Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 11:29 |
Очікувана вартість: | 7 169 375,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пункт 4.3. Договору - Розрахунки за виконані роботи у розмірі до 70% від загальної вартості Договору здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Виконання робіт | Пункт 4.6. Договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (30% від загальної вартості Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме позитивного експертного звіту та документів визначених у п. 8.9 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 15:00 |
Тендерна документація.PDF | |
08 липня 2020 15:00 |
Проект договору.docx |
08 липня 2020 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2020 15:00 |
Тендерна документація.PDF
|
|||
08 липня 2020 15:00 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерним комітетом була розглянута якість скан-копії тендерної документації, яку оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу та надійшли висновку, що тендерна документація у форматі .pdf придатна для зчитування.
Замовник не може вдруге оприлюднити тендерну документацію, тому що це суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", а саме абз.1 п.1 ч.1 ст.10 Закону. Додатково у відповідь надаємо реквізити Служби.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Харківській області
вул. Ахсарова, 2, м. Харків, 61202;
код ЄДРПОУ 30885376;
UA658201720343201001100005631;
Державна казначейська служба України.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000090 ● 810f6501cf3f4176bfaa7cf331162f7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2020 Одеса № 324
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2020 № 324
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-07-08-005844-c 08.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-29 13:16:12
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2020 № 324 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Харківській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-08-005844-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (далі – ДП «Укрдіпродор») умовам пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників, встановлених Замовником, кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону», тоді як замість виправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (учасник повинен був надати копії свідоцтв про повірку на комплект GPS примача Pro Mark 3, одночастотну GPS систему EPOCH та електронний нівелір LEICA Sprinter 150M), ним надано Довідку щодо наявності комп’ютерів, необхідної обчислюваної, розмножувальної, організаційної техніки, обладнання/техніки для виконання інженерних вишукувань та іншого технічного обладнання, необхідного для здійснення процесу розроблення проєктної документації, яка відповідає вимогам державних будівельних норм ДБН А.2.2-3 від 05.08.2020 № 1017-20, яка не відповідає переліку технічного обладнання Довідки від 22.07.2020 № 952-20 (Довідка від 05.08.2020 № 1017-20 без урахування вищевказаного обладнання), тим самим не надав копій свідоцтв про повірку на технічне обладнання, зазначене у повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-01 16:34:53
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Харківській області у відповідь на запит про надання пояснення від 29.09.2020р. щодо моніторингу закупівлі "Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 124+500 – км 153+870, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)" за № UA-2020-07-08-005844-c надає пояснення.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-09 16:47:00
Заперечення
Служба автомобільних доріг у Харківській області у відповідь на Ваш висновок від 05.10.2020р. про результати моніторингу закупівлі "Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 124+500 – км 153+870, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)" за № UA-2020-07-08-005844-c надає наступні заперечення.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | № 520/14394/2020 від 20.10.2020р. |
Дата публікації: | 21 жовтня 2020 |
Документи:
21 жовтня 2020 16:51
|
Електронний підпис |
21 жовтня 2020 16:51
|
Додаткова угода 2 Т61-С124пд-КР-20.PDF |
21 жовтня 2020 16:51
|
Позовна заява.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович |
4 786 720,00
UAH з ПДВ
|
4 786 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
5 305 300,00
UAH з ПДВ
|
5 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
6 890 000,00
UAH з ПДВ
|
6 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович #2524701158 |
Відхилено |
4 786 720,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 15:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 09:00
|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Переможець |
5 250 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 16:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 15:05
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 серпня 2020 16:24
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
5 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 16:56
|
Додаткова угода 2 Т61-С124пд-КР-20.PDF | укладений |
21 жовтня 2020 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 13:40
|
Т61-С124пдКР-20.PDF | укладений |
26 серпня 2020 13:40
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 серпня 2020 — 21 жовтня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі від 05.10.2020р., з метою усунення та недопущення порушення законодавства, розірвати Договір за ініціативою Замовника, при цьому відповідно до п. 10.5 Договору банківська гарантія надана учасником, як забезпечення виконання Договору, повертається Банку-гаранту |