Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фармацевтична продукція
Очікувана вартість
145 800,00 UAH
UA-2020-07-08-005404-c b2d0f753070244779215b11d0236b092
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лоліта Яковлева

+380506093050 med.centr.art@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Бахмутської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 37927092
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., місто Світлодарськ, проспект Перемоги, будинок 1
Контактна особа: Лоліта Яковлева
+380506093050
med.centr.art@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 14:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 14:32
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:49
Очікувана вартість: 145 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі прикріплена до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
972 упаковка
[Tuberculin (БІОЛІК ТУБЕРКУЛІН ППД-Л )}
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84511, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул. Незалежності, 73, 4 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin
АТХ: V04CF01

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сплата вартості товару здійснюється Замовником протягом 15 банківських днів шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі наданого Постачальником рахунку, видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 14:39
інша інформація.docx
08 липня 2020 14:39
проєкт договору.docx
08 липня 2020 14:39
оголошення.docx
08 липня 2020 14:39
інформація про технічні характеристики предмета закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-005404-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛЮМ’ЄР ФАРМА”, Код ЄДРПОУ:36655708
Дата подання: 14 липня 2020 14:10
Вимога Замовнику
Про усунення невідповідності
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 09:53
Прийнято до уваги. Додатково пояснюємо, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, Закон України "Про публічні закупівлі" дає право Замовнику вказувати аналоги або еквівалент, а не встановлює обов'язку це робити. В цьому суттєва відмінність спрощених закупівель від конкурентних процедур закупівель, до яких встановлена обов'язкова вимога у таких ситуаціях - вказувати вираз "або еквівалент". Але у зв'язку з дотриманням принципів публічних закупівель Замовником будуть прийняті заходи згідно з чинним законом.

Документи подані скаржником

14 липня 2020 14:10
Вимога Замовнику.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 липня 2020 12:46
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з тим, що розпочався строк подання пропозицій, а згідно Закону України «Про публічні закупівлі» внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі можливо лише до початку строку подання пропозицій, тому зазначене у вимогах до предмету закупівлі, у разі не внесення змін, призводять до порушення законодавства з питань публічних закупівель тобто з метою усунення порушення необхідно прийняти рішення про відміну спрощеної закупівлі за ДК 021:2015 33600000
Документи:
15 липня 2020 12:46
Електронний підпис
15 липня 2020 12:45
відмова.pdf