтва про державну реєстрацію, Статуту, Аналогічних договорів та Актів виконаних робіт в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не бачить підстав для задоволення вимоги ПП БМФ Бар'єр.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 05 серпня 2020 10:15
Щодо вибору переможця закупівлі
Шановний Замовнику, вимагаємо ретельніше переглянути своє рішення щодо вибору переможця, відмінити його, як помилкове, зважаючи на невідповідність документів не вірно обраного Вами переможця. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 11:44
Ваша вимога прийнята до розгляду, відповідь буде надана у встановлені Законом терміни.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 05 серпня 2020 17:13
Щодо вибору переможця
Шановний Замовнику, скориставшись правом виправлення помилок Учасником протягом 24 годин, вами не вірно трактовано стаття 29 пункт 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Вами було подано вимогу до учасника «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" з надання документу - «Наказ на керівника робіт», але ж документ такого типу не підпадає під перелік невідповідностей, зазначених в п.16 статті 29 Закону. Виходячи з вищезазначеного, ви не мали законного права вимагати «Наказ на керівника робіт», який не був наданий учасником в складі тендерних документів до торгів, тим самим порушили добросовісність та прозорість проведення державних закупівель. Вимагаємо скасувати своє рішення у виборі переможця та перейти до наступного учасника закупівлі. Сподіваємось на ваше виважене та неупереджене рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 12:20
Шановний Учаснику, пунктом 16 статті 29 Закону встановлене наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Відповідно до ст.16 Закону до кваліфікаційних критеріїв відносяться:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимога щодо надання наказу про призначення Керівника робіт працівників (виконавців) міститься в Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника таким критеріям», а саме в п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання (надання) послуг».
Розмістивши повідомлення про усунення невідповідності щодо Керівника робіт працівників (виконавців) Замовник не порушив вимоги Закону.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 06 серпня 2020 14:30
Щодо вибору переможця
Шановний Замовнику, вимагаємо ретельніше переглянути та підійти більш професійно в оцінюванні документів, наданих Товариством з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство". В наших минулих вимогах надан перелік ПОРУШЕНЬ! з вашого боку. Не порушуйте чесність та прозорість проведення державних закупівель і не спонукайте нас звертатись до АМКУ. Сподіваємось на розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 12:46
Шановний Учаснику! Вимагаємо припинити тиск на членів тендерного комітету та їх керівництво! Вимагаючи від членів тендерного комітету прийняти неправомірне рішення про дискваліфікацію 1 учасника, ви порушуєте ст. 5 Закону, яка декларує, що публічні закупівлі здійснюються за наступними принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 07 серпня 2020 11:30
Щодо порушення Закону
Шановний Замовнику, вимагаємо ретельніше переглянути та підійти більш професійно в оцінюванні документів, наданих Товариством з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство". В наших минулих вимогах надан перелік ПОРУШЕНЬ! з вашого боку. Не порушуйте чесність та прозорість проведення державних закупівель і не спонукайте нас звертатись до АМКУ. Сподіваємось на розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 12:50
Шановний Учаснику! Вимагаємо припинити тиск на членів тендерного комітету та їх керівництво! Вимагаючи від членів тендерного комітету прийняти неправомірне рішення про дискваліфікацію 1 учасника, ви порушуєте ст. 5 Закону, яка декларує, що публічні закупівлі здійснюються за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 07 серпня 2020 11:46
Щодо вибору переможця
Шановний Замовнику! Замовником вимагалося від учасників надати Копії (тобто, завірені керівником документи) наступних документів – Свідоцтва про державну реєстрацію, Статуту, Аналогічних договорів – Учасником «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" надано копії з оригіналів, що є порушенням вимог Замовника до тендерних документів. Замовником ЧІТКО вказано у Додатку 1 Кваліфікація – «Копії з документів повинні бути завірені належним чином», тобто всі вищезгадані документи ПОВИННІ БУТИ ЗАВІРЕНІ. Вимагаємо переглянути своє рішення щодо вибору переможця, відмінити його, відхилити та розглянути наступних учасників та прийняти виважене та неупереджене рішення щодо вибору переможця процедури і не порушувати прозорість та відкритість проведення державних закупівель. В іншому випадку будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 13:02
Замовником вимагалось подання всіх документів тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій. Дана вимога відображена в тендерній документації. Подання Учасником «ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» копій з оригіналів в повній мірі відповідає вимогам Замовника. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не бачить підстав для задоволення вимоги ПП БМФ Бар'єр.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 07 серпня 2020 12:00
Щодо вибору переможця
Шановний Замовнику, скориставшись правом виправлення помилок Учасником протягом 24 годин, вами не вірно трактовано стаття 29 пункт 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Вами було подано вимогу до учасника «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" з надання документу - «Наказ на керівника робіт», але ж документ такого типу не підпадає під перелік невідповідностей, зазначених в п.16 статті 29 Закону. Виходячи з вищезазначеного, ви не мали законного права вимагати «Наказ на керівника робіт», який не був наданий учасником в складі тендерних документів до торгів, тим самим порушили добросовісність та прозорість проведення державних закупівель. Вимагаємо скасувати своє рішення у виборі переможця та перейти до наступного учасника закупівлі. Сподіваємось на ваше виважене та неупереджене рішення.

За Дипломом Шевчук А.І. має спеціальність «Конструювання і виробництво радіоапаратури», що не відповідає вимогам Замовника та Постанові Кабміну №852 від 23.11.2016р., згідно якої Керівник робіт повинен мати «вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”». Спеціалізація за Дипломом Шевчука А.І. має віддалену схожість згідно вимогам Постанови Кабміну №852 від 23.11.2016р. Вимагаємо прийняти це до уваги та прийняти СПРАВЕДЛИВЕ та ПРОФЕСІЙНЕ рішення щодо оцінювання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 13:12
1. Шановний Учаснику, пунктом 16 статті 29 Закону встановлене наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Відповідно до ст.16 Закону до кваліфікаційних критеріїв відносяться:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимога щодо надання наказу про призначення Керівника робіт працівників (виконавців) міститься в Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника таким критеріям», а саме в п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання (надання) послуг».
Розмістивши повідомлення про усунення невідповідності щодо Керівника робіт працівників (виконавців) Замовник не порушив вимоги Закону.
2. Згідно наданої копії диплому Шевчук Анатолій Іванович здобув у 1985 році вищу освіту, отримав диплом МВ №958497 виданий 30.06.1985 (Реєстраційний №1297) за спеціальністю: конструювання і виробництво радіоапаратури, йому присвоєно кваліфікацію інженер-конструктор-технолог. Вищезазначена спеціальність Шевчука А.І. відноситься до галузі “Електроніка та телекомунікації”, “Автоматизація та приладобудування”, що відповідає кадровим вимогам п.14 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (затверджено ПКМУ від 23.11.2016 № 852), а саме: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. При умові, що особа має стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років, то Шевчук А.І. може бути призначений керівником робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 648 996,00
UAH з ПДВ
648 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БМФ Бар'єр 884 662,00
UAH з ПДВ
777 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 783 698,27
UAH з ПДВ
783 698,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:07
Довідка.pdf
10 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:55
Довідка ст 17.pdf
07 серпня 2020 19:30
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:30
public_doc.pdf
07 серпня 2020 19:30
public_doc.p7s
06 серпня 2020 12:33
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:33
Dovidka_20218593580790568204.pdf.p7s
06 серпня 2020 12:33
Dovidka_20218593580790568204.pdf
06 серпня 2020 12:33
Довідка дитяча праця.pdf
03 серпня 2020 11:20
Електронний підпис
31 липня 2020 13:14
Електронний підпис
31 липня 2020 13:13
Пояснення.pdf
31 липня 2020 13:13
Наказ від 24.07.2020.pdf
31 липня 2020 13:13
Наказ від 01.02.2019.pdf
28 липня 2020 09:52
Електронний підпис
28 липня 2020 09:51
квитанция.pdf
28 липня 2020 09:51
1 ДФ.pdf
28 липня 2020 09:43
Електронний підпис
28 липня 2020 09:43
цінова пропозиція.pdf
28 липня 2020 09:43
Трудові,накази.pdf
28 липня 2020 09:43
Статут.pdf
28 липня 2020 09:43
Свідво вимір лаб-рії .pdf
28 липня 2020 09:43
Протоколи ОП.pdf
28 липня 2020 09:43
Проект договору.pdf
28 липня 2020 09:43
Про зміну адреси.pdf
28 липня 2020 09:43
Посвідчення з ОП.pdf
28 липня 2020 09:43
Наказ на ліцензію.pdf
28 липня 2020 09:43
Наказ на директора.pdf
28 липня 2020 09:42
Ліцензія ДСНС.pdf
28 липня 2020 09:42
Лист-згода .pdf
28 липня 2020 09:42
І півріччя 2020.pdf
28 липня 2020 09:42
Дозвіл_2.pdf
28 липня 2020 09:42
Дозвіл_1.pdf
28 липня 2020 09:42
Договір_3.pdf
28 липня 2020 09:42
Договір_2.pdf
28 липня 2020 09:42
Договір_1.pdf
28 липня 2020 09:42
Довідка фахівці.pdf
28 липня 2020 09:42
Довідка ст 17.pdf
28 липня 2020 09:42
Довідка МТБ.pdf
28 липня 2020 09:42
Гарантійний лист .pdf
28 липня 2020 09:42
Відомості ЄДРПОУ.pdf
28 липня 2020 09:42
Відгук_3.pdf
28 липня 2020 09:42
ВІдгук_2.pdf
28 липня 2020 09:42
Відгук_1.PDF
28 липня 2020 09:41
Витяг.pdf
28 липня 2020 09:41
Витяг ПДВ_.pdf
28 липня 2020 09:41
Акт_3.pdf
28 липня 2020 09:41
Акт_2.pdf
28 липня 2020 09:41
Акт_1.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 09:40
Електронний підпис
28 липня 2020 09:39
Сертифікат ГІП.pdf
28 липня 2020 09:39
Свідоцтво ПДВ.jpg
28 липня 2020 09:39
Охорона праці 2.rar
28 липня 2020 09:39
Охорона праці 1.rar
28 липня 2020 09:39
Ліцензія ДСНС.jpg
28 липня 2020 09:39
Ліцензія будівельна.pdf
28 липня 2020 09:38
Довідка про МТБ.pdf
28 липня 2020 09:38
Декларація 2.pdf
28 липня 2020 09:38
Декларація 1.pdf
28 липня 2020 09:38
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 липня 2020 09:38
Відомість баланс 2.pdf
28 липня 2020 09:38
Відомість баланс 1.pdf
28 липня 2020 09:38
Відділ кадрів.rar
28 липня 2020 09:38
Відгук Салют.pdf
28 липня 2020 09:38
Відгук Олейна.pdf
28 липня 2020 09:38
Виписка з ЄДР.pdf
28 липня 2020 09:38
Автомобілі.rar
28 липня 2020 09:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 19:40
Електронний підпис
27 липня 2020 19:40
фінансова звітність1.pdf
27 липня 2020 19:40
транспорт.pdf
27 липня 2020 19:40
Статут копія.pdf
27 липня 2020 19:40
Специфікація.pdf
27 липня 2020 19:40
Пропозиція.pdf
27 липня 2020 19:40
накладні.pdf
27 липня 2020 19:40
наказ Щербань.pdf
27 липня 2020 19:40
Ліцензія пожежка.pdf
27 липня 2020 19:40
Листи-згоди.pdf
27 липня 2020 19:40
кошторис.pdf
27 липня 2020 19:40
копія виписки ЄДР.pdf
27 липня 2020 19:40
договір технологій.pdf
27 липня 2020 19:40
довідки та листи.pdf
27 липня 2020 19:40
довідки ст 17.pdf
27 липня 2020 19:40
Довідки з банку.pdf
27 липня 2020 19:40
витяг ЄДР.pdf
27 липня 2020 19:40
банк заборгованість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ПП БМФ Бар'єр

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Переможець 648 996,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 16:15

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно з Додатком № 1 до ТД, п.2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю" пп. 2.1.2. необхідно надати копію наказу на призначення Керівника робіт працівників (виконавців), які будуть безпосередньо надавати послуги та виконувати роботи. В результаті розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" виявлено невідповідність: Учасником завантажено Довідку про керівника робіт. Учаснику необхідно надати Наказ про призначення Керівника робіт працівників (виконавців), які будуть безпосередньо надавати послуги та виконувати роботи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
648 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 10:03
Дод. угода № 1 від 21.10.2020.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 14:38
договір КМ-135 ППА від 11.08.2020.PDF укладений
13 серпня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: КМ-135 ППА
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 648 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 166,00 UAH)