Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 124+500 – км 153+870, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
7 169 375,00 UAH
UA-2020-07-08-005844-c 8e4a7f61e2774a149dc5d0a0f72c0f6e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:29
Очікувана вартість: 7 169 375,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 124+500 – км 153+870, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 4.3. Договору - Розрахунки за виконані роботи у розмірі до 70% від загальної вартості Договору здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Пункт 4.6. Договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (30% від загальної вартості Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме позитивного експертного звіту та документів визначених у п. 8.9 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:00
Тендерна документація.PDF
08 липня 2020 15:00
Проект договору.docx
08 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:00
Тендерна документація.PDF
08 липня 2020 15:00
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати документацію у форматі для зчитування
Дата подання: 10 липня 2020 11:48
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:45
Замовник надав тендерну документацію у відсканованому образі у форматі .pdf. Відсканований образ документів - це растрове зображення. Передбачається, що тексту поверх нього немає, тобто в документі зберігається виключно відсканований растр - зображення, текст на якому незрозумілий для обробки комп'ютером, а зрозумілий тільки людині. Крім того, образ знятий з паперового документа, а це значить, що його оборобка не мається на увазі. Згідно НАКАЗУ № 60 від 07.09.2018 Про затвердження Вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади другий абзац п.2, розділ 2 У разі конфлікту між формами подання даних пріоритет мають дані, придатні для сприймання їх людиною. Проаналізувавши тендерну документацію, повідомляємо, що на відсканованому образі погано видно реквізити замовника та деякі вимоги у розілі 3 та 5. Виходячи з вище наведеного просимо викласти тендерну документацію у форматі .doc або .pdf з можливістю зчитування інформації іншими програмами для зручності обробки інформації та для якісної підготовки пропозиції всіма учасниками аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерним комітетом була розглянута якість скан-копії тендерної документації, яку оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу та надійшли висновку, що тендерна документація у форматі .pdf придатна для зчитування.
Замовник не може вдруге оприлюднити тендерну документацію, тому що це суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", а саме абз.1 п.1 ч.1 ст.10 Закону. Додатково у відповідь надаємо реквізити Служби.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Харківській області
вул. Ахсарова, 2, м. Харків, 61202;
код ЄДРПОУ 30885376;
UA658201720343201001100005631;
Державна казначейська служба України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-005844-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович, Код ЄДРПОУ:2524701158
Дата подання: 10 серпня 2020 18:25
Вимога щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції ФОП Мінка Сергій Олексійович у порядку, визначеному статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Надання додаткової інформації щодо правомірності та обґрунтованості вищенаведеної підстави відхилення тендерної пропозиції ФОП Мінка С.О., викладеної в протоколі № 4 засідання тендерного комітету, оприлюдненого 31 липня 2020 року в системі електронних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2020 15:17
Надання додаткової інформації щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції ФОП Мінка С.О.

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 18:25
Вимога.pdf

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000090 ● 810f6501cf3f4176bfaa7cf331162f7a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2020 Одеса № 324

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2020 № 324
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-07-08-005844-c 08.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-29 13:16:12

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2020 № 324 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Харківській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-08-005844-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (далі – ДП «Укрдіпродор») умовам пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників, встановлених Замовником, кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону», тоді як замість виправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (учасник повинен був надати копії свідоцтв про повірку на комплект GPS примача Pro Mark 3, одночастотну GPS систему EPOCH та електронний нівелір LEICA Sprinter 150M), ним надано Довідку щодо наявності комп’ютерів, необхідної обчислюваної, розмножувальної, організаційної техніки, обладнання/техніки для виконання інженерних вишукувань та іншого технічного обладнання, необхідного для здійснення процесу розроблення проєктної документації, яка відповідає вимогам державних будівельних норм ДБН А.2.2-3 від 05.08.2020 № 1017-20, яка не відповідає переліку технічного обладнання Довідки від 22.07.2020 № 952-20 (Довідка від 05.08.2020 № 1017-20 без урахування вищевказаного обладнання), тим самим не надав копій свідоцтв про повірку на технічне обладнання, зазначене у повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-01 16:34:53

Пояснення на запит

Служба автомобільних доріг у Харківській області у відповідь на запит про надання пояснення від 29.09.2020р. щодо моніторингу закупівлі "Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 124+500 – км 153+870, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)" за № UA-2020-07-08-005844-c надає пояснення.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-09 16:47:00

Заперечення

Служба автомобільних доріг у Харківській області у відповідь на Ваш висновок від 05.10.2020р. про результати моніторингу закупівлі "Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 124+500 – км 153+870, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)" за № UA-2020-07-08-005844-c надає наступні заперечення.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: № 520/14394/2020 від 20.10.2020р.
Дата публікації: 21 жовтня 2020

Документи:

21 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
21 жовтня 2020 16:51
Додаткова угода 2 Т61-С124пд-КР-20.PDF
21 жовтня 2020 16:51
Позовна заява.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович 4 786 720,00
UAH з ПДВ
4 786 720,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 5 305 300,00
UAH з ПДВ
5 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 6 890 000,00
UAH з ПДВ
6 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 22:31
Електронний підпис
30 липня 2020 22:12
6.1_працівники.pdf
30 липня 2020 22:10
39_супровід_лист.pdf
30 липня 2020 22:09
8.1_Звiт_Двурiчна.pdf
30 липня 2020 22:08
4.1_Соколов_геологiя.pdf
30 липня 2020 22:08
3.1_право_власностi.pdf
30 липня 2020 22:07
2_1_автомобіль.pdf
23 липня 2020 21:23
Електронний підпис
23 липня 2020 21:21
3_інвернарні_картки.pdf
23 липня 2020 21:21
9_1_працівники_Часть3.pdf
23 липня 2020 21:21
15_відгук_Лозова.pdf
23 липня 2020 21:21
12_дог Хл-Пан_Часть4.pdf
23 липня 2020 21:21
8_працівники.pdf
23 липня 2020 21:21
6_1_майкрософт.pdf
23 липня 2020 21:21
28_відомості учасника.pdf
23 липня 2020 21:21
9_1_працівники_Часть9.pdf
23 липня 2020 21:21
9_6_Статівко_Часть2.pdf
23 липня 2020 21:21
9_5_Ковбаса_Часть1.pdf
23 липня 2020 21:20
6_2_autocad.pdf
23 липня 2020 21:20
10_2_Минка_сертифікат.pdf
23 липня 2020 21:20
15_1_відгук_Дворічна.pdf
23 липня 2020 21:20
Підписаний_Ліцензія.pdf
23 липня 2020 21:20
9_4_ Сень_ГІП_Часть2.pdf
23 липня 2020 21:20
9_4_ Сень_ГІП_Часть1.pdf
23 липня 2020 21:20
9_1_працівники_Часть2.pdf
23 липня 2020 21:20
4_повірка.pdf
23 липня 2020 21:20
9_2_Соколов_Часть2.pdf
23 липня 2020 21:20
37_зведений кошторис.pdf
23 липня 2020 21:20
34_паспорт_Мінка.pdf
23 липня 2020 21:20
9_6_Статівко_Часть4.pdf
23 липня 2020 21:20
9_5_Ковбаса_Часть4.pdf
23 липня 2020 21:20
9_1_працівники_Часть5.pdf
23 липня 2020 21:20
6_3_macOC.pdf
23 липня 2020 21:20
9_1_працівники_Часть4.pdf
23 липня 2020 21:20
29_повноваження.pdf
23 липня 2020 21:20
9_1_працівники_Часть6.pdf
23 липня 2020 21:20
10_6_Сертифікат_Лисяк.pdf
23 липня 2020 21:20
35_субпідрядники.pdf
23 липня 2020 21:20
9_2_Соколов_Часть3.pdf
23 липня 2020 21:20
9_6_Статівко_Часть3.pdf
23 липня 2020 21:20
9_2_Соколов_Часть1.pdf
23 липня 2020 21:20
9_7_Полєско_Часть1.pdf
23 липня 2020 21:20
24_дитяча праця.pdf
23 липня 2020 21:20
33_код_Мінка.pdf
23 липня 2020 21:20
1_гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 21:20
9_4_ Сень_ГІП_Часть3.pdf
23 липня 2020 21:20
10_Давиденко.pdf
23 липня 2020 21:20
30_виписка.pdf
23 липня 2020 21:20
12_дог Хл-Пан_Часть1.pdf
23 липня 2020 21:20
9_5_Ковбаса_Часть2.pdf
23 липня 2020 21:20
3_1_інвентарні_картки.pdf
23 липня 2020 21:20
9_1_працівники_Часть1.pdf
23 липня 2020 21:20
9_1_працівники_Часть8.pdf
23 липня 2020 21:20
9_3_диплом_Мінка.pdf
23 липня 2020 21:20
9_5_Ковбаса_Часть3.pdf
23 липня 2020 21:20
9_6_Статівко_Часть1.pdf
23 липня 2020 21:20
9_7_Полєско_Часть2.pdf
23 липня 2020 21:20
21_банкрут.pdf
23 липня 2020 21:20
9_2_Соколов_Часть4.pdf
23 липня 2020 21:20
16_корупція.pdf
23 липня 2020 21:20
18_конкуренція.pdf
23 липня 2020 21:19
22_реєстр ЄДР.pdf
23 липня 2020 21:19
12_дог Хл-Пан_Часть5.pdf
23 липня 2020 21:19
12_дог Хл-Пан_Часть3.pdf
23 липня 2020 21:19
9_1_працівники_Часть7.pdf
23 липня 2020 21:19
23_забороні участі.pdf
23 липня 2020 21:19
2_2_автомобіль.pdf
23 липня 2020 21:19
7_1_договір оренди.pdf
23 липня 2020 21:19
12_дог Хл-Пан_Часть2.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 15:19
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:10
Dovidka_20203321740550979863.pdf
06 серпня 2020 17:10
Dovidka_20203321740550979863.pdf.p7s
06 серпня 2020 17:02
public_doc (4).p7s
06 серпня 2020 17:02
public_doc (5).pdf
05 серпня 2020 14:26
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:24
Обладнання.zip
05 серпня 2020 14:24
Довідка обладнання.pdf
24 липня 2020 08:42
Електронний підпис
24 липня 2020 08:40
Тендерна пропозиція.7z
24 липня 2020 08:40
Банківська Гарантія.7z

Публічні документи

23 липня 2020 18:28
Електронний підпис
23 липня 2020 18:27
Довідка 35000.pdf
23 липня 2020 18:27
G7886.20.7z
23 липня 2020 18:27
Виписка 35000.pdf
23 липня 2020 18:27
13_8_Повірки.zip
23 липня 2020 18:27
13_7 Довідка МТБ.pdf
23 липня 2020 18:27
13_5 Довідка МТБ офіс.pdf
23 липня 2020 18:27
13_4 Інвентарні карти.pdf
23 липня 2020 18:27
13_2 Договори_на_ПЗ.zip
23 липня 2020 18:27
13_1 Довідка МТБ ПЗ.pdf
23 липня 2020 18:27
07 Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 18:27
06_1 Статут.pdf
23 липня 2020 18:27
03 Довідка за ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мінка Сергій Олексійович

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович
#2524701158
Відхилено 4 786 720,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 09:00
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 5 250 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 15:05

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – У довідці № 02 від 23.07.2020р., що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - № п/п 3 термін використання не відповідає даті у інвентарній картці обліку основних засобів. - № п/п 4 учасником документарно не підтверджена заявлена кількість принтерів. - № п/п 6 не підтверджено право власності на приймач GNSS Galaxy G1S. - в підтвердження наявності № п/п 1 та № п/п 5 зазначена довідка № 2/1 від 23.07.2020р. - не вірно вказана дата довідки, відповідно до доданої довідки № 2/1 від 20.07.2020р. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації.. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати виправлені документи, що підтверджують наявність зазначеного обладнання. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей - не підтверджено право власності на автомобіль SCODA FABIA (надано лише 1 сторону свідоцтва про реєстрацію). 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації. 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати свідоцтво про реєстрацію в повному обсязі, щоб підтвердити право власності. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей – Не надано документів підтверджуючих право власності або право користування на програмне забезпечення ОС Windows 10, MacOC Catalina, Autodesk Autocad LT 2011, Програмний комплекс «Строительные технологии – Смета» та Програмний комплекс «Строительные технологии – смета ПИР». 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації. 3.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати документи, що підтверджують право власності або право користування на програмне забезпечення. 4.1.Перелік виявлених невідповідностей – не надано підтвердження наявності обладнання необхідного для виконання інженерно-будівельного проектування в частині інженерних вишукувань з геології. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації. 4.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати документи, що підтверджують наявність даного обладнання. 5.1.Перелік виявлених невідповідностей – відсутній працівник з сертифікатом за напрямком інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості. 5.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 2 Додатку 2 тендерної документації. 5.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати документи, що підтверджують наявність працівника з копією зазначеного сертифікату. 6.1.Перелік виявлених невідповідностей – У довідці № 08 від 23.07.2020р., що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання: - № п/п 6 Лисяк Оксана Іванівна – не підтверджені трудові відносини (трудовий договір надано не в повному обсязі); - № п/п 9 Ковбаса Ігор Юрійович - номер кваліфікаційного сертифікату у довідці АР №015679, не відповідає номеру даного сертифіката АР № 015673. 6.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 2 Додатку 2 тендерної документації. 6.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати в повному обсязі копії виправлених документів. 7.1.Перелік виявлених невідповідностей – не надано експертний звіт по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття з елементами благоустрою дороги Лозова-Хлібне-Панютіне Харківської області». 7.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 3 Додатку 2 тендерної документації. 7.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати копію експертного звіту в повному обсязі з додатками щодо відповідності проєктної документації вихідним даним з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі вимог доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної та техногенної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проєкту будівництва. 8.1.Перелік виявлених невідповідностей – не надано в повному обсязі експертний звіт № 29582 від 30.06.2020р. по об’єкту «Виконання проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт дороги та тротуарів по вул. Слобожанській в смт. Дворічна Дворічанського району Харківської області». 8.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 3 Додатку 2 тендерної документації. 8.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати копію експертного звіту в повному обсязі з додатками щодо відповідності проєктної документації вихідним даним з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі вимог доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної та техногенної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проєкту будівництва. 9.1.Перелік виявлених невідповідностей – не надано інформації про виготовлення (розроблення) проєктної документації з будівництва, реконструкції, капітального ремонту саме мостових споруд на автомобільних дорогах. 9.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 3 Додатку 2 тендерної документації. 9.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати інформацію та документи про виготовлення (розроблення) проєктної документації з будівництва, реконструкції, капітального ремонту саме мостових споруд на автомобільних дорогах: - копію (ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід'ємними частинами до договору; - копії акту (тів) приймання-передачі виконаних робіт; - копію експертного звіту з додатками щодо відповідності проєктної документації вихідним даним з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, , його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі вимог доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної та техногенної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проєкту будівництва. - копію (ї) позитивного (их) відгуку (ів) Замовника (ів) за наданим (и) аналогічним (и) договором (ами), у якому (их) має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – не надано копії свідоцтв про повірку на комплект GPS примача Pro Mark 3, одночастотну GPS систему EPOCH та електронний нівелір LEICA Sprinter 150M. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації.. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати копії свідоцтв про повірку на комплект GPS примача Pro Mark 3, одночастотну GPS систему EPOCH та електронний нівелір LEICA Sprinter 150M. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
5 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:56
Додаткова угода 2 Т61-С124пд-КР-20.PDF укладений
21 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 13:40
Т61-С124пдКР-20.PDF укладений
26 серпня 2020 13:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 21 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі від 05.10.2020р., з метою усунення та недопущення порушення законодавства, розірвати Договір за ініціативою Замовника, при цьому відповідно до п. 10.5 Договору банківська гарантія надана учасником, як забезпечення виконання Договору, повертається Банку-гаранту