Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція стадіону «Авангард» з влаштуванням штучного покриття грального поля, ДК 021:2015, код 45212000-6 «Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів»
Очікувана вартість
12 074 218,80 UAH
UA-2020-07-08-005278-c a5ae991c5c1944569b2cada9b3767f84
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкиря Юрій

+380542225521 ukb@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00433331
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Шкиря Юрій
+380542225521
ukb@smr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 15:05
Очікувана вартість: 12 074 218,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція стадіону «Авангард» з влаштуванням штучного покриття грального поля, ДК 021:2015, код 45212000-6 «Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Праці, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 09 липня 2020 15:32
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:48
Добрий день. В технічному завданні тендерної документації вказано Нанесення блокуючого шару, приготування суміші в змішувачі складом: Політан 2400 + мастика поліуретанова Політан 4000-1 + ЕПДМ пудра (фракція 0,0- 0,5мм) з витратою 1,15 кг/м2. - яке співвідношення Політан 2400, Політан 4000-1 та ЕПДМ пудри. Нанесення основного шару складом: Політан 2400 + мастика поліуретанова Політан 4000-1, товщиною 3 мм, з витратою 2,0 кг/м2 - теж саме запитання, яке співвідношення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Нанесення блокуючого шару, приготування суміші в змішувачі складом Політан 2400, Політан 4000-1 та ЕПДМ пудри (фракція 0,0- 0,5мм) з витратою 1,15 кг/м2, співвідношення становить 0,36кг/м2 : 0,43кг/м2 : 0,36кг/м2. Нанесення основного шару складом Політан 2400 + мастика поліуретанова Політан 4000-1, товщиною 3 мм, з витратою 2,0 кг/м2, співвідношення становить 0,94кг/м2 : 1,06кг/м2.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-10-000006 ● 15d14aee7d81437d94cfae2d23cd50fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 10:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.11.2020 № 41

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.11.2020 № 41
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-08-005278-c 08.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На зобов’язання здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Замовником Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради детально опрацьовано вимоги статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом внесено пропозиції щодо публікації інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій у полі «Примітки», оскільки наразі іншого спеціального поля під час публікації оголошення відкритих торгів поки що не існує. Також, замовником будуть здійснені всі необхідні заходи для недопущення таких порушень в подальшому.

2020-11-30 08:26:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів))

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале приватне підприємство "Рівень" 11 314 051,20
UAH з ПДВ
11 314 051,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Міленіум Спорт 11 697 892,51
UAH з ПДВ
11 697 892,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СПОРТ-ІН" 11 998 847,00
UAH з ПДВ
11 998 847,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 19:44
sign.p7s
23 липня 2020 11:57
ilovepdf_compressed Суми 1,2,3.zip

Публічні документи

10 серпня 2020 16:23
Довідка МВС
10 серпня 2020 15:56
sign.p7s
10 серпня 2020 15:33
1 Довідка 1_2 ч.2 ст 17
10 серпня 2020 15:33
Довідка МВС
10 серпня 2020 15:33
Довідка про відсутність
31 липня 2020 14:18
sign.p7s
31 липня 2020 14:14
Додаток 4 до договору
31 липня 2020 14:14
Відгук
23 липня 2020 16:12
sign.p7s
23 липня 2020 14:47
sign.p7s
23 липня 2020 14:26
16 Лицензия 37 .PDF
23 липня 2020 14:26
15 Технічні 34_36.pdf
23 липня 2020 14:26
12 Договір 25_26.pdf
23 липня 2020 14:26
10 Повноважена особа.pdf
23 липня 2020 14:26
8 Додаток 4 17 .pdf
23 липня 2020 14:26
7 Додаток 4 15_16.pdf
23 липня 2020 14:26
6 Додаток 4 13_14.pdf
23 липня 2020 14:26
5 Додаток 4 12 .pdf
23 липня 2020 14:26
4 Додаток 4 10_11.pdf
23 липня 2020 14:26
3 Додаток 3 5_9.pdf
23 липня 2020 14:26
2 Додаток 2 2 -3.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 13:59
sign.p7s
23 липня 2020 13:52
Трава.pdf
23 липня 2020 13:52
Техніка.pdf
23 липня 2020 13:52
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 13:52
СТ 17.pdf
23 липня 2020 13:52
Санкції.pdf
23 липня 2020 13:52
Рішення засновника.pdf
23 липня 2020 13:52
Протокол 2.pdf
23 липня 2020 13:52
Протокол 1.pdf
23 липня 2020 13:52
Посадова особа.pdf
23 липня 2020 13:52
Погодження умов.pdf
23 липня 2020 13:52
Погодження догов.pdf
23 липня 2020 13:52
Печатка.pdf
23 липня 2020 13:52
Посадова особа.pdf
23 липня 2020 13:52
Поліуретан.pdf
23 липня 2020 13:52
ПДВ.pdf
23 липня 2020 13:52
Опис.pdf
23 липня 2020 13:52
Обладнання.pdf
23 липня 2020 13:52
наказ 1.pdf
23 липня 2020 13:52
Інфо довідка.pdf
23 липня 2020 13:52
Захист довк.pdf
23 липня 2020 13:52
Договір.pdf
23 липня 2020 13:52
Графік.pdf
23 липня 2020 13:52
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 13:52
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 13:52
Гарант лист.pdf
23 липня 2020 13:52
Відомості про уч.pdf
23 липня 2020 13:52
Виписка.pdf

Підстави для відмови в участі

Мале приватне підприємство "Рівень"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ Міленіум Спорт

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СПОРТ-ІН"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Мале приватне підприємство "Рівень"
#21525474
Відхилено 11 314 051,20
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:50
ТОВ Міленіум Спорт
#38754631
Переможець 11 697 892,51
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 08:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 10:18

Документи

29 липня 2020 16:50
sign.p7s
29 липня 2020 16:49
Проток№37 29.07.20.doc

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Міленіум Спорт» виявлені наступні невідповідності: 1) В складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (дана вимога викладена в Додатку 4 тендерної документації) учасником подано два аналогічних договори. Щодо договору № 1/16/К2 від 21.12.2018 (за предметом закупівлі «Реконструкція стадіону "Карпати" у м. Хуст по вул. Борканюка,15 ІІ-га черга - реконструкція спортивних полів та майданчиків" Коригування 2 Закарпатська область») встановлено наступне: відповідно до умов пункту 18.5 договору невід’ємним додатком до даного договору є протокол погодження договірної ціни, графік виконання робіт, розрахунок договірної ціни, план фінансування робіт. Проте, у складі тендерної пропозиції відсутній додаток план фінансування робіт. Таким чином, учасник повинен завантажити в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення даної невідповідності документ, а саме: план фінансування робіт, що є додатком до договору № 1/16/К2 від 21.12.2018 року. 2) В складі тендерної пропозиції для підтвердження вимоги, викладеної в додатку 4 тендерної документації щодо подання відгуку від замовника (або генпідрядника, у випадку якщо учасник виконував аналогічний договір як субпідрядна організація), щодо виконання аналогічного договору, учасником подано відгук від Комунального підприємства Хустської міської ради «Стадіон Карпати», проте даний документ не мітить дати. Тому, не є можливими зрозуміти на якому етапі виконання робіт був наданий відгук, і чи дійсно всі роботи виконано у встановлені строки. Таким чином, учасник повинен завантажити в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення даної невідповідності документ, а саме: відгук від Комунального підприємства Хустської міської ради «Стадіон Карпати», який буде містити дату складання такого документу.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Міленіум Спорт
#38754631
11 697 892,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 серпня 2020 11:46
Договір №82-20.pdf укладений
20 серпня 2020 11:45
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2021 18:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 696 565,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 949 427,50 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку