Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей з устаткуванням передавання тривожних сповіщень»
Очікувана вартість
931 982,00 UAH
UA-2020-07-08-006299-c ● 78d91f7598234cd793991e62f0eb4fec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142448 |
Місцезнаходження: | 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Кринички, вул. Шкільна, 11 |
Контактна особа: |
Валентина Андреевна +380679087780,+380565491678 kraivo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 931 982,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 659,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей з устаткуванням передавання тривожних сповіщень»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно Акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 13:55 |
Додаток 1 Квалификация.docx | |
20 липня 2020 13:55 |
Зміни від 20.07.2020.docx | |
20 липня 2020 13:55 |
Примерная ТД.docx | |
20 липня 2020 13:55 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
08 липня 2020 15:26 |
Додаток 3.4 до ТД Світлогірська СЗШ.xlsx | |
08 липня 2020 15:26 |
Додаток 6 тендерна пропозиція.docx | |
08 липня 2020 15:26 |
Додаток 3.1 до ТД Семенівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Колосочок» загального розвитку.xlsx | |
08 липня 2020 15:26 |
Додаток 2 підтв. відповідності ст. 17.docx | |
08 липня 2020 15:26 |
Додаток 5 згода на обробку персональних даних.docx | |
08 липня 2020 15:25 |
Додаток 3.3 до ТД Промінська СЗШ.xlsx | |
08 липня 2020 15:25 |
Додаток 3.2 до ТД Адамівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок).xlsx | |
08 липня 2020 15:25 |
Додаток 3 до ТД Світлогірський ДНЗ «Берізка».xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо надання дозволу
Дата подання: 10 липня 2020 17:00
Дата відповіді: 14 липня 2020 15:10
У тендерній документації встановлена вимога щодо надання:
- Копія Дозволу на роботи підвищеної небезбеки
- Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки при проведенні робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; роботи верхолазні). Чи може Учасник надавати лише копію декларації відповідності? Адже предметом закупівлі не передбчачаються роботи підвищеної небезбеки, визначені а тому його наявність не є обов'язковою відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107. Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до ТД
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 09 липня 2020 09:35
Щодо будівельної ліцензії
В зв’язку з набуттям чинності 18 березня 2020 року Постанови КМУ від 13.03.2020 року №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та визнання такими, що втратили чинність ряду нормативно-правових актів, які визначали порядок ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме: Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»; Постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та інші Постанови Кабінету Міністрів України, що регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання Учасником копії Будівельної ліцензії як таку, що не має правових підстав та носить дискримінаційний характер.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 13:57
Доброго дня. В тендерну документацію буде внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 09 липня 2020 09:36
Щодо освіти та кваліфікації керівника робіт
Вимоги до керівника робіт, зазначені в п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації не відповідають Ліцензійним умовам, затвердженим Постановою Кабміну від 23.11.2016 р. №852. Вимагаємо викласти вимоги до керівника робіт у наступній редакції:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.»
Розгорнути
Згорнути
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 14:54
Доброго дня. Буде внесено зміни до ТД згідно Постанови №852 від 23.11.2016.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 03 серпня 2020 17:05
Щодо вибору Переможця
Шановний Замовнику, просимо звернути Вашу увагу на порушення у виборі Переможця закупівлі, а саме: 1) Учасником «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" у Довідці про керівника робіт надані не правдиві дані щодо спеціальності, за Дипломом, Шевчука А.І., де вказано, що Шевчук А.І. має спеціальність «Автоматизація та приладобудування». Наразі, в Дипломі вказана спеціальність - «Конструювання і виробництво радіоапаратури», що не відповідає вимогам Замовника та Постанові Кабміну №852 від 23.11.2016р., згідно якої Керівник робіт повинен мати «вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”» 2) Замовником вимагалося від учасників надати Копії (тобто, завірені керівником документи) наступних документів – Свідоцтва про державну реєстрацію, Статуту, Аналогічних договорів та Актів виконаних робіт – Учасником «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" надано копії з оригіналів, що є порушенням вимог Замовника до тендерних документів. Вимагаємо, ретельніше переглянути тендерні документи «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" та прийняти виважене та неупереджене рішення щодо вибору Переможця процедури і не порушувати прозорість та відкритість проведення державних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 10:35
Розглянувши вимогу ПП БМФ Бар'єр щодо вибору переможця, тендерний комітет повідомляє наступне.
1. Згідно наданої копії диплому Шевчук Анатолій Іванович здобув у 1985 році вищу освіту, отримав диплом МВ №958497 виданий 30.06.1985 (Реєстраційний №1297) за спеціальністю: конструювання і виробництво радіоапаратури, йому присвоєно кваліфікацію інженер-конструктор-технолог.
Вищезазначена спеціальність Шевчука А.І. відноситься до галузі “Електроніка та телекомунікації”, “Автоматизація та приладобудування”, що відповідає кадровим вимогам п.14 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (затверджено ПКМУ від 23.11.2016 № 852), а саме: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. При умові, що особа має стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років, то Шевчук А.І. може бути призначений керівником робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
2. Замовником вимагалось подання всіх документів тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій. Дана вимога відображена в тендерній документації. Подання Учасником «ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» копій з оригіналів Свідоцтва про державну реєстрацію, Статуту, Аналогічних договорів та Актів виконаних робіт в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не бачить підстав для задоволення вимоги ПП БМФ Бар'єр.
1. Згідно наданої копії диплому Шевчук Анатолій Іванович здобув у 1985 році вищу освіту, отримав диплом МВ №958497 виданий 30.06.1985 (Реєстраційний №1297) за спеціальністю: конструювання і виробництво радіоапаратури, йому присвоєно кваліфікацію інженер-конструктор-технолог.
Вищезазначена спеціальність Шевчука А.І. відноситься до галузі “Електроніка та телекомунікації”, “Автоматизація та приладобудування”, що відповідає кадровим вимогам п.14 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (затверджено ПКМУ від 23.11.2016 № 852), а саме: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. При умові, що особа має стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років, то Шевчук А.І. може бути призначений керівником робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
2. Замовником вимагалось подання всіх документів тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій. Дана вимога відображена в тендерній документації. Подання Учасником «ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» копій з оригіналів Свідоцтва про державну реєстрацію, Статуту, Аналогічних договорів та Актів виконаних робіт в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не бачить підстав для задоволення вимоги ПП БМФ Бар'єр.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 05 серпня 2020 10:15
Щодо вибору переможця закупівлі
Шановний Замовнику, вимагаємо ретельніше переглянути своє рішення щодо вибору переможця, відмінити його, як помилкове, зважаючи на невідповідність документів не вірно обраного Вами переможця. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 11:44
Ваша вимога прийнята до розгляду, відповідь буде надана у встановлені Законом терміни.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 05 серпня 2020 17:13
Щодо вибору переможця
Шановний Замовнику, скориставшись правом виправлення помилок Учасником протягом 24 годин, вами не вірно трактовано стаття 29 пункт 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Вами було подано вимогу до учасника «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" з надання документу - «Наказ на керівника робіт», але ж документ такого типу не підпадає під перелік невідповідностей, зазначених в п.16 статті 29 Закону. Виходячи з вищезазначеного, ви не мали законного права вимагати «Наказ на керівника робіт», який не був наданий учасником в складі тендерних документів до торгів, тим самим порушили добросовісність та прозорість проведення державних закупівель. Вимагаємо скасувати своє рішення у виборі переможця та перейти до наступного учасника закупівлі. Сподіваємось на ваше виважене та неупереджене рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 12:20
Шановний Учаснику, пунктом 16 статті 29 Закону встановлене наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Відповідно до ст.16 Закону до кваліфікаційних критеріїв відносяться:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимога щодо надання наказу про призначення Керівника робіт працівників (виконавців) міститься в Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника таким критеріям», а саме в п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання (надання) послуг».
Розмістивши повідомлення про усунення невідповідності щодо Керівника робіт працівників (виконавців) Замовник не порушив вимоги Закону.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Відповідно до ст.16 Закону до кваліфікаційних критеріїв відносяться:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимога щодо надання наказу про призначення Керівника робіт працівників (виконавців) міститься в Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника таким критеріям», а саме в п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання (надання) послуг».
Розмістивши повідомлення про усунення невідповідності щодо Керівника робіт працівників (виконавців) Замовник не порушив вимоги Закону.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 06 серпня 2020 14:30
Щодо вибору переможця
Шановний Замовнику, вимагаємо ретельніше переглянути та підійти більш професійно в оцінюванні документів, наданих Товариством з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство". В наших минулих вимогах надан перелік ПОРУШЕНЬ! з вашого боку. Не порушуйте чесність та прозорість проведення державних закупівель і не спонукайте нас звертатись до АМКУ. Сподіваємось на розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 12:46
Шановний Учаснику! Вимагаємо припинити тиск на членів тендерного комітету та їх керівництво! Вимагаючи від членів тендерного комітету прийняти неправомірне рішення про дискваліфікацію 1 учасника, ви порушуєте ст. 5 Закону, яка декларує, що публічні закупівлі здійснюються за наступними принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 07 серпня 2020 11:30
Щодо порушення Закону
Шановний Замовнику, вимагаємо ретельніше переглянути та підійти більш професійно в оцінюванні документів, наданих Товариством з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство". В наших минулих вимогах надан перелік ПОРУШЕНЬ! з вашого боку. Не порушуйте чесність та прозорість проведення державних закупівель і не спонукайте нас звертатись до АМКУ. Сподіваємось на розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 12:50
Шановний Учаснику! Вимагаємо припинити тиск на членів тендерного комітету та їх керівництво! Вимагаючи від членів тендерного комітету прийняти неправомірне рішення про дискваліфікацію 1 учасника, ви порушуєте ст. 5 Закону, яка декларує, що публічні закупівлі здійснюються за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 07 серпня 2020 11:46
Щодо вибору переможця
Шановний Замовнику! Замовником вимагалося від учасників надати Копії (тобто, завірені керівником документи) наступних документів – Свідоцтва про державну реєстрацію, Статуту, Аналогічних договорів – Учасником «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" надано копії з оригіналів, що є порушенням вимог Замовника до тендерних документів. Замовником ЧІТКО вказано у Додатку 1 Кваліфікація – «Копії з документів повинні бути завірені належним чином», тобто всі вищезгадані документи ПОВИННІ БУТИ ЗАВІРЕНІ. Вимагаємо переглянути своє рішення щодо вибору переможця, відмінити його, відхилити та розглянути наступних учасників та прийняти виважене та неупереджене рішення щодо вибору переможця процедури і не порушувати прозорість та відкритість проведення державних закупівель. В іншому випадку будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 13:02
Замовником вимагалось подання всіх документів тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій. Дана вимога відображена в тендерній документації. Подання Учасником «ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» копій з оригіналів в повній мірі відповідає вимогам Замовника. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не бачить підстав для задоволення вимоги ПП БМФ Бар'єр.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-006299-c.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 07 серпня 2020 12:00
Щодо вибору переможця
Шановний Замовнику, скориставшись правом виправлення помилок Учасником протягом 24 годин, вами не вірно трактовано стаття 29 пункт 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Вами було подано вимогу до учасника «ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" з надання документу - «Наказ на керівника робіт», але ж документ такого типу не підпадає під перелік невідповідностей, зазначених в п.16 статті 29 Закону. Виходячи з вищезазначеного, ви не мали законного права вимагати «Наказ на керівника робіт», який не був наданий учасником в складі тендерних документів до торгів, тим самим порушили добросовісність та прозорість проведення державних закупівель. Вимагаємо скасувати своє рішення у виборі переможця та перейти до наступного учасника закупівлі. Сподіваємось на ваше виважене та неупереджене рішення.
За Дипломом Шевчук А.І. має спеціальність «Конструювання і виробництво радіоапаратури», що не відповідає вимогам Замовника та Постанові Кабміну №852 від 23.11.2016р., згідно якої Керівник робіт повинен мати «вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”». Спеціалізація за Дипломом Шевчука А.І. має віддалену схожість згідно вимогам Постанови Кабміну №852 від 23.11.2016р. Вимагаємо прийняти це до уваги та прийняти СПРАВЕДЛИВЕ та ПРОФЕСІЙНЕ рішення щодо оцінювання.
Розгорнути
Згорнути
За Дипломом Шевчук А.І. має спеціальність «Конструювання і виробництво радіоапаратури», що не відповідає вимогам Замовника та Постанові Кабміну №852 від 23.11.2016р., згідно якої Керівник робіт повинен мати «вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”». Спеціалізація за Дипломом Шевчука А.І. має віддалену схожість згідно вимогам Постанови Кабміну №852 від 23.11.2016р. Вимагаємо прийняти це до уваги та прийняти СПРАВЕДЛИВЕ та ПРОФЕСІЙНЕ рішення щодо оцінювання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 13:12
1. Шановний Учаснику, пунктом 16 статті 29 Закону встановлене наступне: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Відповідно до ст.16 Закону до кваліфікаційних критеріїв відносяться:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимога щодо надання наказу про призначення Керівника робіт працівників (виконавців) міститься в Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника таким критеріям», а саме в п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання (надання) послуг».
Розмістивши повідомлення про усунення невідповідності щодо Керівника робіт працівників (виконавців) Замовник не порушив вимоги Закону.
2. Згідно наданої копії диплому Шевчук Анатолій Іванович здобув у 1985 році вищу освіту, отримав диплом МВ №958497 виданий 30.06.1985 (Реєстраційний №1297) за спеціальністю: конструювання і виробництво радіоапаратури, йому присвоєно кваліфікацію інженер-конструктор-технолог. Вищезазначена спеціальність Шевчука А.І. відноситься до галузі “Електроніка та телекомунікації”, “Автоматизація та приладобудування”, що відповідає кадровим вимогам п.14 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (затверджено ПКМУ від 23.11.2016 № 852), а саме: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. При умові, що особа має стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років, то Шевчук А.І. може бути призначений керівником робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Відповідно до ст.16 Закону до кваліфікаційних критеріїв відносяться:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вимога щодо надання наказу про призначення Керівника робіт працівників (виконавців) міститься в Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника таким критеріям», а саме в п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання (надання) послуг».
Розмістивши повідомлення про усунення невідповідності щодо Керівника робіт працівників (виконавців) Замовник не порушив вимоги Закону.
2. Згідно наданої копії диплому Шевчук Анатолій Іванович здобув у 1985 році вищу освіту, отримав диплом МВ №958497 виданий 30.06.1985 (Реєстраційний №1297) за спеціальністю: конструювання і виробництво радіоапаратури, йому присвоєно кваліфікацію інженер-конструктор-технолог. Вищезазначена спеціальність Шевчука А.І. відноситься до галузі “Електроніка та телекомунікації”, “Автоматизація та приладобудування”, що відповідає кадровим вимогам п.14 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (затверджено ПКМУ від 23.11.2016 № 852), а саме: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. При умові, що особа має стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років, то Шевчук А.І. може бути призначений керівником робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
648 996,00
UAH з ПДВ
|
648 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП БМФ Бар'єр |
884 662,00
UAH з ПДВ
|
777 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
783 698,27
UAH з ПДВ
|
783 698,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Переможець |
648 996,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 16:15
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:20
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
648 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2020 10:03
|
Дод. угода № 1 від 21.10.2020.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2020 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 14:38
|
договір КМ-135 ППА від 11.08.2020.PDF | укладений |
13 серпня 2020 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | КМ-135 ППА |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |