Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щебінь, відсів
Очікувана вартість
915 000,00 UAH
UA-2020-07-08-005248-c be19d2acb6cc4de4b9f58a63c35f05ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Дейнекіна

+380952834717 deinekina@vodokanal.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Житомирводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03344065
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120
Контактна особа: Наталія Дейнекіна
+380952834717
deinekina@vodokanal.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:03
Очікувана вартість: 915 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Мова пропозицій: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тощо, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. У випадку, якщо документи, що вимагаються викладені іноземною мовою необхідно надати офіційний переклад на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 тонни
Щебінь 10*20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Чуднівська,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
1200 тонни
Щебінь 20*40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Чуднівська,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
1200 тонни
Щебінь 40*70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Чуднівська,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
1500 тонни
Відсів 0*5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Чуднівська,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється Замовником на протязі 14 робочих днів після поставки замовленої партії товару відповідно до накладної. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-005248-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37107679
Дата подання: 31 липня 2020 12:25
Безпідставна дискваліфікація Учасник
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне підприємство «Житомирводоканал» (надалі - Замовник) було проведено закупівлю ID UA-2020-07-08-005248-c , предмет закупівлі ДК 021:2015 код 14210000-6 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь, відсів).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасника, серед яких ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія» (надалі - Учасник).
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник дискваліфікував ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія» (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.07.2020р.), вказавши, що пропозиція Учасника не містить виписку (витяг) зі Статуту.
Звертаємо увагу Замовника, що згідно вимог тендерної документації підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору та випискою (витягом) зі Статуту.
Так Учасником для підтвердження повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції були надані копії наказу про призначення директора, протоколу загальних зборів учасників ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія» (загальні збори учасників Згідно ст. 145 ЦК України та ст. 58 Закону України "Про господарські товариства" є вищим органом товариства з обмеженою відповідальністю) в якому зг. пункту 5 було вирішено призначити директором Бугайчука Ярослава Володимировича та надати право підпису договорів від імені Товариства на суму до двадцяти мільйонів гривень. Також замість виписки (витягу) зі Статуту була розміщена виписка з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, де також вказуються особи, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, утому числі підписувати договори.
Таким чином була надана достатня кількість документів для підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та за результатами проведення процедури закупівлі.
При цьому згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».


Отже, виходячи з вищенаведеного, Замовник не надав Учаснику можливість усунути
невідповідності в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, які на його думку були присутні в тендерній пропозиції Учасника як того вимагає Закон України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо увагу, що Законом встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
.
Вимагаємо:

1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія» та під час здійснення закупівлі діяти відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Після скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія» розглянути його тендерну пропозиції заново з врахуванням ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Якщо рішення про безпідставну дискваліфікацію Учасника не буде скасовано та тендерна пропозиція не буде розглянута заново з врахуванням ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія» не бачить іншого виходу, як оскаржувати такі не законні дії Замовника в Антимонопольному комітеті України
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 серпня 2020 12:53
Причина: розміщено помилково
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 09:45
Дана вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Однією із вимог “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” було надання Учасником в складі тендерної пропозиції виписки (витягу) зі Статуту, яка відсутня в пропозиції ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія».
Посилання ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія» на ч.16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” тобто надання Учаснику 24 години для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах є безпідставною з наступних підстав.
Вимогою п.16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, тобто документ має бути поданий в складі тендерної пропозиції, а відсутність будь-якого документу не дає змоги виявити будь-які невідповідності. Адже значення слова “невідповідність” згідно академічного тлумачного словника означає “який не відповідає кому-, чому-небудь”.

Документи подані скаржником

31 липня 2020 12:25
Вимога.PDF

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-005248-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37107679
Скарга, щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Зобов’язати Замовника здійснити повторну кваліфікацію ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія» та розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія», з підстав наведених в скарзі.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-08-005248-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37107679
Дата подання: 07 серпня 2020 13:33
Скарга, щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Зобов’язати Замовника здійснити повторну кваліфікацію ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія» та розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «Перша Житомирська холдингова компанія», з підстав наведених в скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 серпня 2020 19:06
рішення від 11.08.2020 № 15309 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 19:06
рішення від 04.09.2020 № 16740.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 20:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовані рішення уповноваженої особи з питань здійснення публічних закупівель КП “Житомирводоканал”: - протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ" від 31.07.2020р.; - протокол відхилення пропозиції ТОВ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ" № 78 від 31.07.2020р.; - протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ЕКОСТРОЙБУД ПЛЮС” від 05.08.20р.; - протокол визначення переможця та рішення про намір укласти договір з ТОВ “ЕКОСТРОЙБУД ПЛЮС” № 81 від 05.08.2020р.
Дата виконання рішення замовником: 14 вересня 2020 15:59

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 12:39
Скарга (2).PDF

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 12:42
Скарга (2).PDF

Документи подані замовником

13 серпня 2020 08:36
Пояснення по скарзі 5248.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТРАТЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 910 000,00
UAH з ПДВ
649 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИР-ТРАНСБУД" 914 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ" 853 900,00
UAH з ПДВ
844 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОСТРОЙБУД ПЛЮС" 899 700,00
UAH з ПДВ
890 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 08:24
Проект договору.pdf
24 липня 2020 08:24
Пояснення ПДВ.pdf
24 липня 2020 08:24
Довідка санкції.pdf
24 липня 2020 08:24
Довідка маттехн база.pdf
24 липня 2020 08:24
довiдкка бенифiцiар.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 09:40
Відсутність підстав.pdf
24 липня 2020 09:40
гарантійний.pdf
24 липня 2020 09:40
Обробка.pdf
24 липня 2020 09:40
Тендерна.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 11:59
Електронний підпис
23 вересня 2020 11:58
платіжне доручення.PDF
18 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:27
Витяг із Статуту.PDF
18 вересня 2020 17:27
Тендерна пропозиція.PDF
18 вересня 2020 17:27
статут,оригінал.PDF
18 вересня 2020 17:27
протокол оригінал.PDF
18 вересня 2020 17:27
наказ оригінал.PDF
18 вересня 2020 17:27
Довідка.PDF
18 вересня 2020 17:27
Довідка про статут.PDF
18 вересня 2020 17:27
Довідка МВС.pdf
15 вересня 2020 16:01
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:37
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:37
Статут (6).PDF
15 вересня 2020 15:36
Витяг із Статуту.PDF
24 липня 2020 09:20
Електронний підпис
24 липня 2020 09:19
виписка.PDF
24 липня 2020 09:09
Електронний підпис
24 липня 2020 09:09
тендерна пропозиція.PDF
24 липня 2020 09:09
проект договору.PDF
24 липня 2020 09:09
про працівників.PDF
24 липня 2020 09:09
паспорт відсів.PDF
24 липня 2020 09:09
паспорт 40 70.PDF
24 липня 2020 09:09
паспорт 20 40.PDF
24 липня 2020 09:09
паспорт 10 20.PDF
24 липня 2020 09:09
наказ.PDF
24 липня 2020 09:09
Лист-відгук КП УАШ.pdf
24 липня 2020 09:09
лист ліцензування.PDF
24 липня 2020 09:09
лист відгук ШБУ 19.PDF
24 липня 2020 09:09
доступ до перс. даних.PDF
24 липня 2020 09:09
договір ШБУ.PDF
24 липня 2020 09:09
договір УАШ №51.PDF
24 липня 2020 09:09
договір УАШ №116.PDF
24 липня 2020 09:08
Гарантія.zip
24 липня 2020 09:08
Виписка.PDF

Публічні документи

14 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:00
12_витяг_ПДВ.pdf
14 серпня 2020 15:00
11_паспорт та код.pdf
14 серпня 2020 15:00
9_Рішення_учасника.pdf
14 серпня 2020 15:00
8_Виписка_з_ЄДР.pdf
14 серпня 2020 15:00
3_поснення об'єднання.pdf
14 серпня 2020 15:00
7_опис.pdf
14 серпня 2020 15:00
6_СТАТУТ.pdf
14 серпня 2020 15:00
5_довідка несудимість.pdf
14 серпня 2020 15:00
2_довідка ст 17.pdf
14 серпня 2020 15:00
1_тендерна_пропозиція.pdf
23 липня 2020 22:15
Електронний підпис
23 липня 2020 21:57
Гарантія 18 300,00 грн.zip
23 липня 2020 21:57
29_витяг_ПДВ.pdf
23 липня 2020 21:57
28_паспорт та код.pdf
23 липня 2020 21:57
26_Рішення_учасника.pdf
23 липня 2020 21:57
25_Виписка_з_ЄДР.pdf
23 липня 2020 21:57
24_опис.pdf
23 липня 2020 21:57
23_СТАТУТ.pdf
23 липня 2020 21:57
21_паспорти виробник.pdf
23 липня 2020 21:57
20_атестат додатки.pdf
23 липня 2020 21:57
19_сертифікати.pdf
23 липня 2020 21:57
16_Пояснення.pdf
23 липня 2020 21:57
15_довідка довкілля.pdf
23 липня 2020 21:57
13_довідка ст 17.pdf
23 липня 2020 21:57
10_довідка_санкції.pdf
23 липня 2020 21:57
9_довідка_реквізити.pdf
23 липня 2020 21:57
7_лист_аналог_дог.pdf
23 липня 2020 21:57
2_Проект_договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТРАТЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИР-ТРАНСБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ЕКОСТРОЙБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СТРАТЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#3380716236
Рішення скасоване 649 999,99
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 15:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИР-ТРАНСБУД"
#41633211
Рішення скасоване 650 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 15:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ"
#37107679
Рішення скасоване 844 750,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 15:56
ТОВ "ЕКОСТРОЙБУД ПЛЮС"
#41506364
Рішення скасоване 890 550,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 15:56
ФОП "СТРАТЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#3380716236
Відхилено 649 999,99
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 16:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИР-ТРАНСБУД"
#41633211
Відхилено 650 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 17:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ"
#37107679
Переможець 844 750,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 13:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 17:51

Документи

14 вересня 2020 16:13
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:57
Звіт з ЄДР (припинено)
14 вересня 2020 15:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено надання в складі тендерної пропозиції Учасника надання документів, що підтверджують повноваження особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору та випискою (витягом) зі Статуту. але всупереч вимогам тендерної документації пропозиція учасника ТОВ “Перша житомирська холдингова компанія” не містить виписку (витяг) зі Статуту. Таким чином, виявлена невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. На підставі викладеного, на виконання вимог ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаю подати через електронну систему закупівель виписку (витяг) зі Статуту ТОВ “Перша житомирська холдингова компанія”, що підтверджує повноваження особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ"
#37107679
844 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 16:50
Договір щебінь.pdf укладений
02 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 194 418,83
UAH (в тому числі ПДВ 32 403,14 UAH)