Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-4526А до кута повороту по вул. Динамівській в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 607 594,00 UAH
UA-2020-07-08-004972-b 90cec48606544027a86335f99a93f325
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 19:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:03
Очікувана вартість: 4 607 594,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 037,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська (більш детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-4526А до кута повороту по вул. Динамівській в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61023, Україна, Харківська область, Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 19:21
Додаток № 4.doc
08 липня 2020 19:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
08 липня 2020 19:21
Додаток № 1.doc
08 липня 2020 19:21
Додаток № 3.docx
08 липня 2020 19:21
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ" 4 582 590,00
UAH з ПДВ
4 530 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" 4 598 100,00
UAH з ПДВ
4 541 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 16:17
Електронний підпис
31 липня 2020 16:15
ДПС.pdf
31 липня 2020 16:15
МВС.pdf
23 липня 2020 11:28
Електронний підпис
23 липня 2020 11:25
(15)_Копія Витягу ПДВ.PDF

Публічні документи

23 липня 2020 18:38
Електронний підпис
23 липня 2020 18:37
10. Свідоцтво ПДВ.pdf
23 липня 2020 18:37
4. Опис та Статут.pdf
23 липня 2020 18:37
3. Довідки ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ"

ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ"
#42697606
Переможець 4 530 040,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ"
#42697606
4 530 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 15:21
Додаткова угода № 4 (1) (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 10:02
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 14:18
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 15:09
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 14:46
Договірна ціна 2020-2021.pdf укладений
12 серпня 2020 14:46
Договірна ціна 2020.pdf укладений
12 серпня 2020 14:46
Договір.pdf укладений
12 серпня 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 713
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).».
Номер договору про закупівлю: 713
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу I. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 4 530 040 грн. 00 коп. (чотири мільйони п’ятсот тридцять тисяч сорок грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 755 006 грн. 67 коп., а саме: - за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова − 2 999 997 грн. 11 коп. (два мільйони дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім грн. 11 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 499 999 грн. 52 коп.; - за рахунок запозичень 2020 року до бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 1 530 042 грн. 89 коп. (один мільйон п’ятсот тридцять тисяч сорок дві грн. 89 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 255 007 грн. 15 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 6).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2020р. Період виконання робіт: серпень 2020р. – грудень 2020р.». 5. Пункт 11.1 розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 713
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 2 139 573 грн. 66 коп. (два мільйони сто тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят три грн. 66 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 356 595 грн. 61 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 2 139 573 грн. 66 коп. (два мільйони сто тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят три грн. 66 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 356 595 грн. 61 коп., а саме: - за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова – 678 586 грн. 80 коп. (шістсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот вісімдесят шість грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 113 097 грн. 80 коп.; - за рахунок запозичень 2020 року до бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 1 460 986 грн. 86 коп. (один мільйон чотириста шістдесят тисяч дев’ятсот вісімдесят шість грн. 86 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 243 497 грн. 81 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 7).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 8).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 30.11.2020р. Період виконання робіт: серпень 2020р. – листопад 2020р.». 5. Пункт 11.1 розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 30.11.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 713
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 30 листопада 2020
Сума оплати за договором: 2 139 573,66
UAH (в тому числі ПДВ 356 595,61 UAH)